ام‌وی‌ام X22، که از زمستان 95 به ایران آمده، را باید نسخه کراس‌اوری از هاچ‌بک 315 بدانیم چراکه پلتفرم و اجزای فنی هردو خودرو، شباهت زیادی به یکدیگر دارند. البته مهندسان چینی، تغییراتی در سیستم فنربندی خودرو اعمال کرده‌اند که منجر به کاهش انعطاف‌پذیری و خشک‌تر شدن X22 نسبت به 315 شده است. عملکرد جعبه‌دنده 4 سرعته اتومات X22 نسبت به خودروهایی نظیر X50 (که با جعبه‌دنده CVT عرضه می‌شوند) برتری محسوسی دارد، ولی بهتر از استپ‌وی اتومات نیست. تشخیص تیپ‌های مختلف X22 کار آسانی است. در تیپ «اسپرت» علاوه‌بر سقف مشکی، حالت رانندگی اسپرت نیز برای تنظیم پیشرانه تعریف شده. تیپ‌های «اکسلنت» نیز به گارد و رکاب اسپرت مجهزند. حال که تفاوت این دو تیپ را شناختید باید بدانید که تیپ «اسپرت اکسلنت» نیز ویژگی‌های هردو تیپ «اسپرت و اکسلنت» را باهم دارد درحالیکه تیپ «لاکچری» هیچکدام از این ویژگی‌ها را ندارد! از تابستان 97 مدیران خودرو «پنج آپشن جدید» شامل حسگر فشار باد تایر (TPMS)، کنترل پایداری (ESP)، کنترل کشش (TCS)، کمکی حرکت در سربالایی (HAC) و ترمز کمکی (EBA) را روی تیپ‌های «لاکچری» و «اسپرت اکسلنت» قرار داد. البته با اضافه شدن این آپشن‌ها، مدیران خودرو برای اینکه مشتریانش دچار سردرگمی نشوند، نام تیپ اسپرت اکسلنت را به «اکسلنت اسپرت» تغییر داد!

