با بیش از 1000 شرکت‌کننده

بهترین‌های آفرود، کلاسیک و تیونینگ در شهر آفتاب

30 تیر 1398 10:02

روز جمعه 28 تیر ماه جشنواره باشکوهی از خودروهای کلاسیک، شاسی‌بلندهای مخصوص آفرود و البته نمونه‌های کم‌یاب کلاسیک در فضای نمایشگاه بزرگ تهران واقع در شهر آفتاب برگزار شد. این مراسم که به همت هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان تهران برگزار شده بود، میزبان حدود 1000 شرکت‌کننده از سراسر کشور بود.

از جمله بهترین خودروهای موجود در این همایش را می‌توان انواع مدل‌های استاندارد و تقویت‌شده شورولت بلیزر، سوزوکی ویتارا، میتسوبیشی پاجروهای بسیار تمیز، خانواده نیسان‌های رونیز، پاترول و سافاری، نسخه‌های دست‌کاری شده تویوتا هایلوکس، باگی‌های دست‌ساز و گروه پژو 206‌، 405 و پرشیاهای کم ارتفاع موسوم به کف‌خواب به حساب آورد.

در بخش آفرودرها جیپ‌های خاطره‌انگیز شهباز و صحرا نیز دیده می‌شدند. البته حضور همیشگی خودروهای تشریفاتی و اسپرت آمریکایی موسوم به عضلانی‌ها نیز علاقه‌مندان به این سبک از محصولات را نیز سر شوق آورد. کادیلاک الدورادو، شورولت کامارو، شورلت شِول، فورد مک‌وان و شورولت کوروت در این جشنواره خودنمایی می‌کردند. در این میان رژه کوپه‌های اسپرت تویوتا GT86 و سلیکا قدیمی و البته مدل‌های توربوشارژ میتسوبیشی لنسر هم در نوع خودش جالب بود.

مدت‌ها بود که تعداد زیادی شاسی‌بلند سانگ‌یانگ موسو را کنار هم ندیده‌ بودیم که در این همایش مشاهده شد. البته تنها خودروها نبودند که علاقه‌مندان در شهر آفتاب را جذب می‌کردند. حضور انواع موتورسیکلت‌های اسپرت و کلاسیک نیز بخش مستقلی از این همایش بود.

تصاویر منتخب این گردهمایی را در اسلاید بالا می‌توانید مشاهد کنید.

*عکاس: بامداد صفائیان

نویسنده : نیما حدادی

منبع : باما

دیدگاه کاربران