• مشخصات فنی 2seriesactivetourer218i
  • مشخصات فنی 2seriesactivetourer218i
  • مشخصات فنی 2seriesactivetourer218i

مشخصات فنی ب ام و سری 2 اکتیوتورر 218i سال 2016 - 2018

17 دیدگاه
سال
اواخر سال 1395 برای اولین‌بار شاهد عرضه محدود نسخه ون سری2 در ایران بودیم؛ خودرویی که «اکتیوتورر» نام دارد و در ابتدا قرار بود در دو تیپ 218i و 225i فروخته شود اما در نهایت فقط پای 218i به خیابان‌های ایران رسید که هم یکی از ضعیف‌ترین مدل‌های بنزینی خانواده اکتیوتورر است و هم با درنظرگرفتن قیمت‌گذاری نامتعارفش، می‌توان پیش‌بینی
0%
رانندگی و فنی
0%
طراحی ظاهری
0%
کابین و امکانات
0%
ارزش در مقابل قیمت
0%
کیفیت

نقاط قوت

کیفیت ساخت بالا
مصرف سوخت

نقاط ضعف

واردات بسیار محدود
خدمات پس از فروش
حساسیت پیشرانه به بنزین کم‌کیفیت

وضعیت در بازار ایران

سال های موجود

2017 تا 2018

مشخصات فنی

محور محرک

دیفرانسیل جلو

گیربکس

6 دنده اتومات

پیشرانه

3 سیلندر توربوشارژ

حجم موتور

1.5 لیتر

عملکرد فنی

قدرت

136 اسب‌بخار

گشتاور

220 نیوتن‌متر

شتاب

9.3 ثانیه

سرعت

205 کیلومتر برساعت

مصرف ترکیبی

5.3 لیتر در صد کیلومتر

ابعاد و اندازه ها

نوع بدنه

ون کوچک لوکس

نوع شاسی

یکپارچه

نسل (کد اتاق)

نسل اول (F45)

طول

4342 میلی‌متر

عرض

1800 میلی‌متر

ارتفاع

1555 میلی‌متر

فاصله محوری

2670 میلی‌متر

وزن

1445 کیلوگرم

حجم باک

51 لیتر

چرخ جلو

225/45R18

چرخ عقب

225/45R18

سایر ویژگی‌ها

رینگ ام اسپرت (سفارشی)

سیستم‌‌ کمکی راننده

کروز کنترل

کروز کنترل هوشمند

کنترل ایستایی در سربالایی

کنترل سرعت در سرازیری

کنترل کشش

کنترل پایداری

ضد واژگونی

اتو پارک

حالت رانندگی

3 حالته (اکو - کامفورت - اسپرت)

سایر ویژگی‌ها

تعلیق ام اسپرت (سفارشی)

سیستم هشدار دهنده‌

سنسور جلو

سفارشی

سنسور عقب

سنسور باران

سنسور فشار باد تایر

سنسور خواب‌آلودگی راننده

رادار نقطه کور

رادار تغییرلاین

رادار تصادف جلو

رادار تصادف عقب

رادار تابلوخوان

سایر ویژگی‌ها

سیستم‌های ترمز

توزیع نیرو ترمز

ترمز ضدقفل

ترمز با نیروی کمکی

ترمز پارک برقی

ترمز اضطراری هوشمند

سایر ویژگی‌ ترمز

بازیابی انرژی ترمز - کنترل ترمزها در پیچ (CBC)

سیستم‌ روشنایی

دی‌لایت

اتولایت

نوربالا اتومات

ارتفاع نور اتومات

چراغ مه‌شکن جلو

چراغ مه‌شکن عقب

چراغ چرخشی

چراغ شور

چراغ جلو

هالوژن - چراغ LED (سفارشی)

سایر ویژگی‌ روشنایی

نورپردازی داخلی

فرمان

نیروی کمکی

برقی

دکمه‌های کنترلی

حساس به سرعت

پدل شیفتر

گرمکن فرمان

سایر ویژگی‌ فرمان

فرمان ام اسپرت (سفارشی)

مالتی مدیا

سیستم صوتی

6 اسپیکر 205 واتی HiFi - هندزفری

مانیتور

6.5 اینچی با کنترلر

نویگیشن

هدآپ

سفارشی

دوربین عقب

دوربین جانبی

دوربین 360

دوربین شب

قابلیت پشتیبانی

Bluetooth - USB - CD - MP3 - AUX

سایر ویژگی‌ مالتی مدیا

نمایش خطوط کمکی پارک با حرکت فرمان

ایمنی کابین

مجموع ایربگ‌ها

6

ایربگ راننده

ایربگ زانویی راننده

ایربگ سرنشین جلو

ایربگ زانویی سرنشین جلو

ایربگ پرده‌ای

ایربگ جانبی جلو

ایربگ جانبی عقب

پشت‌سری فعال

سایر ویژگی‌ ایمنی

رفاهی کابین

ورود بدون کلید

استارت دکمه‌ای

سیستم تهویه

اتومات دوگانه

کول باکس

صندلی‌ راننده

6 حالته برقی - تنظیم برقی گودی کمر - صندلی اسپرت (سفارشی) - مموری

صندلی سرنشین جلو

6 حالته برقی - تنظیم برقی گودی کمر - صندلی اسپرت (سفارشی)

