• تيونينگ فراري F8 توسط منصوري
  • تيونينگ فراري F8 توسط منصوري
  • تيونينگ فراري F8 توسط منصوري
  • تيونينگ فراري F8 توسط منصوري
  • تيونينگ فراري F8 توسط منصوري
  • تيونينگ فراري F8 توسط منصوري
  • تيونينگ فراري F8 توسط منصوري
  • تيونينگ فراري F8 توسط منصوري

تغییرات ظاهری با لباس کربنی

تیونینگ فراری F8 توسط منصوری

22 اسفند 1400 16:58

منصوری، این بار تغییرات خود را روی فراری F8 اسپایدر اعمال کرده است. البته این ارتقا و تغییرات برای مدل کوپه، یعنی F8 Tributo، نیز در دسترس است.

این سوپراسپرت ایتالیایی اکنون به لطف قطعات فیبرکربنی، وحشی‌تر از قبل به نظر می‌رسد.این سوپراسپرت ایتالیایی اکنون به لطف قطعات فیبرکربنی، وحشی‌تر از قبل به نظر می‌رسد. از این نوع تغییر به عنوان «کیت نرم» یاد می‌شود؛ زیرا منصوری پنل‌های اصلی بدنه را تغییر نداده و تنها با قطعات فیبرکربنی، تضادی را در کنار رنگ قرمز اصلی ایجاد کرده است‌. قطعاتی که اضافه می‌شوند شامل اسپلیتر جلو، زه‌های بزرگ جانبی و دو دیفیوزر دوتکه، هستند‌. منصوری همچنین قاب آینه‌های جانبی را تماماً با فیبرکربن ساخته و یک اسپویلر را بالای تنظیمات و تجهیزات اصلی کارخانه اضافه می‌کند.

منصوری برای تمامی قطعات، از دستگیره درها تا قسمت موتور، از مواد سبک وزن استفاده کرده است. این ویژگی در قسمت ورودی‌های هوا عقب (برای خنک کردن پیشرانه وسط V8) نیز دیده می‌شود‌.

تیونینگ فراری F8 توسط منصوری

پیشرانه 3.9 لیتری توئین‌توربو آن می‌تواند 880 اسب‌بخار قدرت و 960 نیوتن‌متر گشتاور تولید کند. این نیرو، فراری F8 اسپایدر را در مدت زمان 2.6 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر برساعت می‌رساند‌. این بدان معناست که شتاب، نسبت به نسخه اصلی، 0.3 ثانیه کاهش یافته است‌. حداکثر سرعت آن ذکر نشده، اما احتمالاً نسبت به مدل اصلی (340 کیلومتربرساعت) افزایش یافته است‌.

منصوری رینگ‌های 22 اینچی مشکی را در عقب و 21 اینچی را در جلو تعبیه کرده  که لبه‌های آن‌ها زرد رنگ است و کالیپرهای بزرگی در پس آن‌هاست.

این خودرو در مقابل پروژه‌هایی که کاملاً از ابتدا طراحی می‌شوند، حرفی برای گفتن ندارد.

دیدگاه کاربران