ادامه...
  • رانندگی و عملکرد فنی
  • طراحی ظاهری
  • کابین و امکانات
  • ارزش در مقابل قیمت
  • کیفیت
  • نقاط قوت
    • مصرف سوخت
    • تجهیزاتی بیشتر از لیفان X50
    • اضافه‌شدن 5 آپشن جدید از تابستان 97
  • نقاط ضعف
    • فضای محدود کابین
    • فنربندی خشک (به‌ویژه در عقب)
    • عملکرد فنی مشابه 315H
قیمت
وضعیت در بازار ایران
  • مدل‌های موجود 1396 تا 1400
مشخصات فنی
  • محور محرک دیفرانسیل جلو
  • گیربکس 4 دنده اتومات دو حالته (2 و L)
  • پیشرانه 4 سیلندر
  • حجم موتور 1.5 لیتر
عملکرد فنی
  • قدرت 105 اسب‌بخار
  • گشتاور 135 نیوتن‌متر
  • شتاب 12.7 ثانیه
  • سرعت 170 کیلومتر برساعت
  • مصرف ترکیبی 6.1 لیتر در صد کیلومتر
ابعاد و اندازه ها
  • نوع بدنه شاسی بلند کوچک
  • نوع شاسی یکپارچه
  • نسل (کد اتاق) نسل اول
  • طول 4200 میلی‌متر
  • عرض 1760 میلی‌متر
  • ارتفاع 1570 میلی‌متر
  • فاصله محوری 2555 میلی‌متر
  • وزن 1220 کیلوگرم
  • حجم باک 50 لیتر
  • چرخ جلو 205/55R16
  • چرخ عقب 205/55R16
  • سایر ویژگی‌ها
سیستم‌‌ کمکی راننده
  • کروز کنترل
  • کروز کنترل هوشمند
  • کنترل ایستایی در سربالایی (از مدل 97 به بعد)
  • کنترل سرعت در سرازیری
  • کنترل کشش (از مدل 97 به بعد)
  • کنترل پایداری (از مدل 97 به بعد)
  • ضد واژگونی
  • اتو پارک
  • حالت رانندگی 2 حالته (اکو - اسپرت)
  • سایر ویژگی‌ها
وضعیت در بازار ایران
  • مدل‌های موجود 1396
مشخصات فنی
  • محور محرک دیفرانسیل جلو
  • گیربکس 4 دنده اتومات دو حالته (2 و L)
  • پیشرانه 4 سیلندر
  • حجم موتور 1.5 لیتر
عملکرد فنی
  • قدرت 105 اسب‌بخار
  • گشتاور 135 نیوتن‌متر
  • شتاب 12.7 ثانیه
  • سرعت 170 کیلومتر برساعت
  • مصرف ترکیبی 6.1 لیتر در صد کیلومتر
ابعاد و اندازه ها
  • نوع بدنه شاسی بلند کوچک
  • نوع شاسی یکپارچه
  • نسل (کد اتاق) نسل اول
  • طول 4200 میلی‌متر
  • عرض 1760 میلی‌متر
  • ارتفاع 1570 میلی‌متر
  • فاصله محوری 2555 میلی‌متر
  • وزن 1220 کیلوگرم
  • حجم باک 50 لیتر
  • چرخ جلو 205/55R16
  • چرخ عقب 205/55R16
  • سایر ویژگی‌ها
سیستم‌‌ کمکی راننده
  • کروز کنترل
  • کروز کنترل هوشمند
  • کنترل ایستایی در سربالایی
  • کنترل سرعت در سرازیری
  • کنترل کشش
  • کنترل پایداری
  • ضد واژگونی
  • اتو پارک
  • حالت رانندگی 1 حالته (ECO)
  • سایر ویژگی‌ها
وضعیت در بازار ایران
  • مدل‌های موجود 1395 تا 1397
مشخصات فنی
  • محور محرک دیفرانسیل جلو
  • گیربکس 4 دنده اتومات دو حالته (2 و L)
  • پیشرانه 4 سیلندر
  • حجم موتور 1.5 لیتر
عملکرد فنی
  • قدرت 105 اسب‌بخار
  • گشتاور 135 نیوتن‌متر
  • شتاب 12.7 ثانیه
  • سرعت 170 کیلومتر برساعت
  • مصرف ترکیبی 6.1 لیتر در صد کیلومتر
ابعاد و اندازه ها
  • نوع بدنه شاسی بلند کوچک
  • نوع شاسی یکپارچه
  • نسل (کد اتاق) نسل اول
  • طول 4200 میلی‌متر
  • عرض 1760 میلی‌متر
  • ارتفاع 1570 میلی‌متر
  • فاصله محوری 2555 میلی‌متر
  • وزن 1220 کیلوگرم
  • حجم باک 50 لیتر
  • چرخ جلو 205/55R16
  • چرخ عقب 205/55R16
  • سایر ویژگی‌ها
سیستم‌‌ کمکی راننده
  • کروز کنترل
  • کروز کنترل هوشمند
  • کنترل ایستایی در سربالایی
  • کنترل سرعت در سرازیری
  • کنترل کشش
  • کنترل پایداری
  • ضد واژگونی
  • اتو پارک
  • حالت رانندگی 1 حالته (ECO)
  • سایر ویژگی‌ها
وضعیت در بازار ایران
  • مدل‌های موجود 1396 تا 1399
مشخصات فنی
  • محور محرک دیفرانسیل جلو
  • گیربکس 4 دنده اتومات دو حالته (2 و L)
  • پیشرانه 4 سیلندر
  • حجم موتور 1.5 لیتر
عملکرد فنی
  • قدرت 105 اسب‌بخار
  • گشتاور 135 نیوتن‌متر
