شاسی‌بلندهای سبز جیپ برای اروپا

معرفی نسخه First Edition از جیپ رنگید و کامپس هیبریدی

5 بهمن 1398 16:47

شرکت جیپ تصمیم گرفته اولین سری از دو شاسی‌بلند جدید درنظر گرفته شده برای بازار اروپا یعنی مدل‌های رنگید پلاگین هیبرید و کامپس 4Xe را در قالب نسخه First Edition به مشتریان معرفی نماید.

جیپ انتظار دارد مدل‌های 4Xe توانایی پیمایش مسیری برابر با 50 کیلومتر را در حالت تمام برقی داشته باشند.این دو مدل ابتدا در اسپانیا و ایتالیا عرضه می‌شوند اما به زودی در سایر بازارها نیز قابل دسترس خواهند بود. این دو خودرو در دو مدل ارائه می‌شوند که شامل Urban (ساخته شده براساس تریم S از این مدل‌ها) و همچنین Off-Road خواهد بود که این مدل اخیر نیز براساس تریم Trailhawk ساخته شده است.

نسخه First Edition از این دو شاسی‌بلند آمریکایی در بخش فنی به ترکیبی دوگانه مجهز شده‌اند بدین صورت که از یک پیشرانه 1.3 لیتری چهار سیلندر توربوشارژ و یک موتور برقی نصب شده روی محور عقب، جمعاً قدرتی برابر با 237 اسب‌بخار به دست می‌آورند.

جیپ انتظار دارد مدل‌های 4Xe توانایی پیمایش مسیری برابر با 50 کیلومتر را در حالت تمام برقی داشته باشند. شتاب صفر تا صد کیلومتر برساعت این خودروها چیزی در حدود 7 ثانیه بوده و حداکثر سرعت آن‌ها در حالت‌های تمام برقی (EV) و هیبرید به ترتیب برابر با 130 و 200 کیلومتر برساعت خواهد بود.

این دو مدل به صورت استاندارد همراه با مجموعه شارژ دیواری عرضه می‌شوند که توانایی شارژ کامل باتری خودروها ظرف 3.5 ساعت با جریان 3.5 کیلووات و یا 100 دقیقه با جریان 7.4 کیلووات را خواهد داشت.

نسخه First Edition از جیپ رنگید و کامپس هیبریدی

از امکانات رفاهی و ایمنی استاندارد این مدل‌ها می‌توان به نمایشگر 8.4 اینچی سیستم اطلاعات سرگرمی مجهز به مسیریاب UConnect، نمایشگر هفت اینچی داخل صفحه پشت آمپر، دوربین دید عقب، پایش نقاط کور، دستیار پارک به همراه سنسورهای عقب، ورود بدون کلید، آینه‌های برقی اشاره کرد.

جیپ مدل‌های رنگید و کامپس 4Xe First Edition را به همراه ضمانت 5 ساله برای خودرو و ضمانت 8 ساله برای مجموعه باتری‌ها به خریداران عرضه می‌نماید.

دیدگاه کاربران