هرچند از اواخر سال 94، ایران خودرو ثبت‌نام 207 جدید را آغاز کرد اما اولین سری آن در مدل 95 بدست مشتریانش رسید. 207 نیوفیس به لحاظ ظاهری تنها در فرم چراغ‌ها (اضافه‌شدن دی‌لایت) و طراحی مجدد آینه‌های جانبی‌اش (اضافه‌شدن راهنمای LED) با سری اول 207 متفاوت است. درون کابین نیز یک مانیتور لمسی (با دوربین و نویگیشن) به بالای کنسول اضافه شده، سیستم صوتی تغییر کرده و به هندزفری مجهز شده، فرمان دارای دکمه‌های کنترلی است و اهرم تنظیم سیستم صوتی نیز در زیرفرمان دیده می‌شود. اما ایران خودرو از پاییز 97، «رینگ آلومینیومی» و «کروز کنترل» را از تجهیزات استاندارد 207 دنده‌ای و همچنین «رینگ آلومینیومی» را از تجهیزات استاندارد 207 اتومات حذف کرد. همچنین از ابتدای سال 99 نیز آپشن جدید «فرمان برقی» نیز برای خریداران پژو 207 هاچبک، قابل سفارش شد. ایران خودرو همچنین از نیمه دوم سال 99، پژو 207 هاچبک پانوراما را به بازار فرستاد؛ خودرویی که هم در نسخه دنده‌ای و هم در نسخه اتومات عرضه شده است. نکته جالب اینجاست که ایران خودرو در 207 هاچبک سقف پانوراما، «ترمز عقب دیسکی» را هم سفارشی کرده درحالیکه در 207 هاچبک سقف فلزی، ترمزهای جفت دیسکی بصورت استاندارد هستند. بنابراین برای خریداری 207 هاچبک پانوراما دنده‌ای، باید چک کنید و ببینید آیا چهار آپشن «فرمان برقی»، «رینگ آلومینیومی»، «کروزکنترل» و «ترمز عقب دیسکی» روی خودروی موردنظرتان نصب شده یا خیر. از اواخر بهار 1400 نیز ایران خودرو، سیستم مالتی‌مدیای 207 را به‌روزسانی کرد و قابلیت جدید MirroLink را برای اولین‌بار به آن افزود؛ قابلیتی که به شما این امکان را می‌دهد تا از اپلیکیشن‌های اندروید و iOS موبایل‌تان، در مالتی‌مدیا 207 نیز استفاده کنید. به دلیل اضافه‌شدن «میرور لینک»، دو ویژگی قدیمی یعنی دی‌وی‌دی پلیر و نویگیشن آفلاین نیز از مالتی‌مدیای جدید 207 حذف شده است.

ادامه...
  • رانندگی و عملکرد فنی
  • طراحی ظاهری
  • کابین و امکانات
  • ارزش در مقابل قیمت
  • کیفیت
  • نقاط قوت
    • کیفیت ساخت
    • مصرف سوخت
    • فرمان برقی سفارشی (از 99 به بعد)
    • تجهیزاتی بیشتر از 207 سری اول
    • عملکرد بهتر جعبه‌دنده دستی نسبت به 206 تیپ 5
  • نقاط ضعف
    • پایداری در پیچ‌های تند
    • کیفیت غربیلک فرمان
    • قیمت قطعات یدکی
    • عملکرد جعبه‌دنده اتومات (مشابه 206 تیپ 6)
    • سفارشی شدن رینگ آلومینیومی (از پاییز 97 به بعد)
    • سفارشی شدن کروز کنترل در مدل دنده ای (از پاییز 97 به بعد)
قیمت
وضعیت در بازار ایران
  • مدل‌های موجود 1396 تا 1400
مشخصات فنی
  • محور محرک دیفرانسیل جلو
  • گیربکس 5 دنده دستی
  • پیشرانه 4 سیلندر TU5
  • حجم موتور 1.6 لیتر
عملکرد فنی
  • قدرت 105 اسب‌بخار
  • گشتاور 142 نیوتن‌متر
  • شتاب 11.6 ثانیه
  • سرعت 190 کیلومتر برساعت
  • مصرف ترکیبی 6.6 لیتر در صد کیلومتر
ابعاد و اندازه ها
  • نوع بدنه هاچ‌ بک جمع و جور
  • نوع شاسی یکپارچه
  • نسل (کد اتاق) نسل اول - فیس لیفت دوم 206
  • طول 3900 میلی‌متر
  • عرض 1680 میلی‌متر
  • ارتفاع 1468 میلی‌متر
  • فاصله محوری 2443 میلی‌متر
  • وزن 1054 کیلوگرم
  • حجم باک 50 لیتر
  • چرخ جلو 185/65R14
  • چرخ عقب 185/65R14
  • سایر ویژگی‌ها (رینگ آلومینیومی: سفارشی)
سیستم‌‌ کمکی راننده
  • کروز کنترل سفارشی
  • کروز کنترل هوشمند
  • کنترل ایستایی در سربالایی
  • کنترل سرعت در سرازیری
  • کنترل کشش
  • کنترل پایداری
  • ضد واژگونی
  • اتو پارک
  • حالت رانندگی
  • سایر ویژگی‌ها
قیمت
وضعیت در بازار ایران
  • مدل‌های موجود 1395 تا 1400
مشخصات فنی
  • محور محرک دیفرانسیل جلو
  • گیربکس 4 دنده اتومات
  • پیشرانه 4 سیلندر TU5
  • حجم موتور 1.6 لیتر
عملکرد فنی
  • قدرت 105 اسب‌بخار
  • گشتاور 142 نیوتن‌متر
  • شتاب 12.6 ثانیه
  • سرعت 190 کیلومتر برساعت
  • مصرف ترکیبی 7.1 لیتر در صد کیلومتر
ابعاد و اندازه ها
  • نوع بدنه هاچ‌ بک جمع و جور
  • نوع شاسی یکپارچه
  • نسل (کد اتاق) نسل اول - فیس لیفت دوم 206
  • طول 3900 میلی‌متر
  • عرض 1680 میلی‌متر
  • ارتفاع 1468 میلی‌متر
  • فاصله محوری 2443 میلی‌متر
  • وزن 1096 کیلوگرم
  • حجم باک 50 لیتر
  • چرخ جلو 185/65R14
  • چرخ عقب 185/65R14
  • سایر ویژگی‌ها (رینگ آلومینیومی: سفارشی)
سیستم‌‌ کمکی راننده
  • کروز کنترل
  • کروز کنترل هوشمند
  • کنترل ایستایی در سربالایی
  • کنترل سرعت در سرازیری
  • کنترل کشش
  • کنترل پایداری
  • ضد واژگونی
  • اتو پارک
  • حالت رانندگی
  • سایر ویژگی‌ها
وضعیت در بازار ایران
  • مدل‌های موجود 1399 تا 1400
مشخصات فنی
  • محور محرک دیفرانسیل جلو
  • گیربکس 4 دنده اتومات
  • پیشرانه 4 سیلندر TU5
  • حجم موتور 1.6 لیتر
عملکرد فنی
  • قدرت 105 اسب‌بخار
  • گشتاور 142 نیوتن‌متر
  • شتاب 12.6 ثانیه
  • سرعت 190 کیلومتر برساعت
  • مصرف ترکیبی 7.1 لیتر در صد کیلومتر
ابعاد و اندازه ها
  • نوع بدنه هاچ‌ بک جمع و جور
  • نوع شاسی یکپارچه
  • نسل (کد اتاق) نسل اول - فیس لیفت دوم 206
  • طول 3900 میلی‌متر
  • عرض 1680 میلی‌متر
  • ارتفاع 1468 میلی‌متر
  • فاصله محوری 2443 میلی‌متر
  • وزن 1096 کیلوگرم
  • حجم باک 50 لیتر
  • چرخ جلو 185/65R14
  • چرخ عقب 185/65R14
  • سایر ویژگی‌ها (رینگ آلومینیومی: سفارشی)
سیستم‌‌ کمکی راننده
  • کروز کنترل
  • کروز کنترل هوشمند
  • کنترل ایستایی در سربالایی
  • کنترل سرعت در سرازیری
  • کنترل کشش
  • کنترل پایداری
  • ضد واژگونی
  • اتو پارک
  • حالت رانندگی
  • سایر ویژگی‌ها
وضعیت در بازار ایران
  • مدل‌های موجود 1399 تا 1400
مشخصات فنی
  • محور محرک دیفرانسیل جلو
  • گیربکس 5 دنده دستی
  • پیشرانه 4 سیلندر TU5
  • حجم موتور 1.6 لیتر
عملکرد فنی
  • قدرت 105 اسب‌بخار
  • گشتاور 142 نیوتن‌متر
  • شتاب 11.6 ثانیه
  • سرعت 190 کیلومتر برساعت
  • مصرف ترکیبی 6.6 لیتر در صد کیلومتر
ابعاد و اندازه ها
  • نوع بدنه هاچ‌ بک جمع و جور
  • نوع شاسی یکپارچه
  • نسل (کد اتاق) نسل اول - فیس لیفت دوم 206
  • طول 3900 میلی‌متر
  • عرض 1680 میلی‌متر
  • ارتفاع 1468 میلی‌متر
  • فاصله محوری 2443 میلی‌متر
  • وزن 1054 کیلوگرم
  • حجم باک 50 لیتر
  • چرخ جلو 185/65R14
  • چرخ عقب 185/65R14
  • سایر ویژگی‌ها (رینگ آلومینیومی: سفارشی)
سیستم‌‌ کمکی راننده
  • کروز کنترل سفارشی
  • کروز کنترل هوشمند
  • کنترل ایستایی در سربالایی
  • کنترل سرعت در سرازیری
  • کنترل کشش
  • کنترل پایداری
  • ضد واژگونی
  • اتو پارک
  • حالت رانندگی
  • سایر ویژگی‌ها

