• مشخصات فنی tiggo8prohybrideplus
  • مشخصات فنی tiggo8prohybrideplus
  • مشخصات فنی tiggo8prohybrideplus
  • مشخصات فنی tiggo8prohybrideplus
  • مشخصات فنی tiggo8prohybrideplus
  • مشخصات فنی tiggo8prohybrideplus
  • مشخصات فنی tiggo8prohybrideplus
  • مشخصات فنی tiggo8prohybrideplus
  • مشخصات فنی tiggo8prohybrideplus
  • مشخصات فنی tiggo8prohybrideplus
  • مشخصات فنی tiggo8prohybrideplus
  • مشخصات فنی tiggo8prohybrideplus

مشخصات فنی فونیکس تیگو 8 پرو هیبرید (F8 PRO PHEV) e پلاس سال 1402 - 1404

128 دیدگاه
سال
مقایسه کنید
دو سال پس از آمدن تیگو 8 پرو به کشورمان، شرکت مدیران خودرو سرانجام در زمستان 1402 نسخه هیبریدی این محصول را با پسوند e PLUS یا اختصارا e+ به بازار ایران فرستاد. البته بهتر است به جای واژه «هیبرید» از عبارت «پلاگین هیبرید» استفاده کنیم چراکه تیگو 8 پرو e+ را می‌توان با کابل شارژ، به برق زد و
امتیاز کارشناسان باما
راهنما
امتیاز نهایی 10 / 6.6
امتیازهای پنج‌گانه
7/10 رانندگی و فنی
6/10 طراحی ظاهری
7/10 کابین و امکانات
7/10 ارزش در مقابل قیمت
6/10 کیفیت

نقاط قوت

شتابگیری ثانویه
مصرف سوخت
هماهنگی پیشرانه و گیربکس
مصرف 1.55 لیتری (حالت هیبرید)
تجهیزات جدید از تابستان 1404

نقاط ضعف

کم‌فرمانی در پیچ‌ها بدلیل وزن زیاد
بیرون‌زدگی پک باتری‌ها از کفی
نداشتن حالت شارژ سریع (پورت DC)

وضعیت در بازار ایران

سال های موجود

1402 تا 1404

مشخصات فنی

محور محرک

دیفرانسیل جلو

گیربکس

اتومات DHT

پیشرانه

4 سیلندر توربوشارژ پلاگین با 2 موتور الکتریکی (4T15C)

حجم موتور

1.5 لیتر

عملکرد فنی

قدرت

326 اسب‌بخار

گشتاور

510 نیوتن‌متر

شتاب

7.6 ثانیه

سرعت

180 کیلومتر برساعت

مصرف ترکیبی

6.5 لیتر در صد کیلومتر

ابعاد و اندازه ها

نوع بدنه

کراس اور متوسط

نوع شاسی

یکپارچه

نسل (کد اتاق)

نسل دوم - فیس لیفت

طول

4722 میلی‌متر

عرض

1860 میلی‌متر

ارتفاع

1745 میلی‌متر

فاصله محوری

2710 میلی‌متر

وزن

1769 کیلوگرم

حجم باک

45 لیتر

چرخ جلو

235/55R18

چرخ عقب

235/55R18

سایر ویژگی‌ها

رینگ آلومینیومی - (رینگ 19 اینچ: سفارشی)

سیستم‌‌ کمکی راننده

کروز کنترل

کروز کنترل هوشمند (ACC)

کنترل ایستایی در سربالایی (HSA)

کنترل سرعت در سرازیری (HDA)

کنترل کشش (TCS)

کنترل پایداری (ESC)

ضد واژگونی (ROP)

اتو پارک

حالت رانندگی

5 حالته (نرمال-اکو-اسپرت-برقی-هیبرید)

سایر ویژگی‌ها

ریموت انجین

سیستم هشدار دهنده‌

سنسور پارک جلو

سنسور پارک عقب

سنسور باران

سنسور فشار باد تایر (TPMS)

سنسور خواب‌آلودگی راننده

رادار نقطه کور (BSD)

رادار تغییرلاین (LDW)

رادار ماندن در لاین (LKA)

رادار تصادف جلو (FCW)

رادار تصادف عقب (RCTA)

رادار تابلوخوان (TSR)

رادار حرکت در ترافیک (TJA)

سایر ویژگی‌ها

سنسور هشدار بازشدن درب‌ها (DOW)

