تدارک کانسپتی مجهز برای نمایشگاه خودروی نیویورک 2019

ماجراجویی با فولکس واگن اطلس

24 فروردین 1398 15:07

به لطف سفارشی‌سازی‌هایی که فولکس واگن روی مدل اطلس اعمال کرده توانسته تصویری از یک شاسی بلند مناسب برای ماجراجویی در ذهن مشتریان ثبت کند. در جدیدترین اقدام، این خودروساز بزرگ آلمانی تجهیزات جدیدی برای شاسی بلند هفت نفره اطلس تدارک دیده تا قابلیت‌های آن ارتقا یابد.

فولکس واگن با نصب تجهیزات جدید برای شاسی بلند اطلس، علاقمندان به سفرهای جاده‌ای را هدف قرار داده است.قوای محرکه این کانسپت ماجراجو از پیشرانه 3.6 لیتری V6R تامین می‌شود. قدرت 276 اسب‌بخاری آن را جعبه‌دنده 8 سرعته اتوماتیک در همراهی با سیستم انتقال قدرت 4Motion به هر چهار چرخ منتقل می‌کند.

این کانسپت به تایرهای 17 اینچی مخصوص مجهز شده، در کنار آن تغییر سیستم تعلیق با نصب کیت H&R ارتفاع خودرو را 1.5 اینچ افزایش داده است. علاوه‌براین نواری از LEDها جهت بهبود روشنایی مسیر و یک باربند سقفی با قابلیت اتصال دوچرخه را باید به لیست تجهیزات آن اضافه کرد. برای افزایش جذابیت یک تریلر جمع‌وجور نیز توسط برند Hive برای این شاسی بلند تدارک دیده شده که در دل آن یک تخت یک نفره، آشپزخانه‌ای کوچک و مخزن آب و گاز قرار گرفته است.

کانسپت آفرود برمبنای شاسی بلند فولکس واگن اطلس

پس از اعمال این تغییرات، اطلس بیس‌کمپ (Atlas Basecamp) قابلیت‌های متفاوتی به علاقمندان سفرهای جاده‌ای ارائه می‌دهد تا با پیمودن مسیرهای گوناگون تجربه‌های جدیدی را کسب کنند، از استراحت در زیر آسمان پرستاره کویر گرفته تا دوچرخه سواری در مناطق کوهستانی.

این شاسی بلند در نمایشگاه خودروی نیویورک 2019 به روی صحنه خواهد رفت.

جدیدترین اخبار دنیای خودرو را در «باخبر» دنبال کنید.

دیدگاه کاربران