معرفی نسخه ویژه به مناسبت تولد 40 سالگی

گرامیداشت سالگرد تولد مرسدس‌بنز G کلاس

26 خرداد 1398 10:24

سال 2019 برای مرسدس‌بنز G کلاس سال بسیار مهمی است، زیرا نه تنها شاسی‌بلند معروف بنز وارد چلمهین سال عمر خود می‌شود بلکه امسال بیستمین سالگرد تولید نسخه قدرتمند G55 AMG نیز هست. اکنون برای گرامیداشت این دو اتفاق خجسته که هر دو در سال جاری به صورت همزمان به یک نقطه عطف در تاریخ خود رسیده‌اند، مرسدس‌بنز تصمیم گرفته در بازار اروپا نسخه‌هایی سفارشی از مدل‌های G400d، G500 و G63 را به علاقمندان وفادار این خودرو ارائه کند که با لقب Stronger Than Time یا «فراتر از زمان» شناخته خواهند شد.

مرسدس‌بنز تصمیم گرفته در بازار اروپا نسخه‌هایی سفارشی از شاسی‌بلند G کلاس را به علاقمندان وفادار خود ارائه کند که با لقب «فراتر از زمان» شناخته خواهند شد.نسخه‌های G400d و G500 از این خودروی سفارشی با پکیج بدنه AMG به همراه سپر جلوی جدید و گلگیرهای پهن‌تر و رینگ‌های 20 اینچی AMG عرضه خواهند شد. بد نیست بدانید در ساخت قطعاتی چون دستگیره درها و مرکز رینگ‌ها از استیل ضدزنگ استفاده شده است.

در تاریکی شب نام G کلاس به همراه لقب این نسخه ویژه یعنی Stronger Than Time به وسیله چراغ‌هایی کوچک روی سطح زمین تابیده خواهد شد. در کنار تمام تجهیزات استاندارد، این خودروی ویژه به مجموعه دستیار راننده، چراغ‌های جلو LED، سیستم صوتی ساخت برمستر و سقف شیشه‌ای مجهز خواهد شد.

خریداران برای تزئین فضای داخلی خودرو امکان انتخاب از میان سه طراحی را خواهند داشت که شامل چرم مشکی ناپا با دوخت طلایی و تریم چوبی مشکی، ترکیب چرم آبی و بژ با تریم چوب روشن و همچنین ترکیب چرم بژ و قرمز با تزئینات مشکی پیانو خواهد بود. در تمام مدل‌ها پوشش دستگیره‌های سقفی از چرم بوده و صفحه نشان‌دهنده‌ها نیز از پوشش چرم ناپا بهره می‌برد.

نسخه ویژه از مرسدس بنز G کلاس به مناسبت تولد 40 سالگی

نسخه G63 از این شاسی‌بلند ویژه به جلوپنجره کروم تیره و همچنین پوشش کروم تیره مات برای آئینه‌های جانبی، خروجی‌های اگزوز، سپرهای جلو و عقب، رکاب‌های جانبی و بخش‌هایی از پوشش رینگ‌ها مجهز شده است. رینگ‌های 22 اینچی AMG این خودرو نیز مشکی مات خواهند بود.

تنظیمات آفرود شاسی بلند مرسدس بنز

در فضای داخل از دو رنگ مشکی و خاکستری تیتانیوم برای پوشش چرم استفاده شده و برخی قطعات داخلی نیز از فیبرکربن خواهند بود. در این خودرو خریداران امکان سفارش پکیج ویژه آفرود را خواهند داشت که عملکرد خودرو را در این شرایط بهبود می‌بخشد. رینگ‌های 20 اینچی با پره‌های دوتایی و تایرهای چهارفصل نیز نقش کفش‌های این شاسی‌بلند لوکس را ایفا خواهند کرد. برای حفاظت سرنشینان این خودرو از پوشش تیره برای شیشه‌ها استفاده شده درحالی‌که این قطعات به عایق حرارت نیز مجهز شده‌اند.

شرکت مرسدس هنوز درباره قیمت این نسخه از مرسدس G کلاس اظهارنظر نکرده است.

دیدگاه کاربران