بررسی مشخصات پژو پارس
بررسی مشخصات پژو پارس
بررسی مشخصات پژو پارس

هفت سال پس از عرضه پژو 405 در ایران و به‌صورت دقیق‌تر در سال 1379، ایران‌خودرو تبلیغات خود را برای فروش مدلی جدید با نام «پرشیا» آغاز کرد؛ مدلی که البته اندکی بعد، به «پارس» تغییر نام داد. پژو پارس را باید فیس‌لیفتی فرانسوی از پژو 405 دانست که برای بازار کشورهای درحال توسعه و با الهام از پژو 406 طراحی شده است. ظاهر جذاب‌تر پارس در مقایسه با 405 باعث شد تا استقبال مشتریان ایرانی از این محصول بسیار چشمگیر باشد طوری‌که حتی با گذشت بیش از ربع قرن از مونتاژ آن، همچنان از محبوب‌ترین تولیدات داخلی است. پژو پارس این روزها در قالب دو تیپ با نام‌های پارس سال (با پیشرانه 1.8 لیتری XU7) و پارس LX (با پیشرانه 1.6 لیتری TU5) به مشتریان تحویل داده می‌شود که هر دو تیپ علی‌رغم شباهت‌های فنی و افت کیفیت در طی چند سال اخیر، از شرایط مناسبی در بازار فروش برخوردارند. ایران خودرو از اواخر سال 97، «رینگ آلومینیومی» را از تجهیزات استاندارد پارس LX و اتومات و همچنین «ترمز عقب دیسکی» را هم از تجهیزات استاندارد پارس LX حذف کرد. ایران خودرو همچنین از بهار 1401، تیپ‌های جدیدی را با نام «پارس سفارشی» و «پارس سفارشی ELX» به بازار فرستاد. در پارس سفارشی، هر دو آپشنی که قبلا از روی آن حذف شده بود را دوباره دیدم. این 2 آپشن عبارتند از: رینگ آلومینیوم و ترمز عقب دیسکی. علاوه بر این، شیشه‌های عقب نیز از نوع «دودی» هستند. اما در پارس سفارشی ELX علاوه بر این 3 آپشن‌ها، چندین ویژگی جدید دیگر نیز نصب شده‌ که عبارتند از: سنسور نور، سنسور باران، سنسور باد تایر، آینه تاشو برقی، صندلی برقی و مالتی مدیا (دوربین عقب با مانیتور لمسی). هر دوی این تیپ‌ها، هم با موتور XU7P و هم با موتور TU5 فروخته شدند و تنها تفاوت‌شان در آپشن، اضافه‌شدن «کروز کنترل» بود که فقط روی پارس TU5 سفارشی ELX نصب است.

ادامه...
  • رانندگی و عملکرد فنی
  • طراحی ظاهری
  • کابین و امکانات
  • ارزش در مقابل قیمت
  • کیفیت
  • مزایای پژو پارس

    • بازار دست‌دوم
    • فضای جادار کابین
    • فراوانی قطعات یدکی
    • عملکرد سیستم تعلیق
    • بهبود آپشن‌ها از سال 1401
    • بهبود استهلاک و مصرف در XU7P
  • معایب پژو پارس

    • مصرف سوخت
    • کیفیت ساخت
قیمت

وضعیت در بازار ایران

  • مدل‌های موجود 1401 تا 1402

مشخصات فنی

  • محور محرک دیفرانسیل جلو
  • گیربکس 5 دنده دستی
  • پیشرانه 4 سیلندر TU5
  • حجم موتور 1.6 لیتر

عملکرد فنی

  • قدرت 105 اسب‌بخار
  • گشتاور 142 نیوتن‌متر
  • شتاب 13.2 ثانیه
  • سرعت 190 کیلومتر برساعت
  • مصرف ترکیبی 7.2 لیتر در صد کیلومتر

ابعاد و اندازه ها

  • نوع بدنه سدان جمع و جور
  • نوع شاسی یکپارچه
  • نسل (کد اتاق) نسل اول
  • طول 4498 میلی‌متر
  • عرض 1704 میلی‌متر
  • ارتفاع 1410 میلی‌متر
  • فاصله محوری 2669 میلی‌متر
  • وزن 1185 کیلوگرم
  • حجم باک 66 لیتر
  • چرخ جلو 195/60R15
  • چرخ عقب 195/60R15
  • سایر ویژگی‌ها رینگ آلومینیومی

سیستم‌‌ کمکی راننده

  • کروز کنترل
  • کروز کنترل هوشمند
  • کنترل ایستایی در سربالایی
  • کنترل سرعت در سرازیری
  • کنترل کشش
  • کنترل پایداری
  • ضد واژگونی
  • اتو پارک
  • حالت رانندگی
  • سایر ویژگی‌ها

وضعیت در بازار ایران

  • مدل‌های موجود 1382 تا 1392

مشخصات فنی

  • محور محرک دیفرانسیل جلو
  • گیربکس 5 دنده دستی
  • پیشرانه 4 سیلندر XU7J4P
  • حجم موتور 1.8 لیتر

عملکرد فنی

  • قدرت 110 اسب‌بخار
  • گشتاور 155 نیوتن‌متر
  • شتاب 9 ثانیه
  • سرعت 195 کیلومتر برساعت
  • مصرف ترکیبی 8.1 لیتر در صد کیلومتر

ابعاد و اندازه ها

  • نوع بدنه سدان جمع و جور
  • نوع شاسی یکپارچه
  • نسل (کد اتاق) نسل اول
  • طول 4498 میلی‌متر
  • عرض 1704 میلی‌متر
  • ارتفاع 1410 میلی‌متر
  • فاصله محوری 2669 میلی‌متر
  • وزن 1165 کیلوگرم
  • حجم باک 70 لیتر
  • چرخ جلو 195/60R15
  • چرخ عقب 195/60R15
  • سایر ویژگی‌ها رینگ آلومینیومی

سیستم‌‌ کمکی راننده

  • کروز کنترل
  • کروز کنترل هوشمند
  • کنترل ایستایی در سربالایی
  • کنترل سرعت در سرازیری
  • کنترل کشش
  • کنترل پایداری
  • ضد واژگونی
  • اتو پارک
  • حالت رانندگی
  • سایر ویژگی‌ها
قیمت

وضعیت در بازار ایران

  • مدل‌های موجود 1401 تا 1402

مشخصات فنی

  • محور محرک دیفرانسیل جلو
  • گیربکس 5 دنده دستی
  • پیشرانه 4 سیلندر XU7 پلاس
  • حجم موتور 1.8 لیتر

عملکرد فنی

  • قدرت 97 اسب‌بخار
  • گشتاور 146 نیوتن‌متر
  • شتاب 12 ثانیه
  • سرعت 185 کیلومتر برساعت
  • مصرف ترکیبی 7 لیتر در صد کیلومتر

ابعاد و اندازه ها

  • نوع بدنه سدان جمع و جور
  • نوع شاسی یکپارچه
  • نسل (کد اتاق) نسل اول
  • طول 4498 میلی‌متر
  • عرض 1704 میلی‌متر
  • ارتفاع 1410 میلی‌متر
  • فاصله محوری 2669 میلی‌متر
  • وزن 1165 کیلوگرم
  • حجم باک 70 لیتر
  • چرخ جلو 195/60R15
  • چرخ عقب 195/60R15
  • سایر ویژگی‌ها رینگ آلومینیومی

سیستم‌‌ کمکی راننده

  • کروز کنترل
  • کروز کنترل هوشمند
  • کنترل ایستایی در سربالایی
  • کنترل سرعت در سرازیری
  • کنترل کشش
  • کنترل پایداری
  • ضد واژگونی
  • اتو پارک
  • حالت رانندگی
  • سایر ویژگی‌ها

وضعیت در بازار ایران

  • مدل‌های موجود 1392 تا 1396

مشخصات فنی

  • محور محرک دیفرانسیل جلو
  • گیربکس 5 دنده دستی
  • پیشرانه 4 سیلندر XUM
  • حجم موتور 1.9 لیتر

عملکرد فنی

  • قدرت 105 اسب‌بخار
  • گشتاور 155 نیوتن‌متر
  • شتاب 10.9 ثانیه
  • سرعت 190 کیلومتر برساعت
  • مصرف ترکیبی 8.6 لیتر در صد کیلومتر

ابعاد و اندازه ها

  • نوع بدنه سدان جمع و جور
  • نوع شاسی یکپارچه
  • نسل (کد اتاق) نسل اول (سری جدید از مدل 93)
  • طول 4498 میلی‌متر
  • عرض 1704 میلی‌متر
  • ارتفاع 1410 میلی‌متر
  • فاصله محوری 2669 میلی‌متر
  • وزن 1155 کیلوگرم
  • حجم باک 70 لیتر
  • چرخ جلو 195/60R15
  • چرخ عقب 195/60R15
  • سایر ویژگی‌ها رینگ آلومینیومی

سیستم‌‌ کمکی راننده

  • کروز کنترل
  • کروز کنترل هوشمند
  • کنترل ایستایی در سربالایی
  • کنترل سرعت در سرازیری
  • کنترل کشش
  • کنترل پایداری
  • ضد واژگونی
  • اتو پارک
  • حالت رانندگی
  • سایر ویژگی‌ها
قیمت

وضعیت در بازار ایران

  • مدل‌های موجود 1387 تا 1402

مشخصات فنی

  • محور محرک دیفرانسیل جلو
  • گیربکس 5 دنده دستی
  • پیشرانه 4 سیلندر TU5
  • حجم موتور 1.6 لیتر

عملکرد فنی

  • قدرت 108 اسب‌بخار
  • گشتاور 142 نیوتن‌متر
  • شتاب 13.2 ثانیه
  • سرعت 190 کیلومتر برساعت
  • مصرف ترکیبی 7.5 لیتر در صد کیلومتر

ابعاد و اندازه ها

  • نوع بدنه سدان جمع و جور
  • نوع شاسی یکپارچه
  • نسل (کد اتاق) نسل اول (داشبورد جدید از مدل 93)
  • طول 4498 میلی‌متر
  • عرض 1704 میلی‌متر
  • ارتفاع 1410 میلی‌متر
  • فاصله محوری 2669 میلی‌متر
  • وزن 1165 کیلوگرم
  • حجم باک 70 لیتر
  • چرخ جلو 185/65R14
  • چرخ عقب 185/65R14
  • سایر ویژگی‌ها رینگ آلومینیومی 15 اینچ (سفارشی)

سیستم‌‌ کمکی راننده

  • کروز کنترل (سفارش مدیران)
  • کروز کنترل هوشمند
  • کنترل ایستایی در سربالایی
  • کنترل سرعت در سرازیری
  • کنترل کشش
  • کنترل پایداری
  • ضد واژگونی
  • اتو پارک
  • حالت رانندگی
  • سایر ویژگی‌ها
قیمت

وضعیت در بازار ایران

  • مدل‌های موجود 1379 تا 1401

مشخصات فنی

  • محور محرک دیفرانسیل جلو
  • گیربکس 5 دنده دستی
  • پیشرانه 4 سیلندر XU7
  • حجم موتور 1.8 لیتر

عملکرد فنی

  • قدرت 100 اسب‌بخار
  • گشتاور 153 نیوتن‌متر
  • شتاب 11 ثانیه
  • سرعت 190 کیلومتر برساعت
  • مصرف ترکیبی 9.1 لیتر در صد کیلومتر

ابعاد و اندازه ها

  • نوع بدنه سدان جمع و جور
  • نوع شاسی یکپارچه
  • نسل (کد اتاق) نسل اول
  • طول 4498 میلی‌متر
  • عرض 1704 میلی‌متر
  • ارتفاع 1410 میلی‌متر
  • فاصله محوری 2669 میلی‌متر
  • وزن 1165 کیلوگرم
  • حجم باک 70 لیتر
  • چرخ جلو 185/65R14
  • چرخ عقب 185/65R14
  • سایر ویژگی‌ها رینگ فولادی

سیستم‌‌ کمکی راننده

  • کروز کنترل
  • کروز کنترل هوشمند
  • کنترل ایستایی در سربالایی
  • کنترل سرعت در سرازیری
  • کنترل کشش
  • کنترل پایداری
  • ضد واژگونی
  • اتو پارک
  • حالت رانندگی
  • سایر ویژگی‌ها
قیمت

وضعیت در بازار ایران

  • مدل‌های موجود 1401 تا 1402

مشخصات فنی

  • محور محرک دیفرانسیل جلو
  • گیربکس 5 دنده دستی
  • پیشرانه 4 سیلندر XU7 پلاس
  • حجم موتور 1.8 لیتر

عملکرد فنی

  • قدرت 97 اسب‌بخار
  • گشتاور 146 نیوتن‌متر
  • شتاب 12 ثانیه
  • سرعت 185 کیلومتر برساعت
  • مصرف ترکیبی 7 لیتر در صد کیلومتر

ابعاد و اندازه ها

  • نوع بدنه سدان جمع و جور
  • نوع شاسی یکپارچه
  • نسل (کد اتاق) نسل اول
  • طول 4498 میلی‌متر
  • عرض 1704 میلی‌متر
  • ارتفاع 1410 میلی‌متر
  • فاصله محوری 2669 میلی‌متر
  • وزن 1165 کیلوگرم
  • حجم باک 70 لیتر
  • چرخ جلو 195/60R15
  • چرخ عقب 195/60R15
  • سایر ویژگی‌ها رینگ آلومینیومی

سیستم‌‌ کمکی راننده

  • کروز کنترل
  • کروز کنترل هوشمند
  • کنترل ایستایی در سربالایی
  • کنترل سرعت در سرازیری
  • کنترل کشش
  • کنترل پایداری
  • ضد واژگونی
  • اتو پارک
  • حالت رانندگی
  • سایر ویژگی‌ها

وضعیت در بازار ایران

  • مدل‌های موجود 1388 تا 1399

مشخصات فنی

  • محور محرک دیفرانسیل جلو
  • گیربکس 4 دنده اتومات - (گیربکس جدید از مدل 97)
  • پیشرانه 4 سیلندر TU5
  • حجم موتور 1.6 لیتر

عملکرد فنی

  • قدرت 105 اسب‌بخار
  • گشتاور 142 نیوتن‌متر
  • شتاب 15 ثانیه
  • سرعت 180 کیلومتر برساعت
  • مصرف ترکیبی 8.2 لیتر در صد کیلومتر

ابعاد و اندازه ها

  • نوع بدنه سدان جمع و جور
  • نوع شاسی یکپارچه
  • نسل (کد اتاق) نسل اول - (داشبورد جدید از مدل 94)
  • طول 4498 میلی‌متر
  • عرض 1704 میلی‌متر
  • ارتفاع 1410 میلی‌متر
  • فاصله محوری 2669 میلی‌متر
  • وزن 1214 کیلوگرم
  • حجم باک 70 لیتر
  • چرخ جلو 185/65R14
  • چرخ عقب 185/65R14
  • سایر ویژگی‌ها رینگ آلومینیومی 15 اینچی (سفارشی)

سیستم‌‌ کمکی راننده

  • کروز کنترل (سفارش مدیران)
  • کروز کنترل هوشمند
  • کنترل ایستایی در سربالایی
  • کنترل سرعت در سرازیری
  • کنترل کشش
  • کنترل پایداری
  • ضد واژگونی
  • اتو پارک
  • حالت رانندگی
  • سایر ویژگی‌ها

وضعیت در بازار ایران

  • مدل‌های موجود 1379 تا 1400

مشخصات فنی

  • محور محرک دیفرانسیل جلو
  • گیربکس 5 دنده دستی
  • پیشرانه 4 سیلندر XU7 دوگانه سوز
  • حجم موتور 1.8 لیتر

عملکرد فنی

  • قدرت 100 اسب‌بخار
  • گشتاور 153 نیوتن‌متر
  • شتاب 13.8 ثانیه
  • سرعت 180 کیلومتر برساعت
  • مصرف ترکیبی 9.5 لیتر در صد کیلومتر

ابعاد و اندازه ها

  • نوع بدنه سدان جمع و جور
  • نوع شاسی یکپارچه
  • نسل (کد اتاق) نسل اول (سری جدید از مدل 93)
  • طول 4498 میلی‌متر
  • عرض 1704 میلی‌متر
  • ارتفاع 1410 میلی‌متر
  • فاصله محوری 2669 میلی‌متر
  • وزن 1248 کیلوگرم
  • حجم باک 70 لیتر
  • چرخ جلو 185/65R14
  • چرخ عقب 185/65R14
  • سایر ویژگی‌ها رینگ فولادی - مخزن گاز 75 لیتری

سیستم‌‌ کمکی راننده

  • کروز کنترل
  • کروز کنترل هوشمند
  • کنترل ایستایی در سربالایی
  • کنترل سرعت در سرازیری
  • کنترل کشش
  • کنترل پایداری
  • ضد واژگونی
  • اتو پارک
  • حالت رانندگی
  • سایر ویژگی‌ها
666 دیدگاه

Alireza2003(172 روز پیش)

سلام دوستان لطفا راهنماییم کنید بین خرید پژو پارس و شاهین

Saeedjafary (138 روز پیش)

داداش اگه تحقیق کردی و به نتیجه رسیدی به ما هم بگو چون منم بین همین دوراهی گیر کردم

M0HAMMAD (134 روز پیش)

سلام شاهین امنیت،مشخصات فنی قوی تر،طراحی بروزتر،سواری نرم تر،آپشن های بیشتر،کیفیت بهتری نسبت به پارس داره

