ام‌وی‌ام X22، که از زمستان 95 به ایران آمده، را باید نسخه کراس‌اوری از هاچ‌بک 315 بدانیم چراکه پلتفرم و اجزای فنی هردو خودرو، شباهت زیادی به یکدیگر دارند. البته مهندسان چینی، تغییراتی در سیستم فنربندی خودرو اعمال کرده‌اند که منجر به کاهش انعطاف‌پذیری و خشک‌تر شدن X22 نسبت به 315 شده است. عملکرد جعبه‌دنده 4 سرعته اتومات X22 نسبت به خودروهایی نظیر X50 (که با جعبه‌دنده CVT عرضه می‌شوند) برتری محسوسی دارد، ولی بهتر از استپ‌وی اتومات نیست. تشخیص تیپ‌های مختلف X22 کار آسانی است. در تیپ «اسپرت» علاوه‌بر سقف مشکی، حالت رانندگی اسپرت نیز برای تنظیم پیشرانه تعریف شده. تیپ‌های «اکسلنت» نیز به گارد و رکاب اسپرت مجهزند. حال که تفاوت این دو تیپ را شناختید باید بدانید که تیپ «اسپرت اکسلنت» نیز ویژگی‌های هردو تیپ «اسپرت و اکسلنت» را باهم دارد درحالیکه تیپ «لاکچری» هیچکدام از این ویژگی‌ها را ندارد! از تابستان 97 مدیران خودرو «پنج آپشن جدید» شامل حسگر فشار باد تایر (TPMS)، کنترل پایداری (ESP)، کنترل کشش (TCS)، کمکی حرکت در سربالایی (HAC) و ترمز کمکی (EBA) را روی تیپ‌های «لاکچری» و «اسپرت اکسلنت» قرار داد. البته با اضافه شدن این آپشن‌ها، مدیران خودرو برای اینکه مشتریانش دچار سردرگمی نشوند، نام تیپ اسپرت اکسلنت را به «اکسلنت اسپرت» تغییر داد!

