• مشخصات فنی sx5
  • مشخصات فنی sx5
  • مشخصات فنی sx5
  • مشخصات فنی sx5
  • مشخصات فنی sx5
  • مشخصات فنی sx5
  • مشخصات فنی sx5
  • مشخصات فنی sx5
  • مشخصات فنی sx5
  • مشخصات فنی sx5
  • مشخصات فنی sx5
  • مشخصات فنی sx5
  • مشخصات فنی sx5
  • مشخصات فنی sx5
  • مشخصات فنی sx5

مشخصات فنی فردا SX5 سال 1400 - 1403

275 دیدگاه
سال
خودروسازی فردا از زمستان 99، فروش دومین محصولش را با لوگوی اختصاصی فردا موتور (Farda) آغاز کرد. فردا SX5 در واقع همان دانگ‌فنگ SX5 است که در بازار چین، با نام دانگ‌فنگ X5 فروخته می‌شود. البته اگر کمی بیشتر در بازار چین جست‌وجو کنیم، متوجه می‌شویم که دانگ‌فنگ، این خودرو را تحت برند Fengxing در بازار چین می‌فروشد؛ برندی که خودش زیرمجموعه جوینت‌ونچر
0%
رانندگی و فنی
0%
طراحی ظاهری
0%
کابین و امکانات
0%
ارزش در مقابل قیمت
0%
کیفیت

نقاط قوت

طراحی فضای داخلی
کابین جادار و بزرگ
عرضه نسخه ارتقایافته از زمستان 1401

نقاط ضعف

موتور تنفس طبیعی (نسبت به رقبا)

وضعیت در بازار ایران

سال های موجود

1400 تا 1402

مشخصات فنی

محور محرک

دیفرانسیل جلو

گیربکس

CVT با 6 دنده مصنوعی

پیشرانه

4 سیلندر یورو 5 (4A92)

حجم موتور

1.6 لیتر

عملکرد فنی

قدرت

121 اسب‌بخار

گشتاور

151 نیوتن‌متر

شتاب

15.5 ثانیه

سرعت

180 کیلومتر برساعت

مصرف ترکیبی

7.3 لیتر در صد کیلومتر

ابعاد و اندازه ها

نوع بدنه

شاسی بلند جمع و جور

نوع شاسی

یکپارچه

نسل (کد اتاق)

نسل دوم

طول

4515 میلی‌متر

عرض

1812 میلی‌متر

ارتفاع

1725 میلی‌متر

فاصله محوری

2720 میلی‌متر

وزن

1350 کیلوگرم

حجم باک

45 لیتر

چرخ جلو

215/65R17

چرخ عقب

215/65R17

سایر ویژگی‌ها

سیستم‌‌ کمکی راننده

کروز کنترل

کروز کنترل هوشمند

کنترل ایستایی در سربالایی

کنترل سرعت در سرازیری

کنترل کشش

کنترل پایداری

ضد واژگونی

اتو پارک

حالت رانندگی

2 حالته (اسپرت - برفی)

