سریع‌تر و قوی‌تر از قبل

تیونینگ برابوس برای مرسدس-آ‌ام‌گ CLS 53

3 دی 1398 13:25

شرکت Brabus که از سال‌ها پیش به عنوان یکی از تیونرهای معروف محصولات شرکت مرسدس‌بنز شناخته می‌شود، گاهی اقدام به عرضه نمونه‌های کارکرده از میان دست پرورده‌های خود در سال‌های گذشته نیز می‌کند تا تعداد بیشتری از خریداران فرصت تجربه لذت رانندگی با تولیدات این شرکت را به دست آورند.

شتاب صفر تا صد برابوس CLS 53 در خط مستقیم برابر با 4.3 ثانیه است که نسبت به نمونه استاندارد، 0.2 ثانیه بهبود پیدا کرده است.اخیراً یک دستگاه مرسدس-آام‌گ CLS 53 مجهز به پکیج Brabus 500 برای فروش عرضه شده که می‌تواند برای بسیاری علاقمندان، گزینه‌ای وسوسه برانگیز باشد. پیشرانه 3 لیتری شش سیلندر این خودرو که مجهز به سیستم هیبرید خفیف بوده و در حالت استاندارد 429 اسب‌بخار قدرت و 520 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند، به لطف پکیج Brabus 500 قادر است 493 اسب‌بخار قدرت و 590 نیوتن‌متر گشتاور در اختیار راننده قرار دهد.

ویژگی مهم این خودرو را باید کارکرد بسیار کم آن دانست که برابر با 1625 کیلومتر است. فروشنده برای این خودرو 188,880 یورو طلب کرده که با نرخ برابری امروزی ارزها در جهان، معادل با 132 هزار دلار می‌شود.

این نمونه مشکی متالیک از CLS 53، به صورت استاندارد به پکیج AMG Night، چراغ‌های LED جلو، پوشش مشکی رنگ چرم ناپا با دوخت قرمز در کابین، صندلی‌های جلو مجهز به تهویه، سانروف برقی، هداپ دیسپلی، سیستم صوتی Burmester، گرمکن صندلی‌های عقب و پکیج دستیار راننده مجهز شده است.

شرکت تیونر آلمانی بنابر سنت همیشگی، نشان خود را در جلو و عقب این CLS ویژه به جای آرم سه پر مرسدس نصب کرده است. پدال‌های سفارشی، رینگ‌های 20 اینچی با روکش تیتانیوم و البته تقویت قوای فنی را می‌توان جزء مواردی دانست که توسط برابوس به این سدان لوکس افزوده شده است.

تیونینگ برابوس برای مرسدس-آ‌ام‌گ CLS 53

شتاب صفر تا صد برابوس CLS 53 در خط مستقیم برابر با 4.3 ثانیه است که نسبت به نمونه استاندارد، 0.2 ثانیه بهبود پیدا کرده است.

با تمام این اوصاف توجه به این نکته بسیار مهم است که خودروی مذکور نسبت به نمونه استاندارد 30 هزار دلار گران‌تر بوده و در نهایت تصمیم با خریدار است که آیا قابلیت‌های افزوده شده به این خودرو ارزش پرداخت این مبلغ اضافه را دارد یا خیر.

دیدگاه کاربران