• مشخصات فنی x428
  • مشخصات فنی x428
  • مشخصات فنی x428

مشخصات فنی ب ام و X4 28 سال 2015 - 2017

155 دیدگاه
سال
موفقیت X6 در سطح جهان، که بیش از هرچیزی مدیون ظاهر رادیکالی‌اش بود، باعث شد تا ب‌ام‌و به فکر ساخت برادر کوچک‌تر این خودرو با نام X4 باشد؛ فکری که سرانجام در سال 2014 به واقعیت مبدل شد. نسل اول X4 (اتاق F26) با همان پلتفرم نسل دوم X3 (اتاق F26) ساخته شد و ب‌ام‌و تمامی پیشرانه‌هایش را هم از
0%
رانندگی و فنی
0%
طراحی ظاهری
0%
کابین و امکانات
0%
ارزش در مقابل قیمت
0%
کیفیت

نقاط قوت

کیفیت ساخت بالا
فرمان‌پذیری
امکانات رفاهی متعدد
بازار قوی‌تر از X3

نقاط ضعف

تعلیق اسپرت
ردیف عقب مناسب دو نفر
حساسیت پیشرانه به بنزین کم‌کیفیت
فضای سر ردیف عقب (نامناسب برای قامت 185)

وضعیت در بازار ایران

سال های موجود

2015 تا 2017

مشخصات فنی

محور محرک

دو دیفرانسیل

گیربکس

8 دنده اتومات

پیشرانه

4 سیلندر توربوشارژ (N20B20)

حجم موتور

2 لیتر

عملکرد فنی

قدرت

241 اسب‌بخار

گشتاور

350 نیوتن‌متر

شتاب

6.4 ثانیه

سرعت

232 کیلومتر برساعت

مصرف ترکیبی

7.4 لیتر در صد کیلومتر

ابعاد و اندازه ها

نوع بدنه

شاسی بلند جمع و جور لوکس

نوع شاسی

یکپارچه

نسل (کد اتاق)

نسل اول (F26)

طول

4671 میلی‌متر

عرض

1881 میلی‌متر

ارتفاع

1624 میلی‌متر

فاصله محوری

2810 میلی‌متر

وزن

1873 کیلوگرم

حجم باک

67 لیتر

چرخ جلو

245/50R18

چرخ عقب

245/50R18

سایر ویژگی‌ها

(رینگ 19 یا 20 یا 21 اینچ: سفارشی)

سیستم‌‌ کمکی راننده

کروز کنترل

کروز کنترل هوشمند (ACC)

سفارشی

کنترل ایستایی در سربالایی (HSA)

کنترل سرعت در سرازیری (HDA)

کنترل کشش (TCS)

کنترل پایداری (ESC)

ضد واژگونی (ROP)

اتو پارک

سفارشی

حالت رانندگی

4 حالته (اکو - کامفورت - اسپرت - اسپرت پلاس)

سایر ویژگی‌ها

تعلیق هوشمند

سیستم هشدار دهنده‌

سنسور جلو

سنسور عقب

سنسور باران

سنسور فشار باد تایر (TPMS)

سنسور خواب‌آلودگی راننده

رادار نقطه کور (BSD)

سفارشی

رادار تغییرلاین (LDW)

سفارشی

رادار تصادف جلو (FCW)

سفارشی

رادار تصادف عقب (RCTA)

سفارشی

رادار تابلوخوان (TSR)

سفارشی

سایر ویژگی‌ها

(تشخیص عابر پیاده: سفارشی)

سیستم‌های ترمز

توزیع نیرو ترمز (EBD)

ترمز ضدقفل (ABS)

ترمز با نیروی کمکی (BA)

ترمز پارک برقی (EPB)

ترمز اضطراری هوشمند (AEB)

