با رنگ‌ها و امکانات جدید

معرفی هیوندای توسان مدل 2020

20 مرداد 1398 12:27

شرکت هیوندای به تازگی مدل 2020 از توسان را به بازار خودروی آمریکای شمالی معرفی کرده، درحالی‌که مدل جدید این خودرو به رنگ‌های جدید بدنه و همچنین امکانات تازه مجهز شده است.

با توجه به این‌که هیوندای توسان سال گذشته تحولات زیادی را در چهره و فضای داخلی خود تجربه کرد، نباید انتظار داشته باشیم که برای سال 2020 نیز این خودرو را با تغییرات گسترده ببینیم.البته حالا که از پوشش‌های جدید بدنه سخن به میان آمده نباید انتظار داشته باشید که با رنگ‌های کاملاً جدیدی روبه‌رو شوید زیرا واقعیت امر این است که رنگ‌های فعلی با طیف جدیدی جایگزین شده‌اند. برای مثال نقره‌ای تیره با نقره‌ای درخشان، خاکستری Coliseum با خاکستری Magnetic، سفید درخشان با سفید زمستانی و همچنین سفید صدفی با کرم بسیار روشن جایگزین خواهد شد.

با توجه به این‌که هیوندای توسان سال گذشته تحولات زیادی را در چهره و فضای داخلی خود تجربه کرد، نباید انتظار داشته باشیم که برای سال 2020 نیز این خودرو را با تغییرات گسترده ببینیم. یکی از تغییرات مهم هیوندای توسان در سال 2019 را می‌توان تعویض پیشرانه 1.6 لیتری چهارسیلندر توربو به قدرت 175 اسب‌بخار با پیشرانه 2.4 لیتری تنفس طبیعی با قدرت 181 اسب‌بخار دانست که به همراه جعبه‌دنده شش سرعته خودکار عرضه می‌شود.

اولین پیشرانه قابل انتخاب برای نصب در هیوندای توسان 2020 هنوز همان نمونه آشنای 2 لیتری چهارسیلندر با قدرت 161 اسب‌بخار و گشتاور200 نیوتن‌متر بوده که از مدت‌ها قبل در این خودرو عرضه شده است. مدل مجهز به پیشرانه دو لیتری با تریم‌هایValue و SE و مدل 2.4 لیتری با تریم‌های SEL، اسپرت، لیمیتد و آلتیمیت عرضه خواهد شد.

کابین هیوندای توسان 2020

هیوندای توسان 2020 با انبوهی از تجهیزات ایمنی استاندارد عرضه خواهد شد که مواردی همچون دستیار هشدار برخورد در جلو، دستیار حرکت در بین خطوط و هشدار عدم توجه راننده را شامل می‌شود. خریداران در صورت پرداخت هزینه بیشتر امکان سفارش امکاناتی همچون دستیار پیشگیری از برخورد در جلو به همراه امکان شناسایی عابرپیاده، برف‌پاکن‌های حساس به باران، نمایشگر محیط اطراف خودرو و کروزکنترل هوشمند به همراه توقف و حرکت خودکار را خواهند داشت.

سیستم اطلاعات سرگرمی هیوندای به همراه صفحه نمایش لمسی 7 اینچی با قابلیت پشتیبانی از اندروید اتو و اپل کارپلی از دیگر امکانات استاندارد هیوندای توسان 2020 خواهد بود. مجموعه ارتباطی Blue Link و شارژر بی‌سیم تلفن همراه از دیگر امکاناتی هستند که بنا به سفارش مشتری در این خودرو نصب خواهد شد.

مترجم : عماد رحمتی‌راد

منبع : carscoops.com

دیدگاه کاربران
ساسی 1398/6/11
چرا عکس کم مزارین
پاسخ
0
0
0