ابهت بیشتر با کیت بدنه سفارشی

رنجرور اسپرت SVR با تیونینگ Kahn

23 تیر 1398 10:30

شرکت لندرور به تازگی مدل جدیدی از رنجرور اسپرت SVR را برای عرضه آماده کرده که در بریتانیا با قیمت پایه 101,810 پوند فروخته می‌شود. اگر تمایل به خرج کردن مبلغ بیشتری داشته باشید می‌توانید امکانات بیشتری برای نصب در این خودرو سفارش دهید یا این‌که به سراغ شرکت تیونر Kahn بروید تا نسخه‌ای تغییریافته از این شاسی‌بلند قدرتمند را صاحب شوید.

کیت جدید بدنه که باعث شده ظاهر این خودرو بسیار خشن‌تر از سابق باشد، شامل سپرهای جدید، جلوپنجره‌ای تازه و رکاب‌های جانبی به همراه سایر پنل‌های اضافه شده روی بدنه است.برای خرید این نسخه سفارشی از رنجرور که قبلاً متعلق به شخص دیگری بوده و تنها 80 کیلومتر کار کرده است، باید 129,999 پوند پرداخت کنید. کیت جدید بدنه که باعث شده ظاهر این خودرو بسیار خشن‌تر از سابق باشد، شامل سپرهای جدید، جلوپنجره‌ای تازه و رکاب‌های جانبی به همراه سایر پنل‌های اضافه شده روی بدنه است. خروجی‌های اگزوز که در دیفیوزر عقب جانمایی شده‌اند نیز متفاوت با نمونه استاندارد هستند. لازم به ذکر است که برای به دست آوردن رینگ‌های 23 اینچی این خودرو نیاز به پرداخت رقم اضافه است.

رنجرور اسپرت SVR به داشتن فضای کابین لوکس مشهور است اما در این نسخه سفارشی، پوشش چرم روی صندلی‌ها، فرمان، زیر آرنجی‌ها و پوشش داخلی درها با طرحی خاص و به صورت دو رنگ دوخته شده است. امکانات استاندارد رنجرور بسیار زیاد بوده و شامل مواردی چون سیستم تعلیق بادی، سقف پانورامیک با قابلیت باز شدن، نورپردازی داخلی، کنسول وسط سرنشینان عقب، گرمکن صندلی‌های جلو و عقب و بسیاری موارد دیگر می‌شود.

رنجرور اسپرت SVR با تیونینگ Kahn

پیشرانه هشت سیلندر سوپرشارژ 5 لیتری این خودرو بدون تغییر باقی مانده و قدرتی برابر با 567 اسب‌بخار و گشتاوری معادل با 700 نیوتن‌متر تولید می‌کند. شتاب صفر تا صد کیلومتر برساعت رنجرور SVR برابر با 4.5 ثانیه و حداکثر سرعت آن 280 کیلومتر برساعت خواهد بود.

دیدگاه کاربران