هفت سال پس از عرضه پژو 405 در ایران و به‌صورت دقیق‌تر در سال 1379، ایران‌خودرو تبلیغات خود را برای فروش مدلی جدید با نام «پرشیا» آغاز کرد؛ مدلی که البته اندکی بعد، به «پارس» تغییر نام داد. پژو پارس را باید فیس‌لیفتی فرانسوی از پژو 405 دانست که برای بازار کشورهای درحال توسعه و با الهام از پژو 406 طراحی شده است. ظاهر جذاب‌تر پارس در مقایسه با 405 باعث شد تا استقبال مشتریان ایرانی از این محصول بسیار چشمگیر باشد طوری‌که حتی با گذشت بیش از ربع قرن از مونتاژ آن، همچنان از محبوب‌ترین تولیدات داخلی است. پژو پارس این روزها در قالب دو تیپ با نام‌های پارس سال (با پیشرانه 1.8 لیتری XU7) و پارس LX (با پیشرانه 1.6 لیتری TU5) به مشتریان تحویل داده می‌شود که هر دو تیپ علی‌رغم شباهت‌های فنی و افت کیفیت در طی چند سال اخیر، از شرایط مناسبی در بازار فروش برخوردارند. ایران خودرو از اواخر سال 97، «رینگ آلومینیومی» را از تجهیزات استاندارد پارس LX و اتومات و همچنین «ترمز عقب دیسکی» را هم از تجهیزات استاندارد پارس LX حذف کرد.

