آلفارومئو ‏جولیتا

سال

سری دوم جولیتا نیز در مدل 2014 و با ارتقای برخی امکانات و همچنین با تغییر بسیار مختصر چهره‌اش، به خیابان‌های ایران قدم گذاشت. تبلیغات گسترده و جذابیت‌های خاص این برند، به استقبال خوب مشتریان از جولیتا منجر شد؛ همان خودرویی که همچنان نیز از معدود هاچ‌بک‌های لوکس، اسپرت و گران‌قیمت کشورمان محسوب می‌شود. البته کم‌رنگ شدن فعالیت واردکننده آن، که به خدمات پس از فروش ضعیف و همچنین عدم تامین کافی قطعات آن منجر شده، از مهم‌ترین عواملی است که باعث شده این برند خوش‌نام، در این روزها از آن جایگاه خوب سال‌های اولیه ورودش به ایران، فاصله بگیرد.

ادامه...