• مشخصات فنی plusatat6
  • مشخصات فنی plusatat6
  • مشخصات فنی plusatat6
  • مشخصات فنی plusatat6

مشخصات فنی شاهین پلاس اتوماتیک AT6 سال 1403 - 1403

3 دیدگاه
سال
مقایسه کنید
موتور معروف EC5، یکی از بهترین یادگاری‌هایی بود که پژوسیتروئن برای خودروسازان ایرانی، به جای گذاشت. شرکت ایران خودرو، نسخه تغییریافته این موتور را در پاییز 1399 با نام TU5P معرفی کرد و سپس آنرا روی اکثر محصولاتش (ازجمله خانواده تارا، راناپلاس پانوراما، خانواده 207 و ....) نصب کرد. اما به موازات ایران خودرو، شرکت سایپا نیز به کمک مهندسین
0%
رانندگی و فنی
0%
طراحی ظاهری
0%
کابین و امکانات
0%
ارزش در مقابل قیمت
0%
کیفیت

نقاط قوت

پیشرانه جدید M1E16
بهبود مصرف نسبت به موتور M15TC
کاهش استهلاک نسبت به شاهین توربو
آپشن‌های جدید نسبت به شاهین CVT

نقاط ضعف

عدم بهبود کیفیت قطعات
عدم تغییر ظاهری نسبت به شاهین CVT

وضعیت در بازار ایران

سال های موجود

1403

مشخصات فنی

محور محرک

دیفرانسیل جلو

گیربکس

6 دنده اتومات

پیشرانه

4 سیلندر (ME16)

حجم موتور

1.6 لیتر

عملکرد فنی

قدرت

111 اسب‌بخار

گشتاور

150 نیوتن‌متر

سرعت

190 کیلومتر برساعت

مصرف ترکیبی

7.2 لیتر در صد کیلومتر

ابعاد و اندازه ها

نوع بدنه

سدان جمع و جور

نوع شاسی

یکپارچه

نسل (کد اتاق)

نسل اول

طول

4446 میلی‌متر

عرض

1771 میلی‌متر

ارتفاع

1490 میلی‌متر

فاصله محوری

2650 میلی‌متر

وزن

1320 کیلوگرم

حجم باک

47 لیتر

چرخ جلو

185/65R15

چرخ عقب

185/65R15

سایر ویژگی‌ها

رینگ آلومینیومی

سیستم‌‌ کمکی راننده

کروز کنترل

کروز کنترل هوشمند (ACC)

کنترل ایستایی در سربالایی (HSA)

کنترل سرعت در سرازیری (HDA)

کنترل کشش (TCS)

کنترل پایداری (ESC)

ضد واژگونی (ROP)

اتو پارک

حالت رانندگی

سایر ویژگی‌ها

سیستم هشدار دهنده‌

سنسور جلو

سنسور عقب

سنسور باران

سنسور فشار باد تایر (TPMS)

سنسور خواب‌آلودگی راننده

رادار نقطه کور (BSD)

رادار تغییرلاین (LDW)

رادار ماندن در لاین (LKA)

رادار تصادف جلو (FCW)

رادار تصادف عقب (RCTA)

رادار تابلوخوان (TSR)

رادار حرکت در ترافیک (TJA)

سایر ویژگی‌ها

هشداردهنده امنیتی درب‌های جانبی (VAS)

سیستم‌های ترمز

توزیع نیرو ترمز (EBD)

ترمز ضدقفل (ABS)

ترمز با نیروی کمکی (BA)

ترمز پارک برقی (EPB)

ترمز اضطراری هوشمند (AEB)

سایر ویژگی‌ ترمز

سیستم‌ روشنایی

دی‌لایت

اتولایت

نوربالا اتومات

ارتفاع نور اتومات

چراغ مه‌شکن جلو

چراغ مه‌شکن عقب

چراغ چرخشی

چراغ شور

چراغ جلو

هالوژن

سایر ویژگی‌ روشنایی

چراغ بدرقه

فرمان

نیروی کمکی

برقی

دکمه‌های کنترلی

حساس به سرعت

پدل شیفتر

گرمکن فرمان

سایر ویژگی‌ فرمان

مالتی مدیا

سیستم صوتی

6 اسپیکر

مانیتور

10 اینچی لمسی

نویگیشن

هدآپ

دوربین عقب

دوربین جانبی

دوربین 360

دوربین شب

قابلیت پشتیبانی

USB - AUX

سایر ویژگی‌ مالتی مدیا

نشانگر تعویض دنده در صفحه کیلومتر (GSI)