سیستم‌های ترمز

توزیع نیرو ترمز (EBD)

ترمز ضدقفل (ABS)

ترمز با نیروی کمکی (BA)

ترمز پارک برقی (EPB)

ترمز اضطراری هوشمند (AEB)

سایر ویژگی‌ ترمز

اتوهلد

سیستم‌ روشنایی

دی‌لایت

اتولایت

نوربالا اتومات

ارتفاع نور اتومات

چراغ مه‌شکن جلو

چراغ مه‌شکن عقب

چراغ چرخشی

چراغ شور

چراغ جلو

LED

سایر ویژگی‌ روشنایی

نورپردازی کابین - چراغ خوش‌آمدگویی - چراغ بدرقه

فرمان

نیروی کمکی

برقی

دکمه‌های کنترلی

حساس به سرعت

پدل شیفتر

گرمکن فرمان

سایر ویژگی‌ فرمان

فرمان دی‌کات

مالتی مدیا

سیستم صوتی

8 اسپیکر - سیستم پخش سونی - تشخیص صدای انگلیسی

مانیتور

12.3 اینچی لمسی یکپارچه

نویگیشن

هدآپ

(سفارشی)

دوربین عقب

دوربین جانبی

دوربین 360

دوربین شب

قابلیت پشتیبانی

Bluetooth - Apple CarPlay - Android Auto

سایر ویژگی‌ مالتی مدیا

نمایش خطوط کمکی پارک با حرکت فرمان - نمایشگر 12.3 اینچی صفحه کیلومتر

ایمنی کابین

مجموع ایربگ‌ها

6

ایربگ راننده

ایربگ زانویی راننده

ایربگ سرنشین جلو

ایربگ زانویی سرنشین جلو

ایربگ پرده‌ای

ایربگ جانبی جلو

ایربگ جانبی عقب

پشت‌سری فعال

سایر ویژگی‌ ایمنی

رفاهی کابین

ورود بدون کلید

استارت دکمه‌ای

سیستم تهویه

دوگانه اتومات با پنل لمسی - تنظیم مجزا برای ردیف دوم - تنظیم شدت باد برای ردیف سوم

کول باکس

صندلی‌ راننده

6 حالته برقی - تنظیم برقی گودی کمر 4 حالته - مموری 3 حالته

صندلی سرنشین جلو

4 حالته برقی - (صندلی VIP: سفارشی) - امکان تنظیم صندلی از ردیف دوم

ویژگی صندلی عقب

تاشو دو تکه - صندلی ردیف سوم

گرمکن صندلی

جلو - عقب

سردکن صندلی

جلو

ماساژور صندلی

(جلو: سفارشی)

روکش صندلی

چرم دو رنگ

ایزوفیکس صندلی

خروجی 12 ولت

صندوق برقی با جک

صندوق پران هوشمند

سایر ویژگی‌ کابین

شارژر وایرلس

آینه، شیشه‌ و اتاق

آینه عقب الکتروکرومیک

آینه جانبی تاشو برقی

آینه جانبی با تنظیم برقی

سقف پانوراما

سانروف

سایر ویژگی‌ ظاهری

شیشه دودی عقب - آنتی ترپ شیشه‌ها و سانروف و درب صندوق
درصورت مشاهده اطلاعات نادرست ما را در جریان بگذارید.