ادامه...
  • رانندگی و عملکرد فنی
  • طراحی ظاهری
  • کابین و امکانات
  • ارزش در مقابل قیمت
  • کیفیت
  • نقاط قوت
    • مصرف سوخت
    • تجهیزاتی بیشتر از لیفان X50
    • اضافه‌شدن 5 آپشن جدید از تابستان 97
  • نقاط ضعف
    • فضای محدود کابین
    • فنربندی خشک (به‌ویژه در عقب)
    • عملکرد فنی مشابه 315H
قیمت
وضعیت در بازار ایران
  • مدل‌های موجود 1396 تا 1400
مشخصات فنی
  • محور محرک دیفرانسیل جلو
  • گیربکس 4 دنده اتومات دو حالته (2 و L)
  • پیشرانه 4 سیلندر
  • حجم موتور 1.5 لیتر
عملکرد فنی
  • قدرت 105 اسب‌بخار
  • گشتاور 135 نیوتن‌متر
  • شتاب 12.7 ثانیه
  • سرعت 170 کیلومتر برساعت
  • مصرف ترکیبی 6.1 لیتر در صد کیلومتر
ابعاد و اندازه ها
  • نوع بدنه شاسی بلند کوچک
  • نوع شاسی یکپارچه
  • نسل (کد اتاق) نسل اول
  • طول 4200 میلی‌متر
  • عرض 1760 میلی‌متر
  • ارتفاع 1570 میلی‌متر
  • فاصله محوری 2555 میلی‌متر
  • وزن 1220 کیلوگرم
  • حجم باک 50 لیتر
  • چرخ جلو 205/55R16
  • چرخ عقب 205/55R16
  • سایر ویژگی‌ها
سیستم‌‌ کمکی راننده
  • کروز کنترل
  • کروز کنترل هوشمند
  • کنترل ایستایی در سربالایی (از مدل 97 به بعد)
  • کنترل سرعت در سرازیری
  • کنترل کشش (از مدل 97 به بعد)
  • کنترل پایداری (از مدل 97 به بعد)
  • ضد واژگونی
  • اتو پارک
  • حالت رانندگی 2 حالته (اکو - اسپرت)
  • سایر ویژگی‌ها
وضعیت در بازار ایران
  • مدل‌های موجود 1396
مشخصات فنی
  • محور محرک دیفرانسیل جلو
  • گیربکس 4 دنده اتومات دو حالته (2 و L)
  • پیشرانه 4 سیلندر
  • حجم موتور 1.5 لیتر
عملکرد فنی
  • قدرت 105 اسب‌بخار
  • گشتاور 135 نیوتن‌متر
  • شتاب 12.7 ثانیه
  • سرعت 170 کیلومتر برساعت
  • مصرف ترکیبی 6.1 لیتر در صد کیلومتر
ابعاد و اندازه ها
  • نوع بدنه شاسی بلند کوچک
  • نوع شاسی یکپارچه
  • نسل (کد اتاق) نسل اول
  • طول 4200 میلی‌متر
  • عرض 1760 میلی‌متر
  • ارتفاع 1570 میلی‌متر
  • فاصله محوری 2555 میلی‌متر
  • وزن 1220 کیلوگرم
  • حجم باک 50 لیتر
  • چرخ جلو 205/55R16
  • چرخ عقب 205/55R16
  • سایر ویژگی‌ها
سیستم‌‌ کمکی راننده
  • کروز کنترل
  • کروز کنترل هوشمند
  • کنترل ایستایی در سربالایی
  • کنترل سرعت در سرازیری
  • کنترل کشش
  • کنترل پایداری
  • ضد واژگونی
  • اتو پارک
  • حالت رانندگی 1 حالته (ECO)
  • سایر ویژگی‌ها
وضعیت در بازار ایران
  • مدل‌های موجود 1395 تا 1397
مشخصات فنی
  • محور محرک دیفرانسیل جلو
  • گیربکس 4 دنده اتومات دو حالته (2 و L)
  • پیشرانه 4 سیلندر
  • حجم موتور 1.5 لیتر
عملکرد فنی
  • قدرت 105 اسب‌بخار
  • گشتاور 135 نیوتن‌متر
  • شتاب 12.7 ثانیه
  • سرعت 170 کیلومتر برساعت
  • مصرف ترکیبی 6.1 لیتر در صد کیلومتر
ابعاد و اندازه ها
  • نوع بدنه شاسی بلند کوچک
  • نوع شاسی یکپارچه
  • نسل (کد اتاق) نسل اول
  • طول 4200 میلی‌متر
  • عرض 1760 میلی‌متر
  • ارتفاع 1570 میلی‌متر
  • فاصله محوری 2555 میلی‌متر
  • وزن 1220 کیلوگرم
  • حجم باک 50 لیتر
  • چرخ جلو 205/55R16
  • چرخ عقب 205/55R16
  • سایر ویژگی‌ها
سیستم‌‌ کمکی راننده
  • کروز کنترل
  • کروز کنترل هوشمند
  • کنترل ایستایی در سربالایی
  • کنترل سرعت در سرازیری
  • کنترل کشش
  • کنترل پایداری
  • ضد واژگونی
  • اتو پارک
  • حالت رانندگی 1 حالته (ECO)
  • سایر ویژگی‌ها
وضعیت در بازار ایران
  • مدل‌های موجود 1396 تا 1399
مشخصات فنی
  • محور محرک دیفرانسیل جلو
  • گیربکس 4 دنده اتومات دو حالته (2 و L)
  • پیشرانه 4 سیلندر
  • حجم موتور 1.5 لیتر
عملکرد فنی
  • قدرت 105 اسب‌بخار
  • گشتاور 135 نیوتن‌متر
