افزایش ظرفیت کابین به 5 سرنشین

ارتقای تجهیزات تویوتا پریوس

30 تیر 1398 14:00

خودروی پلاگین هیبرید تویوتا پریوس برای سال 2019 مورد به‌روزرسانی قرار گرفته تا همچنان در کورس رقابت باقی بماند و قادر باشد نظر علاقمندان به محیط زیست را به سوی خود جلب نماید.

در بخش فنی تویوتا پریوس PHEV نسبت به مدل قبلی بدون تغییر باقیمانده، مصرف سوخت رقم فوق‌العاده 1.31 لیتر در صد کیلومتر بوده و میزان آلایندگی دی‌اکسید کربن آن تنها 28 گرم بر هر کیلومتر است.مهمترین مورد را می‌توان اضافه شدن صندلی دیگری به ردیف دوم سرنشینان دانست که ظرفیت خودرو را از 4 به 5 نفر افزایش داده است. البته شرکت تویوتا به خریداران وعده داده که این عمل بر میزان راحتی صندلی‌های عقب تاثیر منفی نداشته و قرار نیست از میزان آسایش آن‌ها کاسته شود.

از دیگر تغییرات پریوس PHEV مدل 2019 می‌توان به اضافه شدن «مشکی کهکشانی متالیک» به مجموعه رنگ‌های قابل سفارش برای بدنه و همچنین امکان سفارش رینگ‌های 17 اینچی اشاره کرد.

در فضای داخلی، پوشش سفید برخی قطعات که در گذشته انتقاداتی را نیز به دنبال داشت اکنون با رنگ مشکی جایگزین شده است. براساس اعلام تویوتا، اکنون امکان سفارش تریم پارچه‌ای جدیدی فراهم شده که نسبت به پوشش قبلی، حس بهتری از کیفیت و راحتی را برای سرنشینان به ارمغان خواهد آورد.

تویوتا پریوس پلاگین هیبریدی

در بخش فنی اما تویوتا پریوس  PHEVنسبت به مدل قبلی بدون تغییر باقیمانده، مصرف سوخت رقم فوق‌العاده 1.31 لیتر در صد کیلومتر بوده و میزان آلایندگی دی‌اکسید کربن آن تنها 28 گرم بر هر کیلومتر است. در شرایط واقعی با یک بار شارژ باتری‌های این خودرو می‌توان تا شعاع 45 کیلومتر حرکت کرد که حداکثر سرعت خودرو نیز در این حالت برابر با 135 کیلومتر برساعت خواهد بود.

کابین تویوتا پریوس مدل 2019

یکی از فناوری‌های نوین به کار رفته در تویوتا پریوس PHEV را می‌توان پمپ ورود هوای گرم دانست. برخلاف سایر خودروها که گرمای موردنیاز را از پیشرانه یا هیترهای برقی تامین می‌کنند، در این خودرو هوای گرم از بیرون وارد می‌شود. همچنین سیستم دیگری در این خودرو قرار داده شده که دمای باتری‌ها را در دمای اقتصادی نگه می‌دارد تا به سلول باتری‌ها کمترین آسیب ممکن وارد شود. بد نیست بدانید هوای بیش از حد سرد می‌تواند تاثیر منفی زیادی روی شعاع حرکتی چنین خودرویی داشته باشد.

پنل خورشیدی که برای اولین بار روی سقف خودرویی در این رده نصب شده، در مدل جدید هم سر جای خود باقی مانده و می‌تواند باعث به صرفه‌تر شدن رانندگی با این خودرو شود چراکه شعاع حرکتی تویوتا پریوس PHEV به یاری این سلول‌های خورشیدی سقفی، 5 کیلومتر افزایش خواهد یافت.

دیدگاه کاربران
hossein408 1398/5/6
دو ساله یکدستگاه پریوس تیپ c خریده ام.اولین بار که ماشین رو دیدم واقعا عاشقش شدم عاشق تیپ اسپورت خاص وطراحی آیرودینامیک بی نظیرش. وقتی باهاش رانندگی کردم از تعجب شاخ درآوردم .چراکه هیچ صدایی از موتور یا سایر اجزا داخل ماشین نمیومد.کاملا بی صدا بود.حس آرامش بی نظیری به انسان میده.تابحال توی این دو سال حتی یک قطعه کوچکش هم خراب نشده تا احتیاج به تعمیر پیدا کنه.آپشنهاش با توجه به قیمت بسیار پایینش نسبت به سایر ماشینهای وارداتی که به لطف تعرفه بسیار پایین گمرکی است برای امنیت وآسایش سرنشیناش کم نظیره .کیفیت قطعات وآپشنهاش بسیار بالاست.تقریبا هر دوهفته یعنی هر هزار کیلومتر یک باک 40 لیتری بنزین میزنم.مگه آدم از ماشین چی میخواد دیگه.شتابش در سربالاییهای تند چالوس معرکس واقعا
پاسخ
0
0
0