• مشخصات فنی tucsonix352.7l
  • مشخصات فنی tucsonix352.7l
  • مشخصات فنی tucsonix352.7l

مشخصات فنی هیوندای توسان 2.7 لیتر سال 2007 - 2010

31 دیدگاه
سال
سال 2004 بازار خودروی آمریکا با کراس‌اوری جدید به اسم توسان آشنا شد. این خودرو یک سال بعد به بازارهای جهانی رسید ولی حضور رسمی‌اش در ایران سال 2007 یعنی اواخر 1385 ثبت شده است. توسان نسل یک، در واقع ویرایش دستکاری‌شده سانتافه نسل یک بود و هیوندای آنرا با پلتفرم ارتقایافته النترا XD (یا همان آوانته خودمان) ساخت و
0%
رانندگی و فنی
0%
طراحی ظاهری
0%
کابین و امکانات
0%
ارزش در مقابل قیمت
0%
کیفیت

نقاط قوت

لذت سواری
بازار دست‌دوم
چالاکی پیشرانه 6 سیلندر
پلتفرم مشترک با اسپورتیج KM

نقاط ضعف

جعبه‌دنده 4 سرعته
کیفیت ادوات کابین

وضعیت در بازار ایران

سال های موجود

2007 تا 2010

مشخصات فنی

محور محرک

دو دیفرانسیل هوشمند با قفل الکترونیکی

گیربکس

4 دنده اتومات با اوردرایو

پیشرانه

6 سیلندر

حجم موتور

2.7 لیتر

عملکرد فنی

قدرت

175 اسب‌بخار

گشتاور

241 نیوتن‌متر

شتاب

10.5 ثانیه

سرعت

190 کیلومتر برساعت

مصرف ترکیبی

10.9 لیتر در صد کیلومتر

ابعاد و اندازه ها

نوع بدنه

شاسی بلند جمع و جور

نوع شاسی

یکپارچه

نسل (کد اتاق)

نسل اول (JM) - فیس لیفت

طول

4326 میلی‌متر

عرض

1796 میلی‌متر

ارتفاع

1679 میلی‌متر

فاصله محوری

2629 میلی‌متر

وزن

1667 کیلوگرم

حجم باک

65 لیتر

چرخ جلو

235/60R16

چرخ عقب

235/60R16

سایر ویژگی‌ها

سیستم‌‌ کمکی راننده

کروز کنترل

کروز کنترل هوشمند

کنترل ایستایی در سربالایی

کنترل سرعت در سرازیری

کنترل کشش

سفارشی

کنترل پایداری

سفارشی

ضد واژگونی

اتو پارک

حالت رانندگی

سایر ویژگی‌ها

سیستم هشدار دهنده‌

سنسور جلو

سنسور عقب

سنسور باران

سنسور فشار باد تایر

سنسور خواب‌آلودگی راننده

رادار نقطه کور

رادار تغییرلاین

رادار تصادف جلو

رادار تصادف عقب

رادار تابلوخوان

سایر ویژگی‌ها

سیستم‌های ترمز

توزیع نیرو ترمز

ترمز ضدقفل

ترمز با نیروی کمکی

ترمز پارک برقی

ترمز اضطراری هوشمند

سایر ویژگی‌ ترمز

سیستم‌ روشنایی

دی‌لایت

اتولایت

نوربالا اتومات

ارتفاع نور اتومات

چراغ مه‌شکن جلو

چراغ مه‌شکن عقب

چراغ چرخشی

چراغ شور

چراغ جلو

هالوژن

سایر ویژگی‌ روشنایی

فرمان

نیروی کمکی

هیدرولیکی

دکمه‌های کنترلی

حساس به سرعت

پدل شیفتر

گرمکن فرمان

سایر ویژگی‌ فرمان

مالتی مدیا

سیستم صوتی

6 اسپیکر 172 واتی - (ساب: سفارشی) - چنجر 6 تایی: سفارشی

مانیتور

(مانیتور بزرگ: سفارشی) - (مانیتور عقب: سفارشی) - قطب نما

نویگیشن

هدآپ

دوربین عقب

سفارشی

دوربین جانبی

دوربین 360

دوربین شب

قابلیت پشتیبانی

CD - MP3 - iPod

سایر ویژگی‌ مالتی مدیا

ایمنی کابین

مجموع ایربگ‌ها

6

ایربگ راننده

ایربگ زانویی راننده

ایربگ سرنشین جلو

ایربگ زانویی سرنشین جلو

ایربگ پرده‌ای

ایربگ جانبی جلو

ایربگ جانبی عقب

پشت‌سری فعال

سایر ویژگی‌ ایمنی

رفاهی کابین

ورود بدون کلید

استارت دکمه‌ای

سیستم تهویه

دستی - (اتومات: سفارشی)