  • شتاب 12.7 ثانیه
  • سرعت 170 کیلومتر برساعت
  • مصرف ترکیبی 6.1 لیتر در صد کیلومتر
ابعاد و اندازه ها
  • نوع بدنه شاسی بلند کوچک
  • نوع شاسی یکپارچه
  • نسل (کد اتاق) نسل اول
  • طول 4200 میلی‌متر
  • عرض 1760 میلی‌متر
  • ارتفاع 1570 میلی‌متر
  • فاصله محوری 2555 میلی‌متر
  • وزن 1220 کیلوگرم
  • حجم باک 50 لیتر
  • چرخ جلو 205/55R16
  • چرخ عقب 205/55R16
  • سایر ویژگی‌ها
سیستم‌‌ کمکی راننده
  • کروز کنترل
  • کروز کنترل هوشمند
  • کنترل ایستایی در سربالایی سفارشی
  • کنترل سرعت در سرازیری
  • کنترل کشش سفارشی
  • کنترل پایداری سفارشی
  • ضد واژگونی
  • اتو پارک
  • حالت رانندگی 2 حالته (اکو - اسپرت)
  • سایر ویژگی‌ها
قیمت
وضعیت در بازار ایران
  • مدل‌های موجود 1395 تا 1400
مشخصات فنی
  • محور محرک دیفرانسیل جلو
  • گیربکس 5 دنده دستی
  • پیشرانه 4 سیلندر
  • حجم موتور 1.5 لیتر
عملکرد فنی
  • قدرت 105 اسب‌بخار
  • گشتاور 135 نیوتن‌متر
  • شتاب 12 ثانیه
  • سرعت 170 کیلومتر برساعت
  • مصرف ترکیبی 5.9 لیتر در صد کیلومتر
ابعاد و اندازه ها
  • نوع بدنه شاسی بلند کوچک
  • نوع شاسی یکپارچه
  • نسل (کد اتاق) نسل اول
  • طول 4200 میلی‌متر
  • عرض 1760 میلی‌متر
  • ارتفاع 1570 میلی‌متر
  • فاصله محوری 2555 میلی‌متر
  • وزن 1215 کیلوگرم
  • حجم باک 50 لیتر
  • چرخ جلو 205/55R16
  • چرخ عقب 205/55R16
  • سایر ویژگی‌ها
سیستم‌‌ کمکی راننده
  • کروز کنترل
  • کروز کنترل هوشمند
  • کنترل ایستایی در سربالایی (از مدل 97 به بعد)
  • کنترل سرعت در سرازیری
  • کنترل کشش (از مدل 97 به بعد)
  • کنترل پایداری (از مدل 97 به بعد)
  • ضد واژگونی
  • اتو پارک
  • حالت رانندگی
  • سایر ویژگی‌ها
وضعیت در بازار ایران
  • مدل‌های موجود 1396 تا 1397
مشخصات فنی
  • محور محرک دیفرانسیل جلو
  • گیربکس 5 دنده دستی
  • پیشرانه 4 سیلندر
  • حجم موتور 1.5 لیتر
عملکرد فنی
  • قدرت 105 اسب‌بخار
  • گشتاور 135 نیوتن‌متر
  • شتاب 12 ثانیه
  • سرعت 170 کیلومتر برساعت
  • مصرف ترکیبی 5.9 لیتر در صد کیلومتر
ابعاد و اندازه ها
  • نوع بدنه شاسی بلند کوچک
  • نوع شاسی یکپارچه
  • نسل (کد اتاق) نسل اول
  • طول 4200 میلی‌متر
  • عرض 1760 میلی‌متر
  • ارتفاع 1570 میلی‌متر
  • فاصله محوری 2555 میلی‌متر
  • وزن 1215 کیلوگرم
  • حجم باک 50 لیتر
  • چرخ جلو 205/55R16
  • چرخ عقب 205/55R16
  • سایر ویژگی‌ها
سیستم‌‌ کمکی راننده
  • کروز کنترل
  • کروز کنترل هوشمند
  • کنترل ایستایی در سربالایی
  • کنترل سرعت در سرازیری
  • کنترل کشش
  • کنترل پایداری
  • ضد واژگونی
  • اتو پارک
  • حالت رانندگی
  • سایر ویژگی‌ها
وضعیت در بازار ایران
  • مدل‌های موجود 1396 تا 1399
مشخصات فنی
  • محور محرک دیفرانسیل جلو
  • گیربکس 5 دنده دستی
  • پیشرانه 4 سیلندر
  • حجم موتور 1.5 لیتر
عملکرد فنی
  • قدرت 105 اسب‌بخار
  • گشتاور 135 نیوتن‌متر
  • شتاب 12 ثانیه
  • سرعت 170 کیلومتر برساعت
  • مصرف ترکیبی 5.9 لیتر در صد کیلومتر
ابعاد و اندازه ها
  • نوع بدنه شاسی بلند کوچک
  • نوع شاسی یکپارچه
  • نسل (کد اتاق) نسل اول
  • طول 4200 میلی‌متر
  • عرض 1760 میلی‌متر
  • ارتفاع 1570 میلی‌متر
  • فاصله محوری 2555 میلی‌متر
  • وزن 1215 کیلوگرم
  • حجم باک 50 لیتر
  • چرخ جلو 205/55R16
  • چرخ عقب 205/55R16
  • سایر ویژگی‌ها
سیستم‌‌ کمکی راننده
  • کروز کنترل
  • کروز کنترل هوشمند
  • کنترل ایستایی در سربالایی سفارشی
  • کنترل سرعت در سرازیری
  • کنترل کشش سفارشی
  • کنترل پایداری سفارشی
  • ضد واژگونی
  • اتو پارک
  • حالت رانندگی
  • سایر ویژگی‌ها

