ایران‌خودرو حدود دو سال پس از عرضه دنا، نخستین فیس‌لیفت آن را با نام «دنا پلاس» در پاییز 1395 معرفی کرد و تولید آن از زمستان همان سال ولی با مدل 1396 آغاز شد. تغییرات ظاهری دنا پلاس عمدتاً در چراغ‌های جلو و عقب متفاوت، جلوپنجره اسپرت با ابعاد بزرگ‌تر و خطوط جانبی تازه روی درها خلاصه می‌شود. ایران‌خودرو در ابتدا امکانات رفاهی مشتری پسندی مانند سانروف، مانیتور بزرگ‌تر، دوربین عقب، ایربگ جانبی، کروز کنترل، دی‌لایت‌های جدید و چراغ خوش‌آمدگویی روی دنا پلاس قرار داده بود. البته از اواسط سال 97 بعضی از این آپشن‌ها (ایربگ جانبی و سانروف) مجددا از خانواده دنا پلاس حذف شدند! مهم‌ترین حذفیات این خودرو مواردی مانند ایربگ‌های جانبی، سانروف، جاعینکی و سیستم پشتبانی نویگیشن است. در قسمت فنی نیز دنا پلاس، تفاوتی با دنا معمولی ندارد. کیفیت ساخت آن نیز اندکی بهتر از دناست اما همچنان از تندر پلاس، کمتر است. حال به سراغ دومین عوض خانواده دنا، یعنی نسخه «پلاس توربو دنده‌ای» برویم؛ خودرویی که تولید آن از اواسط سال 96 آغاز شد اما اولین سری آن در سال 97 بدست مشتریانش رسید. به لحاظ فنی، تفاوت پلاس توربو با پلاس معمولی مانند تفاوت سورن توربو با سورن معمولی است؛ یعنی ایران خودرو فقط سیستم توربوشارژ را به پیشرانه EF7 این خودرو افزوده و چندین تغییر فنی جزیی در آن اعمال کرده. البته به لحاظ تجهیزات ظاهری نیز دنا پلاس توربو با چندین ویژگی متفاوت‌تر به تولید رسیده است مثل: رینگ بزرگتر با طراحی جدید، فرمان چرمی با دوخت قرمز، زیرپایی موکتی با طرح توربو و نوار قرمز رنگ و سر دنده جدید. اما سومین عضو خانواده دنا، نسخه «پلاس توربو اتومات» است که از گیربکس 6 سرعته اتومات بهره می‌برد و به همین دلیل نیز وزن خالصش حدود 70 کیلوگرم بیشتر شده. درباره گیربکس اتومات این خودرو باید این نکته را بدانید که حتی در حالت تیپ ترونیک نیز به شما اجازه نمی‌دهد دور موتور را بالاتر از 4500 ببرید. دنا پلاس توربو اتومات که تحویل آن از نیمه اول 99 شروع شد، در تجهیزات و کیفیت ساخت متاسفانه دقیقا مانند دنا پلاس توربو دنده‌ای است؛ فقط به این تفاوت که به «فرمان برقی» مجهز شده.

