مشخصات فنی نیسان ایکس تریل سال 2018 - 2018
سال
ایکس تریل به قدری خوب است که تعجب میکنیم چرا همه مردم دنیا آن را نمیخرند! یک ژاپنی اصیل، نامدار، پرقدرت، باکفیت و زیبا که سبک متفاوتی از شاسیبلندسواری را ارائه کرده است. تقریباً میتوان ادعا کرد که ایکستریل بینقص است؛ چه از نظر مشخصات فنی و چه از نظر آپشن و تجهیزات؛ اما مشکل اصلی این نیسان را نباید
0%
0%
0%
0%
0%
نقاط قوت
کیفیت ساخت بالا
ایمنی
دوام فنی
تعلیق کارآمد
امکانات رفاهی
پلتفرم مشترک با کولیوس
بهبود آپشنها نسبت به مدل 2017
نقاط ضعف
شتاب اولیه
وضعیت در بازار ایران
سال های موجود
2018مشخصات فنی
محور محرک
دو دیفرانسیل 3 حالته هوشمند (2WD - Auto - Lock)گیربکس
7 دنده CVT ایکسترونیکپیشرانه
4 سیلندرحجم موتور
2.5 لیترعملکرد فنی
قدرت
171 اسببخارگشتاور
233 نیوتنمترشتاب
9.8 ثانیهسرعت
210 کیلومتر برساعتمصرف ترکیبی
8.3 لیتر در صد کیلومترابعاد و اندازه ها
نوع بدنه
شاسی بلند متوسطنوع شاسی
یکپارچهنسل (کد اتاق)
نسل سوم (T32) - فیس لیفتطول
4640 میلیمترعرض
1820 میلیمترارتفاع
1715 میلیمترفاصله محوری
2705 میلیمتروزن
1637 کیلوگرمحجم باک
60 لیترچرخ جلو
225/60R18چرخ عقب
225/60R18سایر ویژگیها
سیستم کمکی راننده
کروز کنترل
کروز کنترل هوشمند (ACC)
کنترل ایستایی در سربالایی (HSA)
کنترل سرعت در سرازیری (HDA)
کنترل کشش (TCS)
کنترل پایداری (ESC)
ضد واژگونی (ROP)
اتو پارک
حالت رانندگی
1 حالته (ECO)سایر ویژگیها
کنترل هوشمند شاسی (ARC) - ترمز هوشمند انجین (AEB)سیستم هشدار دهنده
سنسور جلو
سنسور عقب
سنسور باران
سنسور فشار باد تایر (TPMS)
سنسور خوابآلودگی راننده
رادار نقطه کور (BSD)
رادار تغییرلاین (LDW)
رادار تصادف جلو (FCW)
رادار تصادف عقب (RCTA)
رادار تابلوخوان (TSR)
سایر ویژگیها
سنسور تشخیص اشیا متحرک (MOD)سیستمهای ترمز
توزیع نیرو ترمز (EBD)
ترمز ضدقفل (ABS)
ترمز با نیروی کمکی (BA)
ترمز پارک برقی (EPB)
ترمز اضطراری هوشمند (AEB)
سایر ویژگی ترمز
اتوهلد - کنترل ترمزها در پیچ (ATC) - ترمز فعال پیشرانه (IEB)سیستم روشنایی
دیلایت
اتولایت
نوربالا اتومات
ارتفاع نور اتومات
چراغ مهشکن جلو
چراغ مهشکن عقب
چراغ چرخشی
چراغ شور
چراغ جلو
LEDسایر ویژگی روشنایی
چراغ بدرقه - نورپردازی داخلیفرمان
نیروی کمکی
برقیدکمههای کنترلی
حساس به سرعت
پدل شیفتر
گرمکن فرمان
سایر ویژگی فرمان
فرمان دیکاتمالتی مدیا
سیستم صوتی
8 اسپیکر - سیستم پخش BOSE - هندزفریمانیتور
7 اینچی لمسینویگیشن
هدآپ
دوربین عقب
دوربین جانبی
دوربین 360
دوربین شب
قابلیت پشتیبانی
Bluetooth - USB - MP3 - iPod - AUXسایر ویژگی مالتی مدیا
نمایشگر 4.3 اینچی صفحه کیلومترایمنی کابین
مجموع ایربگها
6ایربگ راننده
ایربگ زانویی راننده
ایربگ سرنشین جلو
ایربگ زانویی سرنشین جلو
ایربگ پردهای
ایربگ جانبی جلو
ایربگ جانبی عقب
پشتسری فعال
سایر ویژگی ایمنی
رفاهی کابین
ورود بدون کلید
استارت دکمهای
سیستم تهویه
اتومات دوگانه - دریچه تهویه عقبکول باکس
صندلی راننده
تنظیم برقیصندلی سرنشین جلو
تنظیم برقیویژگی صندلی عقب
تاشو دوتکهگرمکن صندلی
جلو - عقبسردکن صندلی
ماساژور صندلی
روکش صندلی
چرمایزوفیکس صندلی
خروجی 12 ولت
صندوق برقی با جک
صندوق پران هوشمند
سایر ویژگی کابین
آینه، شیشه و اتاق
آینه عقب الکتروکرومیک
آینه جانبی تاشو برقی
آینه جانبی با تنظیم برقی
سقف پانوراما
سانروف
سایر ویژگی ظاهری
شیشه دودی عقب درصورت مشاهده اطلاعات نادرست ما را در جریان بگذارید.
