• ون کمپر فولکس واگن کاليفرنيا
  • ون کمپر فولکس واگن کاليفرنيا
  • ون کمپر فولکس واگن کاليفرنيا
  • ون کمپر فولکس واگن کاليفرنيا
  • ون کمپر فولکس واگن کاليفرنيا
  • ون کمپر فولکس واگن کاليفرنيا
  • ون کمپر فولکس واگن کاليفرنيا

بازطراحی برای بازار اروپا

معرفی ون کمپر فولکس واگن کالیفرنیا

21 اردیبهشت 1403 09:55

شرکت فولکس‌ واگن، ون کمپر کالیفرنیا خود را برای بازار اروپا بازطراحی کرده است. این خانه متحرک کوچک، در جایگاهی بین کدی کالیفرنیا و گرند کالیفرنیا قرار می‌گیرد. اکنون یک پیشرانه هیبرید جدید برای آن درنظر گرفته و نسبت به قبل بزرگ‌تر و جادارتر شده است.

مشخصات ظاهری ون کمپر کالیفرنیا

این کمپر جدید در پنج تریم در دسترس است؛ Beach ,Beach Tour ,Beach Camper ,Coast و Ocean. هر تریم، به چادر سقفی و دو در کشویی با توری، مجهز شده است. فولکس‌ واگن همچنین یک سایبان جدید را برای طرفین ون کمپر ارائه داده، که در برخی بازارها به طور استاندارد و در برخی دیگر به عنوان آپشن در دسترس است.

ون کمپر فولکس واگن کالیفرنیا

امکانات کابین ون کمپر کالیفرنیا

فولکس‌ واگن داخل کابین به جای صندلی نیمکتی عقب، دو صندلی تک کار گذاشته است. این دو صندلی قابلیت تبدیل شدن به تخت را نیز دارند. می‌توان دوچرخه‌ها را در بخش عقب قرار داد و کاملا جدا از فضای خواب است.

مهندسان همچنین آشپزخانه کوچک این کمپر را نیز بازطراحی کرده‌اند. فقط تریم‌های Coast و Ocean آشپزخانه دارند. آشپزخانه در بخش عقب تعبیه شده و بنابراین سرنشینان همچنان می‌توانند از هر دو طرف ون ورود و خروج داشته باشند. آشپزخانه شامل یک گاز تک شعله، سینک و کابینت است.

ون کمپر فولکس واگن کالیفرنیا

در تریم Beach Camper، یک آشپزخانه کوچک کشویی در عقب تعبیه شده که شامل گاز، دو کشو و فضای ذخیره‌سازی است. هر یک از صندلی‌های عقب ۲۴ کیلو‌گرم وزن داشته و قابل حذف هستند. همچنین هرکدام از آن‌ها کشو برای ذخیره‌سازی وسایل دارند.

فولکس‌ واگن چند پورت USB تایپ C را برای شارژ تعبیه کرده، که ۴۵ واتی است. چراغ‌های روشنایی LED کابین با دو بار ضربه خاموش و روشن می‌شوند.

در تریم Beach Tour و تریم‌‌های بالاتر آن، واحد کنترل کمپر جدید فولکس‌واگن وجود دارد. این ویژگی‌ روی ستون C سمت سرنشین تعبیه شده و به کمک آن می‌توان تمام عملکردهای کمپر را کنترل کرد. از طریق سیستم اطلاعات و سرگرمی و یا اپلیکیشن مخصوص گوشی تلفن همراه دردسترس است.

ون کمپر فولکس واگن کالیفرنیا

نسخه پرچمدار Ocean است که ویژگی‌هایی مانند دو باتری کمپر، دو خروجی ۲۳۰ولت (یکی داخل و دیگری بیرون)، گرمکن صندلی‌های جلو، گرمایش مکمل خودرو، محفظه ذخیره‌سازی سقفی، میز تاشو و تانکر آب آشامیدنی ۲۸ لیتری دارد.

مشخصات فنی ون کمپر کالیفرنیا

این کمپر از فولکس‌ واگن، با سه نوع پیشرانه انتخابی ارائه می‌شود. پیشرانه ۴ سیلندری توربودیزل با خروجی ۱۵۰ اسب‌بخار، پیشرانه بنزینی ۲۰۴ اسب‌بخاری و پیشرانه جدید پلاگین‌هیبریدی. نسخه پلاگین هیبرید، ۲۴۵ اسب‌بخار قدرت تولید می‌کند و دارای سیستم تمام چرخ محرک 4Motion است. این نسخه همچنین می‌تواند تا ۲ تن را بکشد.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران