مشخصات فنی ب ام و X4 28 سال 2015 - 2017
سال
موفقیت X6 در سطح جهان، که بیش از هرچیزی مدیون ظاهر رادیکالیاش بود، باعث شد تا بامو به فکر ساخت برادر کوچکتر این خودرو با نام X4 باشد؛ فکری که سرانجام در سال 2014 به واقعیت مبدل شد. نسل اول X4 (اتاق F26) با همان پلتفرم نسل دوم X3 (اتاق F26) ساخته شد و بامو تمامی پیشرانههایش را هم از
0%
0%
0%
0%
0%
نقاط قوت
کیفیت ساخت بالا
فرمانپذیری
امکانات رفاهی متعدد
بازار قویتر از X3
نقاط ضعف
تعلیق اسپرت
ردیف عقب مناسب دو نفر
حساسیت پیشرانه به بنزین کمکیفیت
فضای سر ردیف عقب (نامناسب برای قامت 185)
وضعیت در بازار ایران
سال های موجود
2015 تا 2017مشخصات فنی
محور محرک
دو دیفرانسیلگیربکس
8 دنده اتوماتپیشرانه
4 سیلندر توربوشارژ (N20B20)حجم موتور
2 لیترعملکرد فنی
قدرت
241 اسببخارگشتاور
350 نیوتنمترشتاب
6.4 ثانیهسرعت
232 کیلومتر برساعتمصرف ترکیبی
7.4 لیتر در صد کیلومترابعاد و اندازه ها
نوع بدنه
شاسی بلند جمع و جور لوکسنوع شاسی
یکپارچهنسل (کد اتاق)
نسل اول (F26)طول
4671 میلیمترعرض
1881 میلیمترارتفاع
1624 میلیمترفاصله محوری
2810 میلیمتروزن
1873 کیلوگرمحجم باک
67 لیترچرخ جلو
245/50R18چرخ عقب
245/50R18سایر ویژگیها
(رینگ 19 یا 20 یا 21 اینچ: سفارشی)سیستم کمکی راننده
کروز کنترل
کروز کنترل هوشمند (ACC)
سفارشیکنترل ایستایی در سربالایی (HSA)
کنترل سرعت در سرازیری (HDA)
کنترل کشش (TCS)
کنترل پایداری (ESC)
ضد واژگونی (ROP)
اتو پارک
سفارشیحالت رانندگی
4 حالته (اکو - کامفورت - اسپرت - اسپرت پلاس)سایر ویژگیها
تعلیق هوشمندسیستم هشدار دهنده
سنسور جلو
سنسور عقب
سنسور باران
سنسور فشار باد تایر (TPMS)
سنسور خوابآلودگی راننده
رادار نقطه کور (BSD)
سفارشیرادار تغییرلاین (LDW)
سفارشیرادار تصادف جلو (FCW)
سفارشیرادار تصادف عقب (RCTA)
سفارشیرادار تابلوخوان (TSR)
سفارشیسایر ویژگیها
(تشخیص عابر پیاده: سفارشی)سیستمهای ترمز
توزیع نیرو ترمز (EBD)
ترمز ضدقفل (ABS)
ترمز با نیروی کمکی (BA)
ترمز پارک برقی (EPB)
ترمز اضطراری هوشمند (AEB)
سفارشیسایر ویژگی ترمز
اتوهلدسیستم روشنایی
دیلایت
اتولایت
نوربالا اتومات
سفارشیارتفاع نور اتومات
سفارشیچراغ مهشکن جلو
چراغ مهشکن عقب
چراغ چرخشی
سفارشیچراغ شور
چراغ جلو
زنون - (چراغ LED: سفارشی)سایر ویژگی روشنایی
نورپردازی داخلیفرمان
نیروی کمکی
برقیدکمههای کنترلی
حساس به سرعت
پدل شیفتر
گرمکن فرمان
سفارشیسایر ویژگی فرمان
(فرمان M اسپرت: سفارشی) - (فرمان M اسپرت جدید: از 2016 به بعد)مالتی مدیا
سیستم صوتی
سیستم پخش 600 واتی Harman Kardon - هندزفریمانیتور
مانیتور با کنترلرنویگیشن
هدآپ
سفارشیدوربین عقب
دوربین جانبی
سفارشیدوربین 360
سفارشیدوربین شب
قابلیت پشتیبانی
Bluetooth - USB - CD - MP3 - AUX - Apple CarPlay - WiFi Hotspotسایر ویژگی مالتی مدیا
موس جلو - نمایش خطوط کمکی پارک با حرکت فرمانایمنی کابین
مجموع ایربگها
6ایربگ راننده
ایربگ زانویی راننده
ایربگ سرنشین جلو
ایربگ زانویی سرنشین جلو
ایربگ پردهای
ایربگ جانبی جلو
ایربگ جانبی عقب
پشتسری فعال
سایر ویژگی ایمنی
رفاهی کابین
ورود بدون کلید
استارت دکمهای
سیستم تهویه
اتومات دوگانه - دریچه تهویه عقبکول باکس
صندلی راننده
8 حالته برقی - تنظیم برقی گودی کمر - (مموری: سفارشی)صندلی سرنشین جلو
8 حالته برقی - تنظیم برقی گودی کمرویژگی صندلی عقب
تاشو سه تکهگرمکن صندلی
(جلو: سفارشی) - (عقب: سفارشی)سردکن صندلی
سفارشیماساژور صندلی
روکش صندلی
چرم نواداایزوفیکس صندلی
خروجی 12 ولت
صندوق برقی با جک
صندوق پران هوشمند
سفارشیسایر ویژگی کابین
(هوک برقی عقب: سفارشی)آینه، شیشه و اتاق
آینه عقب الکتروکرومیک
آینه جانبی تاشو برقی
آینه جانبی با تنظیم برقی
سقف پانوراما
سانروف
سایر ویژگی ظاهری
شیشه دودی عقب - (مموری آینه: سفارشی) - (کیت بدنه M اسپرت: سفارشی) درصورت مشاهده اطلاعات نادرست ما را در جریان بگذارید.