ادامه...
  • رانندگی و عملکرد فنی
  • طراحی ظاهری
  • کابین و امکانات
  • ارزش در مقابل قیمت
  • کیفیت
  • نقاط قوت
    • امکاناتی بیشتر از دنا
    • اقتصادی‌تر از پیشرانه‌های XUM و XU7
    • اضافه شدن فرمان برقی (توربو اتومات)
  • نقاط ضعف
    • عایق‌بندی کابین
    • کاهش فضای سر نسبت به دنا (در ردیف جلو)
    • کشش پلاس ساده در سربالایی (نسبت به EF7 معمولی)
    • سفارشی شدن ایربگ جانبی و سانروف (از اواسط 97)
    • نرم بودن فرمان برقی در سرعت‌ بالا
    • موقعیت نامناسب دکمه‌های تنظیم برقی صندلی
    • عدم امکان تنظیم برقی صندلی در زمان خاموش بودن خودرو
    • عدم بهبود آپشن‌های توربو اتومات نسبت به توربو دستی
قیمت
وضعیت در بازار ایران
  • مدل‌های موجود 1399 تا 1400
مشخصات فنی
  • محور محرک دیفرانسیل جلو
  • گیربکس 6 سرعته اتومات با حالت اسپرت و برف
  • پیشرانه 4 سیلندر توربوشارژ EF7
  • حجم موتور 1.7 لیتر
عملکرد فنی
  • قدرت 150 اسب‌بخار
  • گشتاور 215 نیوتن‌متر
  • شتاب 9.5 ثانیه
  • سرعت 205 کیلومتر برساعت
  • مصرف ترکیبی 8.1 لیتر در صد کیلومتر
ابعاد و اندازه ها
  • نوع بدنه سدان جمع و جور
  • نوع شاسی یکپارچه
  • نسل (کد اتاق) اول
  • طول 4559 میلی‌متر
  • عرض 1720 میلی‌متر
  • ارتفاع 1460 میلی‌متر
  • فاصله محوری 2671 میلی‌متر
  • وزن 1275 کیلوگرم
  • حجم باک 60 لیتر
  • چرخ جلو 205/50R16
  • چرخ عقب 205/50R16
  • سایر ویژگی‌ها رینگ آلومینیومی
سیستم‌‌ کمکی راننده
  • کروز کنترل
  • کروز کنترل هوشمند
  • کنترل ایستایی در سربالایی
  • کنترل سرعت در سرازیری
  • کنترل کشش
  • کنترل پایداری
  • ضد واژگونی
  • اتو پارک
  • حالت رانندگی
  • سایر ویژگی‌ها
قیمت
وضعیت در بازار ایران
  • مدل‌های موجود 1397 تا 1400
مشخصات فنی
  • محور محرک دیفرانسیل جلو
  • گیربکس 5 دنده دستی
  • پیشرانه 4 سیلندر توربوشارژ EF7
  • حجم موتور 1.7 لیتر
عملکرد فنی
  • قدرت 150 اسب‌بخار
  • گشتاور 215 نیوتن‌متر
  • شتاب 10 ثانیه
  • سرعت 205 کیلومتر برساعت
  • مصرف ترکیبی 7.9 لیتر در صد کیلومتر
ابعاد و اندازه ها
  • نوع بدنه سدان جمع و جور
  • نوع شاسی یکپارچه
  • نسل (کد اتاق) اول
  • طول 4559 میلی‌متر
  • عرض 1720 میلی‌متر
  • ارتفاع 1460 میلی‌متر
  • فاصله محوری 2671 میلی‌متر
  • وزن 1262 کیلوگرم
  • حجم باک 60 لیتر
  • چرخ جلو 205/50R16
  • چرخ عقب 205/50R16
  • سایر ویژگی‌ها رینگ آلومینیومی
سیستم‌‌ کمکی راننده
  • کروز کنترل
  • کروز کنترل هوشمند
  • کنترل ایستایی در سربالایی
  • کنترل سرعت در سرازیری
  • کنترل کشش
  • کنترل پایداری
  • ضد واژگونی
  • اتو پارک
  • حالت رانندگی
  • سایر ویژگی‌ها
قیمت
وضعیت در بازار ایران
  • مدل‌های موجود 1396 تا 1400
مشخصات فنی
  • محور محرک دیفرانسیل جلو
  • گیربکس 5 دنده دستی
  • پیشرانه 4 سیلندر EF7
  • حجم موتور 1.7 لیتر
عملکرد فنی
  • قدرت 113 اسب‌بخار
  • گشتاور 155 نیوتن‌متر
  • شتاب 13.5 ثانیه
  • سرعت 190 کیلومتر برساعت
  • مصرف ترکیبی 7.9 لیتر در صد کیلومتر
ابعاد و اندازه ها
  • نوع بدنه سدان جمع و جور
  • نوع شاسی یکپارچه
  • نسل (کد اتاق) اول
  • طول 4559 میلی‌متر
  • عرض 1720 میلی‌متر
  • ارتفاع 1460 میلی‌متر
  • فاصله محوری 2671 میلی‌متر
  • وزن 1258 کیلوگرم
  • حجم باک 60 لیتر
  • چرخ جلو 195/60R15
  • چرخ عقب 195/60R15
  • سایر ویژگی‌ها رینگ آلومینیومی
سیستم‌‌ کمکی راننده
  • کروز کنترل
  • کروز کنترل هوشمند
  • کنترل ایستایی در سربالایی
  • کنترل سرعت در سرازیری
  • کنترل کشش
  • کنترل پایداری
  • ضد واژگونی
  • اتو پارک
  • حالت رانندگی
  • سایر ویژگی‌ها