216 دیدگاه

Shahin139428(3 روز پیش)

سلام دوستان این ماشین در سربالایی ها چگونه است و چطور در سربالایی ها باید عمل کنیم که خوب بره

Mahdi31303(7 روز پیش)

سلام دوستان نظرها خیلی متفاوتند و بیشتر از روی تعصب یا قصد و غرض لطفاً صادقانه نظرتون رو بگید تا کمک کنید به بقیه در مورد انتخاب ماشین مورد نظرشون . من خودم نیت خرید این ماشین رو دارم ولی با خوندن نظرات بقیه ، بیشتر سر در گم شدم .

Ilia98(19 روز پیش)

سلام دوستان، کسانی که اطلاع دارن، کیفیت قطعات و مونتاژ x22 نسبت به ۲۰۷ در چه وضعیتی هست؟

alireza2001(252 روز پیش)

اقا من دو ساله که این ماشینو دارم { تیپ فول اپشن یا اکسلنت اسپورت و دستی } و میخوام تجربمو بهتون بگم. تو کامنتا میبینم که اونایی که اصلا تجربه استفاده از ماشینو ندارن و فقط از روی اطلاعاتی که تو سایتا و... هست اظهار نظر می کنن که کاملا اشتباهه! خب اول اینو بگم که ما اولش قصد خرید 315 رو داشتیم ولی x22 هم کنارش بود وقتی دیدیم همونجا قرار گذاشتیم که ایکس 22 بگیریم. بعد اینکه خیلیا میگن این ماشین چینیه اعتباری نیست و... ماشین ایرانی بهتره. که باید بگم کاملا اشتباه میکنند! من خودم قبل اینکه اینو بگیریم خودمم همین فکرو میکردم میگفتم که ماشین چینی اعتباری بهش نیست و... و دنا پلاس میخواستم بگیریم. ولی وقتی اینو گرفتیم اصلا کاملا نظرم عوض شد! ببینید درسته ماشین چینیه. هزینه قطعاتش بالاس. به خوبی هیوندا و بنز و بی ام و و... نیست. ولی اینو بدونید بدون شک بهتر از ماشین های ایرانیه. خلاصه که از نظر مقاومت بدنه خیلی بهتر از ماشینای ایرانیه لاقل میدونید که با این ماشین چپ هم کنید زنده میمونید و سوار ارابه مرگ نشدین. خب ببینید دوستان این ماشین اصلا ماشینی برای کلاس گذاشتن نیست! یعنی اصلا نباید با دنا و... مقایسه بشه که خیلیا این کارو میکنند! این ماشین حالت اسپرت و لوکس مانندی داره با توجه به موتورش شتابش کمه و اصلا به درد مسابقه و... نمیخوره. کلا این ماشین برای مصرف پایینش طراحی شده که با قاطعیت میگم خیلی مصرف پایینی داره خیلی! بدرد گردش و... با خانواده و دوستا میخوره که با حالت رلکس مانند دور دور کنی نه اینکه مسابقه بزاری. البته اینم بگم اونایی که این ماشینو داشتن تا سرعت 170 هم باهاش رفتند مشکل سرعت نداره. نکته بعدی اینجاست بله هزینه های قطعاتش بالاس. حتی بخوای یه تیکه کوچیک هم رنگ کنی هزینه زیادی برمیداره چون رنگش معمولی نیست متالیکه و قطعاتشم چون وارداتیه گرونه. بالا هم اشاره کردم. حلاصه جنس خوب بخوای باید بیشترم خرج کنی. بعد بحث ایمنی هم این ماشین پنج ستاره ایمنی رو داره. یعنی وقتی دیگه مطمعنی که نمیتونن بدزدن ماشینتو. که این مزیت در قبال ماشین های ایرانی خیلی مزیت خوبیه.