• نيسان ايکس‌ تريل نامي خودرو

رونمایی ایکس تریل برای عموم

بررسی نیسان ایکس‌ تریل نامی خودرو

12 بهمن 1402 10:00

رونمایی نیسان ایکس تریل برای عموم

بهمن 1402: نامی خودرو قبلا طی مراسمی اختصاصی از محصولات وارداتی خود رونمایی کرده بود. اکنون این شرکت در نمایشگاه خودرو تهران 1402 حضور یافته تا عموم جامعه بتوانند از محصولات وارداتی نیسان بازدید کنند. خودروهای وارداتی نامی خودرو، در سامانه یکپارچه وارداتی‌ها عرضه می‌شود. اتو اکسپو تهران تا روز 15 بهمن ماه برقرار است و بازدیدکنندگان می‌توانند خودروهای وارداتی را از نزدیک ملاقات کنند.

کاتالوگ ایکس تریل جدید در ایران

آبان 1402: نسل جدید نیسان ایکس‌ تریل (که در بعضی از بازارها مانند آمریکا با نام نیسان روگ به فروش می‌رسد) بزودی واردات خیابان‌های کشورمان می‌شود. این خودرو به عنوان محبوب‌ترین محصول نیسان در ایالات متحده شناخته می‌شود چراکه 30 درصد از کل آمار فروش این برند را به خود اختصاص داده است. اکنون نسل جدید ایکس‌تریل با فناوری‌های جدید و طراحی تازه بدنه و فضای کابین به میدان آمده تا همچنان محبوبیت خود را حفظ نماید.

شرکت نامی خودرو پیشرو، طی مراسمی که در تاریخ 23 آبانماه 1402 برگزار کرد، ضمن رونمایی رسمی از ایکس تریل جدید، اطلاعات رسمی این خودرو را نیز منتشر نمود:

کاتالوگ نیسان ایکس تریل وارداتی


طراحی نیسان ایکس تریل وارداتی

با وجود چراغ‌های مجزای جلو و جلوپنجره V شکل نمی‌توان چهره نیسان ایکس‌تریل جدید را چندان خشن قلمداد کرد، ولی در عین حال نباید جذابیت آن را نیز نادیده گرفت. خط شانه روی بخش جانبی نیز در کنار دو حجم مکعب شکل روی گلگیرهای جلو و عقب قرار گرفته است. با خودرویی روبرو هستیم که توانایی آفرود چندانی ندارد بنابراین نباید از مشاهده ضربه‌گیرهای پلاستیکی روی حاشیه گلگیرها متعجب شد.

کانال‌های پنهان شده هوا در بخش جلو و جلوپنجره با پره‌های فعال باعث بهبود آیرودینامیک می‌شوند. طراحی بخش عقب به گونه‌ای یادآور نسل جدید تویوتا راوفور بوده و در برقی صندوق نیز عمل بارگیری را آسان می‌سازد. در این قسمت کاورهایی پیش‌بینی شده که محفظه‌های کوچک را از دید پنهان می‌کند. درهای عقب نیز با زاویه 90 درجه باز می‌شوند به همین دلیل نیسان ایکس‌تریل جدید، در میان همکلاسان خود، آسان‌ترین دسترسی به صندلی‌های ردیف عقب را فراهم می‌سازد.

کابین و امکانات ایکس تریل وارداتی

در فضای کابین که به مراتب با کیفیت‌تر از نسل قبلی نیسان ایکس‌تریل ساخته شده، فضای کافی برای مسافرت 4 فرد بزرگسال به همراه وسایل آن‌ها فراهم شده است.

براساس اطلاعات منتشر شده از سوی شرکت نامی خودرو پیشرو، نیسان ایکس تریل وارداتی در بازار ایران، دارای امکانات زیر است:

1. دید 360 درجه
2. هشدار نقطه کور
3. ترمز اضطراری اتوماتیک
4. هشدار ترافیک عقب
5. چراغ‌های جلویی تطبیق‌پذیر
6. کی‌لس استارتر و استارت با ریموت
7. سیستم هشدار عابر پیاده
8. پنج حالت مختلف رانندگی (اتو، اکو، اسپرت، آفرود و اسنو)
9. روکش چرمی صندلی‌ها
10. برف‌پاک‌کن حساس به سرعت
11. اهرم تعویض دنده الکترونیکی و پدال شیفتر
12. سیستم کنترل حرکت در شیب
13. دوربین عقب و آینه هوشمند
14. سیستم صوتی Bose با 10 اسپیکر
15. نمایشگر 12.3 اینچی
16. ردیف سوم صندلی‌ها
17. کروز کنترل تطبیقی هوشمند
18. صندلی برقی راننده با تظیم در 8 جهت و گودی کمر
19. صندلی برقی سرنشین جلو با تنظیم چهار حالته
20. 6 ایربگ
21. کمربند سه نقطه‌ای پیش‌کشنده
22. کنترل پایداری الکترونیکی
23. ترمز کمکی الکترونیکی
24. ترمز پارک برقی و سیستم توقف خودکار
25. کنترل حرکت در سربالایی
26. سانروف پانوراما
27. سیستم کنترل دینامیک خودرو 
28. سیستم ضد سرقت الکترونیکی
29. سیستم پایش فشار باد تایرها
30. کنترل ردیابی هوشمند
31. شارژر وایرلس
32. درب صندوق برقی با حسگر حرکت
33. هشدار برخورد از جلو
34. نمایشگر 12.3 اینچی صفحه کیلومتر
35. هدآپ دیسپلی
36. سیستم prpPILOT نیسان (سیستم هوشمند کمک رانندگی
37. و ...

مشخصات فنی ایکس تریل وارداتی

بخش فنی این خودرو را نمی‌توان چندان هیجان‌انگیز دانست چراکه پیشرانه نصب شده در نیسان ایکس‌تریل مدل 2021 یک واحد 2.5 لیتری تنفس طبیعی 4 سیلندر بوده که 181 اسب‌بخار قدرت و 244 نیوتن‌متر گشتاور را از طریق جعبه‌دنده CVT ، با قابلیت Xترونیک، به چرخ‌های جلو یا تمام چرخ‌ها انتقال می‌دهد.


فروش نیسان ایکس تریل وارداتی

برای اطلاع از قیمت نیسان ایکس تریل وارداتی و همچنین نحوه فروش ایکس تریل و پیش فروش خودروهای وارداتی ایکس تریل در ایران، مقاله شرایط فروش نامی خودرو را مطالعه کنید.

دیدگاه کاربران