412 دیدگاه

Mohammmad(132 روز پیش)

دوستانی که دنا توربو دارن لطفا بگن نسبت به EF7 معمولی چه هزینه های اضافیی داره؟ درسته میگن همیشه باید بنزین سوپر زد؟

ماشین باز (128 روز پیش)

بله داداش حتما باس سوپر بزنی چون توربو داره

Djv (79 روز پیش)

اگه سوپر هم نریختی حتما اکتان بریز.

mahf (70 روز پیش)

تو ایران بنزین سوپر نداریم😬😬

Khmh (19 روز پیش)

Ef7 فوق العادس

mahf (6 روز پیش)

اون دوستانی که علامت اشتباه را زدن، خب بگید ببینیم بنزین سوپر کجا هست برم منم بزنم

Rezax(42 روز پیش)

دوستان یه راهنمایی بکنین بی زحمت بین ۴۰۰ الی ۵۰۰ تومن دنا پلاس توربو ، رنو ساندرو استپ وی، ۲۰۷ پانوراما اتومات و برلیانس h330 اتومات کدوم رو پیشنهاد میکنین؟ هم اهل مسافرتم هم تو شهر زیاد میچرخم و برام راحتی و کم استهلاک بودن مهمه

mahf (41 روز پیش)

سلام دوست عزیز ارادت، خب بین این ماشین ها 207 را کلا بزار کنار، خب اگه برات استحکام مهمه صد در صد ساندرو استپ وی را بگیر و یا نه استحکام برات مهم نیست دنا پلاس توربو اتوماتیک را بگیر، برلیانس را بزار کنار اونم ماشین نیست، ببین ساندرو استپ وی هم موتور خیلی خوبی داره و دنا پلاس توربو اتوماتیک هم موتور خیلی خوبی داره خب داخل هر دوتاش هم بزرگه و ساندرو استپ وی کراس اور هست ولی دنا پلاس توربو اتوماتیک سواری است و فروش هر دوتاش هم خوبه ولی اینجا تنها چیزی که فقط فرق میکنه استحکام بدنه است، ساندرو استپ وی بنده قوی تری داره نسبت به دنا پلاس توربو اتوماتیک ولی عوضش دنا پلاس توربو اتوماتیک داخلش بهتر تر از ساندرو استپ وی است، و ساندرو استپ وی خرج بهت نمیده تا دنا پلاس توربو اتوماتیک مثلا اگه از 100 درصد حساب کنیم ساندرو استپ وی بهت 40 یا 45 درصد خرج داره ولی دنا پلاس توربو اتوماتیک 60 یا 70 درصد خرج داره ولی عوضش قطعات رنو قرون تر از دنا پلاس توربو اتوماتیک خب در کل من بهت ساندرو استپ وی را پیشنهاد می کنم، خب تصمیم با خددت است من هر دوتا را بهت توضیح دادم

ALI0069 (21 روز پیش)

از اگهی ها برو همه رو سوار شو حتما همه رو سوار شو بعد خودت تصمیم بگیر

Khmh (19 روز پیش)