بهترین ماشین ایران که دنا هستش رو سه سوته درشو باز می کنند. البته من بطور دقیق نمیدونم تا حالا شده که در این ماشین باز کنند یا نه ولی تو هیچ جا و از هیچ کسی نشنیدم که ماشین ایکس22 دزدیده بشه. بعد از نظر خرابی و... بگم که تو این 2 سالی که من داشتم و همه سرویس های دوره ایشو به موقع بردم تا حالا هیچ خرابی نداشته و مثل بچه ادم کار کرده. ولی یه نکته هست که تو قسمت عیبای این خودرو اشاره میکنم. یه نکته ای هم که هست اینه که تو این سایت یسری امکاناتشو برای دستی اصلا نزده و برای اتو هم زده سفارشی! من نمیدونم تو سال جدید سفارشی شدن یا نه ولی برای من که تو سال 97 گرفتم همه امکاناتی که تو قسمت اتو اسپرت اکسلنت زده سفارشی رو فابریک رو خودش داره. که با وجود همچین امکاناتی اصلا من هیچ دلیلی نمیبینم که این ماشینو ول کنم و برم ماشینای ایرانی مثل تندر یا دنا بگیرم. البته این نظر شخصی منه و سلیقه هرکی به خودش مربوطه ولی منی که بعد از تجربه رانندگی این ماشینو دارم دیگه فکر نکنم برم ماشین ایرانی بگیرم! حتی تو بحث چپ کردنش هم همه شاسی بلند ها چه بنز باشه چه بی ام و اگه بد رانندگی کنی چپ می کنند! ولی این ماشینو میتونم بگم که اینطوری نیست که اشاره کنی چپ کنه! حتی کلی از فیلماش هست که میتونین تو پیج های ایکس22 اینستا ببیند راحت با این ماشین دریف کشیدن هر جوره فرمون میچرخونن ولی چپ نمیشه. خب اینقدر ازش تعریف کردم حالا هم بدی هاشو بگم. ببینید یکی از همین بدی هاش همین زیاد بودن هزینه قطعاتشه. مثلا بخوای یدونه آینه بغل بگیری بالای 3میلیون باید خرج کنی چون اطلاع دقیق از قیمت ها ندارم حدودی میگم. دلیلشم بالا گفتم دیگه. بدنش و قطعاتش با ماشینای ایرانی فرق داره. محکم تره بهتره و به همین زودیام خراب نمیشه. البته این هزینه ها در قبال ماشین های مثل هیوندا تویوتا و... خیلی کمه. خب دومین و اصلی ترین بدیش بحث فنربندیشه. فنربندیش بله درست میگن خشکه. البته اگه تنهایی یا دو نفری بشینی زیاد به چشم نمیاد ولی اگه 4 یا 5 نفر سوار باشین و ماشین سنگین باشه رسما داد میزنه که فنربندیم خشکه. البته همه اینا مشکلات مونتاژ تو ایرانه بیچاره ماشین بی تقصیره. یه نکته ای هم که داره بازم برمیگرده به بحث مونتاژی این ماشین. صدا دادن ستون هاست. یسری صداهای ریز میده که ممکنه بره رو اعصابتون البته از اول سواری این صدا نیست برای من که بعد دو سال دستمه تازه شروع کرده به صدا دادن. که مشکل خیلی بدیم نیست براحتی درست میشه حتی خود شخص هم میتونه شخصا درستش کنه گفتم دیگه مشکل مونتاژی. یه نکته ای هم که هست کشش در سربالاییه. با توجه به موتور این ماشین انتظار زیادی نباید تو سربالای داشت ولی اینجوریم نیست که کم بیاره. بدون مشکل میره ولی اگه شیب سر بالایی زیاد باشه باید با دنده 3 حرکت کنید یا اگه خیلی دیگه شیبش بالا باشه با دنده 2. ولی من خودم تاحالا بیشترین شیبی که داشتم با دنده 3 راحت رفتم. خب همینا دیگه اگه سوالی بود بپرسین دیدم جواب میدم بازم میگم اطلاعات من کامل نیست فقط دو ساله که این ماشینو داریم. ولی بازم در کل میگم ماشین های چینی خیلی ارزش بالاتری نسبت به ماشین های ایرانی دارند. حداقل تو مطمعنی که فردا یه تصادف کردی حتی کوچیک هم باشه کاپوتت جمع نمیشه تو بغلت.

