مشخصات فنی تویوتا پرادو دو در 4 سیلندر سال 2011 - 2014
سال
در نسل چهارم پرادو (J150)، شاهد تیپ جدیدی بهنام TXL بودیم که بهعلت حذف اکثر تجهیزاتش، چیزی مشابه GXهای نسل سوم از آب درآمده بود. نکته جالبتر اینجاست که این تیپ چه در مدل 2در و چه در مدل 4در، با نام TXL فروخته میشد درحالیکه مدل 2در از پیشرانهای 4 سیلندر نیرو میگرفت ولی مدل 4در، قدرتش را مدیون
0%
0%
0%
0%
0%
نقاط قوت
کیفیت ساخت بالا
توانایی آفرود
فضای جادار کابین
تنوع آپشن
دید وسیع آینههای جانبی
نقاط ضعف
مصرف سوخت
فرمانپذیری
عملکرد فنی در مدل 4 سیلندر
نامشخصبودن تجهیزات استاندارد
وضعیت در بازار ایران
سال های موجود
2011 تا 2014مشخصات فنی
محور محرک
دو دیفرانسیل با قفل مرکزیگیربکس
4 دنده اتومات با دنده کمک الکترونیکیپیشرانه
4 سیلندرحجم موتور
2.7 لیترعملکرد فنی
قدرت
161 اسببخارگشتاور
246 نیوتنمترشتاب
13.5 ثانیهسرعت
170 کیلومتر برساعتمصرف ترکیبی
12.4 لیتر در صد کیلومترابعاد و اندازه ها
نوع بدنه
شاسی بلند بزرگنوع شاسی
مستقلنسل (کد اتاق)
نسل چهارم (J150)طول
4366 میلیمترعرض
1791 میلیمترارتفاع
1849 میلیمترفاصله محوری
2456 میلیمتروزن
1790 کیلوگرمحجم باک
87 لیترچرخ جلو
265/60R18چرخ عقب
265/60R18سایر ویژگیها
سیستم کمکی راننده
کروز کنترل
کروز کنترل هوشمند (ACC)
کنترل ایستایی در سربالایی (HSA)
کنترل سرعت در سرازیری (HDA)
کنترل کشش (TCS)
کنترل پایداری (ESC)
ضد واژگونی (ROP)
اتو پارک
حالت رانندگی
سایر ویژگیها
سیستم هشدار دهنده
سنسور جلو
سنسور عقب
سنسور باران
سنسور فشار باد تایر (TPMS)
سنسور خوابآلودگی راننده
رادار نقطه کور (BSD)
رادار تغییرلاین (LDW)
رادار تصادف جلو (FCW)
رادار تصادف عقب (RCTA)
رادار تابلوخوان (TSR)
سایر ویژگیها
سیستمهای ترمز
توزیع نیرو ترمز (EBD)
ترمز ضدقفل (ABS)
ترمز با نیروی کمکی (BA)
ترمز پارک برقی (EPB)
ترمز اضطراری هوشمند (AEB)
سایر ویژگی ترمز
سیستم روشنایی
دیلایت
اتولایت
نوربالا اتومات
ارتفاع نور اتومات
چراغ مهشکن جلو
چراغ مهشکن عقب
چراغ چرخشی
چراغ شور
چراغ جلو
هالوژنسایر ویژگی روشنایی
فرمان
نیروی کمکی
هیدرولیکیدکمههای کنترلی
حساس به سرعت
پدل شیفتر
گرمکن فرمان
سایر ویژگی فرمان
مالتی مدیا
سیستم صوتی
9 اسپیکر - هندزفری - سیدی چنجر 6 تاییمانیتور
(نصب نمایندگی)نویگیشن
هدآپ
دوربین عقب
دوربین جانبی
دوربین 360
دوربین شب
قابلیت پشتیبانی
Bluetooth - USB - CDسایر ویژگی مالتی مدیا
دوربین جلو (نصب نمایندگی)ایمنی کابین
مجموع ایربگها
2ایربگ راننده
ایربگ زانویی راننده
ایربگ سرنشین جلو
ایربگ زانویی سرنشین جلو
ایربگ پردهای
ایربگ جانبی جلو
ایربگ جانبی عقب
پشتسری فعال
سایر ویژگی ایمنی
رفاهی کابین
ورود بدون کلید
استارت دکمهای
سیستم تهویه
اتومات دوگانه - دریچه تهویه عقبکول باکس
صندلی راننده
4 حالته دستی - تنظیم برقی گودی کمرصندلی سرنشین جلو
4 حالته دستیویژگی صندلی عقب
تاشو دوتکه - صندلی ردیف سوم با تاشو دستیگرمکن صندلی
سردکن صندلی
ماساژور صندلی
روکش صندلی
چرمایزوفیکس صندلی
خروجی 12 ولت
صندوق برقی با جک
صندوق پران هوشمند
سایر ویژگی کابین
تریم چوب و چرم - اینورتر 220 ولتآینه، شیشه و اتاق
آینه عقب الکتروکرومیک
آینه جانبی تاشو برقی
آینه جانبی با تنظیم برقی
سقف پانوراما
سانروف
سایر ویژگی ظاهری
شیشه دودی عقب درصورت مشاهده اطلاعات نادرست ما را در جریان بگذارید.
