• چري جائکو J7 پلاگين هيبريد
  • چري جائکو J7 پلاگين هيبريد
  • لوکانو 7 پلاگين هيبريد

آماد ورود به بازار

معرفی چری جائکو J7 پلاگین هیبرید

10 اردیبهشت 1403 10:35

جائکو (Jaecoo)، زیربرندی از چری است که به طور انحصاری برای بازارهای صادراتی ساخته شده است‌. اولین محصول برند جائکو، شاسی‌بلندی با نام J7 بوده که درواقع نسخه ری‌بج شده و پلاگین‌هیبرید تانسو ۰۶ است. این محصول با نام لوکانو 7 در بازار ایران عرضه خواهد شد. چری در سال ۲۰۲۳ تعداد ۹۳۷,۱۴۸ دستگاه خودرو صادر کرد، که نسبت به سال گذشته با افزایش ۱۰۱.۱ درصدی همراه است.

در نمایشگاه خودروی پکن 2024، جائکو از نسخه پلاگین هیبرید این شاسی‌بلند رونمایی کرده است.

مشخصات ظاهری چری جائکو J7 پلاگین هیبرید

طراحی خارجی جائکو J7 کاملا مشابه چری تانسو ۰۶ است. تنها تفاوت‌ آن‌ها این است که روی جلوپنجره به جای کلمه چری، جائکو حک شده است. ابعاد چری تانسو ۰۶ 4538/1898/1680 میلی‌متر با فاصله محوری ۲۶۷۲ میلی‌متر است. بنابراین ابعاد جائکو J7 نیز مشابه همان خواهد بود.

در نمای جانبی، طراحی سقف شناور، دستگیره‌های مخفی در، سانروف پانوراما و رینگ‌های ۵ پره دیده می‌شوند.

کابین و امکانات چری جائکو J7 پلاگین هیبرید

فضای داخلی جائکو J7 نیز با تانسو ۰۶ یکسان است. یک نمایشگر ۱۰.۲۵ اینچی برای راننده تعبیه شده و نمایشگر اطلاعات و سرگرمی ۱۴.۸ اینچ است و به طور عمودی نصب شده است.

جائکو J7 به دستیار رانندگی سطح ۲ مجهز شده که شامل مواردی مانند کروز کنترل تطبیقی، ترمز اضطراری خودکار، هشدار خروج از خط و رادار نقطه کور است.

ویژگی‌ها و تجهیزات این خودرو عبارتند از گرمکن و تهویه صندلی‌ها، کول باکس داخل کنسول و ... .

مشخصات فنی چری جائکو J7 پلاگین هیبرید

نیرو محرکه چری جائکو J7 پلاگین هیبرید از طریق یک پیشرانه پلاگین هیبرید با پیشرانه ۱.۶ لیتری توربوشارژ و دو موتور الکتریکی تامین می‌شود. خروجی پیشرانه به ۱۹۴ اسب‌بخار قدرت و ۲۹۰ نیوتن‌متر گشتاور می‌رسد. شتاب صفر تا صد این شاسی‌بلند به ۸ ثانیه می‌رسد. همچنین هفت حالت رانندگی برای موقعیت‌های مختلف وجود دارد. برد حرکتی در حالت پلاگین هیبرید ۱۲۰۰ کیلومتر و در حالت تمام برقی برابر ۱۰۰ کیلومتر است.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران