سومین فیس لیفت چری تیگو 3 در سال 2020 به بازار چین عرضه شد و مدیران خودرو نیز خیلی زود، فروش آنرا با نام ام‌وی‌ام X33S جدید از تابستان 99 شروع کرد. X33S نیوفیس، به سبک و سیاق همان فیس لیفت‌های اول و دومش طراحی شده؛ به این معنی که چری، فقط چهره خودرو را تغییر داده و مابقی قسمت هایش را دست نخورده رها کرده است. چهره تازه X33s نیوفیس، به لطف جلوپنجره جدیدش، حالا جسورتر و جذاب تر به نظر میرسد. اگر یادتان باشد، این جلوپنجره ابتدا در تیگو 8 استفاده شده بود، سپس به ام‌وی‌ام X55 رسید و حالا هم نوبت X33S نیوفیس است تا از آن بهره ببرد. حذف مه شکن دایره ای سپر جلو و استفاده از رینگ های جدید، تنها ویژگی‌های جدید این فیس‌لیفت هستند. بنابراین در نمای جانبی یا نمای عقبی خودرو، دیگر نباید منتظر چیز جدیدی باشید! حتی کابین خودرو هم تغییر خاصی نکرده و به غیر از طرح جدید فرمان، اتفاق تازه دیگری در آن نمی‌بینیم. اما خوشبختانه مدیران خودرو، 8 آپشن جدید را به X33S نیوفیس اضافه کرده که عبارتند از: «کنترل پایداری»، «کنترل کشش»، «کنترل سرعت در سرازیری»، «کنترل ایستایی در سربالایی»، «اتولایت»، «سنسور باد تایر»، «فرمان برقی» و «گرمکن صندلی جلو». موتور X33S نیوفیس تغییری نکرده ولی گیربکس این خودرو، با یک تغییر بزرگ همراه شده است؛ مدیران خودرو پس از حدود 6 سال استفاده مداوم از گیربکس CVT در خانواده X33 حالا آنرا کنار گذاشته و برای اولین‌بار از گیربکس گیربکس اتومات برای این خودرو بهره گرفته است.

ادامه...
  • رانندگی و عملکرد فنی
  • طراحی ظاهری
  • کابین و امکانات
  • ارزش در مقابل قیمت
  • کیفیت
  • نقاط قوت
    • گیربکس اتومات جدید
    • اضافه‌شدن 8 آپشن جدید
  • نقاط ضعف
    • کیفیت ساخت
قیمت
وضعیت در بازار ایران
  • مدل‌های موجود 1399 تا 1400
مشخصات فنی
  • محور محرک دیفرانسیل جلو
  • گیربکس 5 دنده اتومات
  • پیشرانه 4 سیلندر
  • حجم موتور 2 لیتر
عملکرد فنی
  • قدرت 139 اسب‌بخار
  • گشتاور 180 نیوتن‌متر
  • شتاب 14 ثانیه
  • سرعت 170 کیلومتر برساعت
  • مصرف ترکیبی 8.4 لیتر در صد کیلومتر
ابعاد و اندازه ها
  • نوع بدنه کراس‌اور جمع و جور
  • نوع شاسی یکپارچه
  • نسل (کد اتاق) نسل اول - فیس لیفت سوم (T11)
  • طول 4224 میلی‌متر
  • عرض 1765 میلی‌متر
  • ارتفاع 1652 میلی‌متر
  • فاصله محوری 2510 میلی‌متر
  • وزن 1420 کیلوگرم
  • حجم باک 55 لیتر
  • چرخ جلو 215/60R17
  • چرخ عقب 215/60R17
  • سایر ویژگی‌ها
سیستم‌‌ کمکی راننده
  • کروز کنترل
  • کروز کنترل هوشمند
  • کنترل ایستایی در سربالایی
  • کنترل سرعت در سرازیری
  • کنترل کشش
  • کنترل پایداری
  • ضد واژگونی
  • اتو پارک
  • حالت رانندگی 2 حالته (اکو - اسپرت)
  • سایر ویژگی‌ها

75 دیدگاه

Modiran(4 روز پیش)

سلام. با توجه به این که گیرباکس جدید AT و پنج دنده است، ممکن است بفرمایید با سرعت ۱۲۰ دور موتور چند است؟

Mohamadfbh(53 روز پیش)

همینقدر ازش بگم یه دونه مدل ۹۷ خریدم..هفته بعد زنجیر گیربکسcvtپاره کرد ۴۰ملیون خیلی ساده خرجش شد مدل کم کار و سال بود منم خیلی مراعات کردم..مکانیک هم میگه اتفاقه دیگه میافته انتخاب با خودتون حالا

Pzandiyeh (42 روز پیش)

رقم اعلامی شما پول یه گیربکس نو هست … عدم تعویض به موقع روغن گیربکس باعث پارگی زنجیر میشه …

VahidReza (35 روز پیش)

داداش روغن گیربکس رو دیر به دیر میزنی و اصلا خدمات و سرویس ماشین رو جدی نمیگیری بد ایراد هم میگیری؟

Masoud1362 (29 روز پیش)

شما که می فرمایید خرج ماشین ایشون چهل تومن نشده ماشینتون به خرج نیافتاده و از هزینه هاش خبر ندارید لطفا طرفداری بی فایده نفرمایید

Soroush334 (16 روز پیش)

مهربون گیربکس cvt دیگه از سال 99 روی این ناشین نصب نشده .تولیدات 99 با بالا و حتی نیمه د م 98 همگیشون اتومات هستند.الان بیشتر تولید کنندگان خودرو میان از گیر بکس cvt استفاده می کنند چون هم سبکتر هست و هم هزینه خیلی پایینی واسشون داره .گیربکس cvtواسه توی شهر عالی هست ولی یکم بیحال هست .شما اگر روغن گیربکس خوب استفاده کنی هیچ مشکلی واسش پیش نمیاد .

مرتضی هستم! (13 روز پیش)

سروش جان ارادت. حرف شما رو باید اصلاح کنم. گیربکس CVT در برخی مدلهای 99 و حتی 1400 هم نصب شده. تا زمانیکه فیس قدیم این ماشینو داریم، گیربکس CVT هم داریم! ضمن اینکه مدلهای نیمه دوم 98 گیربکس AT نداشتن. چون اون موقع هنوز فیس جدید معرفی نشده بود و قاعدتا فروشی هم نداشته

Mat123(17 روز پیش)

سلام دو ستان ایکس ۳۳ اس اسپرت بافیس جدید وایمکس ۵ سرعته at دوربین دنده عقب و سنسور دنده عقبش کارمیکنه؟ لطفا کسانی که دارند راهنماییم بکنند

ali1367(73 روز پیش)

به تازگی x33s مدل 96 اتومات خریدم خداییش تو این قیمتی که پول دادم خیلی راضی هستم بسیار کم صدا. به هیچ عنوان تعویض دنده رو متوجه نمیشید. درسته شتاب اولیه در حالت رانندگی اکو خوبی نداره ولی وقتی میزارم روی حالت اسپرت کلا ماشین یه چیز دیگه میشه وحشی میشه. مطمن باشین به نسبت قیمت عمرا هیچ ماشینی به پاش نمیرسه. پول یه دنا اشغال ایرانی دادم یه ماشین همه چی تموم گرفتم. یک عمر گول خوردیم هی گفتن چینی نخرید. هر چقدر هم لوازم گرون باشه راحتی رانندگی باهاش و زیبایش صدبرابر اررش داره

Kuroshzamanzadeh (21 روز پیش)

عزیزم اون لحظه ای که نمیفهمی دنده عوض شده مال این هستش که اون گیربکس cvt هستش برو یکم راجبش بخون بعد بیا نظر بده.حالا میگی میزاری رو اسپرت گلم فرق حالت اسپرت و نرمال پورشه تو شتاب نیم ثانیه ست الکی جو نده یکی نمیدونه فکر میکنه داری واقعا میگی. منم ماشینم چینیه ولی خدایی الکی تعصب نکشید😉

VahidReza(33 روز پیش)

سلام دوستان ببخشید بحث گیربکس داشتین میخواستم بدونم نوع گیربکس مدل ۱۴۰۰ چی هست؟

مرتضی هستم! (32 روز پیش)

وحیدجان ارادت. فیس جدید با گیربکس AT فروخته میشن. اما فیس معمولی با گیربکس CVT

VahidReza(35 روز پیش)

من داشتم بسیار تو این رنج قیمت و شرایط اقتصادی ماشین خوبی بود نسبت به هم رده هایش آپشن های زیادی داشت و بسیار زیبا و لوکس بود بنده ماشین رو ریمپ کردم که هم توان موتور بالا بره و هم سرعت بیشتر بشه و مصرف سوخت بیاد پایین همچین رو ماشین کیلس استارت (ورود بدون کلید) نصب کردم و روکش ماشین رو چرم کردم ماشین خیلی خوبیه نرم و بیصدا فرمون برقیش فوق العاده بود گیربکسش بسیار خوب هست و تنها ایرادی که میتونم بگیرم کیفیت پایین قطعاتش بود که باید مراعات کنید بسیار عالی ❤️🙌🙌

VahidReza(35 روز پیش)

با این قیمت بسیار عالی فقط کیفیت وسایل پایین و حساس !

Amirmosaffa(38 روز پیش)

دوستان یه سوال داشتم این مدل جدیدش که سال ۱۴۰۰ اومده گیربکسش مثل نسل قبل cvt هست؟؟؟؟

مرتضی هستم! (36 روز پیش)

امیرجان ارادت. فیس جدید در مدل 1399 هم موجوده. گیربکسش هم تغییر کرده و از نوع AT هست

Sasaeid(43 روز پیش)

باسلام من یکی تازه خریدم تو نمایندگی فروش میگن سینی زیر موتور آپشن حساب میشود و باید 600 بدی برای نصبش . سنسور دنده عقب هم نداره

Salehsarrafi(45 روز پیش)

سلام دوستان آیا میخواستم ببینم که مدل 99 این ماشین با مدل 1400 خیلی فرق کرده یا نه ؟! چون که اگر فرقی نکرده پول بیشتری بابت مدل 1400 ندم موقع ثبت نام لطفاً جواب سوالمو بدین خیلی ممنون

Show More