• مشخصات فنی 315hatchbacksport
  • مشخصات فنی 315hatchbacksport
  • مشخصات فنی 315hatchbacksport

مشخصات فنی ام وی ام 315هاچ بک اسپرت اکسلنت سال 1394 - 1400

175 دیدگاه
سال
اولین ‌فیس‌لیفت 315 در اواسط سال 93 و با نام 315New یا همان 315 جدید به بازار آمد. 315H جدید در نمای عقب، تفاوتی چندانی با مدل‌های قبلش ندارد و تنها می‌توان به LEDدار شدن چراغ عقب، تغییر محل مه‌شکن‌ها و طراحی مجدد سپرش اشاره کرد. اما در قسمت جلویی خودرو حجم تغییرات بیشتر است طوری‌که 315H جدید با سپر،
0%
رانندگی و فنی
0%
طراحی ظاهری
0%
کابین و امکانات
0%
ارزش در مقابل قیمت
0%
کیفیت

نقاط قوت

کابینی جادارتر از پژو 206
دید وسیع آینه‌های جانبی
تقویت بدنه با لوله‌های فولادی (نسبت به سری اول)

نقاط ضعف

کیفیت ساخت
قلق‌گیری ترمزها
ضرایب دنده سبک‌تر از پژو 206

وضعیت در بازار ایران

سال های موجود

1396 تا 1400

مشخصات فنی

محور محرک

دیفرانسیل جلو

گیربکس

5 دنده دستی

پیشرانه

4 سیلندر

حجم موتور

1.5 لیتر

عملکرد فنی

قدرت

107 اسب‌بخار

گشتاور

140 نیوتن‌متر

شتاب

11.8 ثانیه

سرعت

170 کیلومتر برساعت

مصرف ترکیبی

6.3 لیتر در صد کیلومتر

ابعاد و اندازه ها

نوع بدنه

هاچ بک کوچک

نوع شاسی

یکپارچه

نسل (کد اتاق)

نسل اول (A13) - فیس لیفت

طول

4188 میلی‌متر

عرض

1686 میلی‌متر

ارتفاع

1480 میلی‌متر

فاصله محوری

2527 میلی‌متر

وزن

1210 کیلوگرم

حجم باک

50 لیتر

چرخ جلو

185/60R15

چرخ عقب

185/60R15

سایر ویژگی‌ها

سیستم‌‌ کمکی راننده

کروز کنترل

کروز کنترل هوشمند

کنترل ایستایی در سربالایی

کنترل سرعت در سرازیری

کنترل کشش

کنترل پایداری

ضد واژگونی

اتو پارک

حالت رانندگی

سایر ویژگی‌ها

سیستم هشدار دهنده‌

سنسور جلو

سنسور عقب

سنسور باران

سنسور فشار باد تایر

سنسور خواب‌آلودگی راننده

رادار نقطه کور

رادار تغییرلاین

رادار تصادف جلو

رادار تصادف عقب

رادار تابلوخوان

سایر ویژگی‌ها

سیستم‌های ترمز

توزیع نیرو ترمز

ترمز ضدقفل

ترمز با نیروی کمکی

ترمز پارک برقی

ترمز اضطراری هوشمند

سایر ویژگی‌ ترمز

ترمز عقب کاسه‌ای

سیستم‌ روشنایی

دی‌لایت

اتولایت

نوربالا اتومات

ارتفاع نور اتومات

چراغ مه‌شکن جلو

چراغ مه‌شکن عقب

چراغ چرخشی

چراغ شور

چراغ جلو

هالوژن

سایر ویژگی‌ روشنایی

چراغ خوش‌آمدگویی - چراغ بدرقه

فرمان

نیروی کمکی

هیدرولیکی

دکمه‌های کنترلی

حساس به سرعت

پدل شیفتر

گرمکن فرمان

سایر ویژگی‌ فرمان

مالتی مدیا

سیستم صوتی

6 اسپیکر - سیستم پخش Vifa - هندزفری

مانیتور

7 اینچی لمسی

نویگیشن

هدآپ

دوربین عقب

دوربین جانبی

دوربین 360

دوربین شب

قابلیت پشتیبانی

Bluetooth - USB - MP3 - SD Card

سایر ویژگی‌ مالتی مدیا

ایمنی کابین

مجموع ایربگ‌ها

2

ایربگ راننده

ایربگ زانویی راننده

ایربگ سرنشین جلو

ایربگ زانویی سرنشین جلو

ایربگ پرده‌ای

ایربگ جانبی جلو

ایربگ جانبی عقب

پشت‌سری فعال

سایر ویژگی‌ ایمنی

رفاهی کابین

ورود بدون کلید

استارت دکمه‌ای

سیستم تهویه

دستی

کول باکس

صندلی‌ راننده

4 حالته دستی

صندلی سرنشین جلو

4 حالته دستی

ویژگی صندلی عقب

تاشو

گرمکن صندلی

سردکن صندلی

ماساژور صندلی

روکش صندلی

چرم با دوخت دو رنگ (قرمز - مشکی)

