ام وی ام 315 پلاس، در واقع سومین فیس لیفت این هاچبک چینی است که مدیران خودرو، عرضه آنرا در تابستان 99 شروع کرد. در ام وی ام 315 پلاس، چهره خودرو، بیشتر از هر قسمت دیگری از آن، دستخوش تغییر شده اما طراحی قسمت عقبی خودرو، بدون تغییر خاصی، باقی مانده و تنها سپرش تغییر کرده و محل نصب مه‌شکن‌هایش، جابجا شده است.اگر بخواهیم همه تغییرات ظاهری در ام وی ام 315 پلاس را نام ببریم، باید به این موارد اشاره کنیم: تغییر جلوپنجره، تغییر سپر جلو و عقب، اضافه شدن دیفیوزر عقب، گرافیک جدید چراغ های جلو و رینگ آلومینیومی جدید. در کابین 315 پلاس نیز اولین و مهم‌ترین نکته‌ای که به چشم می‌خورد، داشبورد و فرمان جدید خودروست. دومین نکته در نمای داخلی 315 پلاس، رنگ‌بندی جدید کابینش است که حالا به رنگ نارنجی و مشکی درآمده؛ این نوع رنگ‌بندی هم روی صندلی‌های جلو و عقب دیده می‌شود و هم در قسمت‌هایی از داشبورد، کنسول وسط و حتی رودری‌ها نیز خودنمایی می‌کند. مدیران خودرو همچنین برای اولین بار، از گیربکس اتومات 4 سرعته برای خانواده 315 استفاده کرده؛ ضمن اینکه 10 آپشن کاملا جدید نیز به 315 پلاس اضافه کرده است. این آپشن‌ها عبارتند از: دی لایت و اتولایت، سیستم کنترل پایداری (ESP)، مانیتور 8 اینچی جدید، 2 حالت رانندگی (اکو و اسپرت)، کروز کنترل، سنسور فشار باد تایر (TMPS)، فرمان برقی، سانروف برقی و گرمکن آینه بغل.

ادامه...
  • رانندگی و عملکرد فنی
  • طراحی ظاهری
  • کابین و امکانات
  • ارزش در مقابل قیمت
  • کیفیت
  • نقاط قوت
    • کابینی جادارتر از پژو 206
    • دید وسیع آینه‌های جانبی
    • اضافه شدن گیربکس اتومات
    • اضافه‌شدن 10 آپشن جدید
    • اضافه‌شدن 2 حالت رانندگی
  • نقاط ضعف
    • کیفیت ساخت
قیمت
وضعیت در بازار ایران
  • مدل‌های موجود 1399 تا 1400
مشخصات فنی
  • محور محرک دیفرانسیل جلو
  • گیربکس 4 دنده اتومات
  • پیشرانه 4 سیلندر
  • حجم موتور 1.5 لیتر
عملکرد فنی
  • قدرت 107 اسب‌بخار
  • گشتاور 140 نیوتن‌متر
  • شتاب 12.5 ثانیه
  • سرعت 170 کیلومتر برساعت
  • مصرف ترکیبی 7.3 لیتر در صد کیلومتر
ابعاد و اندازه ها
  • نوع بدنه هاچ‌بک جمع و جور
  • نوع شاسی یکپارچه
  • نسل (کد اتاق) نسل اول - فیس لیفت دوم (A13)
  • طول 4213 میلی‌متر
  • عرض 1693 میلی‌متر
  • ارتفاع 1497 میلی‌متر
  • فاصله محوری 2527 میلی‌متر
  • وزن 1285 کیلوگرم
  • حجم باک 50 لیتر
  • چرخ جلو 185/60R15
  • چرخ عقب 185/60R15
  • سایر ویژگی‌ها
سیستم‌‌ کمکی راننده
  • کروز کنترل
  • کروز کنترل هوشمند
  • کنترل ایستایی در سربالایی
  • کنترل سرعت در سرازیری
  • کنترل کشش
  • کنترل پایداری
  • ضد واژگونی
  • اتو پارک
  • حالت رانندگی 2 حالته (اکو - اسپرت)
  • سایر ویژگی‌ها

16 دیدگاه

HASANBT(4 روز پیش)

فقط یک نوع حالت رانندگی داره نه دو نوع

AliRamezani(153 روز پیش)

آقا خواهش می کنم کسایی که دارن یا پشتش نشستن یا واقعا میفهمند نظر بدن. من تا چند روز دیگه میرم مدیران خودرو. ۳۱۵ پلاس بگیرم یا x22 دنده ای اسپرت اکسلنت؟ ممنون

Alireza1999 (125 روز پیش)

این ماشین با ۲۰۷ مقایسه میشه که نسبت به اون کابین بهتری داره جادار و نسبتا امن هست همین طور آپشن های بیشتری داره مصرف سوخت مناسب برای شهر داره و برای مصرف شهری عالیه.

Nirvana (103 روز پیش)

کلا با این قدرت موتور دنده دستی بهتره.اگر تو جاده سبقت نمیگیری و یا اعضای خانوادت زیاد نیستن و زیاد سفر نمیری اتومات بگیر.هندلینگ و سواری ۳۱۵ بهتر از ایکس ۲۲ هست و رولینگ بدنه بهتره به دلیل ارتفاع کمتر.کلا هردو ماشین خوشدستی نیستن و مثلا مثل ۲۰۷ و یا ماشین برند قلقش دستت تمیاد.

maniwow (30 روز پیش)

داداش مدل 92 این ماشین رو داشتم البته گیربکس دنده ای بود هر 5 هزار کیلومتر دیسک و صفحه میسوزوند نمیدونم جدیداش چطوری شده ولی فقط اینو بهت بگم که مدیران خودرو افتضاحه حداقل اگر خواستی ماشین چینی بخری یک ماشینی بخر که تولید سایپا و ایرانخودرو باشه نه اینکه ماشینهای ایرانخودرو و سایپا خیلی بهتر باشن حداقل لوازمشون بیشتره روزی هم که میخوای بفروشی کمتر بخاطر چینی بودن تو سر مالت میزنن،پیشنهاد میکنم برو سمت اچ سی کراس یا برلیانس کراس موتور 1650 فقط از مدیران چیزی نخر خیلی بی مسئولیت هستن امیدوارم هر چی میخری چرخش برات بچرخه و حال کنی

BARDIYA123(78 روز پیش)

سلام میخوام به دوستان محترم اطلاعات کلی درباره ماشینم بگم بنده MVM315 مدل95 دارم که از صفر دست خودم بوده واقعا ازش راضی هستم مصرف سوخت پایین تا حالا 155/000 تا راه رفته خرج مصرفی فقط روغن فیلتر و تسمه و لنت هر 3ماه عوض میکنم و لاستیک های فابریک هم عوض کردم بدون ضربه وتمام بیرنگ فقط آخر هفته میرم شمال مبدا تهران فرمانیه مقصد صعومه سرا گیلان تا حالا منو اذیت نکرده و تا حالا روغن ایرانی نریختم ولی روغن خارجی هر 3000 تا عوض میکنم تا حالا چراغ بنزین روشن نشده قبل از اینکه روشن بشه پر میکنم متور پلمپ حتی تا حالا یک قطره روغن کم نکرده گیربکس نرم چون روغن گیربکس هر30/000تا میریزم زیاد فشار نیاوردم حتی از خودروهای ایرانی هم بهتره امکانات خوبی هم فراهم شده نسبت به خودروهای ایرانی اگر میخوای سالم بمونه باید بهش برسی و درست رانندگی کنی ژاپاس فابریک است گارنتی رو هر 40/000 تمدید کردم قیمت خوب و بازار دست دوم خوب هرکسی میخواد MVM315 بخره بره کارکرده بخره ارزش داره خواستم بگم توی رنج قیمت خودش خیلی خوبه اگر خودروی ایرانی باشه با این قیمت تولید بشه هم به درد نخور هستند و هم قیمت بالایی هم دارند خدایش 207 صفر از چند ماه پیش برای همسرم ثبت نام کردم که بعد از5 ماه تحویل گرفتم از اینکه تحویل گرفتم پشیمانم کولرش به قدر صدا میده سرم رو درد میاره بردم نمایندگی میگن مشکلی نیست بعدش کارمندان نمایندگی میگن باید5000 تا کار کنه بعد به نمایندگی مراجعه کنید بعدش گارانتی باطل شد گفتند باید قانون و شرایط پیش فروش اینترنتی رو میخوندی یعنی الان دارم به کسانی که اطلاعات ندارند توضیح بدم از سایپا و ایران خودرو نگیرید فقط از مدیران خودرو توی هر شرایط پیش فروش خوبی داره و هر زمان شرایط فروش میزاره به عنوان برادرانه خواستم بگم مملکت هیچ چیزی قابل حساب شدن نیست باتشکر از تمامی دوستان و سایت باما