سفارشی

سایر ویژگی‌ ترمز

اتوهلد

سیستم‌ روشنایی

دی‌لایت

اتولایت

نوربالا اتومات

سفارشی

ارتفاع نور اتومات

سفارشی

چراغ مه‌شکن جلو

چراغ مه‌شکن عقب

چراغ چرخشی

سفارشی

چراغ شور

چراغ جلو

زنون - (چراغ LED: سفارشی)

سایر ویژگی‌ روشنایی

نورپردازی داخلی

فرمان

نیروی کمکی

برقی

دکمه‌های کنترلی

حساس به سرعت

پدل شیفتر

گرمکن فرمان

سفارشی

سایر ویژگی‌ فرمان

(فرمان M اسپرت: سفارشی) - (فرمان M اسپرت جدید: از 2016 به بعد)

مالتی مدیا

سیستم صوتی

سیستم پخش 600 واتی Harman Kardon - هندزفری

مانیتور

مانیتور با کنترلر

نویگیشن

هدآپ

سفارشی

دوربین عقب

دوربین جانبی

سفارشی

دوربین 360

سفارشی

دوربین شب

قابلیت پشتیبانی

Bluetooth - USB - CD - MP3 - AUX - Apple CarPlay - WiFi Hotspot

سایر ویژگی‌ مالتی مدیا

موس جلو - نمایش خطوط کمکی پارک با حرکت فرمان

ایمنی کابین

مجموع ایربگ‌ها

6

ایربگ راننده

ایربگ زانویی راننده

ایربگ سرنشین جلو

ایربگ زانویی سرنشین جلو

ایربگ پرده‌ای

ایربگ جانبی جلو

ایربگ جانبی عقب

پشت‌سری فعال

سایر ویژگی‌ ایمنی

رفاهی کابین

ورود بدون کلید

استارت دکمه‌ای

سیستم تهویه

اتومات دوگانه - دریچه تهویه عقب

کول باکس

صندلی‌ راننده

8 حالته برقی - تنظیم برقی گودی کمر - (مموری: سفارشی)

صندلی سرنشین جلو

8 حالته برقی - تنظیم برقی گودی کمر

ویژگی صندلی عقب

تاشو سه تکه

گرمکن صندلی

(جلو: سفارشی) - (عقب: سفارشی)

سردکن صندلی

سفارشی

ماساژور صندلی

روکش صندلی

چرم نوادا

ایزوفیکس صندلی

خروجی 12 ولت

صندوق برقی با جک

صندوق پران هوشمند

سفارشی

سایر ویژگی‌ کابین

(هوک برقی عقب: سفارشی)