ادامه...
  • رانندگی و عملکرد فنی
  • طراحی ظاهری
  • کابین و امکانات
  • ارزش در مقابل قیمت
  • کیفیت
  • نقاط قوت
    • بازار دست‌دوم
    • فضای جادار کابین
    • فراوانی قطعات یدکی
    • عملکرد سیستم تعلیق
  • نقاط ضعف
    • مصرف سوخت
    • کیفیت ساخت
    • سفارشی شدن رینگ برای LX و اتومات (از اواخر 97 به بعد)
    • سفارشی شدن ترمز عقب دیسکی برای LX (از اواخر 97 به بعد)
وضعیت در بازار ایران
  • مدل‌های موجود 1382 تا 1392
مشخصات فنی
  • محور محرک دیفرانسیل جلو
  • گیربکس 5 دنده دستی
  • پیشرانه 4 سیلندر XU7J4P
  • حجم موتور 1.8 لیتر
عملکرد فنی
  • قدرت 110 اسب‌بخار
  • گشتاور 155 نیوتن‌متر
  • شتاب 9 ثانیه
  • سرعت 195 کیلومتر برساعت
  • مصرف ترکیبی 8.1 لیتر در صد کیلومتر
ابعاد و اندازه ها
  • نوع بدنه سدان جمع و جور
  • نوع شاسی یکپارچه
  • نسل (کد اتاق) نسل اول
  • طول 4498 میلی‌متر
  • عرض 1704 میلی‌متر
  • ارتفاع 1410 میلی‌متر
  • فاصله محوری 2669 میلی‌متر
  • وزن 1165 کیلوگرم
  • حجم باک 70 لیتر
  • چرخ جلو 195/60R15
  • چرخ عقب 195/60R15
  • سایر ویژگی‌ها رینگ آلومینیومی
سیستم‌‌ کمکی راننده
  • کروز کنترل
  • کروز کنترل هوشمند
  • کنترل ایستایی در سربالایی
  • کنترل سرعت در سرازیری
  • کنترل کشش
  • کنترل پایداری
  • ضد واژگونی
  • اتو پارک
  • حالت رانندگی
  • سایر ویژگی‌ها
وضعیت در بازار ایران
  • مدل‌های موجود 1392 تا 1396
مشخصات فنی
  • محور محرک دیفرانسیل جلو
  • گیربکس 5 دنده دستی
  • پیشرانه 4 سیلندر XUM
  • حجم موتور 1.9 لیتر
عملکرد فنی
  • قدرت 105 اسب‌بخار
  • گشتاور 155 نیوتن‌متر
  • شتاب 10.9 ثانیه
  • سرعت 190 کیلومتر برساعت
  • مصرف ترکیبی 8.6 لیتر در صد کیلومتر
ابعاد و اندازه ها
  • نوع بدنه سدان جمع و جور
  • نوع شاسی یکپارچه
  • نسل (کد اتاق) نسل اول (سری جدید از مدل 93)
  • طول 4498 میلی‌متر
  • عرض 1704 میلی‌متر
  • ارتفاع 1410 میلی‌متر
  • فاصله محوری 2669 میلی‌متر
  • وزن 1155 کیلوگرم
  • حجم باک 70 لیتر
  • چرخ جلو 195/60R15
  • چرخ عقب 195/60R15
  • سایر ویژگی‌ها رینگ آلومینیومی
سیستم‌‌ کمکی راننده
  • کروز کنترل
  • کروز کنترل هوشمند
  • کنترل ایستایی در سربالایی
  • کنترل سرعت در سرازیری
  • کنترل کشش
  • کنترل پایداری
  • ضد واژگونی
  • اتو پارک
  • حالت رانندگی
  • سایر ویژگی‌ها
قیمت
وضعیت در بازار ایران
  • مدل‌های موجود 1387 تا 1400
مشخصات فنی
  • محور محرک دیفرانسیل جلو
  • گیربکس 5 دنده دستی
  • پیشرانه 4 سیلندر TU5
  • حجم موتور 1.6 لیتر
عملکرد فنی
  • قدرت 108 اسب‌بخار
  • گشتاور 142 نیوتن‌متر
  • شتاب 13.2 ثانیه
  • سرعت 190 کیلومتر برساعت
  • مصرف ترکیبی 7.5 لیتر در صد کیلومتر
ابعاد و اندازه ها
  • نوع بدنه سدان جمع و جور
  • نوع شاسی یکپارچه
  • نسل (کد اتاق) نسل اول (داشبورد جدید از مدل 93)
  • طول 4498 میلی‌متر
  • عرض 1704 میلی‌متر
  • ارتفاع 1410 میلی‌متر
  • فاصله محوری 2669 میلی‌متر
  • وزن 1165 کیلوگرم
  • حجم باک 70 لیتر
  • چرخ جلو 185/65R14
  • چرخ عقب 185/65R14
  • سایر ویژگی‌ها رینگ آلومینیومی 15 اینچ (سفارشی)
سیستم‌‌ کمکی راننده
  • کروز کنترل (سفارش مدیران)
  • کروز کنترل هوشمند
  • کنترل ایستایی در سربالایی
  • کنترل سرعت در سرازیری
  • کنترل کشش
  • کنترل پایداری
  • ضد واژگونی
  • اتو پارک
  • حالت رانندگی
  • سایر ویژگی‌ها
قیمت
وضعیت در بازار ایران
  • مدل‌های موجود 1388 تا 1399
مشخصات فنی
  • محور محرک دیفرانسیل جلو
  • گیربکس 4 دنده اتومات - (گیربکس جدید از مدل 97)
  • پیشرانه 4 سیلندر TU5
  • حجم موتور 1.6 لیتر
عملکرد فنی
  • قدرت 105 اسب‌بخار
  • گشتاور 142 نیوتن‌متر
  • شتاب 15 ثانیه
  • سرعت 180 کیلومتر برساعت
  • مصرف ترکیبی 8.2 لیتر در صد کیلومتر
ابعاد و اندازه ها
  • نوع بدنه سدان جمع و جور
  • نوع شاسی یکپارچه
  • نسل (کد اتاق) نسل اول - (داشبورد جدید از مدل 94)
  • طول 4498 میلی‌متر
  • عرض 1704 میلی‌متر
  • ارتفاع 1410 میلی‌متر
  • فاصله محوری 2669 میلی‌متر
  • وزن 1214 کیلوگرم
  • حجم باک 70 لیتر
  • چرخ جلو 185/65R14
  • چرخ عقب 185/65R14
  • سایر ویژگی‌ها رینگ آلومینیومی 15 اینچی (سفارشی)
سیستم‌‌ کمکی راننده
  • کروز کنترل (سفارش مدیران)
  • کروز کنترل هوشمند
  • کنترل ایستایی در سربالایی
  • کنترل سرعت در سرازیری
  • کنترل کشش
  • کنترل پایداری
  • ضد واژگونی
  • اتو پارک
  • حالت رانندگی
  • سایر ویژگی‌ها
قیمت
وضعیت در بازار ایران
  • مدل‌های موجود 1379 تا 1400
مشخصات فنی
  • محور محرک دیفرانسیل جلو
  • گیربکس 5 دنده دستی
  • پیشرانه 4 سیلندر L3
  • حجم موتور 1.8 لیتر
عملکرد فنی
  • قدرت 100 اسب‌بخار
  • گشتاور 153 نیوتن‌متر
  • شتاب 13.8 ثانیه
  • سرعت 180 کیلومتر برساعت
  • مصرف ترکیبی 9.5 لیتر در صد کیلومتر
ابعاد و اندازه ها
  • نوع بدنه سدان جمع و جور
  • نوع شاسی یکپارچه
  • نسل (کد اتاق) نسل اول (سری جدید از مدل 93)
  • طول 4498 میلی‌متر
  • عرض 1704 میلی‌متر
  • ارتفاع 1410 میلی‌متر
  • فاصله محوری 2669 میلی‌متر
  • وزن 1248 کیلوگرم
  • حجم باک 70 لیتر
  • چرخ جلو 185/65R14
  • چرخ عقب 185/65R14
  • سایر ویژگی‌ها رینگ فولادی - مخزن گاز 75 لیتری
سیستم‌‌ کمکی راننده
  • کروز کنترل
  • کروز کنترل هوشمند
  • کنترل ایستایی در سربالایی
  • کنترل سرعت در سرازیری
  • کنترل کشش
  • کنترل پایداری
  • ضد واژگونی
  • اتو پارک
  • حالت رانندگی
  • سایر ویژگی‌ها
قیمت
وضعیت در بازار ایران
  • مدل‌های موجود 1379 تا 1400
مشخصات فنی
  • محور محرک دیفرانسیل جلو
  • گیربکس 5 دنده دستی
  • پیشرانه 4 سیلندر L3
  • حجم موتور 1.8 لیتر
عملکرد فنی
  • قدرت 100 اسب‌بخار
  • گشتاور 153 نیوتن‌متر
  • شتاب 11 ثانیه
  • سرعت 190 کیلومتر برساعت
  • مصرف ترکیبی 9.1 لیتر در صد کیلومتر
ابعاد و اندازه ها
  • نوع بدنه سدان جمع و جور
  • نوع شاسی یکپارچه
  • نسل (کد اتاق) نسل اول
  • طول 4498 میلی‌متر
  • عرض 1704 میلی‌متر
  • ارتفاع 1410 میلی‌متر
  • فاصله محوری 2669 میلی‌متر
  • وزن 1165 کیلوگرم
  • حجم باک 70 لیتر
  • چرخ جلو 185/65R14
  • چرخ عقب 185/65R14
  • سایر ویژگی‌ها رینگ فولادی
سیستم‌‌ کمکی راننده
  • کروز کنترل
  • کروز کنترل هوشمند
  • کنترل ایستایی در سربالایی
  • کنترل سرعت در سرازیری
  • کنترل کشش
  • کنترل پایداری
  • ضد واژگونی
  • اتو پارک
  • حالت رانندگی
  • سایر ویژگی‌ها