275 دیدگاه

Cooper(50 روز پیش)

سلام دوستان یه راهنمایی کنید ممنون میشم. من دنبال یه ماشین اتومات هستم و اصلا دنبال ماشین چینی نیستم. ماشین کارکرده هم اگه کارکردش توی همین رنج قیمت خیلی بالا نباشه اوکی هستم. قبلا ۲۰۶ داشتم و میدونم سواریش چطوره و مشکلی باهاش ندارم فقط صندوق دار بود بهتر بود (که ۲۰۷ صندوق دار با قیافش نتونستم کنار بیام) و پول منم در حد همین ۲۰۷ اتومات پانوراما هست ولی اینقدر نظرات منفی در خصوص گیربکس این ماشین شنیدم دو به شک شدم ( تقه زدن و خرابی های دیگه ) پیشنهاد شما چی هست ؟ ساندرو و ال ۹۰ هم خیلی با استایلشون نیستم.

teylor (47 روز پیش)

خودرو اتومات میخوای؟ ساینا اتومات، کوییک اتومات، پرشیا اتومات، برلیانس اتومات، ۲۰۷ اتومات. هرکدومو دلت میخواد بخر. بالاخره هرکی سلیقه ای داره

mahf (46 روز پیش)

سلام دوست عزیز، کوییک اتوماتیک را ول کن یعنی بعد از چند روز خسته کننده میشه چون اصلا اصلا شتاب نداره ماشین اصلا راه نمیره، ساینا هم مثل این است، پراشیا هم ول کن ماشین تو تعویض دنده گاز میخوره و شتابش هم کمه پرشیا دنده ایش بهتره اتوماتیکش خوب نیست، برلیانس هم ول کن اونم خوب نیست ماشین اصلا خوبی نیست چه دنده ایش چه اتوماتیکش ماشین ضعیفی است از همه لحاظ موتور استحکام بدنه یعنی اون پولی که میدی انتظار داری از ماشین و اون این انتظار را بهت نمیده بخاطر همین خوب نیست، تندر 90 نه ولی ساندرو استپ وی واقعا خیلی خوب است گیرلکس که عالی است یعنی بین خیلی ماشین ها یعنی اتوماتیکش یکی از بهترین ها هست و استایلش هم خوبه من نمیدونم چرا ساندرو را میگی استایلش خوب نیست بدنه خیلی قوی داره حتی از تندر 90 هم بدنه قویتری داره زیبایی هم از 207 هم زیباتره از بیرون، اما متاسفانه اون مقداری که تو میخوای نیست قیمتش 535 میلیون هست حتی دست 2 هم بخری با 100 هزار تا هم نمیشه بشه هم سخت میشه البته مدل 98 باشه، ساندرو معمولی میشه که اونم مثل این است عالی هست بنظر من تو ساندرو بخر پشیمون نمیشی ولی حتی میگی ممنون که گفتید ساندرو را پیشنها کردید چون ماشین قوی هست در سربالایی کم نمیاره تو سرعت هم راحت میره استحکام بدنه هم خیلی قوی هست یعنی چپ کنه یعنط راحت میتونم بگم که چه به خودت به ماشین هم چیزی نمیشه یعنی کمی بعضی جاهاش میره تو و صافکار میخواد که یک روزه برات تموم میکنن چون اصلا چیزی نمیشه و ملنیتور دوست داری برو بیرون بخر راحت ماشینی بی خرجی است یعنی خرج اضافه ای اصلا نداره خسته نباشید