آینه، شیشه‌ و اتاق

آینه عقب الکتروکرومیک

آینه جانبی تاشو برقی

آینه جانبی با تنظیم برقی

سقف پانوراما

سانروف

سایر ویژگی‌ ظاهری

شیشه دودی عقب - (مموری آینه: سفارشی) - (کیت بدنه M اسپرت: سفارشی)
درصورت مشاهده اطلاعات نادرست ما را در جریان بگذارید.
دیدگاه کاربران
ناشناس 1403/1/6
سلام عزیزان من یک آدم مسن هستم بعد از ده سال بی ام و سوار شدن چندین مدل بی ام و عوض کردم بارها به تعمیرگاه رفتم .مهمترین تجربه خودم در اختیارتون میذارم هیچ وقت از روغن ایرانی استفاده نکنید بهترین روغن خارجی مخصوص بی ام و و تویین پاور توربو رو استفاده کنید دقت کنید برای تمامی فصول از یک روغن استفاده کنید گوش به حرف بقیه و تعویض رو غنی ها نکنید فیلتر اصل هم عوض کنید دیگه من تضمین میکنم به هیچ مشکلی برنمیخوریم حتی با بنزین معمولی .دقت کنید تمامی روغن های ماشین رو گفتم به خصوص جعبه دنده.متاسفانه در ایران هر تعویض روغنی از موجودی روغن خودش تعریف میکنه و گوش به حرف تعویض روغنی ها کردن در چندسال اول باعث شد سه بار موتور ماشین رو تعمیر کنم .
پاسخ
0
0
2
Behzad16384 1403/1/4
من چند تا مورد رو از تجربه خودم میگم بهتون. یکی روغن موتور و فیلتر پرشیا خودرو میاد در محل تعویض میکنه قیمتش از بیرون مناسب تره دوم اگر اپدیت کنید یه رادار و تابلو خوان و یه سری موارد مثل ولکام صندلی و .... اضافه میشه. سوم کلا سیستم مونیتور و صل بلوتوثش و ... خیلی فرندلی نیست ولی واقعا سیستم صوتی هارمن فوق العاده اس و گوش دادن موزیک باهاش لذت بخشه چهارم در جریان باشید لاستیک ران فلت حدودا ۴۰ تومنه جفتی ولی تو بازار هست باطری فابریک agm هم حدودا ۳۰ میلیون. سیستم رادار معرکه است و باید واقعا بی احتیاط باشی که سپر ماشینت رو خودت بزنی چون خیلی به وقت آلارم میده. عقبش بر عکس صحبت هایی که میکنن بد نیست خصوصا برای خانم ها. شارژر وایرلس داره که به درد موبایل جدیدا نمیخوره.لذت رانندگی با این ماشین خصوصا تو بزرگراه و جاده غیر قابل وصفه. مثلا باهاش جاده چالوس میری واقعا جاده رو میخوره. سرد کن صندلی نداره که ی واسه من یه ضعفه .با اکتان کاسپین هم کار راه میفته و ماشین ناک نمیزنه یا شتابش کم نمیشه.. صندوق عقب برقی از داخل ماشین باز میشه ولی بسته نمیشه مثلا یکی یه چیزی بزاره صندوق باید پیاده شی ببندی صندوق رو.
پاسخ
0
0
0
Afshar51 1402/10/29
یه تقه بخوره ۱ ميليارد ضرررررر میشه
پاسخ
0
0
0
ناشناس 1402/9/27
درود بر همگی،من بعد کلی تحقیقات واسه خرید ماشین رسیدم به دو گزینه ،یکی رکستون نسخه مونتاژی صفر کیلومتر مدل ۱۴۰۱ و یکی هم ب ام و ایکس فور مدل ۲۰۱۸ صفر کیلومتر،میدونم از لحاظ قیمتی اختلاف دارن ولی خب اختلافشون مهم نیست،از نظر خودم مزایای رکستون یکی اینه که مدلش بالاست ،از لحاظ آپشن خیلی دستش پر و پیمونه،سواریش هم در حد ۱۰۰۰ کیلومتر شهری و جاده ای تست کردم و بنظرم بد نبود،فقط مشکلش اینه برندش ناشناسه و خیلی ها فکر کنن چینیه،از لحاظ ظاهر هم یه فرم عضلانی و مردونه داره،ب ام اما برندش قلقلک میده ادم رو شدید،اینم در حد ۱۰۰۰ کیلومتر تست کردم،کیفیت سواری شدیدا خوب،موتور سرحالتر از رکستون،آپشن ها هم خوب،از لحاظ آپشنی بنظرم در سطح پایینتری از رکستون هست ولی آپشن هایی که داره کاربردی ان،اما مشکلش اینه که مدل پایینه،یعنی صفرش حدود ۶ تا ۷ سال حداقل خوابیده،در مورد آفرود هم بگم که اهلش نیستم ولی خب یه ماشینی هم میخوام که گذرم به جاده خاکی و طبیعت افتاد،کم نیاره و بتونه یه سنگی یا تپه ای رو بره بالا،بنظرتون کدوم بهتره؟
پاسخ
1
0
0
ناشناس 1402/9/29
داداش شغلتو بگو منم اختلاف قیمت دوتا ماشین برام مهم نباشه
0
4
ناشناس 1402/8/26
شارژر وایرلس داره ؟؟؟
پاسخ
0
0
2