461 دیدگاه

8Mohammadamin(8 روز پیش)

سلام،دوستانی که پارس tu5 دارند، کولرش تو هوای گرم جواب میده؟

mehrzadsattary (5 روز پیش)

من دارم از صفر هم دست خودم بود مدل ۹۹ هستش و داخل شهر خیلی خوب خنک میکنه روی درجه فن یک الی یک و نیم ماشین میشه عین یخچال ولی توی جاده احساس میکنم کمتره خنکی ش و تا اونجا که میدونم تو دور های بالا کمپرسور ارتباط ش با موتور قطع میشه این تفاوت رو من ک وسواس دارم احساس میکردم بقیه چیزی احساس نمیکردن دیروز توی جاده بودم تو دمای ۴۲ درجه عملکردش قابل قبول بود

Behnamshojaei(54 روز پیش)

سلام اقا من رانا پلاس برنده شدم . به نظرتون نگهش دارم یا بفروشمش ی پژو پارس TU5 صفر بخرم؟؟ در کل پژو پارس TU5 بهتره ؟ درسته؟؟؟

mahf (49 روز پیش)

اگه پول داری بخر ولی نه اگر میری از کسی قرض بگیری یا وام بگیری، نه رانا پلاس هم ماشین خوبیه همون 206 sd است

Hadi58 (48 روز پیش)

صندلی عقب رانا پلاس همون 206ه برای همین راحت نیست، اتاق پارس خیلی راحت‌تره.

none (26 روز پیش)

شتاب رانا بهتره ولی اگه فضای زیاد میخوای پارس خیلی خوبه

Forouhar (21 روز پیش)

بله خیلی بهتر

Tycjg (10 روز پیش)

همون رو نگه دار واسه ۳سالت خوبه پژو زود به خرج می افته

Mehdiiii (6 روز پیش)

همون راناپلاس رو نگه دار، سواریش نرم‌تره حتی، شتابشم بشینی جفتشون رو میفهمی رانا بیشتره. حرف این و اونم توجه نکن. اگه خیلی رخ ماشین و فضای داخلی کابین برات مهمه خب مشخصه پارس، بقیه موارد راناپلاس.

Sina005(9 روز پیش)

سلام من می خواستم پارس elx xum بگیرم می خوام بدونم شتابش نسبت به پارس ساده چه جوری هست و همچنین مخارجش چطوره؟

Khhhh(37 روز پیش)

سلام دوستان من پژو پارس ساده قدیمی ۸۴ دارم موتور xu7 هست خیلی تمیزه همش خواب بوده به نظرتون نگهش دارم یا بفروشم سمند یا سورن بگیرم ؟؟؟

mahf (34 روز پیش)

سلام دوست عزیز، اگه 300 میلیون پول داشته باشی بفروس یدونه دنا پلاس بخر یا نه بگی ماشین چینی دوست ندارم برو یدونه تندر 90 یا سورن پلاس بگیر، ولی بنظر من تندر 90 بگیر چون ماشین مقاومت زیادی داره و ماشین خوبی هست خودم 3 تا داشتم که در سال 89 یدونش را در اوردم و 94 و 97 که 89 و 94 را فروختم الان دستم مدل 97 هست که اگه بتونی به پولش برسی واقعا ماشین عالی هست، درکل من تندر 90 را بهت توصیه میکنم

Forouhar (21 روز پیش)

نگه دار یا میتونی پارس tu5 نسبت به مقدار پولی ک داری بگیر

Forouhar (21 روز پیش)

همون طور میدونید قرار بود تندر90 بجا پیکان باشه ، کیفیت ساخت و سواری امنیت استهلاک خوبی داره ولی یه ایرادهای جزیی داره ،،مثلا پلوس ها یه قسمت داره روغن پشت گردگیر قرار میگیره و توضیح مشخص برای این مدل ساخت نیست و مقاومث باد بالایی نسبت به قدرت کشش داره و مصرف سوختش با این وصف ها عالی هستش، تا چند سال دیگه مثل مزدا 3ها قطعاتش حکم طلا داره

