• ياماها E01
  • ياماها E01
  • ياماها Neo’s
  • ياماها Neo’s
  • ياماها Neo’s

اسکوترهای برقی برای بازار اروپا

معرفی یاماها Neo’s و E01

15 اسفند 1400 10:40

شرکت یاماها قصد دارد ظرف چند هفته آینده، فروش دو اسکوتر برقی جدید با اسامی Neo’s و E01 را در اروپا آغاز کند. درحال حاضر نزدیک به 5 میلیون دوچرخه برقی در اروپا تردد دارد. به همین دلیل، حضور در قاره اروپا برای یاماها بسیار حائز اهمیت است.

براساس اظهارات مدیر یاماها در قاره اروپا، این دو محصول با هدف جلب نظر طیف تازه­‌ای از مشتریان به بازار معرفی شده است.هرچند یاماها از مدت‌ها پیش به عنوان تامین‌­کننده قوای محرکه برقی شناخته می­‌شود، اما عرضه Neo’s و E01 را باید نخستین حضور این برند در بخش اسکوترهای برقی در بازار اروپا دانست.

اول بشنوید از Neo’s که نخستین بار در سال 2019 و به عنوان یک نمونه آزمایشی با نام E02 در نمایشگاه توکیو معرفی شد. نیروی این اسکوتر برقی کوچک با یک موتورسیکلت بنزین‌سوز با پیشرانه 50 سی­‌سی برابری می‌­کند. اما وضع E01 فرق دارد چراکه براساس اعلام یاماها، توان آن را باید با یک موتورسیکلت با پیشرانه 125 سی­‌سی برابر دانست.

براساس اظهارات مدیر یاماها در قاره اروپا، این دو محصول با هدف جلب نظر طیف تازه­‌ای از مشتریان به بازار معرفی شده است.

یاماها Neo’s اسکوتر برقی
یاماها Neo’s

در کنار Neo’s و E01، یاماها قصد دارد مدل B01 را به عنوان یک موتورسیکلت هیبرید روانه بازار کند تا قابلیت کاربردی وسایل نقلیه برقی را با توانایی عملکردی پیشرانه درون‌­سوز، به صورت همزمان ارائه نماید. این محصول در حال حاضر در حد یک کانسپت است و در همکاری مشترک یاماها با شرکای قدیمی خود یعنی Fantic Motor و Motori Minarelli شکل گرفته است.

جدیدترین اخبار موتورسیکلت را در باما دنبال کنید.

دیدگاه کاربران