مشخصات فنی نیسان پاترول دو در سال 1366 - 1382
سال
اواسط دهه 60 شمسی، نسخه 2در پاترول به موازات نسخه 4در پاترول نیز روی خط تولید پارس خودرو رفت و مونتاژ آن تا حدود 17 سال در کشورمان ادامه داشت. نیسان پاترول 2در، در ابتدای تولیدش در ایران به پاترول هاردتاپ معروف شده بود چراکه نسخههای 2در کروک (یا اصطلاحا سافتتاپ) آن هم به صورت انگشتشماری در بازار ایران وجود
0%
0%
0%
0%
0%
نقاط قوت
بازار دست دوم
کابین جادار و بزرگ
فراوانی قطعات یدکی جایگزین
گیربکس و دیفرانسیل قدرتمند
نقاط ضعف
ایمنی سرنشینان
مصرف سوخت
موتور کم قدرت 4 سیلندر
نفوذ صدای موتور به کابین
صندلیهای خسته کننده
تعلیق نامناسب برای شهر
تعلیق خشکتر از پاترول 4در
وضعیت در بازار ایران
سال های موجود
1366 تا 1382مشخصات فنی
محور محرک
دو دیفرانسیل پارت تایمگیربکس
4 دنده دستی با دنده کمکیپیشرانه
4 سیلندر Z24 کاربراتوریحجم موتور
2.4 لیترعملکرد فنی
قدرت
105 اسببخارگشتاور
187 نیوتنمترشتاب
16 ثانیهسرعت
150 کیلومتر برساعتمصرف ترکیبی
14 لیتر در صد کیلومترابعاد و اندازه ها
نوع بدنه
شاسی بلند متوسطنوع شاسی
مستقلنسل (کد اتاق)
نسل سوم (160)طول
4460 میلیمترعرض
1940 میلیمترارتفاع
1800 میلیمترفاصله محوری
2970 میلیمتروزن
1600 کیلوگرمحجم باک
82 لیترچرخ جلو
رینگ 7 در 15 اینچچرخ عقب
رینگ 7 در 15 اینچسایر ویژگیها
سیستم کمکی راننده
کروز کنترل
کروز کنترل هوشمند (ACC)
کنترل ایستایی در سربالایی (HSA)
کنترل سرعت در سرازیری (HDA)
کنترل کشش (TCS)
کنترل پایداری (ESC)
ضد واژگونی (ROP)
اتو پارک
حالت رانندگی
سایر ویژگیها
سیستم هشدار دهنده
سنسور جلو
سنسور عقب
سنسور باران
سنسور فشار باد تایر (TPMS)
سنسور خوابآلودگی راننده
رادار نقطه کور (BSD)
رادار تغییرلاین (LDW)
رادار ماندن در لاین (LKA)
رادار تصادف جلو (FCW)
رادار تصادف عقب (RCTA)
رادار تابلوخوان (TSR)
رادار حرکت در ترافیک (TJA)
سایر ویژگیها
سیستمهای ترمز
توزیع نیرو ترمز (EBD)
ترمز ضدقفل (ABS)
ترمز با نیروی کمکی (BA)
ترمز پارک برقی (EPB)
ترمز اضطراری هوشمند (AEB)
سایر ویژگی ترمز
ترمز عقب کاسهایسیستم روشنایی
دیلایت
اتولایت
نوربالا اتومات
ارتفاع نور اتومات
چراغ مهشکن جلو
چراغ مهشکن عقب
چراغ چرخشی
چراغ شور
چراغ جلو
هالوژنسایر ویژگی روشنایی
فرمان
نیروی کمکی
(هیدرولیکی: سفارشی)دکمههای کنترلی
حساس به سرعت
پدل شیفتر
گرمکن فرمان
سایر ویژگی فرمان
مالتی مدیا
سیستم صوتی
4 اسپیکرمانیتور
نویگیشن
هدآپ
دوربین عقب
دوربین جانبی
دوربین 360
دوربین شب
قابلیت پشتیبانی
سایر ویژگی مالتی مدیا
ایمنی کابین
مجموع ایربگها
ایربگ راننده
ایربگ زانویی راننده
ایربگ سرنشین جلو
ایربگ زانویی سرنشین جلو
ایربگ پردهای
ایربگ جانبی جلو
ایربگ جانبی عقب
پشتسری فعال
سایر ویژگی ایمنی
رفاهی کابین
ورود بدون کلید
استارت دکمهای
سیستم تهویه
(کولر: سفارشی)کول باکس
صندلی راننده
صندلی سرنشین جلو
ویژگی صندلی عقب
گرمکن صندلی
سردکن صندلی
ماساژور صندلی
روکش صندلی
پارچهایزوفیکس صندلی
خروجی 12 ولت
صندوق برقی با جک
صندوق پران هوشمند
سایر ویژگی کابین
آینه، شیشه و اتاق
آینه عقب الکتروکرومیک
آینه جانبی تاشو برقی
آینه جانبی با تنظیم برقی
سقف پانوراما
سانروف
سایر ویژگی ظاهری
شیشه بالابر دستی درصورت مشاهده اطلاعات نادرست ما را در جریان بگذارید.
Milad 1403/5/27
بزرگترین حسنش
۱.قیمت قطعات
۲.فراوانی قطعات حتی تو دل روستا
۳.فراوانی مکانیک حتی تو دل روستا
۴ژاپنی بودنش و استهلاکش
شما این بچه را یه انژکتور و هدرز ببند ببین هیچی به گردشم نمیرسیم از طرفی یه افرود باز چی میخاد مهم ترین محاسن را داره
حالا برو این رونیز و ماشینای خفن بگیر تا گیر کنی تو دل کویر و جنگل و به خودت فحش بدی😂
پاسخ
0
0
1
Nasio341 1403/1/23
پاترول سواری عشق میخواد که کار هر کسی نیست
پاسخ
0
0
3
Mohmmad60 1402/10/22
با این حجم موتور این اسب بخار و این مصرف مزخفترین خودرو هست در حال حاضر ببین چی بوده که دیگه پارس خودرو هم نتونسته دیگه بچپونه به ملت
پاسخ
0
4
1
فررشید 1402/6/28
یه ماشین فسیل، ناراحت و پر مصرف باصدای گوش خراش و بدون هیچ امکاناتی
پاسخ
1
3
0
3ur 1402/10/12
حداقل تو ریگ جن صفحه کلاچ نمیسوزونه مثل kmc
1
3
KOROSHA 1401/7/30
پاترول یه عشقه هر کی داره عاشقه
پاسخ
0
0
6