تویوتا C-HR هیبرید

سال

کراس‌اور کامپکت و جوان‌پسند CH-R از تابستان 96 تحویل مشتریانی ایرانی‌اش شد. طراحی ظاهری جذاب، مشخصات فنی بسیار معمولی و تا حدود مایوس‌کننده، در کنار قیمت زیاد باعث شد که این ژاپنی از همان ابتدا، کار سختی در پیش‌رو داشته باشد. در ایران C-HR با دو پیشرانه 1.8 لیتری هیبریدی و 1.2 لیتری توربو بنزینی و در چندین تیپ مختلف عرضه شده که نسخه هیبریدی آن دارای سیستم محرکه دیفرانسیل جلوست اما نسخه توربو بنزینی آن‌را هم می‌توان به‌صورت دیفرانسیل جلو و هم به‌صورت تمام چرخ محرک سفارش داد. این ژاپنی با اینکه رقیب هیبریدی در ایران ندارد، ولی همچنان باید با همکلاسانی مانند کپچر، جوک و میتسوبیشی ASX، رقابت کند. درباره آپشن‌های هردو نسخه CHR حسابی باید حواس‌تان جمع باشد! چراکه ایرتویا این ژاپنی را در 10 تیپ مختلف به نام‌های ادونس (ارزان‌ترین تیپ)، داینامیک، استایل، استایل سلکشن، آیکون، دایاموند، دایاموند پلاس، پریمیوم، اکسکلوسیو و لانژ (گران‌ترین تیپ) به مشتریان ایرانی‌اش تحویل داده.

ادامه...