CitroenXsara (134 روز پیش)

اگه آپشن میخواهید شاهین بگیرید و تمام ولی اگه بحث از استهلاک و شتاب باشه خودم پارس رو بیشتر پیشنهاد میکنم، البته می توانید از طریق سفارش مدیران آپشن رو برای پارس سفارش بدهید

zadehkazemi(139 روز پیش)

پارس فقط تند میره دیگه هیچی نداره ی جوری سرعت میگیره که اگه حواست نباشه میزنی عقب ماشین یک نفر و کاپوت تا شیشه ی جلو جمع میشه میره تو🤣🤣🤣اگه تو قرعه کشی این رو بخرین که دیکه خیلی خوش شانسید بفروشین و ی ماشین دیگه بخرین وگرنه با این قیمت تو بازار آزاد نمی صرفه....سقفشم کلا حلبه ...فیلماش موجوده....میزنی رو سقف نیم متر میره تو....راستی دقت کردین چرا فقط محصولات ایرانخودرو تفاوت قیمت دو برابری دارن؟؟؟و اسم هیچکس هم برای ماشین در نمیاد؟؟؟

Behzad74(150 روز پیش)

سلام دوستان من بین tu5صفر و دستدومش موندم ونیسان جدید ها چه طورند

Mahmood0575(203 روز پیش)

دوستان برای جاده سمند ef7دوگانه بهتره یا پارس دوگانه کارخانه؟ روزی ۱۵۰ کیلومتر خارج از شهرم ممنون میشم با دلیل نظرتونو بگید

Bardo1392 (195 روز پیش)

سلیقه ای داشم (من خودم پارس تیوفایو تکسوز رو انتخاب میکنم) ولی توصیه من اینکه رو انتخاب کن برا جاده سمند رو انتخاب کن اونم ef7 فقط ضعفش تو شاتون هاشه که با دور موتور استاندارد اصلا نمیزنه خیالت تخت..ولی بعد از سالها باید فکر استهلاک و چیزای دیگش باشی خواستم اطلاعتمو باهات در میون بزارم🤚 با تشکر از عوامل سایت

ZSL (153 روز پیش)

سمند بهتره تو این زمینه چون از پایه برای کار با گاز طراحی و ساخته شده پارس دوگانه موتورش xu7 هستش که خیلی دیگه قدیمی شده موتور واسه ۳۰ سال قبله بعد ۸ سوپاپ هم هست یکم سر و صداش بیشتره تو جاده اذیت کننده هستش

Takdel(153 روز پیش)

کسایی که xup دارن چطوریه راضین ازش واشر نمیزنه و مشکلات قبلنش رفع شده یا نه همونیه که بوده؟

Cl(174 روز پیش)

سلام ببخشید پارس سال سریعتره یا tu5 ?

CitroenXsara (163 روز پیش)

Tu5

Bardo1392(197 روز پیش)

پرشیا فقط TU5 با elx❤️دوتا موتور بعدی افتضاح به تمام معناس داشتم که میگم..هرکی این دوتا موتورو داشته باشه راحت چند سال از خرابی موتور در امانه اگرم درست رانندگی کنه که عالیه میشه

Bardo1392 (195 روز پیش)

دوستان ۲ تا موتور منظورم تیو با زانتیاس...اینا ۱۶ سوپاپن...راندمانشون با این...گروهxu7 خیلی فرق داره و قوی تر..کشش بهتری هم داره...هم از لحاظ استهلاک.سوخت.قطعات و.... موتور های xu7چه روی آریسان که جدیدا نصب میکنن..چه معمولی...هیچ جوره به دوتا موتور اولی نمیخورن

Amir210 (182 روز پیش)

برادر احساسی صحبت نکن,من دو سال هم پارس tu5 و هم پارس سال 1800 دستم بوده,اگ از لحاظ کم سوخت استهلاکی بخای حساب کتی اره tu5 ,ولی از لحاظ سرعت و گشتاور پارس سال , tu5 ول میکنه.

hamed141(216 روز پیش)

دوستان پارس سال یا رانا پلاس

CitroenXsara (204 روز پیش)

سلام اگه پارس رو ترجیح می‌دهید قطعا باید tu5 و elx رو در نظر بگیرید برای اینکه حداقل موتور آنها نبست به سال ۱۶ سوپاپ هستش، رانا پلاس فقط یک ۲۰۶ فیس لیفت هستش...

alibazari (201 روز پیش)

بنظرم رانا البته سقف شیشه ایش

Bardo1392 (195 روز پیش)

