• مشخصات فنی santafeix452400cc
  • مشخصات فنی santafeix452400cc
  • مشخصات فنی santafeix452400cc

مشخصات فنی هیوندای سانتافه 4 سیلندر دو دیفرانسیل سال 2014 - 2015

72 دیدگاه
سال
نسل سوم هیوندای سانتافه (DM) را می‌توان پدیده‌ای در بازار خودرو کشورمان توصیف کرد. هرچند قانون ممنوعیت واردات خودروهای لوکس، سانتافه را مجبور کرد که تنها با پیشرانه 4 سیلندر به ایران برگردد اما به‌لطف محبوبیت زیاد نسل دوم، فروش نسل سوم سانتافه (که از مدل 2013 در ایران شروع شد) نیز همچنان چشمگیر بود و حتی در سال‌های بعد
0%
رانندگی و فنی
0%
طراحی ظاهری
0%
کابین و امکانات
0%
ارزش در مقابل قیمت
0%
کیفیت

نقاط قوت

پیشرانه GDi
تنوع آپشن
بازار دست‌دوم
ردیف سوم صندلی‌ها

نقاط ضعف

پیشرانه MPi
دید محدود عقب
مکث جعبه‌دنده در معکوس‌ها
قطعات متعدد پلاستیکی کابین

وضعیت در بازار ایران

سال های موجود

2013 تا 2016

مشخصات فنی

محور محرک

دو دیفرانسیل با قفل الکترونیکی

گیربکس

6 دنده اتومات با شیفت لاک

پیشرانه

4 سیلندر MPi (موتور GDI سفارشی)

حجم موتور

2.4 لیتر

عملکرد فنی

قدرت

174 اسب‌بخار

گشتاور

227 نیوتن‌متر

شتاب

11.6 ثانیه

سرعت

190 کیلومتر برساعت

مصرف ترکیبی

9.4 لیتر در صد کیلومتر

ابعاد و اندازه ها

نوع بدنه

شاسی بلند متوسط

نوع شاسی

یکپارچه

نسل (کد اتاق)

نسل سوم (DM)

طول

4700 میلی‌متر

عرض

1880 میلی‌متر

ارتفاع

1690 میلی‌متر

فاصله محوری

2700 میلی‌متر

وزن

1650 کیلوگرم

حجم باک

64 لیتر

چرخ جلو

235/60R18

چرخ عقب

235/60R18

سایر ویژگی‌ها

رینگ 19 اینچ کرومی (سفارشی)

سیستم‌‌ کمکی راننده

کروز کنترل

کروز کنترل هوشمند

کنترل ایستایی در سربالایی

کنترل سرعت در سرازیری

کنترل کشش

کنترل پایداری

ضد واژگونی

اتو پارک

سفارشی

حالت رانندگی

1 حالته (ECO)

سایر ویژگی‌ها

مدیریت پایداری خودرو

سیستم هشدار دهنده‌

سنسور جلو

سنسور عقب

سنسور باران

سنسور فشار باد تایر

سنسور خواب‌آلودگی راننده

رادار نقطه کور

سفارشی

رادار تغییرلاین

رادار تصادف جلو

رادار تصادف عقب

رادار تابلوخوان

سایر ویژگی‌ها

سیستم‌های ترمز

توزیع نیرو ترمز

ترمز ضدقفل

ترمز با نیروی کمکی

ترمز پارک برقی

سفارشی

ترمز اضطراری هوشمند

سایر ویژگی‌ ترمز

(اتوهلد: سفارشی)

سیستم‌ روشنایی

دی‌لایت

اتولایت

نوربالا اتومات

ارتفاع نور اتومات

چراغ مه‌شکن جلو

چراغ مه‌شکن عقب

چراغ چرخشی

چراغ شور

سفارشی

چراغ جلو

زنون

سایر ویژگی‌ روشنایی

چراغ خوش‌آمدگویی - چراغ بدرقه

فرمان

نیروی کمکی

برقی

دکمه‌های کنترلی

حساس به سرعت

پدل شیفتر

گرمکن فرمان

سفارشی

سایر ویژگی‌ فرمان

فرمان 3 حالته (نرمال - کامفورت - اسپرت)

مالتی مدیا

سیستم صوتی

6 اسپیکر - (سیستم پخش اینفینیتی با 10 اسپیکر: سفارشی) - هندزفری

مانیتور

(7 اینچی لمسی: سفارشی) - (مانیتور ردیف عقب: سفارشی)

نویگیشن

سفارشی

هدآپ

دوربین عقب

سفارشی

دوربین جانبی

دوربین 360

دوربین شب

قابلیت پشتیبانی

Bluetooth - USB - CD/DVD - MP3 - AUX

سایر ویژگی‌ مالتی مدیا

نمایشگر 4.2 اینچی صفحه کیلومتر - قطب نما

ایمنی کابین

مجموع ایربگ‌ها

2

ایربگ راننده

ایربگ زانویی راننده

سفارشی

ایربگ سرنشین جلو

ایربگ زانویی سرنشین جلو

ایربگ پرده‌ای

سفارشی

ایربگ جانبی جلو

سفارشی

ایربگ جانبی عقب

پشت‌سری فعال

سایر ویژگی‌ ایمنی

رفاهی کابین

ورود بدون کلید

استارت دکمه‌ای

سیستم تهویه

اتومات دوگانه - دریچه تهویه عقب

کول باکس

صندلی‌ راننده

(8 حالته برقی با تنظیم برقی گودی کمر: سفارشی) - (مموری: سفارشی)