ویژگی صندلی عقب

تنظیم ارتفاع - تاشو سه تکه برقی (سفارشی)

گرمکن صندلی

جلو

سردکن صندلی

ماساژور صندلی

روکش صندلی

چرم داکوتا

ایزوفیکس صندلی

خروجی 12 ولت

صندوق برقی با جک

صندوق پران هوشمند

سایر ویژگی‌ کابین

تریم چوب (سفارشی) - تریم آلومینیومی و کرومی ام اسپرت (سفارشی) - پادری آلومینیومی ام اسپرت (سفارشی)

آینه، شیشه‌ و اتاق

آینه عقب الکتروکرومیک

آینه جانبی تاشو برقی

آینه جانبی با تنظیم برقی

سقف پانوراما

سانروف

سایر ویژگی‌ ظاهری

(کیت بدنه ام اسپرت: سفارشی)
درصورت مشاهده اطلاعات نادرست ما را در جریان بگذارید.
دیدگاه کاربران
aminiho10 1402/7/25
بعد از پيمايش ١٠٠٠ كيلومتري اين نظر رو براتون مينوسيم اين ماشين بر عكس چيزي كه همه فكر ميكنن كه موتور ضعيفي داره ، به شدت موتور هماهنگ با گيرباكس ماشين داره ، اشاره به پدال گاز ميكني ماشين معكوس ميكشه و قشنگ ميكنه ، از بعد شتاب عدد ٩ ثانيه درسته ، اين از شتاب كه اتغريبا از همه ماشين هاي كره اي و ژاپني همردش شتاب خيلي بالاتري داره ، در زمينه نرم بودن ميتونم نرم بودنش رو با تويوتا كمري كه قبلا داشتم مقايسه كنم كه واقعا كم نداره ، فضاي داخلش بسيار جادار ونفراتي كه عقب ميشينن به هيچ عنوان اذيت نميشن و جاي پاي خوبي دارن ، اين ماشين ترمز هاي به شدت خوبي داره و با اشاره به پدال ترمز ماشين وايميسه ، از لحاظ اپشن با اينكه سيستم صوتيش هايفاي هست ولي به شدت با كيفيت و صداي دلنشيني داره و همه ي اپشن هاي كاربردي رو داره از نظر طراحي بدنه خيليا ميگن طراحيش چندان جذاب نيست ولي اين ماشين بر اساس ميني ون طراحي شده و بر اين اساس اتفاقا طراحي بسيار خوبي رو داره ، نقاط ضعفي كه داره يك گرم كن و سرد كن صندلي و اتو ترانك صندوق رو نداره ، رينگ فابريكش ١٦ هست كه به نظرم اگر رينگ ١٨ بندازين با يه لاستيك كنتينانتال يا ميشلت اصلا يه سواري خاصي رو ميده، نكته جالب اين ماشين اينه كه همه بي ام و ها قالبا خشكن ولي اين ماشين به شدت نرمه ، هر كسي ميخواد بره پول ماشين كره اي همه رده اينو بده اشتباه محظ ميكنه !!اين ماشين اصلا ضعيف نيست واقعا يه ماشين كاربردي به شدت برا سفر عاليه ا مصرف سوختش هم در شهر صدي ٨ و در جاده ٥ هستش
پاسخ
0
0
1
SN 1400/11/21
من 218i دارم قبلش 125 داشتم از هردو راضیم هر چند به دلایل متفاوت. به نظرم ارزش این ماشین نسبت به قیمتش اگر با ماشین هم قیمتی مثل chr مقایسه بشه بسیار بالاتره از نظر شتاب با وجود شتاب حدود 9 ثانیه با اینکه از 125 خیلی کمتره ولی این عدد واقعیه و برای این تیپ ماشین بسیار خوب و کاربردیست و بهیچوجه کم نمیارید. ماشین بسیار با کیفیتیست سواری بسیارنرم و راحتی داره و برای من لذت بخشه. تو ماشین جاداره و برای خانواده مناسبه.
پاسخ
0
0
1
Wlf 1400/11/16
بزرگترین مشکلات این نوع خودرو ها فقط اینه که به بنزین ایران حساس هستن وگرنه روو درست خودرو آلمانی نیست
پاسخ
0
0
0
Fy 1400/5/4
ظاهرش خیلی خوب نیست اما تو رده خودش ماشين خوبی است
پاسخ
0
0
5
Sadafff 1400/3/28
سلام اين ماشين براى فروشش به مشكل ميخوريم ؟؟؟
پاسخ
1
2
2
A5555555555555 1400/5/20
بله. باز سری یک بازار بهتری داره و از نظر فنی و طراحی هم بهتره
2
1