• مشخصات فنی txl2.0literturbo
  • مشخصات فنی txl2.0literturbo
  • مشخصات فنی txl2.0literturbo
  • مشخصات فنی txl2.0literturbo
  • مشخصات فنی txl2.0literturbo
  • مشخصات فنی txl2.0literturbo

مشخصات فنی اکستریم TXL 2.0 لیتر توربو سال 1403 - 1404

6 دیدگاه
سال
مقایسه کنید
اکسید TX نخستین محصول خانواده EXEED بود و در اوایل سال 2019 به تولیدانبوه رسید. نسخه 7 نفره این خودرو که با نام TXL شناخته شده و سه ردیف صندلی دارد، پس از سپری کردن یک فیس‌لیفت مختصر در سال 2021، نهایتا در اواخر سال 2024 و به صورت دقیق‌تر در پاییز سال 1403 ، با نام جدید XTRIM TXL
امتیاز کارشناسان باما
راهنما
امتیاز نهایی 10 / 6
امتیازهای پنج‌گانه
6/10 رانندگی و فنی
6/10 طراحی ظاهری
6/10 کابین و امکانات
6/10 ارزش در مقابل قیمت
6/10 کیفیت

نقاط قوت

امکانات رفاهی و ایمنی
عملکرد فنی مناسب
رانندگی خودران سطح 2.5
صندوق عقب 470 لیتری
پلتفرم مشترک با اکستریم VX
سیستم تمام چرخ محرک (نسبت به رقبا)

نقاط ضعف

مصرف نسبتا زیاد
تامین قطعات یدکی
سیستم مالتی مدیای ضعیف

وضعیت در بازار ایران

سال های موجود

1403 تا 1404

مشخصات فنی

محور محرک

تمام چرخ محرک با کنترل الکترونیکی

گیربکس

7 دنده اتومات

پیشرانه

4 سیلندر توربوشارژ (4J20)

حجم موتور

2 لیتر

عملکرد فنی

قدرت

261 اسب‌بخار

گشتاور

400 نیوتن‌متر

شتاب

8.1 ثانیه

سرعت

200 کیلومتر برساعت

مصرف ترکیبی

7.7 لیتر در صد کیلومتر

ابعاد و اندازه ها

نوع بدنه

کراس‌اور متوسط

نوع شاسی

یکپارچه

نسل (کد اتاق)

نسل اول - فیس لیفت

طول

4780 میلی‌متر

عرض

1890 میلی‌متر

ارتفاع

1730 میلی‌متر

فاصله محوری

2800 میلی‌متر

وزن

1765 کیلوگرم

حجم باک

55 لیتر

چرخ جلو

245/45R20

چرخ عقب

245/45R20

سایر ویژگی‌ها

رینگ آلومینیومی

سیستم‌‌ کمکی راننده

کروز کنترل

کروز کنترل هوشمند (ACC)

کنترل ایستایی در سربالایی (HSA)

کنترل سرعت در سرازیری (HDA)

کنترل کشش (TCS)

کنترل پایداری (ESC)

ضد واژگونی (ROP)

اتو پارک

حالت رانندگی

7 حالته (نرمال - اکو - اسپرت - برف - گل و لای - شن - آفرود)

سایر ویژگی‌ها

ریموت انجین

سیستم هشدار دهنده‌

سنسور جلو

سنسور عقب

سنسور باران

سنسور فشار باد تایر (TPMS)

سنسور خواب‌آلودگی راننده

رادار نقطه کور (BSD)

رادار تغییرلاین (LDW)

رادار ماندن در لاین (LKA)

رادار تصادف جلو (FCW)

رادار تصادف عقب (RCTA)

رادار تابلوخوان (TSR)

رادار حرکت در ترافیک (TJA)

سایر ویژگی‌ها

اخطار باز شدن درب‌ها (DOW)

سیستم‌های ترمز

توزیع نیرو ترمز (EBD)

ترمز ضدقفل (ABS)

ترمز با نیروی کمکی (BA)

ترمز پارک برقی (EPB)

ترمز اضطراری هوشمند (AEB)

سایر ویژگی‌ ترمز

اتوهلد

سیستم‌ روشنایی

دی‌لایت

اتولایت

نوربالا اتومات

ارتفاع نور اتومات

چراغ مه‌شکن جلو

چراغ مه‌شکن عقب

چراغ چرخشی

چراغ شور

چراغ جلو

LED

سایر ویژگی‌ روشنایی

نورپردازی کابین - چراغ بدرقه

فرمان

نیروی کمکی

برقی

دکمه‌های کنترلی

حساس به سرعت

پدل شیفتر

گرمکن فرمان

سایر ویژگی‌ فرمان

فرمان دی‌کات

مالتی مدیا

سیستم صوتی

23 اسپیکر با ساب عقب - دستیار صوتی

مانیتور

12.3 اینچی لمسی یکپارچه

نویگیشن

هدآپ

دوربین عقب

دوربین جانبی

دوربین 360

دوربین شب

قابلیت پشتیبانی

Bluetooth - Apple CarPlay - Android Auto

سایر ویژگی‌ مالتی مدیا

دوربین ثبت وقایع - نمایش خطوط کمکی پارک با حرکت فرمان - نمایشگر 12.3 اینچی صفحه کیلومتر