SammySuri (37 روز پیش)

دوست عزیز رنو ساندرو و داچیا ساندرو ۲تا خودروی متفاوت هستن با پلتفرم یکسان

Ilia98 (18 روز پیش)

پس دنا پلاس توربو اتومات کارکرده بخر. گیربکسش از ۲۰۷ بهتره، چینی هم نیست

BehradRa (15 روز پیش)

برلیانس ۱۶۵۰ اتومات بی نظیر هستش موتور ۱۱۵ اسب بخار واقعا قویه حتی تو سربالایی شدید هم میکنه میره بالا فقط یکم خشکه که بیشتر ماشینای این رنج قیمت همینن به جز ساندرو و ال نود

Parham1381(20 روز پیش)

ببخشید بنظر شما ۲۰۷ سقف شیشه ای بهتره یا ساندرو؟؟

Mahan84 (17 روز پیش)

اگه آپشن و زیبایی مد نظره ۲۰۷ در غیر این صورت ساندرو

VahidReza(115 روز پیش)

دوستان من قبلاً ماشینم مزدا ۳ بود پدرم مشکل مالی داشتن مجبور شدم بخاطرش ماشینم رو بفروشم الان تازه دانشگاه و سربازی تموم شده و اوضاعم بهتر شده می‌خوام یه ماشین برای خودم بگیرم تو رنج سیصد و پنجاه تومن یه ماشین خوب پر شتاب و نرم می‌خوام که تعلیق خشکی نداشته باشه و پایداریش خوبه تو این رنج چه پیشنهادی دارید؟ ممنون میشم بگید 🌹

Ali130 (109 روز پیش)

ماکسیما کاکرکرده

68Sami (105 روز پیش)

به نظر من ماشین صفر بردار. ماشین کارکرده با این پول تمیز و کم کار گیرت نمیاد. یه ماشین ده سال که دو سالم خودت سوار شی بعدش تو فروش اذیت میشی

Rezath (102 روز پیش)

برادر با 350 تومن ماکسیما جنازه میدن

Rezath (102 روز پیش)

بسترن بگیر

mahf (96 روز پیش)

بنظر من برو یدونه تندر 90 بگیر امنیت خیلی بالایی داره پر قدرت هست و مثل تراکتور سر بالایی میره، بخاطر همین تندر 90 بگیر

King19 (96 روز پیش)

با 350 میلیون تومان دو یا سه سال پیش میشود یه چیزی خرید ولی درشرایط فعلی خودروهای صفر مثل 207 و یا خودروهای با کارکرد حداکثر دوسال مثل ال90 و پارس تندر بهترین گزینه ها هستند درضمن هزینه نگهداری هم حساب کن

Ronak (95 روز پیش)

استپ وی دنده ای بگیر ده سال خیالت راحته از بابت کیفیت و دوام فنی

..Amir (81 روز پیش)

اوقات بخیر همون مزدا ۳ مجدد بگیر

ssfree (75 روز پیش)

ال نود نگیر نه سرعت داره نه نرم هست منم نمیدونم اقای mahfاسپانسر شرکت رنو هست که انقدر تعصبی همه جا میگه ال نود؟از نظر من 207 اس دی یا دنا یا سورن یا رانا پلاس بگیر

mahf (64 روز پیش)

ssfre اسپانسر نیستم ولی میدونم ماشین چیه فقط از روی قیافه نمیگم این خوبه. از روی یه اپشن نمیگم خوبه. من تقریبا هر ماشینی بگی سوار شدم. دوست عزیز من 207 سوار شدم در سال 92 ولی دیدم ماشین نیست به نفس تندر 90 نمیرسه خودم از نمایندگی خریدم دست دو هم نبود، رفتم در اولین دوره دنا پلاس سوار شدم دیدم اینم ماشین نیست فقط یدونه قیافه داره و اپشن ولی با اپشن نمیشه حساب کرد که به مکانیک نمیره ولی نمیشه با قیافه حساب کرد که این ماشین به مکانیک نمیره با قیافه نمیشه حساب کرد که این ماشین تصادف کردی بهت چیزی میشه یا نه با اپشن نمیشه حساب کرد که تصادف کردی بهت چیزی میشه یا نه اونم چی اپشن 2 تومنی که یک گران ارزش نداره یا کار نمیکنه یا دکمه گیر میکنه قیافه ای نیست که بعد 3 سال شیشه های چراغ بخاطر میکنه یا زرد میشه اینه ماشین این چیه من زمانش شده پژو tu5 را هم گفتم بخر زمانش شده گفتم برو پژو 405 slx بگیر زمانش شده که گفتم برو 206 بگیر ولی گفتم که به این ماشین نمیرسه اگه میتونی برو تندر 90 بگیر، الان حدود 27 روز پیش تالیسمان خریدم با همان پول میتونستم کیا اپتیما هم بگیرم ولی رفتم دیدم این کجا اون کجا، خسته نباشید

VahidReza (62 روز پیش)

mahf و ronak نه ال نود میگیرم نه استپ وی! میگم پایداری خوب این دو تا تو پیچ راحت چپ میکنن، من جوونم ماشین خونوادگی نمیخوام

teylor (61 روز پیش)

آقای vahidreza اولآ طراحی ظاهری استپ وی دنده ای یک کلاس بالاتراز ۲۰۷ سقف شیشه ای هست ثانیآ اونی که در پیچها تعادل نداره و چپ میشه ۲۰۶ و۲۰۷ هست نه استپ وی کاملا تشخیصت برعکسه. ثالثآ روی گوگل سرچ کن آفرود استپ وی دنده ای تا فیلمی که ترکیه ای ها و اروپایی ها از توانمندی‌های استپ وی دنده ای به نمایش گذاشتن رو ببینی تو گوگل موجوده . رابعآ قیافه استپ وی رو با ساندرو مقایسه نکن چون ساندرو قیافش ضایعه ولی استپ وی اگه جلو پنجره اورجینالشو نصب کنی(چون پارس خودرو نصب نکرده)خودت باید بخری اون موقع قیافه واقعی استپ وی عیان میشه و وقتی بغل بغل ساندرو و ۲۰۷ پارک کنی متوجه میشی که استپ وی خیلی جوون پسنده و ۲۰۷ قیافش قدیمیه و ساندروهم قیافش کلآ تعطیله.خامسآ تو مسیرهای آفرودی و ناهموار اگه با استپ وی دنده ای بکوبی به ۲۰۷، ۲۰۷ چپ میشه نه استپ وی .سادسآ ۲۰۷ ایرانی اتومات در قیاس با استپ وی دنده ای هیچ حرفی واسه گفتن نداره.