مسعود 1403/4/5
سلام دوستان عزیز, من ماشین عای مختلقی داشتم الان هم در خانواده هم آزرا 6 سیلندر داریم هم بی ام و . بدون تعصب پرادو ماشین متفاوتیه درسته 4 سیلندرش به اندازه 6 سیلندر راه نمیره ولی 4 سیلندر تمییز بسیار برو و کم خرجه میتونی مثل دمپایی هر دقیقه سوارش بشی. ارتفاع بلند موتور قوی, کولر عالی, واقعا کم مصرف و وسایل یدکی در دسترس. تا حالا از خودتون سوال کردید چرا اینقدر گرونه. لطفا افرادی که تا حالا از بغل این ماشین ردنشدند نظر ندند
پاسخ
1
0
2
Ali1987 1403/6/9
می دونی چرا اینقدر گرونه؟ چون انتقال تو یه تعصب بیخود نسبت به برند تویوتا دارن. به خدا اگه کسی ۷ میلیارد بده یه تویوتای ۱۲ سال کار بگیره دیوانست. این میان حداکثر ۲ میلیارد ارزش داره بقیش پول برنده که می ریزیش دور
2
0
Adel1365 1402/10/14
سلام دوستان کسیکه شش سیلندرسوارشده که نه کسی که حداقل۲-۳سال ماشین شش سیلندر یوار شده عمرا بره اینقد هزینه کنه ویه ماشین۴سیلندربگیره که هییییچ اپشنی نداره و پراید تو جاده ازت سبقت بگیره تو سربالایی باید هلش بدی بره بالا بنظر من کارتونکه من یک بار در طول عمرم استباه کردم و یه پرادو چهار سیلندر گرفتم و بزرگترین اشتباه زندگیم بو قبلش البته جنسیس داشتم قبلترشم وراکروز با یه مکافات فروختم الان نزدیک یک سالی هست دوباره یه وراکروز۲۰۱۳درجه یک ۸۰تاکار گرفتم واقعا هیچ ماشینی هیچ حرفی واسه گفتن نداره در مقابلش پرادو ماشین بدی نیست بهترین ماشینه اما…پرادوی شش سیلندر نه چهار سیلندر که اینقد گازمیدی که پات بره تو کاپوت اما ماشین سرجاشه انگار یکی از پشت گرفتت و نمیزاره بری دوستان اینایی که میگن پرادوی۴سیلندر خوبه یاپرادو رو از نزدیک ندیدن یام ماشین شش سیلندر سوار نشدن ک فرقشونو بدونن میخواید پرادو چهارسیلندربخریدبرید یه ماشین چینی قلابی مث مثلا جکs5سوارشید بهتره حداقل ربع قیمت پرادو رو پول دادی باهمون کارایی و سواری رو بهتون میده وسلام میگید نه امتحان کنید متوجه میشید
پاسخ
0
3
2
369666 1402/7/22
بالاخره من هم پرادو خواهم خرید شک نکنید ....
پاسخ
0
1
6
morteza7 1400/11/8
سلام شرمنده یک راهنمایی میخواستم
بابودجه حدود ۲/۵ رافور بگیرم یا پرادو دو در ۲۰۱۲
پاسخ
1
0
0
Adel1365 1402/12/13
دو درب۶سیلندرش محشره لامثب تک چرخ میزه امااگه نظرت به۴سیلندره رافوربهتره
0
1
Mobin1216 1400/7/10
بزرگواران ی سوال داشتم پرادو دو در ۶ سیلندر مدل ۲۰۰۷تا۲۰۰۹ بنظر شما خوبه ؟هزینه نگهداری شتاب ایتا چطوره
پاسخ
3
0
0
Prhm 1400/9/7
شتابش عاللللییییه موشکه ۲۰۰تا هم میره دیگه چی میخوای افرودی بینظیر
1
2
Mohammad02 1400/8/2
سلام
از نظر هرینه نگهداری نگران نباشید زیاد نیست
از نظر قدرت و شتاب هم ۶ سیلندر دو در کاملا انتظاراتتونو براورده میکنه به عنوان یه ماشین شاسی بلند
اپشن های زیادی نداره ولی کیفیت خیلی خوبی داره و برای افرود هم عالیه
و اینکه این ماشین به علت ارتفاع و قدرت زیاد اگر بد باهاش رانندگی کنید راحت چپ میکنه پس سر پیچ ها باید خیلی مراقب باشید و در زمان خرید هم دقت کنید که ماشین چپ نکرده باشه
در کل ماشین خیلی خوبیه من خودم چهار در شش سیلندرشو سالهاست که دارم و خیلی راضیم
حتی مدل ۲۰۰۶ هم اگر عیبی نداشته باشه یه عمر ماشینه براتون
بخرید و لذت ببرید فقط در زمان خرید حتما پیش کارشناس معتبر ببرید
0
6
VahidReza 1400/7/24
بزارید اینطوری توصیف کنم
آفرود عالی
آپشن خوب
پاخور عالی
کیفیت عالی
شتاب ضعیف
قدرت خوب
ظاهر عالی
در کل ماشین عالی هست اگه اهل سرعت نباشید و آفرود هم دوست داشته باشید
0
4