• ماگما زيرمجموعه اسپرت جنسيس

زیرمجموعه جدید جنسیس

معرفی برند پرفورمنس ماگما

9 فروردین 1403 15:20

جنسیس با خبرهای جالب به نمایشگاه نیویورک 2024 وارد می­‌شود. این برند که چند سال پیش از زیر سایه هیوندای خارج شد، اکنون قصد دارد یک برند پرفورمنس به نام ماگما (Magma) را وارد بازار کند.

بنابر تصویری که از یک جنسیس GV60 نارنجی رنگ منتشر شده، به نظر می‌رسد که خبرهایی هیجان‌انگیز از این برند در راه است. سال گذشته، جنسیس GV80 کوپه کانسپت با همین رنگ در نمایشگاه نیویورک 2023 به معرض نمایش درآمد. در اواخر 2023 هم نسخه ویژه‌­ای از سدان G80 با همین رنگ معرفی شد، این مدل با نام G80 ماگما اسپشیال، در تیراژ محدود برای عرضه به اهالی خاورمیانه تولید می­‌شود.

ماگما زیرمجموعه اسپرت جنسیس

جنسیس قصد دارد GV60 ماگما را نیز تولید کند، بدون آن‌که عرضه آن به منطقه خاصی محدود باشد. فعلا درباره مشخصات فنی این کراس‌­اور برقی اطلاعی در دسترس نیست، هرچند که ظاهرا عملکرد پیشرانه و مجموعه باتری، بهبود پیدا کرده است.

گذشته از رنگ هیجان­‌انگیز بدنه GV60 ماگما کانسپت، باید به ورودی هوای بزرگ در سپر جلو، کاهش ارتفاع بدنه، گلگیرهای عریض، رینگ‌های 21 اینچی و باله عقب این خودرو هم اشاره کنیم. توجه داشته باشید که هواکش سپر جلو و باله عقب علاوه بر زیبایی، از نظر بهبود آیرودینامیک و افزایش بهره­‌وری خودرو هم تاثیرگذار خواهند بود.

در فضای کابین GV60 ماگما کانسپت هم روکش چرم با دوخت نارنجی رنگ همراه شده است.

ماگما زیرمجموعه اسپرت جنسیس

آقای لوک دانکر ولکه مدیر بخش خلاقیت جنسیس، از ماگما به عنوان فرصتی هیجان‌انگیز برای به چالش کشیدن مرز میان خودروهای لوکس و اسپرت یاد کرده است. به گفته­ وی، این برند فعلا به عرضه کانسپت‌های تجربی زیبا و فناورانه، ادامه می­‌دهد درحالی‌که سرعت و عملکرد اسپرت نیز از نگاه طراحان این برند دور نیست.

آقای دانکر ولکه در پاسخ به خبرنگارانی که درباره زمان عرضه محصولات ماگما سوال کردند، به بیان عبارت «به‌زودی» اکتفا کرده است.

جنسیس با GV60 ماگما کانسپت، G80 ماگما اسپشیال و کانسپت نئولون در نمایشگاه نیویوک 2024 حاضر می­‌شود. این رویداد از 29 مارس آغاز بکار می‌کند.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران