گردهمایی بزرگان در منهتن

10 خودرو برتر نمایشگاه نیویورک 2019

31 فروردین 1398 16:00
  • گردهمایی بزرگان در منهتن

    گردهمایی بزرگان در منهتن

    منهتن نیویورک، امسال نیز اهالی خودرو را شگفت‌زده کرد. گردهمایی بزرگی که فقط حدود 35 خودروساز و بیش از 100 شرکت معتبر فعال در زمینه قطعات، تیونینگ و فناوری‌های مرتبط در آن حضور پیدا می‌کنند. بزرگان صنعت خودرو امسال بار دیگر در فضایی 950 هزار متر مربعی آمدند تا میزبان یک میلیون بازدیدکننده‌ای باشند که هم‌چنان به آینده خودروهای سنتی امیدوارند. بد نیست بدانید اولین دوره این نمایشگاه سال 1900 برگزار شد.

    نیویورک برخلاف دیترویت و لس‌آنجلس، رویکردی منطقی به بازار دارد. یعنی فراوانی محصولاتی که همین امسال می‌آیند نسبت به کانسپت‌های فضایی که آینده یک شرکت را ترسیم می‌کند به مراتب بیشتر است. از سویی دیگر در نیویورک است

  • لینکلن کورسیر 2020

    لینکلن کورسیر 2020

    زیرمجموعه لوکس‌ساز فورد نیز سرانجام تسلیم دنیای مدرن کراس‌اوورها شد. محصول جدید لینکلن Corsair آمده تا به‌عنوان جانشین MKC عصر جدید شاسی‌بلندسواری لوکس را برای مشتریانش رقم بزند.

    نکته جالب در طراحی این خودرو آن است که زبان گرافیکی آن نسخه‌ای کوچک‌شده از هیولای لینکلن نویگیتور است که پیش‌تر رونمایی شده بود. امضای اصلی شرکت به‌ویژ

  • کادیلاک CT5 مدل 2020

    کادیلاک CT5 مدل 2020

    باید اعتراف کرد که کادیلاک یکی از معدود برندهای لوکس‌گرا در دنیا است که هم‌چنان به جاودانگی خودروهای سدان ایمان دارد. نسخه 2020 سدان سی‌تی5 این شرکت با چهره‌ای متفاوت با آنچه از این شرکت دیده بودیم، نیویورک را به وجد آورد.

    این خودرو از نظر اشرافیت کنایه‌ای است به مرسدس‌بنز E کلاس و از نظر اسپرت‌گرایی طعنه‌ای است برای ب‌ام‌و سری 5 و البته از نظر آپشن کابوسی است برای آئودی A6.

    <
  • کیا استینگر GTS

    کیا استینگر GTS

    شاید برای اغلب بازارهای در حال توسعه، کیا موتورز به اسپورتیج و اپتیما مشهور باشد ولی برای غربی‌ها این استینگر کره‌ای‌هاست که جذابی دارد. حالا هم که نسخه اسپرت‌تر جی‌تی‌اس این خودرو معرفی شده، کیا سر از پا نمی‌شناسد.

    استینگر جدید از نظر ظاهری بهینه‌سازی‌های چشم‌نوازی را تجربه کرده است. از جسورانه‌تر شدن جلوپنجره و چراغ‌ها تا تغییر کاهش ارتفاع و افزایش حجم گلگیرها. این کیا مانند هم‌تایان اروپایی خودرو از شارژ بی‌سیم گوشی هوشمند بهره می‌برد.

    داخل کابین استینگر جی‌تی‌اس سیستم صوتی هارمن/کاردون با قدرت 720 وات تعبیه شده است که نمایشی خیره‌کننده دارد. است

  • پورشه 911 اسپیدستر

    پورشه 911 اسپیدستر

    غرفه پورشه علاوه بر نمایش نسخه رویایی اسپیدستر، میزبان نمونه تاریخی آن از دوران طلایی مسابقات اتومبیل‌رانی هم بود.

    این 2 درب روباز زیبا که برخلاف تمام 911ها با پوشش خاص انتهای خود شناسایی می‌شود، به رنگ نقره‌ای منحصر به فرد جی‌تی‌های پورشه در دهه 60 و 70 میلادی درآمده است. البته رنگ‌آمیزی زیبای سفید رنگ برای گلگیر و سپر جلو،‌ یادآور نماد «پیکان» معروف خودروهای مسابقه‌ای پورشه بوده است. حقیقت آن است که پورشه با این حرکت تحسین‌برانگیز خاطره افتخارآفرینی مدل رویایی 356 را زنده کرده است. البته آلمان‌ها با استفاده از رینگ‌های

  • جنسیس Mint کانسپت

    جنسیس Mint کانسپت

    این روزها بیش از هر زمان دیگری نام و نشانش را می‌بینیم. جنسیس، برنده جداشده از هیوندای است که وظیفه عرضه محصولات لوکس‌گرا و مدرن کره‌ای‌ها را به دوش می‌کشد.