ناشناس 1403/1/6
سلام عزیزان من یک آدم مسن هستم بعد از ده سال بی ام و سوار شدن چندین مدل بی ام و عوض کردم بارها به تعمیرگاه رفتم .مهمترین تجربه خودم در اختیارتون میذارم هیچ وقت از روغن ایرانی استفاده نکنید بهترین روغن خارجی مخصوص بی ام و و تویین پاور توربو رو استفاده کنید دقت کنید برای تمامی فصول از یک روغن استفاده کنید گوش به حرف بقیه و تعویض رو غنی ها نکنید فیلتر اصل هم عوض کنید دیگه من تضمین میکنم به هیچ مشکلی برنمیخوریم حتی با بنزین معمولی .دقت کنید تمامی روغن های ماشین رو گفتم به خصوص جعبه دنده.متاسفانه در ایران هر تعویض روغنی از موجودی روغن خودش تعریف میکنه و گوش به حرف تعویض روغنی ها کردن در چندسال اول باعث شد سه بار موتور ماشین رو تعمیر کنم .
پاسخ
0
0
2
Behzad16384 1403/1/4
من چند تا مورد رو از تجربه خودم میگم بهتون. یکی روغن موتور و فیلتر پرشیا خودرو میاد در محل تعویض میکنه قیمتش از بیرون مناسب تره دوم اگر اپدیت کنید یه رادار و تابلو خوان و یه سری موارد مثل ولکام صندلی و .... اضافه میشه. سوم کلا سیستم مونیتور و صل بلوتوثش و ... خیلی فرندلی نیست
ولی واقعا سیستم صوتی هارمن فوق العاده اس و گوش دادن موزیک باهاش لذت بخشه چهارم در جریان باشید لاستیک ران فلت حدودا ۴۰ تومنه جفتی ولی تو بازار هست باطری فابریک agm هم حدودا ۳۰ میلیون. سیستم رادار معرکه است و باید واقعا بی احتیاط باشی که سپر ماشینت رو خودت بزنی چون خیلی به وقت آلارم میده. عقبش بر عکس صحبت هایی که میکنن بد نیست خصوصا برای خانم ها. شارژر وایرلس داره که به درد موبایل جدیدا نمیخوره.لذت رانندگی با این ماشین خصوصا تو بزرگراه و جاده غیر قابل وصفه. مثلا باهاش جاده چالوس میری واقعا جاده رو میخوره. سرد کن صندلی نداره که ی واسه من یه ضعفه .با اکتان کاسپین هم کار راه میفته و ماشین ناک نمیزنه یا شتابش کم نمیشه.. صندوق عقب برقی از داخل ماشین باز میشه ولی بسته نمیشه مثلا یکی یه چیزی بزاره صندوق باید پیاده شی ببندی صندوق رو.
پاسخ
0
0
0
Afshar51 1402/10/29
یه تقه بخوره ۱ ميليارد ضرررررر میشه
پاسخ
0
0
0
ناشناس 1402/9/27
درود بر همگی،من بعد کلی تحقیقات واسه خرید ماشین رسیدم به دو گزینه ،یکی رکستون نسخه مونتاژی صفر کیلومتر مدل ۱۴۰۱ و یکی هم ب ام و ایکس فور مدل ۲۰۱۸ صفر کیلومتر،میدونم از لحاظ قیمتی اختلاف دارن ولی خب اختلافشون مهم نیست،از نظر خودم مزایای رکستون یکی اینه که مدلش بالاست ،از لحاظ آپشن خیلی دستش پر و پیمونه،سواریش هم در حد ۱۰۰۰ کیلومتر شهری و جاده ای تست کردم و بنظرم بد نبود،فقط مشکلش اینه برندش ناشناسه و خیلی ها فکر کنن چینیه،از لحاظ ظاهر هم یه فرم عضلانی و مردونه داره،ب ام اما برندش قلقلک میده ادم رو شدید،اینم در حد ۱۰۰۰ کیلومتر تست کردم،کیفیت سواری شدیدا خوب،موتور سرحالتر از رکستون،آپشن ها هم خوب،از لحاظ آپشنی بنظرم در سطح پایینتری از رکستون هست ولی آپشن هایی که داره کاربردی ان،اما مشکلش اینه که مدل پایینه،یعنی صفرش حدود ۶ تا ۷ سال حداقل خوابیده،در مورد آفرود هم بگم که اهلش نیستم ولی خب یه ماشینی هم میخوام که گذرم به جاده خاکی و طبیعت افتاد،کم نیاره و بتونه یه سنگی یا تپه ای رو بره بالا،بنظرتون کدوم بهتره؟
پاسخ
1
0
0
ناشناس 1402/9/29
داداش شغلتو بگو منم اختلاف قیمت دوتا ماشین برام مهم نباشه
0
4
ناشناس 1402/8/26
شارژر وایرلس داره ؟؟؟
پاسخ
0
0
2