Tycjg (10 روز پیش)

پارس تندر مدل ۹۵صفر بگیر

Larin(13 روز پیش)

سلام و درود به دوستان دوستان بين پارس lx و پژو ٤٠٥ Slx كدوم گزينه بهتري براي خريد هست

mahf (11 روز پیش)

پارس صدرصد برو بخر حالش را ببر

Mat123(73 روز پیش)

دوستان موندم بین slx و پارس tu5 ماشینی می خوام که هرروز جلوی در نمایندگی نباشم ممنون میشم بین این دو راهنمایی کنید

Nhy (70 روز پیش)

داداش بجای پارس tu5برو النود بگیر یه عمر راحتی

Djv (57 روز پیش)

جفتشون از نظر خرج و مخارج خوبن بخاطر موتورشون پارس قیافه و اپشنهای بهتری داره و بازارش خیلی بهتره از اس ال ایکس دیگه انتخاب با خودته که کدوم به نظرت بهتره ولی جفشون خوبن.

t9 (55 روز پیش)

داداش به نظر من که مکانیکم پارس tu5 بهترا تا slx چون بازار پارس بهتره مصرف سوخت پارس بهتره بعد ریمپ کنی پارس جونه بیشتری میگیره

mahf (54 روز پیش)

داداش، این دو تا را ول کن، میری 200 خورده ای میلیون پول میدی، فردا هم تا 7 ثانیه پرشیا یا slx را باز می کنند و هر چی داخل ماشین است را میبرن، به جای این دو تندر 90 بگیر بهترین ماشینه 20 سال هم برات کار می کنه و اگر میخوای ماشین خیلی خوبی برات باشه مدل 97 به پایین بگیر چون مدل 98 و99 را ایران دست کاری کرده، و اگر با تندر 90 تصادف کنی هیچی بهت یا خانوده محترمت نمیشه، نظر منم اینه

mahf (54 روز پیش)

فقط قیمت تندر 90، 320 میلیون است، اگه بتونی به پولش برسی بخر

ssfree (20 روز پیش)

اقای mahf امکان باز کردن در ماشین رو با دزگیر و لوازم حل کرد ولی چسبندگی مزخرف ال 90 رو چجوری میشه حل کرد؟

mahf (14 روز پیش)

اول شما چسبندگی را برای من توضیح بدید بعد من بگم

mahf (14 روز پیش)

دوم با دزدگیر هم نمیشه، طرفی هست با دزدگیر 20 میلیون هم باز میکنه و برات یدونه بوق میزنه و میره 😂😂

ssfree (12 روز پیش)

ببین دوست عزیز ما انقدر لوازم داریم برای باز کردن در ماشین و حل کردن این مشکل مثلا تقویت کلاف در یا یه چیزی هست که رو دری رو باز میکنن و پشت دستگیره در میذارن که به اصطلاح باز نکن با یه سیخ.بعد شما میگی چسبندگی رو بگو الان شما اگه یه پیچ رو با سمند یا پارس 120 تا بری اون رو با ال نود باید 90 تا بری یا اگه بخوای یه فرمون بازی کنی مطمئنا چپ میکنی یا راحت بگم میرسیم به اون بحث تست موس کع ال نود توش چپ میکنه من نمیگم ال نود از لحاظ قدرت موتور بد هست خیلی هم خوبه ولی از لحاظ ظاهر و تعادل واقعا با هیچ ماشینی قابل قیاس نیست

mahf (11 روز پیش)

