شرکت پاکرو، اولین فیس‌لیفت سوناتا LF را در مدل 2018 و تنها در نسخه هیبریدی به ایران آورد. این خودرو نیز همچون گذشته، در سه تیپ مختلف عرضه شده که تفاوت تجهیزاتی آن‌ها تقریبا مشابه مدل 2017 است. تیپ پایه این خودرو، GL است که مانیتور کوچک و رینگ 16 اینچی دارد و تجهیزات مهمی مانند پانوراما، سنسور جلو و نقطه کور، در آن وجود ندارد. دو تیپ دیگر این خودرو نیز تنها در تریم چرم و چوب کابین، شارژر وایرلس و تهویه صندلی‌های جلو با یکدیگر متفاوت هستند که هرسه ویژگی آن فقط در تیپ جی‌ال‌اس پلاس موجود است. این هیبریدی در کنار پیشرانه بنزینی‌اش، یک موتور الکتریکی 51 اسبی هم دارد که با باتری‌های لیتیوم‌یونی 270 ولت، تغذیه می‌شود.

ادامه...
  • رانندگی و عملکرد فنی
  • طراحی ظاهری
  • کابین و امکانات
  • ارزش در مقابل قیمت
  • کیفیت
  • نقاط قوت
    • ایمنی
    • کیفیت ساخت
    • امکانات رفاهی
    • بازار دست‌دوم
    • تعلیقی نرم‌تر از رقبای فرانسوی
    • مصرف کمتر از 6 لیتر در شهر
    • شارژر وایرلس (تیپ جی‌ال‌اس پلاس)
  • نقاط ضعف
    • ترمزگیری
    • پیچیدگی فنی
قیمت
وضعیت در بازار ایران
  • مدل‌های موجود 2018
مشخصات فنی
  • محور محرک دیفرانسیل جلو
  • گیربکس 6 دنده اتومات
  • پیشرانه 4 سیلندر GDi با موتورالکتریکی
  • حجم موتور 2 لیتر
عملکرد فنی
  • قدرت 207 اسب‌بخار
  • گشتاور 193 نیوتن‌متر
  • شتاب 9.3 ثانیه
  • سرعت 192 کیلومتر برساعت
  • مصرف ترکیبی 4.7 لیتر در صد کیلومتر
ابعاد و اندازه ها
  • نوع بدنه سدان متوسط
  • نوع شاسی یکپارچه
  • نسل (کد اتاق) نسل هفتم (LF) - فیس لیفت
  • طول 4855 میلی‌متر
  • عرض 1865 میلی‌متر
  • ارتفاع 1475 میلی‌متر
  • فاصله محوری 2805 میلی‌متر
  • وزن 1590 کیلوگرم
  • حجم باک 60 لیتر
  • چرخ جلو 205/65R16
  • چرخ عقب 205/65R16
  • سایر ویژگی‌ها
سیستم‌‌ کمکی راننده
  • کروز کنترل
  • کروز کنترل هوشمند
  • کنترل ایستایی در سربالایی
  • کنترل سرعت در سرازیری
  • کنترل کشش
  • کنترل پایداری
  • ضد واژگونی
  • اتو پارک
  • حالت رانندگی 3 حالته (نرمال - اکو - اسپرت)
  • سایر ویژگی‌ها مدیریت پایداری خودرو (VSM)
قیمت
وضعیت در بازار ایران
  • مدل‌های موجود 2018
مشخصات فنی
  • محور محرک دیفرانسیل جلو
  • گیربکس 6 دنده اتومات
  • پیشرانه 4 سیلندر GDi با موتورالکتریکی
  • حجم موتور 2 لیتر
عملکرد فنی
  • قدرت 207 اسب‌بخار
  • گشتاور 193 نیوتن‌متر
  • شتاب 9.3 ثانیه
  • سرعت 192 کیلومتر برساعت
  • مصرف ترکیبی 4.7 لیتر در صد کیلومتر
ابعاد و اندازه ها
  • نوع بدنه سدان متوسط
  • نوع شاسی یکپارچه
  • نسل (کد اتاق) نسل هفتم (LF) - فیس لیفت
  • طول 4855 میلی‌متر
  • عرض 1865 میلی‌متر
  • ارتفاع 1475 میلی‌متر
  • فاصله محوری 2805 میلی‌متر
  • وزن 1590 کیلوگرم
  • حجم باک 60 لیتر
  • چرخ جلو 215/55R17
  • چرخ عقب 215/55R17
  • سایر ویژگی‌ها
سیستم‌‌ کمکی راننده
  • کروز کنترل
  • کروز کنترل هوشمند
  • کنترل ایستایی در سربالایی
  • کنترل سرعت در سرازیری
  • کنترل کشش
  • کنترل پایداری
  • ضد واژگونی
  • اتو پارک
  • حالت رانندگی 3 حالته (نرمال - اکو - اسپرت)
  • سایر ویژگی‌ها مدیریت پایداری خودرو (VSM)
قیمت
وضعیت در بازار ایران
  • مدل‌های موجود 2018
مشخصات فنی
  • محور محرک دیفرانسیل جلو
  • گیربکس 6 دنده اتومات
  • پیشرانه 4 سیلندر GDi با موتورالکتریکی
  • حجم موتور 2 لیتر
عملکرد فنی
  • قدرت 207 اسب‌بخار
  • گشتاور 193 نیوتن‌متر
  • شتاب 9.3 ثانیه
  • سرعت 192 کیلومتر برساعت
  • مصرف ترکیبی 4.7 لیتر در صد کیلومتر
ابعاد و اندازه ها
  • نوع بدنه سدان متوسط
  • نوع شاسی یکپارچه
  • نسل (کد اتاق) نسل هفتم (LF) - فیس لیفت
  • طول 4855 میلی‌متر
  • عرض 1865 میلی‌متر
  • ارتفاع 1475 میلی‌متر
  • فاصله محوری 2805 میلی‌متر
  • وزن 1590 کیلوگرم
  • حجم باک 60 لیتر
  • چرخ جلو 215/55R17
  • چرخ عقب 215/55R17
  • سایر ویژگی‌ها
سیستم‌‌ کمکی راننده
  • کروز کنترل
  • کروز کنترل هوشمند
  • کنترل ایستایی در سربالایی
  • کنترل سرعت در سرازیری
  • کنترل کشش
  • کنترل پایداری
  • ضد واژگونی
  • اتو پارک
  • حالت رانندگی 3 حالته (نرمال - اکو - اسپرت)
  • سایر ویژگی‌ها مدیریت پایداری خودرو (VSM)

135 دیدگاه

Mehrad TB(793 روز پیش)

سوناتا هیبرید ۲۰۱۸ بهتره یا کمری هیبرید ۲۰۱۶؟🤔🚖🚘

Mahrad (773 روز پیش)

صد در صد سوناتا هم قشنگ تر و جوان پسند تره هم کابینش خسته کننده نیس مثه کمری...خیلی نرم تر هم هست

Ali57 (743 روز پیش)

سوناتا

علی مظاهری (510 روز پیش)

کمری هیبرید فنی از هر نظر سره هم راحتی و هم کیفیت ساخت و هم قدرت موتور و شتاب و هم حفظ ارزش در طول زمان بعدشم تویوتا رو اصلا با هیوندای نمیشه مقایسه کرد گول ظاهر رو نخورید

1483 (504 روز پیش)

ماشین ژاپنی مثل کمری که تئ اروپا و امریکا پر هست رو با هیوندا و کیا مقایسه نکن. تمام دنیا میدونن کیفیت بعد از المان و ایتالیا ژاپن هست و تویوتا.. اریون این سوناتای شما رو لوله میکنه- کمری هیبرید هم که یجوری جولو میزنه که تا بیای بهش برسی رفته شمال- جای سوناتای هیبرید کمری هیبرید بخرین و لذت سواری رو درک کنید.سوناتا ماشین خوبیه ولی درمقابل تویوتا هرگز

1483 (460 روز پیش)

از نظر شما سوناتا قشنگتره ولی کمری چه قیافه چه شتاب چه کیفیت چه هندلینگ و کم خرجی از سوناتا هیبرید اپتیمای هیبرید صد برابر بهتره-

1483 (417 روز پیش)

از هر نظر حساب کنی تویوتا کمری هیبرید.شتاب- کیفیت اصالت کم خرجی و زیبایی.

M.os (395 روز پیش)

آقا یه کلام میگم ختم کلام! : زیبایی و آپشن و شتاب و نرمی ( در سرعت های بالا ) : سوناتا دوام فنی و نرمی بیشتر و کیفیت سطحی ( وقتی رانندگی کنین اصلا حس سوناتا را دریافت نخواهید کرد) : کمری من خودم سوناتا دارم برادرم اپتیما داره پسر خواهرمم کمری داره جفتشون اعتراف کردن سوناتا سر تره! واقعا کابین سوناتا دومی نداره !

am16in69 (301 روز پیش)

بابا سوناتا خیلی بهتره مصرف سوختش زیر 6 لیتره در شهر و امکانات خوبی داره ظاهرش هم خوبه در کل من سوناتا رو ترجیح میدم

1483 (284 روز پیش)

کابین کمری خسته کنندس؟! عموم هیبرید 2014 داره 150 هزار کار یکبار تعمیرگاه نرفته-میگه تو سفر اینقد بیصداست اتاق که خوابم میگیره تو جاده میترسم اهنگ صدای زیالد میزارم شتاب 8 ثانیه عالیه اپشن هم esp داره و ... کاربردی-حالا شمابرو سوناتا بخر ماساژت بده ماشین اونام که تویوتا دارن پولاشون پس انداز میشه میرن ماساژ

fazel (260 روز پیش)

سلام مهران اگر يك ماشين با شتاب خوب و سوارى نرم ميخواى قطعا كمرى هيبريد ولى اگه ظاهر ميخواى با اختلاف خيلى كم سوناتا هيبريد كمرى هيبريد با سوناتا هيبريد خيلى از نظر آپشن فرق چندانى ندارند

shaheen (210 روز پیش)

مسلما كمري هم از نظر شتاب وكيفيت وسواري متفاوت هست اما از نظر رخ مسلما من سوناتا هيبريد رو ترجيح ميدم چون شما خودر هيبريد نظرتون هست كفتم اگر هيبريد براتون مهم نبود تاليسمان رو پيشنهاد ميدادم البته سواري خشكتري نسبت به سوناتا داره

A90a90a90 (108 روز پیش)

یک سوال آیا راسته می گن ترمز این ماشین خیلی ضعیف هست؟ لطفا راهنمایی کنید خیلی برام مهمه ممنون

Mahan84 (57 روز پیش)

کمری هیبرید هیچی نداره قیافش قدیمی شده دیگه آپشنم که هیچی فقط یه موتور الکتریکی داره که سوناتا هم داره پس سوناتا صد در صد بهتره

none (41 روز پیش)

کمری یه بدی که داره اینه که واقعا تعدادش کمه سوناتا تعدادش بیشتره در نتیجه می تونی راحت نگهداری ازش کنی

Hassan1400(92 روز پیش)

هیچ مشکلی تو بارندگی براش پیش نمیاد در مقایسه با کمری هیبرید از کمری به مراتب نرمتر چابکتر و آپشنال تر و همچنین خریدار بهتری هم تو بازار داره

صالح(129 روز پیش)

سلام دوستان تو بارندگی و جاده های خیس مشگل پیش نمیاد ؟؟ مثلا مشکل برقی

Djv (97 روز پیش)

اصلا به هیچ عنوان.

Hassan1400 (92 روز پیش)

هیچ مشکلی با بارندگی نداره و به مراتب از کمری آپشنال تر نرم تر و چابکتره

6063(604 روز پیش)

دوستان من درمورد این ماشین خیلی تحقیق کردم خواهش میکنم کسانی که این خودرو رو دارن جواب بدن که ایا راسته که واترپمپ های این ماشین گیر نمیاد و زود خراب میشه ؟

[email protected] (599 روز پیش)

خیر مشکلی نداره حداقل برای من که مدل ۲۰۱۸ رو دارم و ۱۶ هزار تا راه رفتم و با چند تا راننده تاکسی با بیش از ۱۵۰ هزار کیلومتر کارکرد هم پرسیدم مشکلی براشون پیش نیومده. در ضمن شما تو اینترنت ببینی به قیمت ۳۶۰ هزار تومن راحت با برند جنیون پارت پیدا می شه.

allah1347 (371 روز پیش)

سلام مدل 2017 gls plusکه در واقع فولترین در نوع خودش هست را صفر خریدم 32000 تا تاحالا برام کار کرده ولی همچین خرابی نداشته سرعتش هم 220 تا 230 بسته به تعداد سرنشین راه می ره ولی برای بیشتر جاده های ایران مناسب این سرعت نیست البته مشخصات فنی لاستیک هم باید قابلیت این سرعت راداشته باشه ترمز هاش هم نقص نداره خیلی کم مصرف وکم استهلاک هست اگر روی مود اکوباشه واز 110 بیشتر نروید صدی 4تا 4ونیم مصرف میکنه ولی وقتی رو مود اسپورت میگذاریدشتاب وهندلینگ و فرمان پذیری عالی میشه ولی مصرفش میره بالای 10 تا11 در100 کیلومتر

Lotfollahi Nima (146 روز پیش)

واتر پمپ ۹.۸۰۰.۰۰۰ تومنه شما سراغ داری ۳۶۰ هزار تومن؟

احمدرضا ب(446 روز پیش)

بجای این آدم ایکس تریل میخره مگه دیوانه باشی اینقدر پول ببری بدی پای این کره ای تاریخ گذشته تو ایران ماشین فقط ژاپنی

Amrkh (201 روز پیش)

درسته ماشین فقط ژاپنی اما نه تو ایران شما با همون ژاپنی تصادف کن بعداً بیوفت دنبال قطعاتش شاید یه جایی با قیمت گزاف بهت بندازن عزیز ما بگیریم ایکس تریل بهترین خودروی جهان،اما وقتی خدمات خوبی نداره چه فایده؟!اگر مشکل پیدا کنی چی؟! اون موقع هم میای بگی ژاپنی؟!

