تویوتا لندکروز چهار در

سال
پکیج

آن‌هایی که برای آفرودسواری در ایران محدودیت مالی ندارند، اولین گزینه خریدشان بدون‌شک لندکروزر است. نسخه به‌روزشده لندکروزر ابتدا در مدل 2012 به کشورمان آمد که به‌غیر از چندین دستگاه VXR، تمامی نسخه‌های وارداتی‌اش از مدل GXR بودند. در قسمت فنی، قدرت پیشرانه 6 سیلندر جدید لندکروزر معادل 8 سیلندرهای سابق شده بود، اما خوشبختانه مصرف سوختش تغییری نکرد. در قسمت ظاهری نیز، جلوپنجره مشکی، چراغ‌های LED، مه‌شکن دایره‌ای و سپرهای جدید از مهم‌ترین تفاوت‌های لندکروزر نیوفیس با J200های سابق است. بعد از اجرایی‌شدن ممنوعیت واردات خودروهای لوکس، هرچند پرونده لندکروزر در ایران برای همیشه بسته شد اما در عوض، بازار دست‌دوم این ژاپنی بیش از پیش قوت گرفت طوری‌که هر سال به‌صورت پلکانی، بر قیمتش افزود شد. لندکروزر J200 به‌لطف ویژگی‌های فنی منحصربه فرد و همچنین ارزش خرید بالا، شاید تنها شاسی‌بلند ایران باشد که مالکانش نباید به فکر فروش آن باشند!

ادامه...