ایمنی کابین

مجموع ایربگ‌ها

2

ایربگ راننده

ایربگ زانویی راننده

ایربگ سرنشین جلو

ایربگ زانویی سرنشین جلو

ایربگ پرده‌ای

ایربگ جانبی جلو

ایربگ جانبی عقب

پشت‌سری فعال

سایر ویژگی‌ ایمنی

رفاهی کابین

ورود بدون کلید

استارت دکمه‌ای

سیستم تهویه

اتومات

کول باکس

صندلی‌ راننده

6 حالته برقی

صندلی سرنشین جلو

4 حالته دستی

ویژگی صندلی عقب

گرمکن صندلی

جلو

سردکن صندلی

ماساژور صندلی

روکش صندلی

ایزوفیکس صندلی

خروجی 12 ولت

صندوق برقی با جک

صندوق پران هوشمند

سایر ویژگی‌ کابین

کفپوش سه بعدی - تریم طرح چوب

آینه، شیشه‌ و اتاق

آینه عقب الکتروکرومیک

آینه جانبی تاشو برقی

آینه جانبی با تنظیم برقی

سقف پانوراما

سانروف

سایر ویژگی‌ ظاهری

آنتن کوسه ای - شیشه دودی عقب
درصورت مشاهده اطلاعات نادرست ما را در جریان بگذارید.

رقبای شاهین پلاس اتوماتیک AT6 در بازار

فردا 511

فردا 511

مقایسه
تارا اتوماتیک V4 LX

تارا اتوماتیک V4 LX

مقایسه
دنا پلاس EF7 اتوماتیک توربو آپشنال

دنا پلاس EF7 اتوماتیک توربو آپشنال

مقایسه
کی ام سی ایگل 1.5 لیتر

کی ام سی ایگل 1.5 لیتر

مقایسه
دیدگاه کاربران
hosein021 5 روز پیش
سلام خدمت همه دوستان با این عدد ابدا ارزش خرید نداره چون قرار نیست از نظر فنی اتفاق خاصی بیفته،الان که cvtو atاین خودرو تولید شده بازار داره نسبت به دستی واکنش مثبت نشون میده افزایش قیمت هم نشان دهنده عرایض بنده هست،پس رویا پردازی نکنیم و واقع بین باشیم این ماشین چیزی جز یه اتاق نسبتا قوی و بزرگ چیزه خاص دیگه ای نداره که بعضی دوستان روش تعصب کور کورانه داشته باشن ایام به کام همتون
پاسخ
0
1
1
Unforgivencar 1403/10/14
با این قیمت واقعاً ارزش خرید نداره قیمت بازار این محصول باید ۸۰۰ تا ۹۰۰ باشه نه ۱۲۰۰-۱۳۰۰ اگر میخواهید سوار بشید و قصد فروش ندارید تو این قیمتها فقط آریزو ۵ چون واقعاً یک سر و گردن بالاترره تارا V4 هم انتخاب خوبیه توی ایرانی ها واقعاً قایل مقایسه با شاهین پلاس نیست چون تارا هم پلتفرم به روز تری داره هم ایمن تره هم آپشنال تره هم نرم و بی صدا تره با این توضیح که محکم بودن دلیلی بر ایمن بودن نیست به خاطر استاندارد های جدید اتحادیه اروپا بیشتر ماشین های روز دنیا خصوصاً از جلو ورق سبک تری دارند تا ایمنی برخورد بالا بره محصولات سایپا بطور کلی کیفیت رنگ و تزئینات داخلی شون افتضاحه به نظر من حتی دنا با وجود قدیمی بودن پلتفرم و موتور پر دردسرش از این بهتره به نظرم قیمت بازار این محصول تا چند ماه دیگه منطقی تر خواهد شد ( البته با دلار ۸۰ تومنی ) زبر یک میلیارد شاید بشه بهش فکر کرد
پاسخ
0
2
5
hosein021 1403/10/5
سلام خدمت عزیزان درسته شاهین اتاق ایمن،پلت فرم به روزی البته نسبت به محصولات ایران خودرو داره ولی واقعا منطقی نیس با این اعداد سواره شاهین شد لذا با توجه به محصولات کرمان خودرو و مدیران با توجه به شرایط منعطف تر به نظر بنده میشه روی محصولات دیگه میشه برسی بیشتری کرد
پاسخ
0
1
4