صندلی سرنشین جلو

(6 حالته برقی: سفارشی)

ویژگی صندلی عقب

تاشو سه تکه ردیف دوم - تاشو دوتکه ردیف سوم - صندلی ردیف سوم

گرمکن صندلی

(جلو: سفارشی) - (عقب: سفارشی)

سردکن صندلی

(جلو: سفارشی)

ماساژور صندلی

روکش صندلی

چرم مشکی یا خاکستری یا قهوه‌ای یا بژ

ایزوفیکس صندلی

خروجی 12 ولت

صندوق برقی با جک

سفارشی

صندوق پران هوشمند

سایر ویژگی‌ کابین

تریم طرح چوب (سفارشی) - اینورتر 110 یا 220 ولت (سفارشی)

آینه، شیشه‌ و اتاق

آینه عقب الکتروکرومیک

آینه جانبی تاشو برقی

آینه جانبی با تنظیم برقی

سقف پانوراما

سفارشی

سانروف

سفارشی

سایر ویژگی‌ ظاهری

شیشه دودی عقب - شیشه بالابر آنتی‌ترپ - پرده جانبی عقب - (مموری آینه: سفارشی)
درصورت مشاهده اطلاعات نادرست ما را در جریان بگذارید.
دیدگاه کاربران
ناشناس 3 روز پیش
با این حجم موتور که بسیار مصرفش بالا هس اصلا خوب نیس،با این قدرت و گشتاور با توجه به وزنش شتاب فوق العاده نداره،،،،الان موتورهای ۱.۵ توربو عالی هس و همه خودرو سازها ی ژاپنی کره چینی، دارن استفاده میکنن چون هم مصرفش کمه هم قدرتش خیلی بیشتر تنفس طبیعی هس وهم سبک چابک،،،ماشینهای مثل سانتافه هم طراحی ظاهر هم طراحی موتورش دیگه منسوخ شده و از رده خارجه...
پاسخ
0
0
0
ناشناس 1402/9/25
سلام وقت بخیردوستان ممنون میشم راهنماییم کنیدlf 2017 یا سانتافه۲۰۱۵ توی دوراهیم کدومو بگیرم
پاسخ
1
0
0
Hossini123 1402/9/29
صد در صد گزینه دوم بدون شک
1
0
Naser 1402/9/11
سلام ارادت ممنون میشم صادقانه راهنمای کنید.شنیدم سانتافته خیلی زود یاتاق میزنه و اذیت میکنه درسته؟
پاسخ
1
0
1
Hossini123 1402/9/12
یاتاقان زدن در کیلومتر‌های بالای ۱۰۰ هزار است. در واقع بعد از ۱۵۰ هزار کیلومتر اکثر خودرو‌های سانتافه نیاز به بررسی و تعمیر موتور پیدا می‌کنند
0
0
ناشناس 1402/9/3
درسته که این ماشین یاتاقان میزنه؟؟
پاسخ
1
0
0
Hossini123 1402/9/7
برای هر ماشینی میتونه این اتفاق بیوفته بستگی به شما داره
0
0
آرتین 1402/5/18
رقیب این ماشین چری تیگو 8 پرو هستش و به نظر بنده خرید تیگو 8 پرو عقلانی تر هست چون شتاب بهتری داره امکانات بیشتر و بروز تری داره سیتم صوتی اش سونی هست و قدرت موتورش بیشتر هست شما که میگین 1.5 خود هیوندای توسان 2022 موتور 1.6 فکر کنم میزنه الان خودرو های جدید حجم موتور کمتر میکنن در عوضش قدرت رو ارتقا میدن اگه تعصبی هستید برید هیوندای بخرید اگر اقتصادی و عقلانی فکر میکنید ماشین دست دوم نخرید و صفر بخرید امیدوارم نظرم مفید بوده باشه
پاسخ
2
5
0
Miladmokh 1402/6/24
عزیزم از نظر اسب بخاری و گشتاوری فقط چند اسب فرق دارن که فرقی نمیکنه و این خودرو دو دفه که نباید انتظار شتاب داشت و از نظر مصرف سوختی این ماشین ۹ الی ۱۰ تا میسوزونه که تیگو ۱۶ الی ۱۷ تا میسوزونه و از نظر اپشنی هم اپشنهایی دارد که تیگو نداره مانند:گرمکن ردیف ۲.گرمکن فرمان.قفل دیفرانسیل تقسیم نیرو. تشخیص جهت فرمان.و..... و از نظر نمایندگی و قطعات هم بهتره و قطعات گسترده در شهرستان پیدا میشه پس هنوزم خیلی بهتر از تیگوه شماس
0
1
Miladmokh 1402/6/24
عزیزم از نظر استهلاک و مصرف سوخت این ماشین ۹ هست ولی تیگو ۱۷ یا ۱۶ تااا و از نظر افرودی و قفل دیفرانسیل این ماشبن که دو دفه انتظار شتاب نمیشه داشت و از نظر رفاهی هم اپشن هایی داره که تیگو نداره مثال: گرمکن ردیف ۲ و گرمکن فرمون و اوتوپارک.قفل دیفرانسیل.تشخیص جهت فرمان و...... و از نظر موتوری چند اسب فرق دارن و قطعات و نمایندگی گسترده تری دارن
0
1