مخصوص بازار استرالیا

معرفی نمونه‌ای سفارشی از کرایسلر 300 SRT

17 آذر 1398 15:27

نمونه‌ای سفارشی از کرایسلر 300 SRT که پسوند Pacer را نیز در انتهای نام خود دریافت کرده، منحصراً برای عرضه در بازار استرالیا معرفی شده است. برای ساخت این خودروی استثنایی از Valiant Pacer مدل 1969 الهام گرفته شده و تنها 50 دستگاه از آن در رنگ‌های سفید براق، مشکی براق و خاکستری سرامیک ساخته خواهد شد.

نمونه حاضر برداشتی مدرن از خودرویی کلاسیک است که تنها در بازار استرالیا قابل تهیه است.از موارد مشخصه مهم ظاهری کرایسلر 300 SRT Pacer می‌توان به نشان‌های Pacer و Pacer 392 نصب شده روی خودرو اشاره کرد که مورد دومی یادآور پیشرانه 392 اینچ مکعبی مدل اولیه خواهد بود.

در زیر کاپوت نیز یک نشان اختصاصی نصب شده که شماره تولیدی این خودروی تولید محدود را نشان می‌دهد. در فضای کابین نیز نشان‌های اختصاصی این مدل روی کفپوش‌های زیرپای سرنشینان جلو حک شده است. شرکت سازنده همچنین روی کنسول مرکزی این خودروی اسپرت سفارشی نیز یک پلاک نصب می‌کند که شماره هر نمونه از مجموع 50 دستگاه تولید شده را یادآوری می‌کند.

کرایسلر 300 SRT Pacer

همچون مدل استاندارد کرایسلر 300 SRT، نسخه Pacer نیز به پیشرانه 6.4 لیتری هشت سیلندر تنفس طبیعی مجهز شده که 469 اسب‌بخار قدرت و 637 نیوتن‌متر گشتاور را به وسیله جعبه‌دنده هشت سرعته خودکار ساخت ZF به چرخ‌های عقب ارسال می‌کند. البته سیستم کنترل کشش نیز در این میان حضور دارد.

آقایGuilliaume Drelon  که مدیریت بخش عرضه شعبه شرکت کرایسلر در استرالیا را برعهده دارد، ارائه محصولی به مناسبت گرامیداشت پنجاهمین سالگرد ساخت مدل محبوب Valiant Pacer را اتفاقی هیجان‌انگیز توصیف کرده و با اشاره به میزان محبوبیت آن مدل در نزد علاقمندان به خودرو در استرالیا، نمونه حاضر را برداشتی مدرن از آن خودروی کلاسیک دانسته است.

قیمت این خودروی تولید محدود 69,950 دلار استرالیا بوده که برابر با 47,914 دلار آمریکا می‌شود.

مترجم : عماد رحمتی‌راد

منبع : carscoops.com

دیدگاه کاربران