ظاهری خشن با باطنی لطیف

معرفی هوندا سیویک اسپرت لاین مدل 2020

22 آذر 1398 19:47

مدت کمی پس از معرفی مدل به‌روزشده هوندا سیویک برای سال 2020، نسخه اسپرت لاین این خودرو نیز در اروپا معرفی شده است.

اگر انتظار دارید که متناسب با چهره اسپرت این خودرو، پیشرانه قدرتمندی نیز در زیر کاپوت آن بیابید، احتمالاً ناامید خواهید شد چراکه با یک پیشرانه سه سیلندر یک لیتری روبه‌رو می‌شوید.در این نسخه از هوندا سیویک 2020، ویژگی‌های ظاهری مدل تایپ R با سطح بالای تجهیزات رفاهی تریم EX ترکیب شده و در کنار تمام این‌ها یک پیشرانه سه سیلندر توربوشارژر نیز نصب شده است.

در نمای ظاهری هوندا سیویک اسپرت لاین می‌توان به مواردی چون رکاب‌های جانبی، دیفیوزر عقب، رینگ‌های 17 اینچی براق، قطعاتی با پوشش مشکی پیانو و چراغ‌های LED جلو اشاره کرد. علاوه‌بر رنگ‌های فعلی، یک رنگ آبی ویژه به نام آبی Obsidian نیز برای مدل اسپرت لاین قابل سفارش است.

در فضای داخل نیز تغییراتی همچون دوخت قرمز روی صندلی‌ها، فرمان، پوشش داخلی درها و روکش دسته دنده و پدال‌های آلومینیومی نسبت به مدل استاندارد به چشم می‌خورد. فهرست تجهیزات استاندارد نیز شامل مواردی چون سیستم اطلاعات سرگرمی Honda Connect با پشتیبانی از اندروید اتو و اپل کارپلی و دوربین دید عقب خواهد بود.

کابین هوندا سیویک اسپرت لاین مدل 2020

همچون سایر نسخه‌های هوندا سیویک، در مدل اسپرت لاین شاهد سیستم ایمنی هوشمند هوندا خواهیم بود که مواردی چون کروزکنترل انطباق‌پذیر، سیستم ترمز قبل از وقوع برخورد، هشدار خروج از خط، دستیار حرکت در خطوط و قابلیت تشخیص تابلوهای راهنمایی را دربر می‌گیرد.

در مدل‌های با سطح بالاتر تجهیزات، سیستم پایش نقاط کور به همراه تشخیص ترافیک پشت سر نیز به امکانات افروده می‌شوند.

پیشرانه هوندا سیویک اسپرت لاین مدل 2020

اگر انتظار دارید که متناسب با چهره اسپرت این خودرو، پیشرانه قدرتمندی نیز در زیر کاپوت آن بیابید، احتمالاً ناامید خواهید شد چراکه با یک پیشرانه سه سیلندر یک لیتری روبه‌رو می‌شوید که 124 اسب‌بخار قدرت و 200 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. بسته به سفارش مشتری، این پیشرانه به همراه جعبه‌دنده شش سرعته دستی یا CVT اتوماتیک با پدال‌های پشت فرمان عرضه می‌شود.

قیمت پایه هوندا سیویک اسپرت لاین در بریتانیا از 25,510 پوند (برابر با 33,560 دلار) برای مدل دنده دستی و 35,405 دلار برای مدل مجهز به جعبه‌دنده CVT شروع می‌شود. تحویل این خودرو به مشتریان از ژانویه سال 2020 آغاز خواهد شد.

مترجم : عماد رحمتی‌راد

منبع : carscoops.com

دیدگاه کاربران