انتظار برای معرفی این نسخه خاص

تیراژ فورد موستانگ به ده میلیون رسید

16 مرداد 1397 21:00

گویا محبوب‌ترین خودروی عضلانی ساخت شرکت فورد یعنی مدل موستانگ به نقطه عطف مهم و جدیدی در طول حیات پرافتخار خود دست یافته چراکه آنگونه که از شواهد برمی‌آید، تیراژ آن به ده میلیون دستگاه رسیده است. این خودروی خاص از خط تولید فورد واقع در ایالت میشیگان خارج شده است.

تصویر این خودرو در اینستاگرام منتشر شده است و به زودی طی مراسمی توسط فورد رونمایی می‌شود.خبرهای پراکنده‌ای از منابع مختلف منتشر شده که از چگونگی رونمایی این خودرو سخن گفته‌اند ولی براساس خبری که از بقیه موثق‌تر به نظر می‌رسد، رونمایی از این خودرو به زودی در قالب مراسمی باشکوه توسط شرکت فورد انجام خواهد شد.

همزمان با این خبرها، تصاویری در اینستاگرام منتشر شده که به نظر مربوط به ده میلیون‌امین فورد موستانگ تولید شده است. اگر ادعای این صفحه اینستاگرامی درست باشد به نظر می‌رسد نسخه کانورتیبل موستانگ که پیشرانه 5 لیتری هشت سیلندر در سینه و پوششی سفید بر تن دارد، شانس دریافت این عنوان خاص را پیدا کرده است. این روزها برای خرید چنین مدلی از فورد موستانگ که قدرتی برابر با 460 اسب‌بخار دارد، باید مبلغی در حدود 46 هزار دلار پرداخت کرد.

در پست اینستاگرامی انتشار یافته صحبتی از آپشن‌های این خودرو به میان نیامده اما در روال عادی، مدل‌های کانورتیبل موستانگ با تریم «پرمیوم» عرضه می‌شوند که شامل مواردی همچون صندلی‌های مجهز به سیستم تهویه با پوشش چرمی، سیستم ارتباطی اختصاصی شرکت فورد به نام SYNC 3 و سیستم صوتی mondo مجهز به 9 بلندگوی استریو خواهد بود. اما در ظاهر این خودرو هنوز خط‌کشی یا قطعه‌ای خاص نصب نشده که نشان از اهمیت ویژه این مدل داشته باشد که البته کمی عجیب به نظر می‌رسد.

در توضیح اولین عکسی که این خودرو را در خط تولید نمایش می‌دهد، رنگ آن «سفید ویمبلدون» توصیف شده که البته برای مدل‌های 2019 موستانگ قابل سفارش نیست اما علاقمندان تاریخچه مدل جاودانه موستانگ احتمالاً به خاطر دارند که بدنه اولین نمونه کانورتیبل که در اصل نمونه‌ای آزمایشی از این خودرو بود، چنین رنگی داشت. البته باید متذکر شویم که اولین فورد موستانگ فروخته شده در سال 1965، بدنه‌ای آبی رنگ داشت و نصیب یک معلم ساکن در شیکاگو شد.

نکته دیگری که بدنیست بدانید این است که در پایین عکس انتشار یافته از این خودرو در اینستاگرام، چند هشتگ به کار رفته که در این میان هشتگ #notforsale (فروشی نیست) بیشتر از بقیه جلب توجه می‌کند. استفاده از چنین هشتگی این نکته را به ذهن متبادر می‌کند که قرار است از این خودرو در مجموعه اختصاصی فورد نگهداری شود.

طبق شنیده‌ها قرار است این خودرو در رویداد Woodward Dream Cruise که با شرکت 40 هزار خودرو و با حمایت مالی فورد برگزار می‌شود، در معرض دید عموم قرار بگیرد. تا آن زمان چاره‌ای نیست جز این‌که برای رونمایی رسمی این خودروی منحصربه‌فرد و انتشار جزئیات فنی و ظاهری آن، منتظر بمانیم.

دیدگاه کاربران