مشخصات فنی کوییک دنده ای سال 1397 - 1402
سال
اواخر سال 95 بود که وزیر صنعت (دولت دوازدهم) در کنار رییس مجلس (دوره دهم) از جدیدترین محصول سایپا بهنام کوییک پردهبرداری کرد؛ خودرویی که به گفته کارشناسان یکی از پرآپشنترین محصولات تولید داخلی در ایران است. کوییک هرچند پاسخ دیرهنگام سایپا برای 206 ایران خودروست، اما از ارتفاع بیشترش نسبت به تیبا هاچبک، اضافهشدن باربند، زه پلاستیکی گلگیرها و
0%
0%
0%
0%
0%
نقاط قوت
هزینه نگهداری
بازار دستدوم
نقاط ضعف
کیفیت ساخت
ارزش قیمتی کمتر از H30 کراس
عدم بهبود سیستم تعلیق نسبت به تیبا
وضعیت در بازار ایران
سال های موجود
1397 تا 1402مشخصات فنی
محور محرک
دیفرانسیل جلوگیربکس
5 دنده دستیپیشرانه
4 سیلندر M15 یورو4حجم موتور
1.5 لیترعملکرد فنی
قدرت
87 اسببخارگشتاور
128 نیوتنمترشتاب
13 ثانیهسرعت
160 کیلومتر برساعتمصرف ترکیبی
7 لیتر در صد کیلومترابعاد و اندازه ها
نوع بدنه
هاچ بک کوچکنوع شاسی
یکپارچهنسل (کد اتاق)
نسل اول (Q212)طول
3989 میلیمترعرض
1688 میلیمترارتفاع
1524 میلیمترفاصله محوری
2412 میلیمتروزن
1065 کیلوگرمحجم باک
41 لیترچرخ جلو
185/65R14چرخ عقب
185/65R14سایر ویژگیها
سیستم کمکی راننده
کروز کنترل
کروز کنترل هوشمند (ACC)
کنترل ایستایی در سربالایی (HSA)
کنترل سرعت در سرازیری (HDA)
کنترل کشش (TCS)
کنترل پایداری (ESC)
ضد واژگونی (ROP)
اتو پارک
حالت رانندگی
سایر ویژگیها
بدون کامپیوتر سفریسیستم هشدار دهنده
سنسور جلو
سنسور عقب
سنسور باران
سنسور فشار باد تایر (TPMS)
سنسور خوابآلودگی راننده
رادار نقطه کور (BSD)
رادار تغییرلاین (LDW)
رادار تصادف جلو (FCW)
رادار تصادف عقب (RCTA)
رادار تابلوخوان (TSR)
سایر ویژگیها
هشدار نبستن کمربند راننده (SBR)سیستمهای ترمز
توزیع نیرو ترمز (EBD)
ترمز ضدقفل (ABS)
ترمز با نیروی کمکی (BA)
ترمز پارک برقی (EPB)
ترمز اضطراری هوشمند (AEB)
سایر ویژگی ترمز
ترمز عقب کاسهایسیستم روشنایی
دیلایت
اتولایت
نوربالا اتومات
ارتفاع نور اتومات
چراغ مهشکن جلو
چراغ مهشکن عقب
چراغ چرخشی
چراغ شور
چراغ جلو
هالوژنسایر ویژگی روشنایی
فرمان
نیروی کمکی
هیدرولیکیدکمههای کنترلی
حساس به سرعت
پدل شیفتر
گرمکن فرمان
سایر ویژگی فرمان
مالتی مدیا
سیستم صوتی
4 اسپیکرمانیتور
نویگیشن
هدآپ
دوربین عقب
دوربین جانبی
دوربین 360
دوربین شب
قابلیت پشتیبانی
USB - CDسایر ویژگی مالتی مدیا
ایمنی کابین
مجموع ایربگها
2ایربگ راننده
ایربگ زانویی راننده
ایربگ سرنشین جلو
ایربگ زانویی سرنشین جلو
ایربگ پردهای
ایربگ جانبی جلو
ایربگ جانبی عقب
پشتسری فعال
سایر ویژگی ایمنی
رفاهی کابین
ورود بدون کلید
استارت دکمهای
سیستم تهویه
دیجیتالکول باکس
صندلی راننده
6 حالته دستیصندلی سرنشین جلو
4 حالته دستیویژگی صندلی عقب
تاشوگرمکن صندلی
سردکن صندلی
ماساژور صندلی
روکش صندلی
پارچهایزوفیکس صندلی
خروجی 12 ولت
صندوق برقی با جک
صندوق پران هوشمند
سایر ویژگی کابین
آینه، شیشه و اتاق
آینه عقب الکتروکرومیک
آینه جانبی تاشو برقی
آینه جانبی با تنظیم برقی
سقف پانوراما
سانروف
سایر ویژگی ظاهری
درصورت مشاهده اطلاعات نادرست ما را در جریان بگذارید.
ناشناس 1403/7/28
مفت هم گرونه صندلی پشتش اگر دیسک کمر نداشته باشی بعد از نشستن تو این ماشین دیسک کمر می گیری.
پاسخ
0
0
0
ناشناس 1403/2/16
عین تراکتور صدا میدن و لرزش دارن.
خدا لعنت کنه مسببش رو که ایرانی جماعت رو سالهاست حسرت به دل خیلی چیزا یکیش ماشین های استانداراد و باکیفیت گذاشته
پاسخ
0
0
0
ناشناس 1402/12/5
سلام. من از دی ماه 98 تا الان کوییک دنده ای دارم. قبلا 405 داشتم، خداییش راضی تر ام. دستگیره های داخلی درب رو قوی بندازید که خراب نشه، مه شکن جلو زود میسوزه، درسته سواری پژو 405 رو نداره، ولی خداییش من تهران تا شمال رو، چه از چالوس و چه هراز،کولر روشن رفتم کم نیاورد ولی بهش فشار میاد. تا حالا خداروشکر فقط روغن اینا تعویض کردم ولی پژو رو باید اقلا سالی سه چهر مرتبه بازدید جلوبندی ببرید. در کل من نسبت به 206 و 405، انصافا کوییک رو ترجیح میدم.
پاسخ
0
2
1
ناشناس 1402/11/27
من کوئیک R دارم از لحاظ شتاب راضی کننده است با پرشیا قدیمی ها و 206مدل 1.4 تست شتاب گذاشتم درجا ردشون میکنه، ولی نسبت به206 تیوفایو ترمز ضعیف تری داره . دیسک و صفحه هم جالب نیست و خشکه . نسبت به قیمتش خوبه
پاسخ
0
2
1
عبدولی 1402/10/26
بازم صد رحمت به ایرانخودررو قابل تحمل تره من کوییک صفر تحویل گرفتم اعصاب برام نزاشته ریموت میزنم درب بزبشه بوق میزنه چی بگم که خدا رو خوش بیاد در کل سایپا دوزار ببشتر نمی ارزه
پاسخ
0
1
2