محدود به 500 دستگاه

عرضه نسخه ویژه 60 سالگی مینی کوپر S

3 بهمن 1397 16:27

به تازگی شرکت مینی نسخه ویژه 60 سالگی مدل کوپر S را معرفی کرده که قرار است به تعداد محدود در بازار بریتانیا و برای گرامیداشت گذشت شش دهه از تاریخ معرفی اولین مینی عرضه شود.

قیمت پایه این خودروها 29,990 پوند (معادل با 38,532 دلار) خواهد بود.تولید مینی تا سال 2000 ادامه یافت که به همین دلیل این خودرو توانست عنوان پرفروش ترین خودروی بریتانیایی در طول تاریخ را کسب کند.

نسخه ویژه 60 سالگی مینی در ماه مارس سال جاری و تنها به تعداد 500 دستگاه در نمایندگی‌های فروش شرکت مینی (که اکنون زیرمجموعه شرکت ب ام و است) ارائه خواهد شد. قیمت پایه این خودروها 29,990 پوند (معادل با 38,532 دلار) خواهد بود.

بدنه این مینی ویژه با طیف خاصی از رنگ سبز پوشیده شده که به طور سنتی در بسیاری از خودروهای اسپرت بریتانیایی استفاده شده است. در کنارآن پوشش سقف و آئینه‌های جانبی به رنگ مشکی درآمده که همنشینی چشم‌نوازی با رنگ سبز بدنه و هماهنگی کاملی با قطعات سیاه رنگ کابین خودرو دارد. کامل‌کننده این نمای ظاهری خاص رینگ‌های 17 اینچی، چراغ‌های اختصاصی این مدل و البته نشان 60 سالگی نصب شده روی بدنه خواهند بود.

در فضای داخلی نیز تلاش شده تا با اعمال تغییراتی جزئی، بر خاص بودن نسخه ویژه 60 سالگی مینی تاکید شود که از این میان می‌توان به پوشش چرم قهوه‌ای تیره با دوخت سفید و نشان «60 سالگی» روی فرمان و صندلی‌های جلو اشاره کرد.

صفحه نمایشگر 8.8 اینچی مجهز به سیستم مسیریاب با پشتیبانی از بلوتوث و اپل کارپلی به صورت استاندارد عرضه می‌شود.همچنین امکان شارژ بی‌سیم گوشی در این خودرو فراهم خواهد بود.

در صورت سفارش مجموعه Comfort Plusامکانات اضافه شامل دوربین نمایشگر عقب، کنترل فاصله هنگام پارک، آئینه‌های تاشو برقی، چراغ‌های LED جلو و عقب، چراغ‌های جلو حساس به نور، سنسور باران و قابلیت تماس اضطراری در هنگام بروز حادثه در خودرو نصب خواهد شد.

پیشرانه چهارسیلندر توربوشارژ این خودرو با نمونه معمولی کوپرS تفاوتی نداشته و همچنان با قدرت 189 اسب‌بخار و جعبه‌دنده هفت سرعته اتوماتیک عرضه می‌شود.

مترجم : عماد رحمتی‌راد

منبع : carscoops.com

دیدگاه کاربران