arianmask (158 روز پیش)

نیسان ایکس تریل فوق العاده نرمه ولی قیمتم بالاتره

پوریا توکلی(181 روز پیش)

سلام بر اساتيد. سوناتا هيبريد يا اپتيما هيبريد؟ اتاق نرم تر ؟

13461346(726 روز پیش)

من هم اپتيما داشتم هم تاليسمان هم سوناتا ولي 508 سوار شي ديگه هيچكدوم از نظر سواري بهش نميرسه با متريال عالي كه داخلش كار شده واقعا ماشين خوبيه فقط شناخته شده نيست

حسین نامدار (693 روز پیش)

سوناتا از 508 بهتره برو فیلم بررسی دوتاشونو تو اسب بخار ببین

ehsannaseri (692 روز پیش)

اونايي كه منفي دادن لطفا پشت فرمون ٥٠٨ بشينيد بعدا منفي بدييد ممنون

Amrkh (210 روز پیش)

موافقم

Amrkh (210 روز پیش)

آقای نامدار🤣شما کاری به فیلم بررسی نداشته باش شما فکر می‌کنی این کانال ها و سایت ها خیلی بی طرفانه بررسی میکنند؟!نه عزیز اینطور نیست یکی از دلایلی که بازار 508 خراب شد همین تست و بررسی اسب بخار بود پشت همه اینها پ.. خوابیده هر ماشینی بیشتر بدن از همون تعریف میکنند

Amirsam(235 روز پیش)

سلام. دوستان به نظر شما سوناتا هیبرید 2018 بهتر هست یا تالیسمان 2018؟

shaheen (227 روز پیش)

دوست عزيز بايد ببينيد انتظارتون چيه اگر براتون چالاكي امنيت وپايداري در سرعت بالا همچنين اپشن هاي كار امد شتاب ورخ زيبا براتون مهمه مسلما تاليسمان و اگر سواري نرم ومصرف كم بنزين براتون مهمه سوناتا هيبريد البته ميزان مصرف دو ليتر در ١٠٠. كيلومتر تفاوت اين دو سدان قابل توجه نيست با توجه به قيمت جهاني تاليسمان وسوناتا مسلما خودرو اروپايي متفاوت تره كيفيت موتور توربو شارژ كه تقريبا خودرو سازان رو ترقيب به ساخت اون كرده جديد تره در مقابل ساختار تاليسمان سواري خشك داره تا بتونه امنيت بيشتري در سرعت بالا داشته باشه وترجيحا بايد از دست انداز ها و سرعت گير ها احتياط بيشتري داشته باشيد از طرفي تحربه تعمير ونگهداري خودرو هاي هيبريد رو هم بايد در نظر داشت بهتره در سايت هاي خارجي تحقيق كنيد واز نظر استهلاك به طبع اروپا برتري داره

shaheen (215 روز پیش)

سلام دوست عزيز amirsam اگر قصد خريد داريد توصيه ميكنم حتما پشت رل بشين وخودت رانندگي كن با توجه به سن و سليقه رانندگي تجربه كن چون اين دو خودرو سواري متفاوتي داره بايد ببيني چي ميخواهيد سواري نرم با شتاب متوسط مانند هم قيمتي هاي خودش ويا سواري معمولي با شتاب خوب وحس امنيت در سرعت بالا رخ خودرو هم كه سليقه هر كس فرق ميكنه قيمت هم تقريبا يكيه گاهي سوناتا بالاتره مثل الان كه فروشنده تو سايت باما زياد شده وگاهي هم تقريبا هم قيمت هستند مثل يكماه پيش اما تاليسمان تو جاده موقع سبقت حس خوبي در مقايسه با سوناتا بهت ميده وگرنه با كنترلي كه توسط دوربين تو جاده ها هست بندرت ميتوني سرعت مورد علاقه خودتون رو داشته باشيد مقايسه انجا شروع ميشه كه بين فاصله دو سرعت گير ميبيني تاليسمان ١٠٠متر از سوناتا جلوتره بقيه اپشن ها هم تقريبا يكسان هست يكي كولرش جون نداره ان يكي ترمزهاش

Hossein4K(276 روز پیش)

سلام من برای خرید بین سوناتا هیبرید 2018 صفر و ازرا 2019 صفر موندم قدرت و اپشن زیاد با هم تفاوت ندارن ولی حدود 800 میلیون با هم تفاوت دارن نظر شما چیه ؟؟ خرج سالیانه سوناتا چقدره ؟؟

Eqro(609 روز پیش)

سلام یه سوال داشتم در مورد ترمز های این ماشین،ترمز های این ماشین چطوره؟

am16in69 (301 روز پیش)

ترمزش ایرادی نداره از اپتیمای 2014 خیلی بهتر عمل میکنه ترمزش

Show More