  • شتاب 12.7 ثانیه
  • سرعت 170 کیلومتر برساعت
  • مصرف ترکیبی 6.1 لیتر در صد کیلومتر
ابعاد و اندازه ها
  • نوع بدنه شاسی بلند کوچک
  • نوع شاسی یکپارچه
  • نسل (کد اتاق) نسل اول
  • طول 4200 میلی‌متر
  • عرض 1760 میلی‌متر
  • ارتفاع 1570 میلی‌متر
  • فاصله محوری 2555 میلی‌متر
  • وزن 1220 کیلوگرم
  • حجم باک 50 لیتر
  • چرخ جلو 205/55R16
  • چرخ عقب 205/55R16
  • سایر ویژگی‌ها
سیستم‌‌ کمکی راننده
  • کروز کنترل
  • کروز کنترل هوشمند
  • کنترل ایستایی در سربالایی سفارشی
  • کنترل سرعت در سرازیری
  • کنترل کشش سفارشی
  • کنترل پایداری سفارشی
  • ضد واژگونی
  • اتو پارک
  • حالت رانندگی 2 حالته (اکو - اسپرت)
  • سایر ویژگی‌ها
قیمت
وضعیت در بازار ایران
  • مدل‌های موجود 1395 تا 1400
مشخصات فنی
  • محور محرک دیفرانسیل جلو
  • گیربکس 5 دنده دستی
  • پیشرانه 4 سیلندر
  • حجم موتور 1.5 لیتر
عملکرد فنی
  • قدرت 105 اسب‌بخار
  • گشتاور 135 نیوتن‌متر
  • شتاب 12 ثانیه
  • سرعت 170 کیلومتر برساعت
  • مصرف ترکیبی 5.9 لیتر در صد کیلومتر
ابعاد و اندازه ها
  • نوع بدنه شاسی بلند کوچک
  • نوع شاسی یکپارچه
  • نسل (کد اتاق) نسل اول
  • طول 4200 میلی‌متر
  • عرض 1760 میلی‌متر
  • ارتفاع 1570 میلی‌متر
  • فاصله محوری 2555 میلی‌متر
  • وزن 1215 کیلوگرم
  • حجم باک 50 لیتر
  • چرخ جلو 205/55R16
  • چرخ عقب 205/55R16
  • سایر ویژگی‌ها
سیستم‌‌ کمکی راننده
  • کروز کنترل
  • کروز کنترل هوشمند
  • کنترل ایستایی در سربالایی (از مدل 97 به بعد)
  • کنترل سرعت در سرازیری
  • کنترل کشش (از مدل 97 به بعد)
  • کنترل پایداری (از مدل 97 به بعد)
  • ضد واژگونی
  • اتو پارک
  • حالت رانندگی
  • سایر ویژگی‌ها
وضعیت در بازار ایران
  • مدل‌های موجود 1396 تا 1397
مشخصات فنی
  • محور محرک دیفرانسیل جلو
  • گیربکس 5 دنده دستی
  • پیشرانه 4 سیلندر
  • حجم موتور 1.5 لیتر
عملکرد فنی
  • قدرت 105 اسب‌بخار
  • گشتاور 135 نیوتن‌متر
  • شتاب 12 ثانیه
  • سرعت 170 کیلومتر برساعت
  • مصرف ترکیبی 5.9 لیتر در صد کیلومتر
ابعاد و اندازه ها
  • نوع بدنه شاسی بلند کوچک
  • نوع شاسی یکپارچه
  • نسل (کد اتاق) نسل اول
  • طول 4200 میلی‌متر
  • عرض 1760 میلی‌متر
  • ارتفاع 1570 میلی‌متر
  • فاصله محوری 2555 میلی‌متر
  • وزن 1215 کیلوگرم
  • حجم باک 50 لیتر
  • چرخ جلو 205/55R16
  • چرخ عقب 205/55R16
  • سایر ویژگی‌ها
سیستم‌‌ کمکی راننده
  • کروز کنترل
  • کروز کنترل هوشمند
  • کنترل ایستایی در سربالایی
  • کنترل سرعت در سرازیری
  • کنترل کشش
  • کنترل پایداری
  • ضد واژگونی
  • اتو پارک
  • حالت رانندگی
  • سایر ویژگی‌ها
وضعیت در بازار ایران
  • مدل‌های موجود 1396 تا 1399
مشخصات فنی
  • محور محرک دیفرانسیل جلو
  • گیربکس 5 دنده دستی
  • پیشرانه 4 سیلندر
  • حجم موتور 1.5 لیتر
عملکرد فنی
  • قدرت 105 اسب‌بخار
  • گشتاور 135 نیوتن‌متر
  • شتاب 12 ثانیه
  • سرعت 170 کیلومتر برساعت
  • مصرف ترکیبی 5.9 لیتر در صد کیلومتر
ابعاد و اندازه ها
  • نوع بدنه شاسی بلند کوچک
  • نوع شاسی یکپارچه
  • نسل (کد اتاق) نسل اول
  • طول 4200 میلی‌متر
  • عرض 1760 میلی‌متر
  • ارتفاع 1570 میلی‌متر
  • فاصله محوری 2555 میلی‌متر
  • وزن 1215 کیلوگرم
  • حجم باک 50 لیتر
  • چرخ جلو 205/55R16
  • چرخ عقب 205/55R16
  • سایر ویژگی‌ها
سیستم‌‌ کمکی راننده
  • کروز کنترل
  • کروز کنترل هوشمند
  • کنترل ایستایی در سربالایی سفارشی
  • کنترل سرعت در سرازیری
  • کنترل کشش سفارشی
  • کنترل پایداری سفارشی
  • ضد واژگونی
  • اتو پارک
  • حالت رانندگی
  • سایر ویژگی‌ها