سایر ویژگی‌ها

سیستم هشدار دهنده‌

سنسور جلو

سنسور عقب

سنسور باران

سنسور فشار باد تایر

سنسور خواب‌آلودگی راننده

رادار نقطه کور

رادار تغییرلاین

رادار تصادف جلو

رادار تصادف عقب

رادار تابلوخوان

سایر ویژگی‌ها

سیستم‌های ترمز

توزیع نیرو ترمز

ترمز ضدقفل

ترمز با نیروی کمکی

ترمز پارک برقی

ترمز اضطراری هوشمند

سایر ویژگی‌ ترمز

سیستم‌ روشنایی

دی‌لایت

اتولایت

نوربالا اتومات

ارتفاع نور اتومات

چراغ مه‌شکن جلو

چراغ مه‌شکن عقب

چراغ چرخشی

چراغ شور

چراغ جلو

LED

سایر ویژگی‌ روشنایی

فرمان

نیروی کمکی

برقی

دکمه‌های کنترلی

حساس به سرعت

پدل شیفتر

گرمکن فرمان

سایر ویژگی‌ فرمان

فرمان دی کات

مالتی مدیا

سیستم صوتی

6 اسپیکر

مانیتور

8 اینچی لمسی

نویگیشن

هدآپ

دوربین عقب

دوربین جانبی

دوربین 360

دوربین شب

قابلیت پشتیبانی

Bluetooth - USB- MirrorLink

سایر ویژگی‌ مالتی مدیا

نمایشگر 4.2 اینچی صفحه کیلومتر - نمایش خطوط کمکی پارک با حرکت فرمان

ایمنی کابین

مجموع ایربگ‌ها

2

ایربگ راننده

ایربگ زانویی راننده

ایربگ سرنشین جلو

ایربگ زانویی سرنشین جلو

ایربگ پرده‌ای

ایربگ جانبی جلو

ایربگ جانبی عقب

پشت‌سری فعال

سایر ویژگی‌ ایمنی

رفاهی کابین

ورود بدون کلید

استارت دکمه‌ای

سیستم تهویه

دیجیتال

کول باکس

صندلی‌ راننده

4 حالته دستی

صندلی سرنشین جلو

4 حالته دستی

ویژگی صندلی عقب

گرمکن صندلی

سردکن صندلی

ماساژور صندلی

روکش صندلی

چرم دو رنگ

ایزوفیکس صندلی

خروجی 12 ولت

صندوق برقی با جک

صندوق پران هوشمند

سایر ویژگی‌ کابین

تریم طرح کربن

آینه، شیشه‌ و اتاق

آینه عقب الکتروکرومیک

آینه جانبی تاشو برقی

آینه جانبی با تنظیم برقی

سقف پانوراما

سانروف

سایر ویژگی‌ ظاهری

درصورت مشاهده اطلاعات نادرست ما را در جریان بگذارید.
دیدگاه کاربران
ناشناس 9 ساعت پیش
دوستان عزیز ماشینی که بد باشه نمیشه با حرف خوبش کرد،ماشینی هم که خوب باشه با حرف نمیشه بدش کرد...در عمل یه تست کنی میفهمی ، من تست کردم sx5 اصلا خوب نبود شتابش خیلی خیلی بد بود راه نمی‌رفت اصلا جالب نبود سواریش
پاسخ
0
1
1
جوادیکیا 12 ساعت پیش
یکساله خریدم قبل از این تارا داشتم ، میشه به جرات بگم الان مطمئنم بهترین انتخاب رو داشتم . لذت سواریش خیلی بیشتره ، شتابش از تارا اتو بهتره اما از دنا اتو کمتره در عوض همش دنبال بنزین سوپر نیستید
پاسخ
0
1
2
امیر001 22 ساعت پیش
من الان بیشتر از یکساله که این‌ خودرو رو دارم،به جرات بهتون میگم که این ماشین بسیار کم سرو صدا،اتاق بسیار جادار و راحت برای سفر،بسیار کم مصرف و به هیچ وجه در هیچ جایی کم‌نیاوردم،با وجود موتور تنفس طبیعی با زدن دکمه پاور میشه یه شتاب قابل قبولی ازش گرفت حتی با اسنفاده از تیپ ترونیک میتونین بهتر هم ازش شتاب بگیرید در مواقع لازم،از همه مهمتر اینکه الان ۴۰ هزارتا باهاش راه رفتم مثل روز اول هستش و جز بنزین و روغن و سرویس های دوره ای یک‌ریالی برام خرج نداشته،هرکسی از این‌ماشین بدگویی میکنه اصلا سوارش نشده...
پاسخ
0
0
2
ناشناس دیروز
خودرو Sx5 تجربه ر انندگی بنده خودرو بسیار نرم هستس سیستم تعلیق خوبی دارد خیلی جاداره داخلش از هر ماشینی تو رنجش بیشتر طراحیش خوبه خیلی به نظرم صدا موتور کم میاد داخلش کابین صدا بیرون کلا کم میاد داخل کشش در سربالایی در حال حرکت خوبه ولی موقع راه افتادن به خاطر CVTبودن یکم تاخیر داره اما CVTبچدن باعث مصرف سوخت خیلی خیلی پایینش میشه آپشن های واجب و لازم داره تقریبا غیر ۱ ۲ موارد من هایما سوار شدم s7 انگار تو کالسکه نشستی وحشتناک تکون داره هایما s5 بهترهاینطوری نیست اما این sx5 بزرگ تره بروز تره خیلی جک s5 توربو حساسه ,این ماشین تنفس طبیعی برای کسایی که موتور بی دردسر میخوان بهتره
پاسخ
0
0
2
بهنام دیروز
متاسفانه به نظر میرسه کل نظراتی که به صورت منفی و در تخریب این خودرو درج شده ، غیر واقعی و توسط نمایندگان خودروهای رقیب علی الخصوص مدیران خودرو هست که قیمت عرضه خودرواش حداقل 20 درصد بالاتر از ارزش واقعیه ، این خودرو اقتصادی طراحی شده ولی با توجه به قیمت ارائه شده ، زیبایی ظاهری و حتی سطح امکانات ، رقیبی در مارکت کنونی نداره و ارزش خرید بسیار بالایی داره ، هر کی میخواد بخره یک سری به گروههای مربوطه بزنه ، هر کسی واقعا مالکه و این ماشین رو استفاده کرده راضی هست. نرم ترین سواری در بین شاسی بلندهای چینی متعلق به SX5 و T5 فردا موتور هست و قابل مقایسه با هیچ خودرو داخلی نیست . قدرت و شتاب موتور هم کاملا پاسخگوی نیاز خانوادگی هست .
پاسخ
0
1
2