ناشناس 1403/6/21
بسیار ماشین با کلاس هست. این ماشین رو کاملا از رقباش سانتافه راو۴ سورنتو اوتلندر جدا کنید و لذتش رو ببرید. البته نسخه ۲۰۱۸ این ماشین از ۲۰۱۷ بسیار پر اپشن تر و فیسش هم بسیار زیبا و متفاوت هست. تنها ایراد این ماشین شتاب اولیه اون هست ولی وقتی ماشین تو دور هست شتابش بینظیر هست.
پاسخ
0
0
1
Ariandmd 1402/9/28
من ۲۰۱۷ این ماشینو حدود پونزده هزار کیلومتر هست که دارم از لحاظ مصرف سوخت واقعا عالیه و روی کروز تا ۴ هم میاد و بنزینو بو میکشه سواری نرمی مسبت سورنتو و سانتافه داره و هندلینگش برخلاف قیافش فوقعللدس نبسبت به حیکل و کلاسش روی منوال خوب راه میره ضعفش هم لوازم گرون قیمت و بازار فروش ضعیف و ظاهر ضعیفشه و اگر فوقالعاده امن و راحته
پاسخ
0
0
2
Ali 1402/5/14
من همزمان با فولکس پاسات این ماشین رو هم خریدم، همه کسایی که تو ماشین نشستن گفتن از بقیه کراس اوورها نرم تر مخصوصا در مقایسه با سانتافه و راوفور، ولی مشکلش بازار دست دوم و خدمات پس از فروشش هست که قطعاتش مثل راوفور تو بازار نیست مثلا من یادمه واسه تیغه برف پاک کن دو ماه منتظر بودم یا لنت ترمز و غیره، صدای موتور خیلی تو کابین هست، شتاب خوبی نداره و رانندگی باهاش حوصله بر، کیفیت داشبور و غیره خوبه، سیستم صوتی ش عالیه، داشبور خیلی ساده و قدیمی ، از نظر آپشن خوبه ولی یه مشکلاتی داره مثلا ترمز اضطرارش درست عمل نمیکنه و یهو وسط خیابون که هیچ ماشین یا عابری نیست ترمز میزنه، در کل واسه یه خانواده و فرد مسن ماشین بدون دردسری هست ولی فکر نمیکنم یه فرد جوان رو بتونه راضی بکنه
پاسخ
0
0
0
Iman_ahmadi 1402/5/6
نظر من با چهار سال استفاده خودم و پدرم از این ماشین اول از همه بگم خیلی ماشین عالی هست تو سواری اپشن فضا سیستم تعلیق ولی یه مشکل داره اساسی خیلی بد داره پدر من قبل از این یه لکسوسgs430 داشت و ۴۷۰ تا هم کار کرده بود اخ نگفت ما تا حالا پا مون به تعمیر گاه باز نشده بود چون خیلی قدیمی شده بود ۳ سال پیش ماشین رو عوض کردیم پدرم میخواست سورنتو یا سانتافه بگیره(یکی از اقوام داشت خیلی راضی بود)بعد من به زور گفتم ماشین ژاپنی بگیریم ایکس تریل چند بار سوار شده بودم خیلی خوشم اومده بود رفتیم بلاخره ماشین رو گرفتیم من با خودم گفتم این ۳۰۰ تارو بدون مشکل پر میکنه سر تقریبا ۷۰ تا کارکرد گیربکس صدا میداد دقیق وقتی که ۱۲۹ تا رو پر کرد یک سری مشکل ریز داشت(اینم بگم من خیلی وسواسی هستم و واقعا خیلی خوب به ماشین میرسیدم) بردیم پیش یه اوستا ماهر وقتی که کار تموم شد گفت نیسان ها گیربکس cvt نصفشون مشکل داره بعد بهش راجب لکسوس گفتم گفت تویوتا و لکسوس cvt هاشون فرق داره و به یه تکنولوژیش رسیدن نیسان هنوز نتونسته تو این چند سال پدر مارو در اورد اگر میخواید بخرید به نظرم همون کیا هیوندا بخرید بهتره
پاسخ
2
3
1
ناشناس 1403/5/7
زدی پدر ساعت گیربکس رو درآوردین! بعد میگی مشکل از نیسانه؟! اتفاقا بهترین گیربکس cvt مال نیسانه
1
2
potenza 1403/4/10
شما برو یه تحقیق بکن بعد در مورد حرفی که اوسا مکانیک میزنه روماشین عیب بزار بنیان گذارگیربکس cvt شرکت نیسان ژاپن بوده
0
4
Omidrele77 1402/4/21
میشه سردکن صندلی روش نصب کرد؟
پاسخ
1
0
1
مرتضی هستم! 1402/4/28
ارادات 🙏 فقط در صورت تعویض کامل صندلی، امکان پذیره. در غیر اینصورت اینکارو نکنین :( البته فقط مطمین باشید کجا این کارو انجام میدهید. سوابق رو هم چک کنید
0
0