مدل جدید ارزان‌تر از قبل

به‌روزرسانی فولکس پاسات برای آمریکایی‌ها

22 آبان 1398 16:28

فولکس‌واگن پاسات به عنوان یکی از پرفروش‌ترین محصولات شرکت فولکس‌واگن برای سال 2020 به ظاهری جدید و همچنین فناوری‌ها و تجهیزات ایمنی بیشتر مجهز شده است. اما نکته مهم درباره این سدان میان-سایز را می‌توان قیمت آن دانست. قیمت پایه مدل 2020 این خودرو در ایالات متحده برابر با 22,950 دلار است که نسبت به نسخه 2019 این خودرو، 2300 دلار ارزان‌تر خواهد بود.

فولکس‌واگن پاسات مدل 2020 اواخر سال جاری با قیمت پایه ارزان‌تر نسبت به مدل 2019 به نمایندگی‌های فولکس‌واگن در ایالات متحده وارد خواهد شد.مهمترین رقبای این خودرو در بازار آمریکا سوبارو لگاسی، هوندا آکورد، مزدا 6، نیسان آلتیما و تویوتا کمری هستند که به جزء لگاسی، تمامی آن‌ها قیمت پایه بالاتری نسبت به پاسات دارند.

پیشرانه 2 لیتری این خودرو نسبت به نسخه قبلی بدون تغییر مانده و همان 174 اسب‌بخار قدرت را در اختیار راننده قرار می‌دهد. البته میزان گشتاور پیشرانه نسبت به قبل 30 نیوتن‌متر بیشتر شده و به 279 نیوتن‌متر رسیده است. نیروی پیشرانه از طریق جعبه‌دنده شش سرعته خودکار به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود.

پلتفرم فولکس‌واگن پاسات 2020 نیز نسبت به قبل بدون تغییر مانده هرچند که نسخه عرضه شده در بازار چین براساس سازه مدرن MQB ساخته خواهد شد.

فولکس واگن پاسات 2020

نمای جلوی این سدان محبوب نسبت به قبل متفاوت شده و چراغ‌های LED در جلو و عقب و رینگ‌های 17، 18 یا 19 اینچی را می‌توان جزء مهمترین تغییرات اعمال شده محسوب کرد.

در فضای کابین نیز با داشبورد بروزرسانی شده و مشابه با سایر محصولات جدید فولکس‌واگن روبه‌رو هستیم که به صفحه نشان‌دهنده جدید و قطعات با کیفیت‌تر از قبل مجهز شده و در چهار تریم مختلف عرضه خواهد شد. برای پوشش چرم صندلی‌ها می‌توان از میان چرم مصنوعی یا چرم ناپا یکی را انتخاب کرد.

فولکس‌واگن پاسات 2020 اواخر سال جاری به نمایندگی‌های فولکس‌واگن در ایالات متحده وارد خواهد شد.

دیدگاه کاربران