رقبای فونیکس تیگو 8 پرو هیبرید (F8 PRO PHEV) e پلاس در بازار

میتسوبیشی اوتلندر PHEV

میتسوبیشی اوتلندر PHEV

مقایسه
ونوسیا وی آنلاین DDi 1.5 لیتر توربو

ونوسیا وی آنلاین DDi 1.5 لیتر توربو

مقایسه
هاوال H6 HEV 1.5 لیتر توربو

هاوال H6 HEV 1.5 لیتر توربو

مقایسه
بی وای دی سانگ پلاس DMi 1.5 لیتر

بی وای دی سانگ پلاس DMi 1.5 لیتر

مقایسه
دیدگاه کاربران
سامعابدی 1404/9/21
سلام خدمت دوستان عزیز گرامی من مدل نیوفیس این ماشین گرفتم‌ مدل ۱۴۰۳ هست و تجربیات خودم رو بعد از 21000کار بهتون بگم ماشین نرمیهست اگر باک بنزین پر و فول شارژ باشه ماشین یه گاز بدی خودت جا میمونی!!! از لحاظ آپشن خیلی کامل تر هست نسبت به نسخه قبلی هد آپ دیسپلی عالی کار می‌کنه و ماساژور ها هم خوب و قوی ماساژ میدن و طراحی خیلی زیباتر دل‌نشین تر شده امیدوار براتون مفید باشه
پاسخ
0
0
0
amrch1364 1404/9/16
دو تا سوال ۱-ظرفیت باتریهای این ماشین برای استفاده برقی چند kwh هست؟ ۲-امکان شارژ جدا داره یا hev و یا phev هست به نظر گذاشتن پلاگین هیبرید روی این ماشین کاملا درست نیست.
پاسخ
1
0
0
َسلامتــــی 1404/9/18
گذاشتن پلاگین هیبرید (PHEV) روی تیگو 8 پرو در بازارهای خاص می‌تواند مزایای خوبی داشته باشد، به ویژه برای کسانی که بیشتر در شهرها رانندگی می‌کنند و به دنبال صرفه‌جویی در مصرف سوخت هستند، اما در بازار ایران، ممکن است به دلیل نبود زیرساخت‌های شارژ کافی، استفاده از این سیستم به اندازه کشورهای دیگر بهینه نباشد
0
0
مرتضی علیزاده 1404/9/8
سلام مجدد بعد از ۱ سال سوار شدن ایندماشین نظرم رو بدم شتاب واقعا عالی تهران از چالوس با ترافیک رفتم و برگشتم چند روزی هم تو شهر بابلسر رفتم و برگشتم شد ۹۵۰ کیلومتر با ۵ سرنشین و میانگین سرعت ۱۰۰ تا یعنی ترافیک ۲ ساعته هم داشتم سرعت ۱۴۰ تا هم داشتم ، فقط با ی باک بنزین و فول شارژ ، مصرف عالی اپشن هاش خوب صندلی راحت ، میزان سر و صدا خیلی خیلی کم ، البته من سانروف رو با اسپره سیلیکونی چرب کردم که اصلا هیچ صدایی نداره ، ی ارت ساز خریدم که تو سفر هر جا برق باشه راحت شارژ میکنم گرچه با موتور بنزین خودش شارژ میکنه و نیازی به شارژ برق هم نداره ، خدمات پس از فروشش تو تهران خوبه مشکلی نخوردم از نظر قیمتی نسبت به خیلی از رقیب های کره ای چه قدیمی چه جدید سره حتی الان که نزدیک ۴ میلیارد شده ،
پاسخ
0
0
1
Naserm7187 1404/9/7
درود دوستان کسی میدونه فیمت باتری لیتیومی ماشین چند هست و بعد از چه مدت باید عوض شود و دستمزد تعویضش چقدر هست و آیا باتری لیتیومی هیبریدی شامل گارانتی میشود
پاسخ
2
0
0
َسلامتــــی 1404/9/11
اگر مدل خودرو قدیمی باشد یا باتری نزدیک به پایان عمر فنی باشد، امکان دارد بعد از چند سال هزینه سنگینی برای تعویض بیفتد. خدمات پس ‌از فروش و تأمین قطعه برای خودروهای هیبریدی — مخصوصاً در کشور ما — گاهی سخت‌تر است؛ قبل از خرید بررسی کن آیا قطعه اصلی در بازار هست یا احتمالا باید باتری وارد شود. باتری‌های هیبریدی حساس هستند؛ تعویض باید در مراکز تخصصی انجام شود تا ایمنی و عمر مفید حفظ شود. اگر قرار است خودرو را فقط چند سال نگه داری، هزینه تعویض را هم باید نسبت به مصرف سوخت کم‌تر و مزایای هیبریدی محاسبه کنی.
0
0
مرتضی علیزاده 1404/9/11
۷ سال گارانتی باطری داره ، و چند وقت پیش میگفتن ۱ میلیارد
0
0
کامباب 1404/8/24
با سلام مدیران خودرو هیچگونه پشتیبانی قطعات برقی خودرو نداره و در صورت اشکال در ماشین باید ماه‌ها در صف انتظار باشد میگید نه خودتون بعداً متوجه میشید
پاسخ
1
0
3
مرتضی علیزاده 1404/9/11
البته فکر میکنم تمام ماشینهای چه کره ای چه چینی مشکل تامین قطعات الان دارن ولی باز به دلیل زیاد بودن محصولات مدیران باز راحتره
0
0