ایزوفیکس صندلی

خروجی 12 ولت

صندوق برقی با جک

صندوق پران هوشمند

سایر ویژگی‌ کابین

آینه، شیشه‌ و اتاق

آینه عقب الکتروکرومیک

آینه جانبی تاشو برقی

آینه جانبی با تنظیم برقی

سقف پانوراما

سانروف

سایر ویژگی‌ ظاهری

تزیینات کرومی بدنه - کیت اسپرت مشکی - باربند
درصورت مشاهده اطلاعات نادرست ما را در جریان بگذارید.
دیدگاه کاربران
منصور402 1403/1/19
سلام ماشین من موقع پایین اومدن از سرعت گیر توی قسمت جلو یه صیدای جیغ مانندی میده میدونید مشکل از چیه؟ ممنون میشم راهنمایی کنید
پاسخ
0
0
0
mehdiiii1111 1402/12/2
من از سال ۹۷ این ماشینو دارم ۵۰ تا کا‌ر خریدم الان ۱۸۰ تا هست بنظرم یکی از کم آزار ترینماشینهایی هست که میتپنید بخرید، مثل ریو که اگر یادتون باشه ماشینی بود که اذیت نداشت، در مورد اوازم هم بگم الان چون تعدادش خیلی زیاد شده هم تعمیرکارش هست هم قطعاتش ضمن اینکه خیلی از قطعات سایر برندها رو بهش میخورونن و مشکل خاصی نداشتم تابحال
پاسخ
0
0
1
ثحبحج 1402/10/9
من ۸ ساله این ماشین رو داشتم به خدا یک بار تعمیر نبردمش فروختمش رفتم یه ماکسیما مدل ۸۸ گرفتم تا حالا ۱۰ جاش قر اومده
پاسخ
0
0
1
میلاد 1402/10/7
دوستان درود ؛ بین یه چند راهی موندم ؛ حدود 600-650 م چ ماشینی پیشنهاد میدین؟ تندر 90 ؛ ام وی ام؛ دنا پلاس؛ 207 ؛ ساندرو مدل 95-96؟
پاسخ
4
0
0
Alia2299 1402/10/22
اگه بخوام جوابتو بدم باید خیلی حرفای کلیشه ای بزنم ولی سعی میکنم چیزایی بگم که بدردت بخوره همه چی بستگی به خودت داره که چه چیزی برات مهمه اگه ماشین کم دردسر میخوای که هم بازار خوبی داشته باشه فقط ال نود ساندرو نسبت به ال نود بازارش ضعیفتره قیمتش هم بالاتره هیچ فرقی جز ظاهر هم بینشون نیست اگه اتومات هم میخوای ال نود اتومات هست ام وی ام ۳۱۵ واقعا ماشین خوبیه ولی چینیه یک ماشین چینی قطعه هاش گرونه بد فروشه ولی بد ماشینی نیست اگه قصد داشتن داشته باشی قیمتشم نسبتا مناسب تره ۲۰۷ از همه ی ماشینایی که گفتی خوش فروش تره ایراد موتوری نداره موتور تیوفایوه دیگه کم از موتور ال نود نداره اگه با فضای کمش، مشکلی نداری گزینه ی خوبیه ولی سعی کن مدل های زیر ۹۸ رو بخری دردسرشون کمتره دناپلاس زیر ۹۸ همون مدل هایی که شش ایربگ هستن و سانروف دارن که محشرن بازار خوبی هم داره دیگه باقیش برمیگرده به سلیقه ی تو که با کدوم حال میکنی ال نود واقعا از همشون کم دردسر تره اگه از اون آدما هستی که کم دردسر بودن و به صرفه بودن برات مهمه ال نود برات بهترین گزینس اگه اهل عشق و حال با ماشینی دناپلاس و ۲۰۷ خوبن من خودم اینم بگم خرج دناپلاس از ۲۰۷ بیشتره از روغن موتور بگیر تا صفحه کلاج و...
0
0
Hossini123 1402/10/16
به ترتیب میتونید ساندرو تندر 90 و پژو 207 توی میعار خریدتون قرار بدید
0
0
Reza1388 1402/10/11
به نظر من از هر لحاظ ام وی ام برتری داره نسبت به تندر 90 و ساندرو ،دنا پلاس ام وی ام هم از لحاظ سواری هم از لحاظ آپشن خیلی بهتر از این ماشینا عمل می‌کنه تندر 90 و ساندرو هیچ آپشنی ندارن و خیلی ماشین خشکی هستن ظبطی هم که فابریک کارخونه دارن پورت usb نداره ولی ام وی ام حتی روی ستون تویتر هم داره از لحاظ تعلیق هم داخل جاده سرپیج ام وی ام خیلی خوب عمل می‌کنه و خیلی خوب ماشینو ماشینو جم میکنه و نمی‌ذاره پشت ماشین بلند شه ولی تندر 90 سیستم تعلیقش زیر صفره از لحاظ شتاب اولیه ام وی ام خیلی بهتر عمل می‌کنه و مصرف سوخت ام وی ام پایینتره از تندره 90 هست
2
0
Reza1388 1402/10/11
به نظر من بهترین انتخاب ام وی ام 315 هست هم از نظر آپشن هم از نظر راحتی از هر نظر برتری داره به تندر 90 و 207 و ساندرو و دنا پلاس
0
1
ناشناس 1402/9/24
سلام دوستان من از سال ۹۹ یک دونه ام وی ام ۳۱۵ صفر خریدم و تا الان به دلیل نوع کردم که همش توو جاده هستم ۲۰۰ هزار کیلومتر باهاش رانندگی کردم واقعا محشره.من اصلا باورم نمیشه یک ماشین اینقد بی درد سر.شاید باور نکنید حتی صفحه کاچ هم تا الان تعویض نکردم.تنها ایراد واقعیش که به تعمیرگاه میکشوندتون دسته موتور جلو این ماشین هست که چون سه تا دسته موتور داره هر ۶۰,۷۰ هزار تا کار لازمه عوض بشه که راحتم هست کاری نداره.شتابش شاید باورتون نشه یکم دور موتور ببرید بالا تا دنا پلاس رو هم میزنه.مخصوصا اگه کفی باشه چون وزنش زیاده.ایراد دیگشم چون وزنش زیاده قاطل لاستیکه.هندلینگ سر پیچ هاش عالیه واقعا ته این ماشین در نمیره.روغن کاسترول بریزین دور موتور بالای ۵۰۰۰ عوض کنید هیچیش نمیشه.سرعتشم ۱۸۰ فقله که ی ریمپ ساده باز میشه تا ۲۲۰ تا خودم رفتم باهاش.زوره دنده ۱,۲داره که خدایش از روزه اول یک مدل هست نه کم شده نه زیاد.یک مورد جالب دیگه که یادم اومد هنوز اب رادیاتور کارخونه داخلشه حتی یک قطره روغن یا اب کم نمیکنه واگر روغن کم کنه از موتورش نیست از سوپاپ در قالپاقه شه که۲۰۰ تومنه.اعلام خرابیش دود سفید موقع استارت هست که خیلیا نمیدونن فکر میکنن واشر زد.صادقانه برای راهنمای تجربه خودمو نوشتم و نسبت به قیمتش اصلا دلم نمیاد بفروشمش
پاسخ
1
0
1
Farshid303 1402/10/14
دوست عزیز دسته موتور جلو رو شما میتونید با دسته موتور گلف تیپ ۲ مدل تقویت شده عوض کنید
0
0