تیونینگ چلسی روی تیونینگ کان

زنگ‌خطر جیپ رانگلر برای تمام آفرودرها

7 مهر 1398 15:14

جیپ که خود متخصص بهینه‌سازی محصولات خود است بارها با توسعه مدل رانگلر دوست‌داران آفرودرهای سایز کوچک را هیجان‌زده کرده است. اما این‌بار شرکتی دیگر پشت این ماجراجویی قرار دارد.

ماحصل این همه تغییر و تحویل تولید آفرودی منحصربه‌فرد با قیمت بیش از 91 هزار دلار شده است.آخرین دستاورد توسعه جیپ رانگلر نسخه Night Eagle بود که اتفاقاً با استقبال خوبی هم روبه‌رو شده بود. خودرویی که لذت آفرود را هم برای حرفه‌ای‌ها و هم برای افراد معمولی فراهم کرده بود. یکی دیگر از مدل‌های موفق این خانواده نسخه Black Hawk بود که حالا داستان با این مدل شروع می‌شود.

شرکت تیونینگ Chelsea Truck که پیش‌تر با مدل 6 چرخ لندرور دیفندر خبرسازی کرده بود، دست روی همین مدل بلک هاوک گذاشته است. جالب‌تر اینجاست که قبل شروع پروژه تیونینگ، شرکت معروف Kahn‌ نیز تغییراتی روی آن اعمال کرده بود.

جیپ رانگلر تیونینگ چلسی و کان

این خودرو مجهز به رینگ‌های 20در9 اینچی با تایرهای 275.55 میلی‌متر برند Cooper مدل STT Pro است؛ تایرهای فوق حرفه‌ای برای پیمایش‌ در اقلیم‌های سخت. غیر از تغییرات گسترده‌ای که چلسی روی بدنه این خودرو اعمال کرده است، دو نوار ساده LED بالای سپر جلوه خاصی به آن بخشیده است.

روی این خودرو سیستم‌های کنترلی مانند کنترل پایداری الکترونیکی، کنترل حرکت در سرپایینی و سربالایی و دیگر تجهیزات حرفه‌ای مخصوص آفرود تعبیه شده است.

داخل کابین جیپ رانگلر جدید نیز به معنی واقعی کلمه جذاب شده است. جایی که هنر اصلی کان دیده می‌شود. صندلی‌های چرم که در هماهنگی با تریم یک‌دست مشکی بدنه رنگ شده‌اند.

ماحصل این همه تغییر و تحویل تولید آفرودی منحصربه‌فرد با قیمت بیش از 91 هزار دلار شده است. شاید این عدد برای یک آفرود کمی بالا به نظر بیاید ولی وقتی به طراحی این خودرو نگاه می‌کنیم، همه‌چیز منطقی و معقول به نظر می‌آید.

دیدگاه کاربران