• تويوتا راوفور آفرود پکيج II

مخصوص بازار ژاپن

معرفی تویوتا راوفور آفرود پکیج II

13 مهر 1401 18:01

با معرفی مجموعه قطعات Offroad Package II، تویوتا راوفور با چهره‌­ای خشن به استقبال مشتریان ژاپنی رفته است. این مدل را می­‌توان بگونه­‌ای همتای راوفور TRD Off-Road دانست، که در ایالات متحده عرضه می‌شود با این تفاوت که در انتخاب پیشرانه و رنگ‌های بدنه آفرود پکیج، با گزینه­‌های بیشتری مواجه هستیم.

تویوتا راوفور آفرود پکیج II در ژاپن با دو پیشرانه قابل انتخاب است: پیشرانه 2 لیتری 4 سیلندر تنفس طبیعی و یا پیشرانه 4 سیلندر 2.5 لیتری هیبرید.نخستین ویژگی بارز تویوتا راوفور آفرود پکیج II، افزایش 10 میلیمتری ارتفاع بدنه است، که با رینگ‌های 18 اینچی مشکی مات و تایرهای چهارفصل 225/60 همراه می­‌شود.

بخش‌هایی از بدنه تویوتا راوفور آفرود پکیج II شامل نمای جلو، حاشیه گلگیرها، رکاب‌ها، آینه­‌های جانبی و سپر عقب با رنگ مشکی تزئین شده که در کنار رنگ‌های خاکی Urban یا آبی Grayish قرار می­‌گیرد. البته مشتریان می‌توانند از این ویژگی صرف نظر کرده و یکی از رنگ‌های سفید Super White II، خاکستری متالیک و مشکی میکا Attitude را برای کراس‌اور ژاپنی سفارش دهند.

فضای کابین تویوتا راوفور آفرود پکیج II با روکش چرم مشکی و جزئیات قرمز تزئین شده است.

تویوتا راوفور آفرود پکیج II

تویوتا راوفور آفرود پکیج II در ژاپن با دو پیشرانه قابل انتخاب است: پیشرانه 2 لیتری 4 سیلندر تنفس طبیعی با 169 اسب­‌بخار قدرت و 207 نیوتن‌متر گشتاور و یا پیشرانه 4 سیلندر 2.5 لیتری هیبرید که خروجی آن برای بازار ژاپن اعلام نشده است، ولی مدل‌های مجهز به این پیشرانه در آمریکا، 219 اسب­‌بخار قدرت در اختیار دارند.

قیمت تویوتا راوفور آفرود پکیج II با پیشرانه 2 لیتری، 26,845 دلار تعیین شده است، درحالی‌که با انتخاب پیشرانه 2.5 لیتری، این رقم به 31,119 دلار افزایش می­‌یابد.

تویوتا راوفور آفرود پکیج II

گذشته از تریم جدید آفرود پکیج II، سایر نسخه‌­های تویوتا راوفور در بازار ژاپن با تغییراتی همراه شده است. هشدار پیشگیری از برخورد با قابلیت شناسایی خودروها و عابرین پیاده در هنگام پیچیدن، به صورت استاندارد اضافه شده درحالی‌که مدل‌های مجهز به نمایشگر 10.5 اینچی، اینترنت بی‌سیم داخل خودرو را نیز دریافت می­‌کنند.

آینه وسط همراه با دوربین نیز اکنون به قابلیت ضبط تصاویر مجهز شده است.

مشتریان آمریکایی که خواهان نسخه آفرودی تویوتا راوفور باشند، باید به سراغ راوفور TRD Off-Road یا راوفور Woodland Edition بروند که نمونه دومی حتی مبدل برق 120 ولت را نیز به همراه دارد.

دیدگاه کاربران