196 دیدگاه

Tttt(47 روز پیش)

سلام من دو تا سوال دارم لطفا جواب بدین ممنون ۱_ در مدل اسپرت اکسلنت اتوماتیک بازار دست دومش چه جوریه ؟ ۲_ کیفیتش در مدل اسپرت اکسلنت اتوماتیک چه جوریه اگر مشکلی در کیفیتش هست اون مشکل چیه ؟ 🥰🙏🙏

Tycjg (20 روز پیش)

کلا بده. من ۲سال دنده ای اسپرت اکسلنت مدل ۹۸داشتم بد بود کشش نداشت جاش بده ۳۱۵ قدرتش از این بیشتره بعدشم این همون ۲۰۷ هست که کلی وزن گذاشتن روش

Hoseinkh16 (7 روز پیش)

من دنده ای دارم شتابش و هندلینگش خوبه سربالایی هم مشکلی ندارد چند بار باهاش از عسلویه رفتم اصفهان و برگشتم قبلاً 405 و پارس داشتم خیلی راحت تره

Sobhan1 (4 روز پیش)

باید دید که بازار از نگاه اقایون یعنی چی اگه بخواین مثل ایران خودرو سایپا باشه بازارش یعنی بخرین و سود کنید باید بگم مدیران خودرو در کلاس جهانی ماشین تولید میکنه و تونسته عرضه و تولید زیادی داشته باشه پس فکر واسطه گری نباشید اگه منظور از بازار خریدنشه باید بگم جک اس 5 ، ایکس 33 اس نیوفیس 5 دنده و ایکس 22 همواره در پرفروش ترین خودرو های چینی اند و امار فروش و بازار شون هست پس نگران بازارش نباشید

i3283(12 روز پیش)

سلام MVM X22 دنده ای سانروف داره؟؟؟

Hoseinkh16 (7 روز پیش)

سلام سانروف داره

i3233(124 روز پیش)

سلام دوستان من یک 206 تیپ دو دارم میخوام بفروشمش ولی نمیدانم کدام از این خودرو هارا بخرم میشه راهنمایی کنید بین ام وی ام ایکس 22 برلیانس اچ 220 و هایما اس 5 کدام بهتر است ممنون میشم راهنمایی کنید

mmd.gry (117 روز پیش)

سمت هایما s5 نرو که خیلی داغون ولی هایما s7 ارزش داره/ برلیانس هم کلاس 300 خیلی بهتر از کلاس 200 /کلا ارزشش خریدش بیشتره 330 و 320 / ام وی ام هم نظری ندارم

Afsfin (109 روز پیش)

۲۰۶ ماشینه خوبیه و ممکنه ماشین های دیگه شما را قانع نکند .از ۲۰۶ به ماشینه دیگه سخته.

1paesa1 (78 روز پیش)

شما یه اسپورتیج ۲۰۰۸ بخری خیلی بهتره از همه نظر یا یه کمری یا سوناتا یا ماکسیما اما اگه ماشین به روزی میخوای ام جی ۶ خیلی خوبه اگرم شاسی بلند به روز میخوای هایما گزینه بدی نیست خوبه

paras (20 روز پیش)

در مقایسه با قیمت، آپشنها،ایمنی ،رفاه وآسایش سرنشین و از همه مهمتر خدمات گسترده گارانتی و وارانتی ایران خودرو در تمام نقاط ایران هایما اس ۵ اقتصادی ترین انتخاب است . من خودم ثبت نامی ایران خودرو گرفتم و نیت داشتم بفروشم ولی دلم نیامد تبدیل به پول کنم و گوش ایران خودرو کر خیلی خیلی راضی هستم

Mehdi9265(92 روز پیش)