ایمنی کابین

مجموع ایربگ‌ها

6

ایربگ راننده

ایربگ زانویی راننده

ایربگ سرنشین جلو

ایربگ زانویی سرنشین جلو

ایربگ پرده‌ای

ایربگ جانبی جلو

ایربگ جانبی عقب

پشت‌سری فعال

سایر ویژگی‌ ایمنی

رفاهی کابین

ورود بدون کلید

استارت دکمه‌ای

سیستم تهویه

اتومات دوگانه - دریچه تهویه عقب

کول باکس

صندلی‌ راننده

6 حالته برقی - تنظیم برقی گودی کمر - مموری 3 حالته

صندلی سرنشین جلو

4 حالته برقی

ویژگی صندلی عقب

زیرآرنجی تاشو - تاشو دوتکه

گرمکن صندلی

جلو

سردکن صندلی

جلو

ماساژور صندلی

جلو

روکش صندلی

چرم

ایزوفیکس صندلی

خروجی 12 ولت

صندوق برقی با جک

صندوق پران هوشمند

سایر ویژگی‌ کابین

شارژر وایرلس - رایحه خوشبو کننده کابین

آینه، شیشه‌ و اتاق

آینه عقب الکتروکرومیک

آینه جانبی تاشو برقی

آینه جانبی با تنظیم برقی

سقف پانوراما

سانروف

سایر ویژگی‌ ظاهری

شیشه دودی عقب - آنتی ترپ شیشه‌ها و سانروف و درب صندوق
درصورت مشاهده اطلاعات نادرست ما را در جریان بگذارید.

رقبای اکستریم TXL 2.0 لیتر توربو در بازار

نیسان ترا ساده

نیسان ترا ساده

مقایسه
فونیکس تیگو 8 پرو مکس IE

فونیکس تیگو 8 پرو مکس IE

مقایسه
دیدگاه کاربران
masoudsr 1404/2/1
من دو ماه هست ماشین رو دارم بسیار راضی هستم. ماشین بسیار نرم، پر شتاب و فول آپشن هست. منظورتون از سیستم مالتی مدیای ضعیف چی هست؟ سیستم صوتی ماشین بسیار تفکیک بلندی و بیس خوبی داره. اگر منظورتون نرم افزار مالتی مدیا هست. مولتی مدیا اندروید هست و میشه نرم افزار دیگری نصب کرد. تنها مشکل مصرف بنزین هست که با توجه به ابعاد و وزنش نسبت به رقبای این سگمنت عدد مناسبی هست.
پاسخ
0
0
0
Esn 1404/1/27
این ماشین تنظیم فرمان دستی فقط بالا و پاین داره جاش بود که برقی در چهار جهت بود گرم کن صندلی عقب نداره تعداد ایربگ ها هم کمه نسبت به ابعاد صدوق کوچیکی داره نیاز به رینگ ۲۰ اینچی تو صندوق نبود ظاهر هم میشد بهتر باشه انتظار میرفت تهویه هوا سه کاناله باشه .این برند اگر قراره لوکس باشه باید تفاوت زیاد با تیگو ۸ داشته باشه ولی در کل انتظارات براورده میکنه
پاسخ
0
0
0
یکایرانی 1404/1/27
این ماشین در چین برای بازار داخلی که مالیات ارزش افزوده و ... هم محاسبه شده را بنده خودم شخصا در نمایندگی قیمت گرفتم و دیدم ۱۴۵ هزار یوان هست چه طور میشه میاد ایران میشه ۳۳۰۰ میلیارد تومان مگه مونتاژی ها به بهانه داخلی سازی از عوارض معاف نیستند و یک مقدار جزئی عوارض می‌دهند از طرفی هم دلار نیمایی بهشون می‌دهند. خوب یکم وجدان داشته باشید چقدر سود می خواهید از یک ماشین مگه مردم ایران چقدر درآمد دارند که یک ماشین را سه برابر قیمت جهانی بخرند
پاسخ
2
1
1
ناشناس 4 روز پیش
سلام خوبه شما سخنگوی دولت بشی ۵۰ درصدگمرکی و ۱۵ درصد سود فکر نمی کنی یه کم زیاده بعد چرا دلار ۸۰ تومان چرا تو کشور ما باید دلار این قیمت باشه مثلا دلار ۵۰ تومان یا کمتر حق این مردم نیست
0
0
masoudsr 1404/2/1
توی چین از 135 هزار یوان (نسخه تک دف) هست تا 176 هزار یوان که نسخه فول اپشن اش وارد ایران شده که 176 هزار یوان میشه 24 هزار دلار. 50 درصد گمرک و 15 درصد سود هم حساب کنید میشه 40 هزار دلار که با دلار 80 هزار تومنی میشه 3.3 میلیارد. توجه داشته باشید داخل دبی که هزینه های گمرکی کمتر هست هم 32 هزار دلار هست این ماشین.
0
1
Ariaaskari 1404/1/26
ماشین خوبی است
پاسخ
0
0
1