دنا پلاس توربو

perl2002 (13 روز پیش)

گول توربو شارژر نخورید. همون استپ وی بگیرید

Masoud1362 (10 روز پیش)

من دنا پلاس داشتم اول خاموش میشد دسته سیمش رو دوبار عوض کردن تا درست شد بعد صدای باد تو سرعت بالا همیشه تو کابینه و با ریگلاژ و تعویض نوار دور درها درست نمیشه صدای باد هست و متاسفانه درها و داشبوردش خیلی صدا میدن حتی اگه مثل من حال داشته باشی هر ماه در و داشبورد رو ریگلاژ کنی و باهاش ور بری هم فایده نداره ماشین من تو تعویض دنده ها گاز می خورد نمایندگی همه چیزو دستکاری کرد درست نشد بعد گفت همینه که هست( من تهران هستم فکر نکنید یه جای پرت هستم که نمایندگی خوبی نداره) بعد کروز کنترل هم خراب شد کم کم پدال ترمزش تو سال دوم سفت شد اکثر خرابی ها درست شدن ولی چقدر باید رفت نمایندگی پله کردن شیشه بالا بر رو درست میکردم کولرش گرم میشد من به سلامت ماشین و همه وسایلی که دارم اهمیت میدم این خرابی ها واقعا به ارامش فکری من صدمه میزد حتی شبا همش تو فکر این بودم فردا ببرم فلان جا یا باز برم گارانتی یه بار رفته بودم تعمیرگاه یه ال نود اومده بود برای تعویض گردگیر پلوسش صاحبش گفت ماشینم یازده ساله سالمه من قبل دنا هم ۴۰۵ داشتم پژو من تو هشت سالی که دستم بود هرگز واشر سر سیلندر نسوزوند اما بعد از گذشت پنج سال همش جلو بندی و مشکلات برقی داشت بعد از اون من دو سال دنا داشتم باهاش کلا هیجده هزارتا رفتم و خیلی اذیتم کرد همون روز تصمیم گرفتم رنو بگیرم و با برسی هایی که کردم یه ساندرو خریدم کاش هرگز دنا نمی خریدم تو دوسالی که داشتم خیلی اذیت شدم واقعا خودمو ازار دادم ساندرو شاید اپشن نداشت اما اکثر چیزای لازمو نصب کردم فقط یه چیز بگم موقع ماشین خریدن فکر خرابی ماشین رو بکنید فکر اون موقع که با حسرت به ماشین سالم بقیه نگاه می کنید هم باشید دنا نه مصرفش نه کیفیت کابین و بدنه اش نه شتابش نه اپشناش هیچیش خاص یا عالی نیست ولی رنو ساندرو یا ال نود حد اقل کیفیت خیلی خیلی بالای قطعاتشون یه امتیاز حساب میشه

آی هان (7 روز پیش)

اگه میخوای از تولید داخلی حمایت کنی و ثواب ببری دنا پلاس اتومات بخر ولی اگه میخوای به فکر منافع خودت باشی استپ وی بخر و اگه منظورت اینه که کدوم بهتره خب معلومه یه خودرو فرانسوی بهتر از یه خودرو ایرانیه. یه دوستمون گفته بود هردو موتور خوبی دارن. اولآ پیشرانه دنا پلاس اتومات به هیچ وجه در حد و اندازه های استپ وی نیست ثانیآ کیفیت ساخت استپ وی خیلی بهتر از دنا پلاس اتوماته ثالثآ استپ وی اللخصوص دنده ایش توانایی آفرودش تحسین برانگیزه رابعآ سی کی دی استپ وی برند رنو روش خورده میدونی یعنی چی؟یعنی نماد کیفیت

mahf (6 روز پیش)

سلام، ای هان یک چیز را درست مطالعه کن بعد بیا نظر بده، یک من گفتم موتور هر دو خوبه درست قبول میکنم من این حرف را زدم ولی واقعیتم اینجوری هست موتور هر دو خوبه من هر دو را مقایسه نکردم اگه مقایسه بکنم صدرصد ساندرو بالا تر هست من گفتم موتور هر دو خوبه، دو من خودم هم گفتم استحکام بدنه ساندرو استپ وی از دنا پلاس بهتره