mahf (57 روز پیش)

وحید تو سوال کردی گفتی کدوم خوبه منم گفتم این خوبه ولی خیلی از دوستان درباره ماشین نمیدونند فکر میکنن همه چیز فقط اپشن هست یا فقط قیافه، دو اونی که زود چپ میکنه دوست عزیز هم گفت 207 و 206 است و چپ هم نمیکنه نمیگم سرعت غیر مجاز بری و اونجا را همینطوری رد کنی که تریلی هم باشه چپ میکنه ولی این ماشین اونقدر قوی هستند که خدایی نکرده چپ کردید هیچی به ادم نمیشه و جای بزرگتریی از 206 از برلیانس از 207 داره و قدرت واقعا ساندرو استپ وی قیافه زیبایی از اینها هم داره البته استپ وی باشه، خسته‌ نباشید

Amir152 (53 روز پیش)

اگ قیافه و آپشن مهم نباشه که بره یه پیکان یا پراید بخره دگ چه کاری اون همه پول بده به ال نود و ساندور.شما ماشین میخری که با قیافه و آپشناش حال کنی دیگه عزیز من خب معلوم ماشینی ک آپشن نداشته باشه خراب نمیشه.

VahidReza (48 روز پیش)

Mahf و Teylor استپ وی رو نمی‌دونم ولی ال نود خیلی راحت چپ می‌کنه میتونی نظر خیلیا رو بخونی ، سر پیچ از هشتاد بالاتر بری چپ میکنه و اینکه ظاهر ی چیز سلیقه ایه و شما از کجا میگی ظاهرش یه کلاس بالاتره؟ و اینکه من ماشینی رو می‌خوام که آپشن داشته باشه و شتابش خوب باشه آفرود چه بدردم میخوره. و ماشینی خوبه که بخاطر یکم ارتفاع گرونتر نباشه مثل استپ وی که کلی قیمتش بالا میره ، اگه برای کیفیت ماشین میخواستم به قول دوستمون میرفتم پیکان و ماشین های بیست سال پیش جنازه رو می‌گرفتم .

teylor (44 روز پیش)

آقای وحید رضا شما گفتی از کجا میدونم که طراحی ظاهری استپ وی یک کلاس بالاتراز از ۲۰۷ سقف شیشه ای هست؟ از اونجا که تو نمایشگاه اتومبیلمون همه این خودروهارو بغل هم پارک کردم و به دقت وبا ریزبینی قیافه همه این ماشین‌ها رو رصد و بررسی کردم از ال نود گرفته تا اچ سی کراس و ۲۰۷ و ساندرو و بسترن و استپ وی و...‌شما اگه نظر منو قبول نداری اشکالی نداره خود سایت باما تو بخش مشخصات فنی خودرو به هر خودرو نمره ای داده نمره ای که طراحی ظاهری ۲۰۷ کسب کرده ۵۰ هست و نمره ای که طراحی ظاهری استپ وی گرفته ۶۵ هست که این کارشناسی سایت باما واقعآ منصفانه هست و عادلانه خودت برو و نمرات هرخودرویی رو میخوای تو خود سایت باما نگاه کن ودرخصوص عدم تعادل خودرو ها که نظرتو گفتی اولآ رانندگان مبتدی و کم تجربه والخصوص جوان همیشه وبا هر خودرویی میتونند حادثه ساز باشند ولی اگه لاستیک ال نود به جای اینکه ۲۰۵ پهن باشه اگه ۱۸۵ باشه بله تعادلش خوب نخواهد بودباید تعویض بشه ولی با لاستیک خارجی پهن ۲۰۵ تعادل ال نود در پیچها بهم نمیخوره اینو خودم امتحان کردم و در خصوص آمار، رکورد چپی ترین خودروها بنام ۲۰۶ هاچبک و ۲۰۶ پلاس همون ۲۰۷ ثبت شده که میتونی از صافکارها هم استعلام کنی که چقدر ۲۰۶ چپی بهشون مراجعه کرده ودر آخر برای من نمایشگاه دار هیچ فرقی نداره کسی چه ماشینی میخره. هر ماشینی نسبت به ارزشش قیمت میخوره سه سال پیش درنیمه شهریور ۹۷ اچ سی کراس صفر فروختم ۹۰ میلیون استپ وی دنده ای صفر معامله کردم ۱۰۸ میلیون و دویست و هفت اتومات صفر فروختم ۱۰۵ میلیون . واسه من سلیقه همه مشتریا قابل احترامه.

mahf (38 روز پیش)

دوست عزیز شما گفتید بخاطر یدونه ارتفاع گرونتر شده که کاملا اشتباه هست اگه قیمت های خودرو با ارتفاع حساب می‌شدند اون وقت باید مثلا سانتافه الان 700 یا 800 میلیون میشد به ارتفاع نیست اون ارتفاع فنر های قوی اون است که مثل اچ سی کراس تو زمین نخوابیده، قیمت هر خودرو را بر چند تا چیز میگن 1- استحکام بدنه 2- قوی بودن موتور 3- بازار خودروش 4- تولید کننده خودرو و.. بر حسب اینا قیمت خودرو را میزارن نه اینکه برحسب ارتفاع اپشن قیافه خودرو، چیز سلیقه ای هم گفتی قیافه این در انتخاب تو سلیقه ای است یا کسی که خودرو را میخره، قیافه دست تو نیست که بقی 207 قیافه بهتری داره یا اچ سی کراس این را به خریداران خودرو هم ربطی نداره، کسانی که این خودرو را ساخت و مهندسین جهانی به اینها نمره میدن مثلا میگن استحکام بدنه این خودرو اینقدر نمره داره قیافه این اینقدر و... و اینکه شما گفتید تندر 90 80 تا بالا بری سریع چپ میکنی اشتباه هست این به شخصی که این خودرو را میراند ربطی داره یعنی اینکه این فرد با این سرعت میتونه کنترل کنه خودرو را که کسانی هم که تصادف میکنند نه در این خودرو در خیلی از خودرو را هم سرعت بالا هست، و دوستمون هم گفت لاستیک های 205 بندازی هیچی نمیشه و اگه تصادف ها را ببینی خیلی ها یا پرشیا هستند یا پراید یا هم سمند ولی بیشتر پرشیا است که تصادف میکنند خودت تو اخبار تو سایت ها هم هستند میتونی ببینی که با سرعت بالا میرند و نمیتونند کنترل کنند و چپ میکنه یا به یکی میزنه، سوم اینکه اپشن دوست داری میتونی ساندرو استپ وی هم بخری و بری بیرون نصب کنی، و تندر 90 در صافکاری ها یا تصادفات یا در کارگاه ها سخت پیدا میشه چون موتورشون نه خراب میشه البته بهش خوب برسی خراب نمیشه و تصادف هم نمیکنه اگه راننده خوبی باشه، خسته نباشید