arash1784 (143 روز پیش)

سلام دوست عزیزماهم ثبت نام کردیم بهمون چندروز دیگه تحویل میدن میخاستم بپرسم وقتی تحویلش گرفتم نیازی هس سینی زیر ببندیم وکار دیگه ای براش انجام بدیم؟ممنون میشم راهنمایی کنید

سعید از بم (28 روز پیش)

ببندین بهتره واسه لوله های کولر

RezxaM(87 روز پیش)

چرا بیشتری مدل دنده‌ای رو پیشنهاد کردند؟🤔

am16in69 (52 روز پیش)

مدل دنده‌ای شتاب و عملکرد بهتری داره

سعید از بم (28 روز پیش)

سلام چه نوع کمک گازی بندازم؟

R3(32 روز پیش)

با سلام بنده یک لندرور مدل1369رنگ سبز دارم که مال خودمون هست با کارکرد200 هزار تا تا حالا آفرود نرفته کم کار خانگی و یک پاژن زرد مدل1390 صفر کمتر از2000تا کارکرد داره می‌خوام ام وی ام بخرم که لندرور مدل69 رو اگر ببینم ام وی ام خوبه اون رو بفروشم دوستان لطفاً اطلاعات غلط ندید خیلی ها میگن اشتباه میکنی میخوای لندرور میخوای بفروشی اینو بخری این کجا ام وی ام کجا؟ به نظر شما اینکار عقلانی هست لندرور مدل69 هیچ خرجی نداره میترسم به خرج بی افته نتوانم قطعات رو پیدا کنم شما برادران اگر جای بنده باشید کدام رو انتخاب میکنید هر دو سه ماهی یکبار روشن میشه برای اینکه سیستم و باطریهاش نخوابه. هر دو پلاک ملی تک برگ سند. همه چیز فعال مثل کارت سوخت و سند و جعبه ابزار و دفترچه راهنما و جک و آچار و زاپاس. خیلی ها توی مخ من رفتند میگن بفروش ام وی ام بخرم به خیلی ها جواب دادم با این قیمت لندرور یک عمر ماشین هست بعدش دو دیفرانسیل هست با این قیمت دو دیفرانسیل صفر نمیدن با تشکر از سایت باما

amin1366 (30 روز پیش)