Dj(123 روز پیش)

سلام دوستان بسترن بی ۳۰ خوبه یا دنا پلاس توربو اتومات و اینکه دوستان دنا سوار راهنمایی کنند لطفا دنا خشک هستش و صدای کابین زیاده منظور نویز داشپورت در ها یا صدای باد از سانروف و .....؟

Parsamofid13 (51 روز پیش)

صد در صد دنا چون هم موتورش قوی تره و امکاناتش هم بیشتره و رخ بهتری داره

Khmh (19 روز پیش)

چون پیکن از دنا پلاس بهتره

mahf (14 روز پیش)

سلام دوست عزیز، اینجا دوستمان گفته موتور دنا پلاس از بسترن بی 30 قویتره این کاملا و کاملا اشتباه است چون موتور بسترن بی 30 خیلی قویتر است و میتواند تا 240 برود، 2 دوستمان گفت قیافه از جلو قیافه صدرصد بسترن b30 بهتره از عقب دنا پلاس بهتره اونم نسبت به بسترن b30 وگرنه عقبش زیاد هم زیبا نیست، و بنظر من بسترن b30 بخر

hamad(16 روز پیش)

سلام خواستم دنا دنده ای بگیرم میخوام ببینم خوبه یا نه یا پرشیا تو یو فایو بگیرم من اهل سفر هستم ممنون میشم جواب بدید

mahf (14 روز پیش)

دنا پلاس بگیر بنظر من

mahf (14 روز پیش)

ولی اگه بین اینا نخوای برو تندر 90 پلاس بگیر

ali076(77 روز پیش)

بین دنا پلاس و سورن پلاس موندم؟؟ میخوام چندسالی خوب برام کار کنه و ایمنی برای جاده اش خوب باشه

mahf (70 روز پیش)

سورن پلاس بهتره

Rezath (45 روز پیش)

اگر دنبال ایمنی هستی هیچ کدوم بدرد نمیخورن سمند رو پلتفرم 405 ساخته شده و دنا هم رو پلتفرم سمند😏پس جفت شون از لحاظ ایمنی افتضاح هستند!!

none (36 روز پیش)

ایمنی دنا پلاس به خاطر ۴ تا ایربگ داشتن بیشتره والبته برخی از نسخه های دنا پلاسم دوتا ایربگ داره

Mojtaba8890 (23 روز پیش)

دنا پلاس دنا یورو۴ هم هستش و به بنزین ایران سازگار تره و کپ دریچه گازش کمتره تا سورن پلاس که یورو۵ هستش در نتیجه دنا پلاس بهتر راه می ره و زیباتر هم هستش بنظرم

Khmh (19 روز پیش)

سورن پلاس خوبه هرچند دنا بین این ها از همه بهتره

علیی(34 روز پیش)

سلام. وقتتون بخیر. یه دنا پلاس صفر داریم. تو جاده های سربالایی ها که ترمز میگیری و میخوای دوباره حرکت کنی ماشین کپ میکنه و میخواد از دنده ۱ حرکت کنی یا از پارکینگ خونه که زیر زمین هست و میخوای از رمپ پارکینگ بالا بیای باز مشکل بدتره و با هزار التماس میخواد بالا بیایی. اصلا ماشین گاز نمیخوره. رفتم نمایندگی میگن ماشین های یورو ۵ که گازشون برقی هست این مشکل دارن. کسی تا حالا به این مشکل برخورده یا راه حلی براش داره؟

gml (26 روز پیش)

منم این مشکلو دارم و بعد از ۳ بار مراجعه به نمایندگی هیچ تفاوتی نکرده و به این نتیجه رسیدم که باید یه جوری باهاش سر کنم، تازه یه ایراد دیگه ام پیدا کرد بعد از سری اخری که به نمایندگی مراجعه کردم، اینکه گاهی اوقات خودش گاز میخوره....