Ehsanabedi13841384 (19 روز پیش)

در جواب وحید رضا ببین سیستم تعلیق و شتاب واست مهمه منم میگم ال نود بگیر . اگر میگی چپ میکنی خیلی راهکار ساده ! لاستیک نازک ۱۸۵ ال نود رو بردار بکنش لاستیک ۲۰۵ عشقت کشید یه استرس بار ببند نخواستی هم فدا سرت یعنی غلط بکنه چپ کنه . من تجربه سواری تندر نود پلاس رو داشتم . عالی بود . شتاب خوب .سواری نرم . کلاچ هیدرولیکی که خیلی نرمه . تازه قیافه ش هم از تندر نود ساده بهتره . شما حتی میتونی با ۳۵۰ تومن اتوماتشو بخری . نمیگم شتابش مثل دنده ایه ولی اون هم بد نیست باید سوار شی . انشالله که موفق باشی و بهتر از این هارو بخری . همچنین شمایی که این نظر منو میخونی با تشکر از باما

HosseinAv(63 روز پیش)

با سلام با توجه به اینکه ۲۰۷ فرمان برقی شده و فاقد سیستم فرمان حساس به سرعته، آیا احتمال واژگونیش زیاد نیست؟ لطفا دوستانی که تجربه طولانیمدت رانندگی با این مدل رو دارن نظر بدن با سپاس

68Sami (19 روز پیش)

در مقایسه با فرمون هیدرولیک تجربمو میگم. برقی تو توقف نرمتره ولی تو حرکت خیلی حساسه انگار رو زمین لیز ترمز میکنی یذره احساس (اسپین) چرخیدن ماشین بهت دست میده

Mohamadali2233(37 روز پیش)

چرا ۲۰۷ مدل ۹۰ با ۲۰۷ مدل ۹۶ ۹۷ اینقدر قیمتشون نزدیکه؟

Shayn (32 روز پیش)

باید به کارکرد و میزان سلامت بدنه توجه کرد

mahf (22 روز پیش)

سلام دوست عزیز، اینطوری نیست مدل 90 خیلی ارزونتر از مدل های 96 و 97 هست اما اگر منظورت مدل های 99 و 98 هست چون 207 از اون خودرو هایی هست که افت قیمت در دست دوم نمیکنه البته نزدیک تر به 1400 یا سال بعد مدل های 1400 و مدل 99 میشه، خسته نباشید

Khodemahdi256(68 روز پیش)

سلام ببخشید میشه یه راهنمایی کنید بین 207 دنده ای پانوراما و دنا پلاس کدوم یکی بهتزه و ارزش خرید داره؟!

mahf (64 روز پیش)

شرمنده دستم خورد رفت، گفتم ساندرو معمولی 390 هست دنده ای البته، 430 میلیون اتوماتیک معمولی، 480 دنده ای استپ وی هست، 530 میلیون هم اتوماتیک استپ وی هست، خیلی ماشین قوی هست واقعا این ماشین را بخری مکانیک تعطیل خرج های اضافی تعطیل حداقل اون وقت میدونی تصادف کردی سالم میمونی، از داخل هم مانیتور دوست داری برو بگیر 2،5 میلیون هست از 5 میلیونی ها بخری مثل لبتاب هست همه چی دارن، آپشن میخوای یعنی یدونه فرقش کروز کنترل هست برو بیرون یا نمایندگی که تحویل گرفتن نسب کن اینم خیلی زیادش 10 میلیون در ماید حداقل 1 روز کار داره، اما دنده ای استپ وی 375 میلیون هست اگه میگی نمیتونم به استپ وی برسم اشکالی نداره برو معلمولی بگیر اونم عالی هست، دنا پلاس هم ماشین خوبیه ولی اینم خیلی مشکلات داره که بگم متن زیاد میشه، به جای این برو تندر 90 بگیر تانک به تمام معنا این گرفتی مثل ساندرو همه چی تعطیل فقط استارت میزنس میری فقط این ماشین ها اگه به وسایل هاش مانند روغن تسمه اینا نرسی یکمی اذیت میکنن، ولی نه اگه بین این دو تا ماشین میخوای که من توصیه میکنم اینا را نخر ارزش نداره تو که اون مقدار پول را میدی چرا به یک ماشین خوبی ندی، بین این دو تا دنا پلاس بهتره بازم میگم اینا را نخر برو ساندرو یا تندر 90 بگیر، خسته نباشید

VahidReza (62 روز پیش)

منم موندم بین همین دو تا

asadch (50 روز پیش)

سلام دوست عزیز این دوتا ماشین اصلا باهم قابل مقایسه نیستن شما باید خودتون بدونید ماشین بزرگ میخواید که جعبه داشته باشه و خانواده استفاده کنه یا نه یه ماشینی مثل ۲۰۷ که برای یه جوان که باهاش عشق و حال کنه. ولی دنا پلاس ماشینه خوبیه یکم ماشینه خشکیه ولی رانندگیش خوبه اگه پولت میرسه یدونه توربو اتومات بگیر لذت ببر

SammySuri (37 روز پیش)

تندر یا لوگان خودرو با کیفیت فنی بالا، بدنه و شاسی قوی اما ایمنی جاده ای و سیستیم تعلیق ضعیف، ساخته و طراحی شده داچیا هس. داچیا خودروساز رومانیایی هس و اصلا توی فرانسه نیس کارخونه‌‌ش. این شرکت توسط رنو خریداری شده و علاوه بر خودروهای داچیا، برخی خودروهای رنو رو هم تولید میکنه؛ تا حدی مثل رابطه ایران‌خودرو و پژو. تندر رو خود رنو هم برای چند کشور اروپای غربی مث ایتالیا تولید کرده. ما در قرن ۲۱ هنوز مردمی هستیم ک اطلاعات رو از طریق نقل قول و روایت کسب و منتشر میکنیم. در این روش هیچ منبعی نیاز نیس و هرکس اطلاعات رو ب سلیقه شخصی دستکاری میکنه. خودروهای داچیا بسیار اقتصادی تر از رنو هستن و عموما کلاس متفاوتی دارند. دقیقا همون چیزی ک تندر بهش شناخته میشه امنیت جاده‌ای پایین و سیستم تعلیق ناهماهنگه. مفصل‌ترش رو در پیج ویکیپدیا انگلیسی لوگان با ذکر منبع میتونین مطالعه کنین. در ایران هر خودرویی تیراژ بیشتری داره «معمولا» طرفدار بیشتری هم داره. چون در بازار انحصاری، خودروساز بجای مشتری انتخاب میکنه ک مردم کدوم خودرو رو سوار بشن. همین باعث میشه خودروی پرتیراژ در بین مردمی ک تعصبی هستن حتی ایراداتش هم بعنوان مزیتش مطرح بشه!

