پیش نمایشی از نسل آینده سری 4

رونمایی از کانسپت جنجالی ب‌ام‌و

20 شهریور 1398 11:02

با آغاز نمایشگاه خودروی فرانکفورت 2019، ب‌ام‌و پیش نمایشی از آینده سری 4 را به نمایش گذاشت، این در حالی است که نسل جدید از این سری در حال گذراندن تست‌های پیش از تولید است.

در طراحی این کانسپت که پیش نمایشی از نسل آینده سری 4 است، از خودروهای تاثیرگذاری همچون 328 و 3.0 CSI الهام گرفته شده.آنچه در این کانسپت مورد توجه و البته انتقاد قرار گرفته، ابعاد جلوپنجره‌های کلیوی ب‌ام‌و است که با حفظ روال محصولات اخیر ابعادی نامعقول و بسیار بزرگ دارد. البته در سایر اجزا خصوصاً نمای عقب، آینه‌های جانبی دو تکه و چراغ‌های لیزری جلو شاهد طراحی چشم‌نوازی هستیم. رنگ قرمزی هم که برای بدنه انتخاب شده در کنار رینگ‌های 21 اینچی سعی بر اضافه کردن جذابیت‌های بصری به کانسپت 4 داشته است.

سر طراح ب‌ام‌و آقای ون‌هویدونک در مورد این خودرو گفته: «کانسپت 4 تجسمی است از ماهیت زیبایی در محصولات ب‌ام‌‌و که در آن نسبت‌های ایده‌آل با طراحی ساده و دقیق ترکیب شده است.»

ب‌ام‌و کانسپت 4

طبق گفته ب‌ام‌و در طراحی کانسپت 4 از خودروهای تاثیرگذاری همچون 328 و 3.0 CSI الهام گرفته شده است، اما واقعاً گیرایی آن‌ها را در این کانسپت نمی‌بینیم. خبر خوب این‌که هنوز کانسپت 4 به خط تولید راه پیدا نکرده است، شاید بازخوردهای منفی کمی اوضاع مدل تولیدی را بهبود ببخشد.

دیدگاه کاربران