سلام دوست عزیز .اگه باید این همه خرج کنیم میریم یدونه ماشین دیگه ای میخریم، خب شما گفتید یه پیچ 120 تا میره فکر کنم منظورتون لاستیک خودرو است چون اگه موتور یه پیچی باشه سمند چی لندکروز هم نمیتونه بره، دوم من شخص خودم تندر 90 دارم دروغ هم نیست اگه تو بعضی ماشین ها نگاه کنی گفتم که 3 تا تندر 90 داشتم که مدل های 89 و 94 و 97 بود که 89 و 94 را فروختم الان دستم 97 هست یدونه کاری پیش اومو که مجبور شدم برم ارومیه، اون موقع که اخرای 97 میشد من ماشینم را 1 ماه میشد که ماشینم را در اورده بودم، و هنوز اون فلز هایی که تندر 90 داره باید روی رینگش بزنی را من نزده بودم که اونا را وصل نکردم و تا تبریز رفتم و عموم که در ایلخیچی هستن که بعد از تبریز هست به اونجا رفتم که من خانواده ام را اونجا گذاشتم و رفتم لاستیک ها را عوض کنم و چهار تا لاستیک پهن بندازم روش رفتم و اومدم و رفتیم ارومیه رسیدیم لاستیک ها را که چک کردم یدونه جلو سمت راست طرف شاگرد 2 تا پیچ داشت که و عقبی سمت چپ سمت راننده 1 دونه پیچ داشت و سمت راستم عقبش سه تا این را من از روی تعصب یا حسادت و یا برای اینکه بگم حرف شما اشتباه هست دروغ بگم نه این واقعی هست که کن زمانی رفته بودم سرش شلوغ بود و به بچه گفت بست فکر کنم اون ها را نبسته بود یا شاید هم بسته بود ولی سفت سفت نبسته بود نمیدونم ولی اینجوری بود که من از ایلخیچی تا ارومیه با سرعت های ما بین 120 تا140 میرفتم هیچی نشده بود یا ماشین این طرف اون طرف نمیرفت، و شما گفتید فرمون بازی کنید ماشین چپ میکنه اول این که من به شما نمیگم اون کسی که این کار را میکنه یا ... یا هم ماشین ندیده چون اگر بودن به ماشین چه فشاری به لاستیک و فرمان که شما الان میگی چه ربطی داره فرمان اول اینکه خیلی فرق داره چون اون میله ای که رفته و لاستیک ها می‌چرخه بخاطر اینکه این اتفاق یه هویی میفته صدمه میبینه و هر ماشینی که خواستی به ذهنت میاد اگه اینجوری بکنه سریع چپ میکنه چون یه هویی روی دو چرخ میره و اون یکی دو چرخ و ماشین از زمین بلند میشه و اقا اصلا بلند نشه مگه پنبه هست که چپ کنه و اگر سرعت بالا هم داشته باشه صدرصد چپ میکنه نه خودرو حتی تریلی هم چپ میکنه، و تو بگی هم موتور تندر 90 بده با گفتن تو موتور خودرو که بد نمیشه عالی هست هیچ نذاری نفس بکشه موتور اه هم نمیده الان بیست نفر هم حرف من را قبول نکنه نکنه چون این واقعیت هست و واقعیت ها هم تلخ هست، با ید قبول کرد که چی هست، دوم فنر های تندر 90 خیلی خوبه من نمیدونم بعضی ها میگن بده و وقتی به تندر 90 گاز میدی . انی میره و ماشین خشک هم نیست

hamed141(27 روز پیش)

سلام بنظرتون پارس ال ایکس بگیریم یا جک جی 5(کار کرده)؟؟؟؟ لطفا راهنمایی کنید

ManiGR (23 روز پیش)

اگه داشتن سانروف برات مهمه جک ولی اگه نه پارس

mahf (21 روز پیش)

صدرصد و صدرصد پرشیا چون جک جی5 خرج زیادی داره و قدیمی است ولی پرشیا صفر است از دست خودت در میاد ولی معلوم نیست که جک چطوری است،و پرشیا قویتر و استحکام بیشتری از جک داره، بخاطر همین پرشیا

Amir152 (11 روز پیش)

