مشخصات فنی زامیاد شوکا سال 1387 - 1392
سال
اگر میخواهید بدانید که چطور میتوان از خودرویی بد، یک خودروی بدتر ساخت، کافی است به تاریخچه زندگی وانت شوکا دقت کنید! وانت شوکا با نام کارخانهای زامیاد LX، خودرویی بود که در تابستان 1387 و زمانیکه مهرداد بذرپارش، مدیریت سایپا را برعهده داشت، به بازار کشورمان معرفی شد. در آن زمان، سایپاییها میگفتند که پروژه طراحی و تولید شوکا،
0%
0%
0%
0%
0%
نقاط قوت
بهبود آلایندگی موتور (نسبت به نیسان)
بهبود سیستم ترمز (نسبت به نیسان)
کابین و اتاق جدید (نسبت به نیسان)
نقاط ضعف
کیفیت ساخت
بازار دست دوم
تولید محدود
نداشتن ایربگ
وضعیت در بازار ایران
سال های موجود
1387 تا 1392مشخصات فنی
محور محرک
دیفرانسیل عقبگیربکس
5 دنده دستیپیشرانه
4 سیلندر دوگانه سوز Z24iحجم موتور
2.4 لیترعملکرد فنی
قدرت
95 اسببخارگشتاور
190 نیوتنمترشتاب
18 ثانیهسرعت
150 کیلومتر برساعتمصرف ترکیبی
13 لیتر در صد کیلومترابعاد و اندازه ها
نوع بدنه
پیکاپ جمع و جورنوع شاسی
مستقلنسل (کد اتاق)
نسل اولطول
4920 میلیمترعرض
1650 میلیمترارتفاع
1630 میلیمترفاصله محوری
3025 میلیمتروزن
1600 کیلوگرمحجم باک
40 لیترچرخ جلو
7.00R16چرخ عقب
7.50R16سایر ویژگیها
ظرفیت بار تا 2100 کیلوگرمسیستم کمکی راننده
کروز کنترل
کروز کنترل هوشمند (ACC)
کنترل ایستایی در سربالایی (HSA)
کنترل سرعت در سرازیری (HDA)
کنترل کشش (TCS)
کنترل پایداری (ESC)
ضد واژگونی (ROP)
اتو پارک
حالت رانندگی
سایر ویژگیها
سیستم هشدار دهنده
سنسور جلو
سنسور عقب
سنسور باران
سنسور فشار باد تایر (TPMS)
سنسور خوابآلودگی راننده
رادار نقطه کور (BSD)
رادار تغییرلاین (LDW)
رادار تصادف جلو (FCW)
رادار تصادف عقب (RCTA)
رادار تابلوخوان (TSR)
سایر ویژگیها
سیستمهای ترمز
توزیع نیرو ترمز (EBD)
ترمز ضدقفل (ABS)
ترمز با نیروی کمکی (BA)
ترمز پارک برقی (EPB)
ترمز اضطراری هوشمند (AEB)
سایر ویژگی ترمز
ترمز عقب کاسهایسیستم روشنایی
دیلایت
اتولایت
نوربالا اتومات
ارتفاع نور اتومات
چراغ مهشکن جلو
چراغ مهشکن عقب
چراغ چرخشی
چراغ شور
چراغ جلو
سایر ویژگی روشنایی
فرمان
نیروی کمکی
هیدرولیکیدکمههای کنترلی
حساس به سرعت
پدل شیفتر
گرمکن فرمان
سایر ویژگی فرمان
مالتی مدیا
سیستم صوتی
مانیتور
نویگیشن
هدآپ
دوربین عقب
دوربین جانبی
دوربین 360
دوربین شب
قابلیت پشتیبانی
سایر ویژگی مالتی مدیا
ایمنی کابین
مجموع ایربگها
ایربگ راننده
ایربگ زانویی راننده
ایربگ سرنشین جلو
ایربگ زانویی سرنشین جلو
ایربگ پردهای
ایربگ جانبی جلو
ایربگ جانبی عقب
پشتسری فعال
سایر ویژگی ایمنی
رفاهی کابین
ورود بدون کلید
استارت دکمهای
سیستم تهویه
کول باکس
صندلی راننده
صندلی سرنشین جلو
ویژگی صندلی عقب
گرمکن صندلی
سردکن صندلی
ماساژور صندلی
روکش صندلی
ایزوفیکس صندلی
خروجی 12 ولت
صندوق برقی با جک
صندوق پران هوشمند
سایر ویژگی کابین
تاخوگرافآینه، شیشه و اتاق
آینه عقب الکتروکرومیک
آینه جانبی تاشو برقی
آینه جانبی با تنظیم برقی
سقف پانوراما
سانروف
سایر ویژگی ظاهری
شیشه بالابر دستی درصورت مشاهده اطلاعات نادرست ما را در جریان بگذارید.
ایمان صیادیان 1402/9/14
سلام ازنیسان ابی بهتره حداقل توکابین راننده راحتره
پاسخ
0
0
0