    این شرکت که اغلب به خاطر سدان‌های سایز بزرگ لوکس شناخته می‌شد، در نیویورک امسال یک لوکس سایز کوچک برقی را وارد میدان کرد. شرکت در تشریح ماهیت مفهومی مینت می‌گوید ابزاری برای سبک زندگی مدرن و شهری. این خودرو از نظر طراحی حقیقتا یک سر و گردن از تمام محصولات کره بالاتر است.

  • هیوندای ونیو 2020

    هیوندای ونیو 2020

    چهره نهایی هیوندای ونیو که در نمایشگاه نیویورک امسال رونمایی شد، اتفاق تازه‌ای برای مشتریان نبود. پیش‌تر تصاویر جاسوسی تقریبا باکیفیتی از آن منتشر شده بود. فارغ از این‌ها، این خودرو هدف بلندپروازانه هیوندای برای توسعه محصولاتش بود.

    این خودرو که در کلاس کراس‌اوورهای سایز کوچک قرار می‌گیرد، با زبان طراحی جدید خود را آینده‌ساز معرفی کرده است. استفاده از رینگ‌های 15 اینچی برای این خودرو چندان عجیب نیست ولی حضور نمونه 17 اینچی در مدل‌های فول طبیعتاً هیجان‌انگیز است.

  • مرسدس بنز GLS مدل 2020

    مرسدس بنز GLS مدل 2020

    اعتبار و قدرت برند مرسدس‌بنز را می‌توان از روی پروسه رونمایی‌هایش دریافت. آلمان‌ها پیش از آغاز نیویورک 2019 اقدام به انتشار کلیه تصاویر و اطلاعات مربوط به نسخه جدید شاسی‌بلند سایز بزرگ و لوکس جی‌ال‌ایکس کردند.

    وقتی بازدیدکنندگان این خودرو را از نزدیک دیدند، تازه متوجه شدند هدف از عرضه این خودرو رقابت جدی‌تر با ب‌ام‌و

    تویوتا هایلندر 2020

    تویوتا هایلندر 2020

    جدیدترین نسخه از شاسی‌بلند دوست‌داشتنی هایلندر نشان داد که تویوتا در زمینه طراحی مدل راوفور 2019 موفق‌تر بوده است چراکه این خودرو از نظر گرافیکی از برادر کوچک‌ترش الهام گرفته است. هایلندر بنزینی اواخر سال جاری میلادی به دست مشتریانش می‌رسد و نسخه هیبریدی آن اوایل سال 2020.

    ژاپنی‌ها می‌گویند مدل جدید این خودرو نسبت به ویرایش‌های قبلی ایمن‌تر، راحت‌تر، قابل اطمینان‌تر و البته باکیفیت‌تر است.

  • هیوندای سوناتا N Line

    هیوندای سوناتا N Line

    نسل جدید هیوندای سوناتا نیز به خانواده N Line ها پیوست. رونمایی از هیوندای سوناتا 2020 خبر جدید نیست ولی اینکه کره‌ای‌ها نسخه ویژه آن را برای بازار آمریکا تدارک دیده‌اند، می‌تواند جالب باشد.

    سدان پرفروش هیوندای با دو پیشرانه مختلف به دست یانکی‌ها می‌رسد. نسخه اول 1.6 لیتری توربوشارژ با 180 اسب‌بخار قدرت و 264 نیوتن‌متر گشتاور است. دیگری 2.5 لیتری توربو با 195 اسب‌بخار نیرو و 245 نیوتن‌متر گشتاور. اما برگ برنده هیوندای و سوناتای جدیدش حضور ویرایش اسپرت‌تر N Line‌ است که می‌توان

  • سوبارو آت‌بک 2020

    سوبارو آت‌بک 2020

    محصولات سوبارو همواره برای آمریکایی‌ها جذاب بوده است. از سدان اسپرت ایمپرزا گرفته تا همین Outback که حالا نسل ششم خود را پیش روی نیویورکی‌ها گذاشته است. این خودرو چیزی است بین یک استیشن و یک کراس‌اوور. کلاس خاصی که برای چشم‌آبی‌ها بسیار محبوب است.

    سوبارو سبد بسیار متنوعی از اوت‌بک را برای این بازار تدارک دیده است. در واقع ژاپنی‌ها با معرفی 8 تریم و آپشن مختلف تمام مشتریان ممکن را در نظر گرفته گرفته‌اند. پیشرانه اصلی این خودرو 2.4 لیتری توربوشارژ با 260 اسب‌بخا و 376 نیوتن‌متر گشتاور خواهد بود. البته برای مشتریان محافظه‌کار یک نمونه 2.5 لیتری تنفس طبیعی با 182 اسب‌بخار نیرو و 239 نیوتن‌متر گشتاور کنار گذا

دیدگاه کاربران