به بهانه حضور در نمایشگاه خودروهای امداد و نجات آلمان

خودروهای امدادی ب‌ ام ‌و معرفی شدند

25 اردیبهشت 1398 15:47

نوزدهمین نمایشگاه خودروهای امداد و نجات آلمان موسوم به RETTmobil میزبان آخرین دستاورد شرکت‌های خودروساز، مجموعه‌سازان، تیونرها و فناوری‌های مربوط به خودروهای خدماتی، آمبولانس، پلیس و آتش‌نشانی خواهد بود. ب ‌ام ‌و نیز قصد دارد با دستان پر به این نمایشگاه بیاید.

ب ام و 3 مدل جدید از خودروهایش را برای حضور در نمایشگاه خودروهای امداد و نجات آلمان مجهز کرده است.محصول اول این سبد جذاب نسخه Stealth سری 3 جدید. خودرویی که وظایف امنیتی را برعهده خواهد داشت. این خودرو بر پایه مدل 320d xDrive شکل گرفته است و بدنه‌ای به رنگ قرمز ملبورن با چراغ هشدار آبیآن را متمایز می‌کند.

پیشرانه 2 لیتری توربودیزلی این خودرو می‌تواند 190 اسب‌بخار قدرت و 400 نیوتن‌متر گشتاور تولید کند. با این خروجی می‌تواند صفر تا صد را در 6.9 ثانیه بپیماید و سپس به سرعت نهایی 233 کیلومتر برساعت برسد.

علاوه‌براین ب ‌ام‌ و در تدارک عرضه یک نمونه خاص از کوچک‌ترین شاسی‌بلند خود است. خودرویی برپایه مدل X1 xDrive 18d که برای فرماندهی عملیات از آن استفاده خواهد شد.

ب ام و X1 برای نیروهای امدادی

دست آخر شاهد طراحی خاص سری 2 گرن‌تورر هستیم که به‌عنوان یک استیشن کوچک برای خدمات پزشکی و اورژانسی در دسترس خواهد بود. مدل انتخاب شده برای این منظور 220d xDrive است که به مجموعه‌ای از تجهیزات امدادی و خدماتی مجهز شده است.

در این نمایشگاه نسخه قبلی ب ‌ام ‌و i8 پلیس که توسط تیونر صاحب‌نام AC Schnitzer متحول شده را نیز خواهیم دید.

دیدگاه کاربران