دوستان سلام یه راهنمایی واقعی . بین 315 پلاس و x22 و h30 کدومو بخرم

1paesa1 (78 روز پیش)

به نظر من از همه نظر برابرمد اما کلاس و فضای ابعادی x22 بیشتر و بهتره

پوریا2848 (33 روز پیش)

برلیانس 220 یا 320 بهتره

paras (20 روز پیش)

برلیانس ۳۲۰ خیلی بهتره

Kiyarash12(25 روز پیش)

اگر من X22 بگیرم قطعاتش گیر میاد؟

Sam3109(203 روز پیش)

بنظر شما ایکس 22 مدل پایین چه مخاطرات فنی داره؟

Amirmosaffa (163 روز پیش)

والا x22 ماشین جدیدیه مدل پایین نداره ولی اینایی میدونم اینایی که دو یا سه سال کار کردن چیزیشون نشده ولی گزینه بهتر اچ سی کراسه چون موتورش تیو فایوه و کاملا امتحان خودشو داده در ضمن گیربکسش آیسین ژاپنه

SEPEHR5776 (108 روز پیش)

به هیچ وجه دنبال اچ سی کراس نرو، یکی از اقوام من داره و با ۲۴ کارکرد، تو مدتی که ماشین رو داشته، کلی عیب و خرابی پیدا کرده بود و مدام تو تعمیرگاه بود برای تعمیر قطعات مختلف. اگه می خواید مقایسه کنید بین استپ وی و x22 مقایسه کنید. من چند ماهیه x22 دنده ای دارم و تو این مدت راضیم.

Amirmosaffa (48 روز پیش)

بعضی ماشینا از کارخونه کلا خوب تولید نمیشن و خراب از آب در میان اچ سی کراس مدل ۹۵ عمو بابام داره ۱۲۰ هزار هم کار کرده موتور پلمپ بدون خرابی فقط مصرفی عوض کرده . لطفا موتور تیو فایو رو با این موتور x22 مقایسه نکن . دوم گیربکس اچ سی کراس آیسن ژاپنه .قدیمیه گیربکسش ولی بازم بهتره نسبت به x22 من پارس داشتم صفر از همون اول مشکل برقی داشت بردم نمایندگی واسم درستش کردن شیشه هاش بالا پایین نمیشدن. بعد مدتیم استارتش خوب کار نمیکرد. باطریشم سالم بود. هزارتا نمونه از خرابی ماشینی ک از کارخونه بیرون میاد رو دیدم . پس نمیشه شما از رو یدونه اچ سی کراس نظر بدی

A. Z(459 روز پیش)

سلام دوستان ام و ام x22 اتوماتیک در برف چطوره مثلا میشه بریم دیزین یا موتورش ضعیفه اگه به سوال بنده پاسخ دهید ممنون میشم

Behrouz1983 (367 روز پیش)

داداش برلیانس یا استپ وی بگیر برا دیزین و اسکی رفتن بهتره

Amirmosaffa (163 روز پیش)

استپ وی دنده ای داشتم خیلی قوی بود ولی اوتوماتش ضعیفه

1paesa1 (78 روز پیش)

شما یه x33 s بخری خیلی بهتره تو برف و سربالایی ام هیچ مشکلی نداره

Mahan84 (55 روز پیش)

به نظرم اینو بیخیال شو. یه ماکسیما،مگان ،سرانزا،رونیز یا سوناتا قدیمی بگیر

alireza2001(165 روز پیش)