سلام داداش من اول یه نگاه بنداز اگر خواستی نظرمو قبول کن اگه همه چی برات مهمه رانا رو شما بگیر البته تو ردیف عقب خوب نیس عقب دو نفر جا داره چون غالب ردیف عقبش هاچبکه...گرفتن پشتشو بزرگ کردن شده صندوق دار....این از این. بقیه مورد ها هم دست کم که هیچ تازه سرترم هستش از این موتور های جدید با قدیم xu7 فقط مدل های امروزی اونایی که ایرانیزه شدن نسبت به فرانسوی ها افت توان قدرت خاصی توشون احساس میشه ولی چون ۱۶ سوپاپه.تا حدی افت قدرت رو برطرف میکنه...با اینکه ایرانیزه شدن

alibazari(221 روز پیش)

سلام دوستان بین پارس اتومات ۱۴۰۰ و دانگ فنگ ۹۶ موندم هر دو هم رنگ نشده اند و بدنه هاشون سالمن به نظرتون کدومو بگیرم؟

Moein123 (206 روز پیش)

دانگ فنگ هم آپشن هاش بیشتره هم گیربکسش بهتره. صندوقش هم نسبت به هاچبک بودنش خوبه. موتورشونم هر دو یکیه ولی دانگ فنگ هم بخاطر گیربکسش هم بخاطر سبک تر بودنش شتابش بهتره.

S2 (195 روز پیش)

سلام داداش / با این پول میتونی یه دنا پلاس توربو اتوماتیک مدل ۱۴۰۰ خشک بخری اگر هم ازش خوشت نمیاد من بین این دوتا ماشینی که گفتید ؛ پارس رو انتخاب میکنم ولی حواست باشه که پارس اتوماتیک تا سال ۹۹ تولید شده ...

Erfan1313(366 روز پیش)

سلام دوستان یک سوال داشتم جواب بدین ممنون میشم بین مگان مدل 87 دنده ای 110تا کارکرد و mvm x33 مدل 93 و بطور کلی تو رنج سیصدتومن چه ماشینی خوبه؟

Tonder (237 روز پیش)

سلام چینیا رو بزار کنار مگان ماشین خوبیه ولی تمیزش در این حد پیدا نمیشه بنظرم اگه خانواده داری ۴۰۵ اس ال ایکس مدل ۹۵ یا ۹۴ سالم بگیر بقیشم بزار جیبت اگه تکی ۲۰۶ مدل های ۹۶ ۹۵ بگیر چون جدیدا کلا نابودن موتور تیو فایو هم اگه سمنان و یزد و ... نباشی خیلی به کارت میاد تو کفی

alibazari (211 روز پیش)

پارس سال هست پارس elx tu5 هست ولی بنظرم ۴۰ تومن بزار روش شاهین g بگیر امنیتش خیلی بالاست کسانی که میگن موتورش بده تعصب دارن روی تارا یا دنا و ... بنظرم شاهین بگیر پشیمون نمیشی

CitroenXsara (204 روز پیش)

سلام، هیچ شکی نداشته باشید که مگان خیلی بهتر از x33 هستش! x33 به عنوان یک شاسی بلند خیلی قیمت بدی نسبت به خود ماشین داره که واقعا شاسی بلند هم نیست.. تک دیفرانسیل بودن، قدرت پایین با این وزن... مگان از هر لحاظ بهتره، اگر هم مگان نه پس تارا یا پارس tu5 elx رو پیشنهاد میکنم ولی به اندازه تارا خوب نیست، البته از نظر من.

CitroenXsara (204 روز پیش)

alibazari شاهین یک موتور ۸ سوپاپ توربو داره! موتور تیبا که تیبا بهینه پراید هستش! داخل خود باما نوشته شاهین شتاب ۱۳.۲ ثانیه داره! با توربو و این همه لوازم فقط ۱۱۰ اسب بخار تولید میکنه که به اندازه پارس elx xu7 هستش، در حالی که موتور xu7 L4 که داخل پارس قرار داده شده یک موتور قدیمی تقریباً ۲۰ ساله هستش! پس بیخود مردم بخاطر موتورش نظر بد رو نمی دهند.

alibazari (201 روز پیش)

CitroenXsara‏ شاهین نسبت به تیبا سر سیلندرش عوض شده بالانسر تغییر داشته میلنگ عوض شده سیستم برق رسانی به موتور تغییرات زیاد داشته از همه مهم تر توربو داره دیگه چشه

Show More