جناب mahf چرا فکر میکنی استحکام پارس از جک بیشتر؟؟؟موتور و دوچرخه استحکام و ایمنیشون از پارس بیشتره

mahsa r(820 روز پیش)

سلام.شنیدم شتاب خوبی نداره پرشیا جدید ها خصوصا تو جاده.کلا شنیدم مدل دنده ای ها اینطوره.کسی که این خودرو رو داره نظر بده آیا حقیقته یا نت اتوماتش

مانی (810 روز پیش)

نه شتا بش خوبه

Iman2682 (11 روز پیش)

اتومات شتابش کمتره پزو این که معلومه دنده دستی شتابش بهتره در ضمن بستگی به رانندگی هم داره دنده دستی باید قلق ماشین دستت بیاد از رو صدا موتور بدونی که ماشین داره زور الکی میزنه یا شتاب میگیره چه زمان بهترین موقع دنده عوض کردن هست

Hadima(864 روز پیش)

الان چند ماهه مدل ۹۳ دارم بزرگترین ایراد صدای موتورشه. روزانه بیش از صد کیلومتر باهاش رانندگی میکنم و واقعا صدای موتورش دیگه آزار دهنده شده. از دوستان کسی میدونه چطور میشه صدای موتورو کم کرد؟ آیا به عایق‌بندی صدای محفظه موتور ربط داره؟ لطفا کمکم کنید.

shayan (851 روز پیش)

اگر تسمه تایمو عوض کنی فک کنم کمی بهتر میشه

Iman2682 (11 روز پیش)

سلام اره عایق بندی ربط داره خیلی زیاد هم گرما موتور نمیاد داخل هم صدا کولرت تم بهتر تابستان سرد میکنه چون گرما موتور نمیاد داخل .در ضمن ببر پیش یک متخصص که وارد باشه بده موتوریش رو چک کنه دیاگ بزک انزکاورها چک کن بده بشورن لرزش موتور کم میشه یک دست شمع سوزنی بوش از اون جعبه سیاها بنداز که دو پلاتین دارن صدا کمتر میشه شتاب بیشتر خودم دوساله رو ماشین هست دسته موتور بالا پایین رو بده چک کنن مخصوصا پایین عوض کن کلا چون بعد مدتی پاره یا نرم میشه خیلی .جلوبندی تم بده سرویس کامل کنن بازش کنن نرو به این که میگن خوبه بازش کن اینکارا کنی در حد صفر شایدم بهتر بشه ماشینت

م ک(854 روز پیش)

سلام من مدل ۹۳ رو دارم خیلی راضیم مصرف پایین ۶تا تو جاده و ۹ تا توشهر صدای موتورش خیلی کمه بخصوص تو جاده اصلا شنیده نمیشه ههیچ ماشینی تو جاده به سرعتش نمیرسه . پایداریش عالیه ترمزش قویه تنها اشکالش ناهماهنگی دنده های گیربوکسشه که تو سربالایی تو دنده ۵ سرعتش افت میکنه که اونم بزنی ۴ حله و باز از همه سر تره تو ۴ سال هیچ خرجی نداشته غیر از صفحه کلاجش که زود سفت میشه

سعیدmm (852 روز پیش)

پس هنوزماشین خوب سوارنشدی!

Iman2682 (11 روز پیش)

سلام دوست عزیز مدل ۹۵ دارم عالیه هنوز خرجی نکردم روش مگر خودم خواستم سفتی کلاچ میخوای نرم بشه برو نرم کننده کلاچ بگیر یه قطعه آهنی هست کوچیک که بجا اون قطعه پلاستیکی که رو پدال کلاچ وصل میشه که سیم کلاچ نگه میداره اون رو عوض کن جوری نرم میشه که با یه انگشت کلاچ میره پایین چندساله عوض کردم از شر زانو درد راحت شده ۵۰ تومان بیشتر خرج نداره

Show More