اقا من دو ساله که این ماشینو دارم { تیپ فول اپشن یا اکسلنت اسپورت و دستی } و میخوام تجربمو بهتون بگم. تو کامنتا میبینم که اونایی که اصلا تجربه استفاده از ماشینو ندارن و فقط از روی اطلاعاتی که تو سایتا و... هست اظهار نظر می کنن که کاملا اشتباهه! خب اول اینو بگم که ما اولش قصد خرید 315 رو داشتیم ولی x22 هم کنارش بود وقتی دیدیم همونجا قرار گذاشتیم که ایکس 22 بگیریم. بعد اینکه خیلیا میگن این ماشین چینیه اعتباری نیست و... ماشین ایرانی بهتره. که باید بگم کاملا اشتباه میکنند! من خودم قبل اینکه اینو بگیریم خودمم همین فکرو میکردم میگفتم که ماشین چینی اعتباری بهش نیست و... و دنا پلاس میخواستم بگیریم. ولی وقتی اینو گرفتیم اصلا کاملا نظرم عوض شد! ببینید درسته ماشین چینیه. هزینه قطعاتش بالاس. به خوبی هیوندا و بنز و بی ام و و... نیست. ولی اینو بدونید بدون شک بهتر از ماشین های ایرانیه. خلاصه که از نظر مقاومت بدنه خیلی بهتر از ماشینای ایرانیه لاقل میدونید که با این ماشین چپ هم کنید زنده میمونید و سوار ارابه مرگ نشدین. خب ببینید دوستان این ماشین اصلا ماشینی برای کلاس گذاشتن نیست! یعنی اصلا نباید با دنا و... مقایسه بشه که خیلیا این کارو میکنند! این ماشین حالت اسپرت و لوکس مانندی داره با توجه به موتورش شتابش کمه و اصلا به درد مسابقه و... نمیخوره. کلا این ماشین برای مصرف پایینش طراحی شده که با قاطعیت میگم خیلی مصرف پایینی داره خیلی! بدرد گردش و... با خانواده و دوستا میخوره که با حالت رلکس مانند دور دور کنی نه اینکه مسابقه بزاری. البته اینم بگم اونایی که این ماشینو داشتن تا سرعت 170 هم باهاش رفتند مشکل سرعت نداره. نکته بعدی اینجاست بله هزینه های قطعاتش بالاس. حتی بخوای یه تیکه کوچیک هم رنگ کنی هزینه زیادی برمیداره چون رنگش معمولی نیست متالیکه و قطعاتشم چون وارداتیه گرونه. بالا هم اشاره کردم. حلاصه جنس خوب بخوای باید بیشترم خرج کنی. بعد بحث ایمنی هم این ماشین پنج ستاره ایمنی رو داره. یعنی وقتی دیگه مطمعنی که نمیتونن بدزدن ماشینتو. که این مزیت در قبال ماشین های ایرانی خیلی مزیت خوبیه.بهترین ماشین ایران که دنا هستش رو سه سوته درشو باز می کنند. البته من بطور دقیق نمیدونم تا حالا شده که در این ماشین باز کنند یا نه ولی تو هیچ جا و از هیچ کسی نشنیدم که ماشین ایکس22 دزدیده بشه. بعد از نظر خرابی و... بگم که تو این 2 سالی که من داشتم و همه سرویس های دوره ایشو به موقع بردم تا حالا هیچ خرابی نداشته و مثل بچه ادم کار کرده. ولی یه نکته هست که تو قسمت عیبای این خودرو اشاره میکنم. یه نکته ای هم که هست اینه که تو این سایت یسری امکاناتشو برای دستی اصلا نزده و برای اتو هم زده سفارشی! من نمیدونم تو سال جدید سفارشی شدن یا نه ولی برای من که تو سال 97 گرفتم همه امکاناتی که تو قسمت اتو اسپرت اکسلنت زده سفارشی رو فابریک رو خودش داره. که با وجود همچین امکاناتی اصلا من هیچ دلیلی نمیبینم که این ماشینو ول کنم و برم ماشینای ایرانی مثل تندر یا دنا بگیرم. البته این نظر شخصی منه و سلیقه هرکی به خودش مربوطه ولی منی که بعد از تجربه رانندگی این ماشینو دارم دیگه فکر نکنم برم ماشین ایرانی بگیرم! حتی تو بحث چپ کردنش هم همه شاسی بلند ها چه بنز باشه چه بی ام و اگه بد رانندگی کنی چپ می کنند! ولی این ماشینو میتونم بگم که اینطوری نیست که اشاره کنی چپ کنه! حتی کلی از فیلماش هست که میتونین تو پیج های ایکس22 اینستا ببیند راحت با این ماشین دریف کشیدن هر جوره فرمون میچرخونن ولی چپ نمیشه. خب اینقدر ازش تعریف کردم حالا هم بدی هاشو بگم. ببینید یکی از همین بدی هاش همین زیاد بودن هزینه قطعاتشه. مثلا بخوای یدونه آینه بغل بگیری بالای 3میلیون باید خرج کنی چون اطلاع دقیق از قیمت ها ندارم حدودی میگم. دلیلشم بالا گفتم دیگه. بدنش و قطعاتش با ماشینای ایرانی فرق داره. محکم تره بهتره و به همین زودیام خراب نمیشه. البته این هزینه ها در قبال ماشین های مثل هیوندا تویوتا و... خیلی کمه. خب دومین و اصلی ترین بدیش بحث فنربندیشه. فنربندیش بله درست میگن خشکه. البته اگه تنهایی یا دو نفری بشینی زیاد به چشم نمیاد ولی اگه 4 یا 5 نفر سوار باشین و ماشین سنگین باشه رسما داد میزنه که فنربندیم خشکه. البته همه اینا مشکلات مونتاژ تو ایرانه بیچاره ماشین بی تقصیره. یه نکته ای هم که داره بازم برمیگرده به بحث مونتاژی این ماشین. صدا دادن ستون هاست. یسری صداهای ریز میده که ممکنه بره رو اعصابتون البته از اول سواری این صدا نیست برای من که بعد دو سال دستمه تازه شروع کرده به صدا دادن. که مشکل خیلی بدیم نیست براحتی درست میشه حتی خود شخص هم میتونه شخصا درستش کنه گفتم دیگه مشکل مونتاژی. یه نکته ای هم که هست کشش در سربالاییه. با توجه به موتور این ماشین انتظار زیادی نباید تو سربالای داشت ولی اینجوریم نیست که کم بیاره. بدون مشکل میره ولی اگه شیب سر بالایی زیاد باشه باید با دنده 3 حرکت کنید یا اگه خیلی دیگه شیبش بالا باشه با دنده 2. ولی من خودم تاحالا بیشترین شیبی که داشتم با دنده 3 راحت رفتم. خب همینا دیگه اگه سوالی بود بپرسین دیدم جواب میدم بازم میگم اطلاعات من کامل نیست فقط دو ساله که این ماشینو داریم. ولی بازم در کل میگم ماشین های چینی خیلی ارزش بالاتری نسبت به ماشین های ایرانی دارند. حداقل تو مطمعنی که فردا یه تصادف کردی حتی کوچیک هم باشه کاپوتت جمع نمیشه تو بغلت.