Mojtaba8890 (23 روز پیش)

ریمپ کنید مشکلش حل می شه کاراکال تیونینگ گزینه خیلی خوبیه برای ریمپ کردن،

none (20 روز پیش)

دنا پلاس تنفس طبیعی خیلی تنبله. منم این ماشینو دارم واقعا تنبله. شاید توربوش بهتر باشه

Amiram(102 روز پیش)

سلام بر داداشای گل ، من ی اس دی ۹۷ دارم ازش راضی ام ماشین خوبیه ، همین مهر ۱۴۰۰ یه دستگاه دنا پلاس معمولی هم دارم از شرکت ایران خودرو تحویل میگیرم ، الان موندم اس دی نگه دارم ، دنا پلاس بفروشم یا برعکس؟؟ خیلی ممنونم

مجید سمیعی (99 روز پیش)

سلیقه ای هستش دیگه. دنا پلاس تنها فرقش اینه که در سال 1400 بیشتر قطعاتش ایرانی و بی کیفیت شده. گرچه تو سال 97 هم اس دی یکی از بی کیفیت ترین ها بود. میل خودته اگر از اس دی راضی هستی و زیاد به فکر رفتن به جاده اینا نیستی دنا رو بفروشی بهتره

Djv (90 روز پیش)

به نظر من دنا پلاس رو بفروش.

Djv (88 روز پیش)

اگر تو جاده هم میخوای بری قطعا دنا پلاس بهتره ولی حتما یه کارشناس با خودت ببر که ماشینو کارشناسی کنه.

none (20 روز پیش)

الان من ۲۰۶ تیپ ۵ رو فروختم رفتم دنا پلاس خریدم خیلی شتابش از ۲۰۶ ضعیف تره دنا برات خسته کننده هستش

_امیرعلی(319 روز پیش)

اگر منصفانه مشخصات فنی رو مقایسه کنید و سطح آپشن و طراحی زیبای خودرو رو در نظر بگیرید، سراتو مونتاژ سایپا حتی یک برتری فنی هم به این خودرو نداره.

Saman1358 (279 روز پیش)

منصفانه که ببینیم سراتوی 156 اسبی از دنا توربو قویتره، منصفانه که ببینیم امنیت و اعتبار و کیفیت سراتو بهتره، منصفانه که ببینیم سراتو دردسر توربو نداره. منصفانه که ببینیم گیربکس سراتو جزو بهتریناس و دنا معلوم نیس چیه، منصفانه که ببینیم زیبایی سلیقه ایه و....

Reza4398 (148 روز پیش)

البته سراتو ۱۵۶ اسب نیست ...

Pouryak (98 روز پیش)

دوستان عزیز اینجا ایزانه مام دوست داریم ماشین خپب سوار شیم کاملا مشخصه که کیفیت سراتو از دنا پلاس بهتره و صد البته زیباتر و بروز تر اما تو خرید ماشین بحث فقط خریدش نیست بحث نگهداریشم هست قیمت قطعات چه بدنه چه موتوریم در نظر بگیرین دره سراتو الان پنج ملیون با رنگ شیش ملیون و خورده ای تموم میشه اما دره دنا چنده .....یا ساده ترین قطعه برف پاک کن یا ترموسات اختلاف قیمتی چندین برابری دارند و دسترسی بع قطعاتشم صد البته مشکل تره

Djv (88 روز پیش)

قطعات کره ای ها ریخته تو بازار و اگر درب سراتو ۵ میلیون باشه درب دنا پلاس هم ۲ میلیونه.