وحید حیدرب (36 روز پیش)

آقای سامی شما گفتید تندر نود سیستم تعلیقش ناهماهنگه و تو جاده ها امنیت نداره؟ احتمالآ از روی خوندن یه کامنت جعلی این نظرو دادید و اصلآ تجربه رانندگی با این خودرو رو ندارید. سیستم تعلیق ال نود فوق العاده قوی هست و در این رنج قیمتی هیچ خودرویی کیفیت سیستم تعلیق ال نود رو نداره. حرفتون کاملآ وارونه است. نظرتون عین اینه که کسی بگه شب ها هوا روشنه و روزا تاریک. یا مثلآ یکی بگه زمستونا هوا خیلی گرمه و تابستونا هوا خیلی سرد. رانندگان با تجربه به این کامنت شما می‌خندند.سیستم تعلیق تندر نود مثل تانک میمونه. میگی ضعیفه؟احتمالآ اون کسی که گفته این خودرو امنیت نداره نمیدونم این حرف رو از روی حسودی زده یا یه راننده ابتدایی بوده که هنوز رانندگی بلد نیست و نمیدونسته که لاستیک ال نود باید ۲۰۵ باشه نه ۱۸۵ ایرانی.

teylor (36 روز پیش)

دوست عزیز sammy احتمال واژگونی در پیچ های تند برای خیلی از خودروهای شاسی بلند و گرون قیمت هم وجود داره.خودرو پرادو علی دایی اسطوره کشورمون مگه چپ نشد؟تازه ایربکشم باز نشد. خودرو پرادو یکی از اقوام خود من هم در یک پیچ تند چپ شد. در پیچ های تند مگه هایلوکس چپ نمیشه؟اگه راننده حواسش جمع نباشه و کم تجربه باشه و تمرکزش جای دیگه باشه و... احتمال واژگونی حتی با خودروهای چند میلیاردی هم وجود داره چه برسه به ال نود. از ال نود باید در رنج قیمتی خودش ازش انتظار داشته باشی. ال نود در رنج قیمتی خودش از لحاظ کیفیت و دوام بی رقیبه. اگه میخوای در پیچها تعادل بهتری داشته باشه لاستیک ۲۰۵ هانکوک بنداز .اگه میخوای بازم تعادلش در پیچها بهتر بشه رینگ ۱۶ بنداز. خلاص

rashidazad(46 روز پیش)

سلام دوستان پارس سال دارم میخوام عوض کنم ولی نمیدونم کدومو بگیرم بین پارس tu5 و 206 sd v8 و 207 موندم کدوم رو بگیرم ممنون میشم راهنمایی کنید.

SammySuri (38 روز پیش)

از این ۳گزینه ب ترتیب اولویت: ۱. ۲۰۶اس‌دی قطعات بسیار با کیفیت تر از پرشیا هس. خرج ماشین ب طور نسبی میشه کفت از ۲تای دیگه کمتره. ۲. پرشیا tu5 این موتور روی پارس نسبتا جواب داده ولی دقت کن ک ب هیچ وجه اون اندازه ک روی ۲۰۶ و ۲۰۷ جواب میده اینجا خوب کار نمیکنه. از جمله شتاب ۰تا۴۰ و مصرف سوخت شهری ک در پارس طبق انتظار ضعیفتره. این ماشین فقط اگه فضای کابین و صندوق واست اولویت داره انتخاب بهتریه. تنها دلیلی ک در بازار قیمتش ب ۲۰۶ اینقد نزدیکه همین فضای کابین و تقاضاش در شهرهای کوچیکه ک بر خلاف تهران، اونجاها پارس تقریبا پرطرفدارترین خودروست. ۳. ۲۰۷i دقیقا کیقیت و سواری تیپ۵ رو بهت میده. ولی خب هم آپشن داره هم ظاهر پر طرفداری داره. اما توجه کن ک ۳تا آپشن اصلی ۲۰۷ (فرمون برقی، کروز، رینگ) سفارشی هستن و شدیدا قیمت ماشینی ک میخای بگیری ب اینا بستگی داره. از نظر من می‌ارزه ولی همه ب یک اندازه ب آپشن اهمیت نمیدن. پی‌نوشت: اگه واست مهم نیس ک ماشینت مارک پژو بخوره و خودرو رو نمیخای بزودی بفروشی، توصیه من ب شما رانا هس. شما با هزینه خیلی خیلی کمتر ۹۰درصد کیفیت فنی اس‌دی رو میگیری. تنها چیزی ک تو ذوقت میخوره کیفیت کابین و آپشن خودروست ک برای خود من معامله بهم زنه. اما نکته مهم اینکه همین ایراد هم در رانا پلاس کاملا رفع شده و کابین رانا پلاس ۶۰درصد مطابق ۲۰۷ هست و حتی از ۲۰۷ ساده هم کمی آپشنهای جزئی بیشتری داره. در نتیجه راناپلاس با قیمت خیلی پاینتر، تقریبا همون کیفیت فنی ۲۰۷ و ۲۰۶ رو بعلاوه آپشن ب شما میده. فقط و فقط بازار دسته دومش ازونا واقعا ضعیفتره ک توصیه میکنم شما دسته دوم کم کارکرد بخری ک غصه اون افت قیمت رو نداشته باشی. موفق باشی

King19(103 روز پیش)

سلام دوستان لطفا راهنماییم کنید میان سه نوع خودرو ماندم کدام را بخرم پژو ۲۰۷ دنده ای صفر مدل ۹۹ سفید پارس تندر مشکی مدل ۹۷ مولتی مدیا کارکرد ۱۱۰۰۰ ساندرو ۹۶ دنده ای کارکرد ۳۷۰۰۰ لطفا راهنمایم کنید

Ilia98 (89 روز پیش)