کول باکس

صندلی‌ راننده

8 حالته دستی - تنظیم دستی گودی کمر

صندلی سرنشین جلو

4 حالته دستی - تاشو

ویژگی صندلی عقب

تاشو دوتکه

گرمکن صندلی

(جلو: سفارشی)

سردکن صندلی

ماساژور صندلی

روکش صندلی

چرم مشکی یا خاکستری یا قهوه‌ای یا بژ

ایزوفیکس صندلی

خروجی 12 ولت

صندوق برقی با جک

صندوق پران هوشمند

سایر ویژگی‌ کابین

تریم آلومینیومی

آینه، شیشه‌ و اتاق

آینه عقب الکتروکرومیک

آینه جانبی تاشو برقی

آینه جانبی با تنظیم برقی

سقف پانوراما

سانروف

سفارشی

سایر ویژگی‌ ظاهری

شیشه دودی عقب - پرده عقب - (سپر همرنگ بدنه: سفارشی)
درصورت مشاهده اطلاعات نادرست ما را در جریان بگذارید.
دیدگاه کاربران
samanmsc 1402/12/4
سلام دوستان ممنون میشم بی‌تعصب روی برند یا کشور سازنده و صرفا از نظر فنی راهنماییم کنید تا انتخاب درستی داشته باشم (استفاده شهری و مسافرتهای راه دور) بین هیوندا توسان یا کیا اسپورتج مدل ۲۰۱۰ (چون تقریبا فنی و ظاهری شبیه هستند) و خودروی سوزوکی گرندویتارا ۲۴۰۰ سی‌سی همسن هیوندا و کیایی که اشاره کردم کدوم انتخاب بهتریه؟؟ دلایل رو هم بفرمایید ممنون میشم.
پاسخ
0
0
0
ناشناس 1402/9/20
واقعا عالیه،هر کی داره بی خیالش نمیشه
پاسخ
0
0
1
ناشناس 1402/8/20
سلام به همه عزیزان ، بنده هم یه توسان مدل 2010 دارم ، انصافا ماشین خیلی خوب و بی دردسری هست ، و در صورتی که پول بیشتر برای تبدیلش به یه ژاپتی شاسی بلند داشته باشم عوض می کنم در غیر این صورت تنها ایرادش قدیمی شدن و متاسفانه کمبود و به سختی پیدا شدن قطعات مصرفی اورجینال می باشد. در کل ماشین به صرفه ، جوون دار و کاملا بی دردسری می باشد.
پاسخ
0
0
2
ناشناس 1402/8/20
سلام دوستان ، بنده هم توسان 2010 دارم ، انصافا ماشین خوب و بی دردسری هست و اگر پول بیشتر جهت ارتقا به ژاپنی دارید و ازش خسته شدید میتونید عوضش کنید وگرنه هیچ اذیتی نداره تنها ایرادش قدیمی شدن و کمیاب شدن قطعات اورجینال مصرفی می باشد.
پاسخ
0
0
2
..Amir 1402/7/21
سلام. بنده ۲۰۰۸ ساده داشتم که بخاطر سرمایه گذاری فروختم و جک شاسی گرفتم. اینقدر پشیمان شدم که بعد ۹ ماه مجدد توسان ۲۰۰۹ فول گرفتم که دیگه تا ایران هستم عوضش نمیکنم. کم استهلاک. قطعاتش نسبت به هم قیمت‌ها مناسب و پرقدرت واقعی و اگه سوزن انژکتور و شمع و کاتالیزور سرویس کنین، مصرفش خیلی میاد پایین.
پاسخ
0
0
2