Alirezach49(87 روز پیش)

تجربه چرخیدن در روز بارانی سرپیچ رو دارم ، هدلینگ افتضاح ، مصرف سوخت عالی تا ۶۰۰۰۰ کیلومتر خرجی نداره اگر درست رانندگی کنی و بدنه محکمی داره مال من که ۹۶

pendar(225 روز پیش)

با این قیمت گذاری گه کدیران خودرو انجام داده باید منتظر ورشکسته شدن این شرکت چینی فروش باشیم.امروز،3 دی ماه 99 با 335 میلیون میشه یه دنا توربو شارژ خرید.یا ماشین های دیگه ای که از این محصول چینی به مراتب بهتر هستند.چرا با این ماشین که چند ماه پیش به زور 290 میلیون فروش می رفت الان روی عدد 420 نمایندگی بخوابه و مدیران خوردو هم از موقیعیت و قیمت گذاری عقب نشینی نکنن؟ سایپا و ایران خودور و شرکت های کوچکی مثل مدیران خوردو خون مردم رو تو شیشه کردن.کاش انحصار خودرو برداشته بشه تا ببینیم چه کسی از این شرکت ها ماشین می خره.

mobonews (92 روز پیش)

موافقم با اینکه چری ماشین های با کیفیتی نسبت به قیمتی که در کشور چین میده اما بخاطر قیمت گذاری خیلی خیلی بد مدیران خودرو بد نام شده

Arjang(220 روز پیش)

آخه با یه همچین وزنی گیربکس و موتور جوابگوی سربالایی های تهران و شمال هستن؟

Parsi (206 روز پیش)

این ماشینه شهریه نه کوهستانی

mobonews (92 روز پیش)

بله ما با نسل قبلی این ماشین در جاده هراز و جاده چالوس رفتیم چند بار همینطور جاده تهران مشهد رو هم طی کردیم قسم میخورم که یکبار هم تو این راه ها خاموش نکرده اگه میخواید عملکرد ماشین در سر بالایی بهتر بشه بنزین سوپر بزنید مثل دوپینگ برای ماشین ها میمونه البته یه نوع دوپینگ که هیچ ضرری واسه ماشین نداره و حتی واسش مفیده

Nasserfanaei(299 روز پیش)

کیفیت قطعات موتور گیربکس جلوبندی وکمها اگه حداقل مثل مدل ۱۳۹۵ این ماشین باشه خوبه والا اگه مثل ۲۰۶ صفر باشه مفت گرونه ولی از لحاظ زیبایی وجاداری وشتاب باتوجه به وزن ۲۰۰ کیلو بالاتر از ۲۰۶ خوبه وبهتراز ۲۰۶ هست قیمتش هم به از ۲۰۶ حتی اتومات اگه باشه هست

Parsi (206 روز پیش)

این ماشین با ۲۰۷ مقایسه میشه نه ۲۰۶ و ۱۰۰٪ از نظر امکانات و‌دیزاین داخلی و خارجی آپشن های خاص مثل tpms و esp و خصوصا از نظر امنیت و مقاومت بدنه خودرو از ۲۰۷ بهتره

Ehsanlashkari1358(208 روز پیش)

چرا ام وی ام ۳۱۵ دنده ای جدید نداره!!🤔🤔

Parsi (206 روز پیش)

دیگه تولید نمیشه

Show More