به نظرم اگه آپشن و صفر بودن برات مهمه و با کیفیت نسبتا پایین و تعلیق خشک مشکلی نداری ۲۰۷ بگیر، ولی اگه واست نرمی و کم استهلاکی و کیفیت بالا مهمه و ال نود یا ساندرو بگیر.

ssfree (75 روز پیش)

اگه 207 صندوق دار بگیری خیلی بهتره

Andir (73 روز پیش)

پارس تندر و ساندرو فرقی ندارن باهم موتور هاشون یکیه فقط ساندرو حالت هاچبک داره و صندوق کوچک تری داره.اگه برات فضای ماشین مهمه پارس تندر بهترین گزینه اس البته ویژگی های عالی دیگه ای هم داره و در کل بنظر من بین این سه تا پارس تندر بهترینه.اگه فضا برات مهم نیست و برای مصرف شهری نمیخوای ۲۰۶ خوبه ولی سرعت زیاد خیلی نرو باهاش احتمال چپ کردن داره مخصوصا سر پیج سرعتتو زیادی کم کن.حالا انتخاب بین ساندرو یا پارس تندر سلیقه ایه

mehrzadsattary (69 روز پیش)

تندر ۹۰ دلت رو میزنه. زمان رانندگی عملا داشبورد رو نمیتونی ببینی من یکی دو روز رانندگی کردم. نه سر و ته ماشین رو میتونی ببینی نه میتونی تو پیچ ها مهار کنی. یا ۲۰۷ بخر یا برو سراغ پارس تیو فایو گزینه خوبی هستن. اگ کیفیت و استهلاک مهمه برو سراغ تندر. من بودم بین این دو ماشین فکر میکردم پارس اتاقش ساکت تره ۲۰۷ دنده ش کمی نرم تره

mahf (64 روز پیش)

سلام دوست عزیز، تو برو ماشین بخر ارزش داشته باشه، ماشینی بخر نرم و راحت باشی،ماشینی بخر موتور قوی داشته باشه، ماشینی بخر امنیت داشته باشه، ماشینی بخر مکانیک نره، توی اینا یعنی ماشین چینی نخر ماشین نخر که فقط قیافه داشته باشه ماشینی نخر که فقط اپشن داشته باشه ولی وسایل های بقیه 0 باشه، اگه ماشین کراس اور ساندرو بگیر نه ماشین بخوای جای بزرگی داشته باشه حتما پارس تندر بگیر، ببین رنو کلا ماشینی میسازه که ارزش خرید داشته باشه، خسته نباشید

mehrzadsattary (56 روز پیش)

دوست عزیز رنو اگر خودرو هایی میساخت ک ارزش داشته باشه تو دیگر کشور ها هم ازش استقبال میشد تو دبی به هیچ عنوان سراغ خودرو های رنو نمیرن خودرو های رنو و فولکس واگن تقریبا هم قیمت هستن اما کسی سراغ رنو نمیره چه خودرو های لوکس رنو چه خودرو های از رده خارج رنو هیچ ارزش خریدی نداره شما هم شنیدی تندر کیفیت داره اما بعد چند سال ناگهانی خرج باز میکنه ک تمام این خوشی ها از دماغت در میاد

mahf (52 روز پیش)

سلام، چرا یک کشوری رفتی که سخت میشه در اونجا ماشین رنو پیدا کرد اول اینکه اونجا فلوکس هم سخت پیدا میشه ماشین های مانند مرسدس بی ام و فورد شورلت اینطور ماشین هایی زیاد پیدا میشه، و اصلا میدونی پول کویت چقدره 80 هزار تومن با ارزش ترین پول جهان را داره کویت، چرا نرفتی ترکیه همسایه مان، تقریبا میشه گفت نصف خودرو هاش رنو هست چرا نرفتی ایتالیا اونجا خیلی رنو پیدا میشه چرا نرفتی خود سازنده کشورش فرانسه خب بگیم اونجا بخاطر اینکه ماشین داخلی هست میخرن نمیری آلمان اونجا هم رنو خیلی پیدا میشه، چرا رفتی کشور های عربی بیا کشور های اروپایی برات بگم، خیلی کشور ها است من چند تاش را گفتم، رنو مارک معروفی هست در کشور و خیلی هم در کشور ها هست و طرفدار زیادی داره، خسته نباشید

سیراائون (52 روز پیش)

آقای مهرزادستاری مگه قیمت خودرو در تمام کشورها به یه قیمته؟مگه تورم در همه کشورها به یه اندازه ست؟ مگه قیمت خودرو در ترکیه و دبی به یه قیمته؟مگه دبی از اتحادیه اروپا برتره؟ اتحادیه اروپا شامل چندین کشور پیشرفته اروپاییه. امارات یک کشور کوچک و کم جمعیته واگه رنو وارد نمیکنه دلیل نمیشه که رنو خوب نیست. شما درترکیه تادلت بخواد رنو ساندرو و استپ وی هست قیمتشم از همه جا گرونتره نسل اول نسل دوم نسل سوم مدل۹ ۲۰۰ مدل ۲۰۱۰ تا مدل ۲۰۲۱ و حتی مدل ۲۰۱۰ استپ وی هم که نسل قدیمی استپ وی هست باقیمت بالایی فروخته میشه. در جدیدترین رده بندی خودروهای پر فروش اتحادیه اروپا رنو ساندرو پرفروش ترین خودرو اروپا اعلام شد حالا شما میگی تو دبی نیست ما از کشورهای اروپایی حرف میزنیم وحتی در آفریقای جنوبی،مصر هم رنو پرطرفداره

Seyf(267 روز پیش)

سلام دوستان بنظر تون ۲۰۷ دنده ایی بهتره یا sd v8?

Pershiya86 (252 روز پیش)

به نظر من تو ماشین ایرانی پرشیا از همه سر تره

Mmm123 (236 روز پیش)

۲۰۷ با ۲۰۶داز نظر فنی و کیفیت رانندگی هیچ فرقی ندارند ولی ۲۰۷ زیباتر و آپشن های بروزتری داره

Amiram (154 روز پیش)

من یه اس دی ۹۷ دارم تا الان خوب بوده مشکلی نداشته، میتونی اس دی رو انتخاب کنی ولی اول خوب تحقیق کن هر دو هم سوار شو به نتیجه میرسی

ssfree (75 روز پیش)

در جواب اقای پرشیا 86:الان حرف شما چه ارتباطی به سوال ایشون داره؟مثل این میمونه که ایشون میگه به نظرتون کباب بهتره یا جوجه بعد شما میگی پیتزا بخور؟به نظرم زمانیه که تعصب هارو کنار بذاریم و واقعیت رو به مردم بگیم!

mahf (70 روز پیش)