سلام. مقایسه ای که شما با هم دارید انجام میدید مثل این میمونه که کفش کوهنوردی داری میخوای به جاش کتونی بگیری و بگی کدوم عقلانی تر هستش.لندرور شما به چند دلیل اصلا قابل قیاس با x22 نیست.البته دلیلی بر بد بودن لندرور نیست. 1-ماشین کاملا آفرودی هستش البته سال ساخت بسیار قدیمی داره 2-ماشین مناسب استفاده روزمره و شهری نیست 3-امکانات رفاهی و ایمنی مناسبی نداره 4-احتمالاً عملکرد خشک و خشنی هم داشته باشه سیستم فرمان و دنده و ... در نتیجه به نظر بنده شما لندرور رو نگهدارید برای زمانی که میخواین برید آفرود و خارج از جاده و ... و اگر ام وی ام دوست دارید بگیرید برای مصارف شهری و جاده و استفاده های روزمره به کار ببرید و این نکته راه هم مد نظر قرار دهید که هزینه نگهداری و حساسیت ام وی ام خیلی متفاوت با لندرور هست. با تشکر

Gffjjddfhj(60 روز پیش)

دوستان به نظرمن الان درتاریخ ۱۴۰۰/۶/۵ ام وی ام ایکس22 هزاربرابر بهتراز 206 پلاسه من سرباز راهنمایی رانندگی بودم تصادفهای داخل شهری 207زیاد دیدم بنظرمن اگه ازدواج کردین برای امنیت خانوادتون وپرستژ خودتون یه کوچولو پول بیشتر بدین x22 بخرین

Akbarpour (37 روز پیش)

لطفا این رو هم حساب کن که تیراژ ۲۰۶ خیلی بیشتر از mvm هست بعد اصلا نمیشه شتاب پژو ۲۰۶ تیپ ۵ رو با mvm بررسی کرد

Shahrokhomid(45 روز پیش)

سلام خدمت دوستان میخواستم بدونم آیا ماشین شما هم وقتی روشن میکنید روی حالت اسپورت هست؟ و دستی باید بذارید روی اکو؟ مشکل دیگه اینکه مصرف سوختم بین 12.9 تا 13.7 متغیره به نظرتون مشکل چیه و چرا مصرف انقد بالا هست؟ و اینکه تفاوت اتومات ساده و لاکچری چیه و از کجا میشه فهمید که معمولیه یا لاکچری؟ ممنون

Barati9720(64 روز پیش)

سلام دوستان. خواستم بدونم فنرهای شاسی x22 رو میشه کاری کرد که نرم بشه ؟

momen (49 روز پیش)

بله - با نوع گازی تعویض کنید - فوق العاده میشه - یکبار برای همیشه

Mostafavi(313 روز پیش)

سلام. از نظر تامین قطعات چگونه است؟

Rezmorg2020 (295 روز پیش)

دقیقا مث ۳۱۵ زیاد

alireza2001 (252 روز پیش)

مثل ماشین های ایرانی قطعاتش فراوان نیست! چون وارداتیه ولی اینجوریم نیست که دیگه پیدا بشه. پیدا میشه ولی مثل ماشینای ایرانی نمیتونی از سر کوچه بگیری!

Tycjg (81 روز پیش)

قطعاتش که میشه از مدیران خودرو گیر آورد ولی سپر و جلوبندی و اینجور چیزاش گیر نمیاد

Show More