arash1784 (56 روز پیش)

سلام دوست عزیزماهم ثبت نام کردیم بهمون چندروز دیگه تحویل میدن میخاستم بپرسم وقتی تحویلش گرفتم نیازی هس سینی زیر ببندیم وکار دیگه ای براش انجام بدیم؟ممنون میشم راهنمایی کنید

Mostafavi(226 روز پیش)

سلام. از نظر تامین قطعات چگونه است؟

Rezmorg2020 (208 روز پیش)

دقیقا مث ۳۱۵ زیاد

alireza2001 (165 روز پیش)

مثل ماشین های ایرانی قطعاتش فراوان نیست! چون وارداتیه ولی اینجوریم نیست که دیگه پیدا بشه. پیدا میشه ولی مثل ماشینای ایرانی نمیتونی از سر کوچه بگیری!

Miladyazdani(206 روز پیش)

آقا یکی راهنمایی کنه ۲۰۶ تیپ ۵ بهتره از همه ی لحاظ یا ایکس ۲۲

Ali7Almasi7 (205 روز پیش)

سلام عرض می کنم خدمت شما ... بنده خودم x22 دارم ... اگر برای شما قیافه و رخ ماشین و امکانات و کلاس ماشین مهم است ، من x۲۲ را پیشنهاد می کنم ... ولی اگر قدرت موتور برای شما مهم است ، من ۲۰۶ تیپ ۵ را پیشنهاد می کنم ‌...

Amirmosaffa (191 روز پیش)

قیمت x22 بیشتره X22 با کلاس تر و لوکس تره با امکانات بهتر X22 یک کراس اوور هستش X22 جادار تر و برای مسافرت و تفریح خیلی مناسبه بخصوص برای شهر چون هم خوشکله هم کوچیکه از لحاظ فنی تقریبا با ۲۰۶ یکی هستش ولی دوام و شتاب ۲۰۶ رو نداره اگه پولت میرسه سعی کن یه x22 دنده ای بگیری

alireza2001 (165 روز پیش)

206 تیپ 5 تنها مزیتی که در قبال ایکس 22 داره اینه که شتاب و موتورش بهتره. از لحاظ امنیت مقاومت اپشن ظاهر و...ایکس22 خیلی خفن تره.

Show More