سلام دوست عزیز، شما ماشین هایی گفتید که میانشون 30 یا 40 میلیون فرق دارن، خب اگه شما میخوای 206 تیپ 2 بخری نخر ارزش خرید اصلا نداره به جای اون برو mvm 315 پلاس بگیر هم اقساطی است هم کیفیت خوبی داره هم امکانات خوبی داره و یا نه این را نمیخوای منظورت تیپ 5 است، خب اینم ماشین خوبیه و اگه تک نفر باشی بخر و یا نه اگه تک نفر نباشی خانواده داشته باشی برو پژو tu5 بگیر عالی هست در مقابل این پرشیا نمیتونه نفس بکشه این 206 هر چند موتور تیپ 5 همون tu 5 است ولی موتور پرشیا قدرتمند تر است، ولی sd نخر ارزش خرید نداره خیلی خرج داره منظورم این است که قطعاتش خیلی گرون هست مخصوصا کهنه میشه خرج داره بنزین را مثل آب میخوره بخاطر ارزش خرید نداره چون اون مقداری که پول میدی بالاخره انتظاری هم داری، ولی اون انتظار را نمیده بهت نمیگم موتورش ضعیف است نه موتورش خیلی قوی است ولی اون اندازه ای پول که میدی چرا کمی بیشترش ندی و ماشین خوبی سوار نشی، به جای اون بنظر من برو دنا معمولی بخر عالی هست هر سه تای این نمیتونن به این برسن، این هم موتورش خیلی قوی است هم سخت میره مکانیک و ماشین بی دردسری است، و هم جای بزرگتری داره و هم امکانات خوبی داره، و صدای کمی هم داره، و به جوز روغن و ضد یخ و.. خرج دیگه ای نداره، البته اگه خوب برونی و وسایل هاش را به موقع عوض کنی، چون وسایل هاش را به موقع عوض نکنی متاسفانه کمی ادم را به خرج میکشه، ولی نه تا 350 میلیون میتونی برسی برو تندر 90 بخر تا 30 هم ماشین نخر هیچی بهش نمیشه بازم مثل روز های اول برات کار میکنه ببین از هر لحاظ بگی عالی هست از استحکام بدنه مقایسه با هیوندا کیا هست در مقایسه با موتور مانند کولیوس یا سانتافه هست موتور واقعا پرقدرتی داره و نذاری نفس بکشه هیچی نمیشه ببین در کل ماشین های ایرانی و بعضی ماشین های خارجی یدونه هست یعنی تندر 90 از اون ماشین هایی است که نمیره مکانیک البته خوب بهش برسی نرسی سریع نمیره مکانیک بازم هر بنگاهی بری یا هر سایتی بری تندر 90 را تعریف میکنند البته نظر ها را نمیگم چون اونا از روی حسادت است و جواب درستی نمیگن، و دیگه خودت میدونی میدونی من همه شون را تعریف کردم بخاطر اینکه 207 را نگفتم چون این ماشین نیست ارزش خرید اصلا نداره از همه چیز، خسته نباشید

Mohamad64(662 روز پیش)

سلام دوستان لطفا راهنمایی کنید من تو رنج 160 میلیون بین آریزو 5، برلیانس اتومات، 207، ال90 موندم خواهش میکنم صادقانه جواب بدید

نحلا (637 روز پیش)

دومورد اول رو فراموش کن .اما در مورد ۲۰۷ و ال نود ببین فنی برات مهمه فقط یا هم فنی و اپشنال بودن اونوقت تصمیم بگیر.خب ال نود و خانواده اش از لحاظ فنی و موتوری خر کار هستن .اما ۲۰۷ ظاهر و اپشنداره فنیش هم بگیر نگیر شانسیه ...البته ایرادات حزیی داره اما قابل حل .خودم ۲۰۷ دارم خیلی ام راضی ام

یه ناشناس (507 روز پیش)

دوست عزیز شما میتونی این چند تا ماشین یعنی برلیانس اتومات و ۲۰۷ و ال نود رو کنار هم بزاری ولی آریزو ۵ رو نمیتونی مگر اینکه شما داری آریزو ۵ معمولی رو میگی که اگه معمولی هم در واقع باشه باز هم این مقایسه درست نیست

محسن م (492 روز پیش)

اولویت به نظر من تو این سگمنتهایی که میگید به ترتیب 1-از خانواده رنو (استپ وی اتوماتیک) 2-برلیانس فقط کراس 3-پژو 207 اتوماتیک به ترتیب ایناهایی که میگم رو روش فکر کنید برلیانس کراس البته از همش پر آپشن تره ولی موقع فروش زیاد تو سر مال میزنن از نظر قیمتی هم بترتیب از شماره 1 بیشترین قیمت و شماره 3 کمترین قیمت

Haabadi (120 روز پیش)

ببین دو مورد اول که ول کن که بدبختت میکنن ولی بین ۲۰۷ و تندر ۹۰ مونده سلیقه. اگه خانواده هستی یا از ماشین های بی دردسر میخوای تندر ۹۰ بگیر عشق کن با ۲۰ ملیون هم چند تا آپشن نصب کن دیکه راحت. ولی اگه جوانی و قیافه برات مهمه ۲۰۷ بگیر

AR7 (109 روز پیش)

از نظر کیفیت و استهلاک ال نود از همشون سره

Tycjg (103 روز پیش)

سلام آریزو بزار کنار بنظرم ۲۰۷ مدل ۹۵ بگیر چون ال نود هندلیگ ضعیفی داره و امکانات کمی داره

mahf (103 روز پیش)

سلام دوست عزیز، ببین به این دوستان بی احترامی نشه ولی احتمال داره که اونا به من نظر منفی بدن، ببین اریزو 5 که نمیتونی بخری اگه یدونه تصادفیش را سراغ بیاری، برلیانس هم ول کن تو دست خودت میمونه، خب 207 اگه یک لکه رنگ داشته باشه مدل 96 میشه، تندر 90 هم مدل 92 یا 91 میشه، تندر 90 ماشین عالی هست استحکام عالی پر قدرت تو 10 ثانیه 100 تا را پر میکنه، ولی نه اگه جوانی 207 بردار،اما به تندر 90 نمیرسه

Ilia98 (89 روز پیش)

امیدوارم خودرویت را خریده باشی چون الان با ۱۶۰ میلیون کوییک میدن:)

Andir (73 روز پیش)

با ۱۶۰ ملیون این ماشینا رو نمیدم نهایت با این قیمت بتونی پراید تیبا یا ام وی ام ۱۱۰ بگیری ال نود صفر الان نزدیک چهارصد ملیونه

Show More