Parsamofid13 (51 روز پیش)

منصفانه هست که سراتو سواری خشک داره. منصفانه هست که فضای خیلی کمی داره

CVB (38 روز پیش)

سراتو کره ای با برند معروف کیا با موتور ۲۰۰۰. فول اپشن. رو شاخ دناست. دنا یه ماشین ایران مونتاژ. و قطعات چینه

none (36 روز پیش)

سراتویی که سایپا بهش دست زده باشه فرق زیادی با پراید نداره ساپیا وقتی سراتو رو مونتاژ کرد ترمز عقبشو کاسه ای کرد ولی بازم یه سر و گردن از دنا بهتر هستش و گرون ترم هست

ALI0069 (21 روز پیش)

لازم نیست حتما سراتو بگیرید یه ام وی ام 550 یا 530 با امکانات فول، نرم و بی صدا، 139 اسب بخار و قطعات بسیار ارزان و ایمنی وحشتناک بالا میتونید بخرید با قیمت زیر 200 تومن )تیر 1400)

Hemmati(21 روز پیش)

سلام یه سوال چرا دنا پلاس توربو دزدگیر فابریک نداره یعنی باید دزدگیر فابریک دنا پلاس توربو را از شرکت ایران خودرو سفارش بدهیم؟؟؟؟

hassan636363(41 روز پیش)

سلام من دنا اتومات خرداد 98 ثبت نام کرده بودم و یه سال و نیم بعد تحویل دادن و بعد از 5 ماه نگه داشتن فروختم. کلا دو بار تو شهر چرخیدم و یه مسافرت در حدود 900 کیلومتر جاده ای رفتم .خدایی گیربگسش خوب عمل میکرد. بخصوص تو شهر و اصن تقه نمیزد و نرم بود و سواریش هم تا حدودی خوب بود. ولی بعد از مسافرت برا خودم افسوس خوردم که پولم یه سال و نیم درگیر شد که بعد همچین خودرویی تحویل بگیرم و تاوان چی میدیم که پول تویوتا بدیم و اینا سوار بشیم.مصرف سوختش بیرون از شهر خیلی زیاده ، 900 کیلومتر مسیر حدود 65 لیتر بنزین سوزوند حدود 14 و چند بار تو مسیر احساس میکردم که یکی از شیشه ها پایینه و صدای باد خیلی بد تو اتاق میپیچید و سر پیچ ها واقعا میترسیدم با سرعت 100 تا (با 206 میرفتم ) ادامه بدم و جنس پلاستیک اتاق واقعا مزخرفه و تو شهر ستون ها خیلی جلو دید میگیره کمکهاش و صندلی هاش نرمه ( البته شاید چون صفر و نوع بوده). صدای موتور هم خیلی تو اتاق میاد و تو جاده شتاب میخوای بگیری آدم می ترسه. ولی موتورش واقعا قویه .البته شنیدم که ماشین کیلومتر بزنه توربوش به خرج میافته. در کل پر استهلاکه. فقط میتونم بگم که سیستم صوتیش خوب بود و نمیدونم چجوری بود. که صندلی چند بار تنظیم کردم ولی فرمون کوچیک بود یا دلیلش چی بود که خیلی دستام خسته شد و نوبتی از یک دستم برا فرمون استفاده میکردم. سربالایی با شیب تند رفتم ماشین خاموش نشد و خدایی نرم سربالایی رفت ( موتورش قویه و هم اینکه ماشین نوع بوده ) ماشین ایرانی یا 206 تیپ 5 بخرین یا sd یا ال نود

Mojtaba8890 (22 روز پیش)

ال ۹۰ خوبه ولی ۲۰۶ نه. اون ایراداتی که شما گفتید رو من به شخصه تجربه نکردم الان دوستان هم دارند بسیار راضی هستند،از لحاظ متریال داخلی چندین سروگردن از ال ۹۰ و ۲۰۶ بالاتره و کلا چند سرو گردن بالاتره دنا پلاس بی شک با کیفیت ترین و بهترین خودرو در این رنج قیمت است البته جک جی ۴ هم عالیه کسی بخواد پول دنا پلاس معمولی رو بده اتوماتیک سوار شه جک جی ۴ هم ماشین خوبیه.

Show More